Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > CG MARKETPLACE > Classifieds & Advertisements > Virtual Services, Memberships, Items

Virtual Services, Memberships, Items Sell any kind of virtual services and stuff. Please NOTE any pirate/stolen/fraudulent stuff will be removed.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 22-05-2006, 02:23 PM
alhaadi alhaadi is offline
Newbie

alhaadi's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2006
Location: Marang Nung...
Posts: 37
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default Domain Gandaduit.com untuk dijual

saya nak beli domain baru kat sempoihosting.com. jadi sape2 yang minat nak beli domain ni, caranya tolong bayarkan untuk saya beli domain baru tu. saya x ada akaun maybank/bcb, jadi sekarang tolong bayar je untuk saya....simple kan.

gandaduit.com = memang sesuai untuk utk yang suka bermain HYIP/FOREX.

Gandaduit.com = RM 35

hubungi saya [email protected]
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 23-05-2006, 02:27 AM
adar adar is offline
Super Active

adar's Avatar

 
Trader Rating: (9)
Join Date: Dec 2005
Location: antara 7 warna
Posts: 9,030
Thanks (Received): 214
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

maaf, aku tak paham apa yg ko nak? Ko nak org bayarkan harga domain tu utk ko atau ko pemilik domain tu dan ko nak jual domain tu?
__________________
I want good food, i want beauty women, i want more money, i want big home, i want great car. Once I acquire something, i just move on to the next on the list, then the next after that. I CAN NEVER FIND SATISFACTION.
Reply With Quote
  #3  
Old 23-05-2006, 04:36 AM
frozentribe frozentribe is offline
Regular

frozentribe's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Feb 2006
Location: KL
Posts: 526
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

mcm mintak kita derma je... :-D :-D aku pun tak paham...
Reply With Quote
  #4  
Old 23-05-2006, 05:08 AM
gooddjinn gooddjinn is offline
Active Member

gooddjinn's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2006
Location: Melaka
Posts: 2,428
Thanks (Received): 122
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default Re: Domain Gandaduit.com untuk dijual

Quote:
Originally Posted by alhaadi
saya nak beli domain baru kat sempoihosting.com. jadi sape2 yang minat nak beli domain ni, caranya tolong bayarkan untuk saya beli domain baru tu. saya x ada akaun maybank/bcb, jadi sekarang tolong bayar je untuk saya....simple kan.

gandaduit.com = memang sesuai untuk utk yang suka bermain HYIP/FOREX.

Gandaduit.com = RM 35

hubungi saya [email protected]
Atau adekah ayat yang sebetulnye camni..??

saya nak beli domain baru kat sempoihosting.com. jadi sape2 yang tak minat nak beli domain ni, caranya saya tolong bayarkan untuk saya beli domain baru tu. saya ada akaun maybank/bcb, jadi sekarang saya tolong bayar je untuk saya... memang simple.

duitberganda.com = sesuai memang untuk yang suka bermain FOREX/ utk HYIP.

Duitberganda.com = RP 35

Tul ke..??

8) 8) 8) 8) 8) 8)
__________________
Baca dalam hati, pasang niat ini:
"Demi Allah, dan Demi Kalimah Tauhid, saya akan menyokong usaha dan gerakan Jihad Global bagi menentang Pengganas Kaum Kufar lagi Musyrik dan sekutu-sekutu Taghut mereka. Walau apa sekalipun harganya. Walau apa pengorbanan sekalipun. Sehingga Menang atau Syahid ! Insyaallah." Iman > Hijrah > Jihad
Reply With Quote
  #5  
Old 23-05-2006, 07:51 AM
zolympus zolympus is offline
Elite Member

zolympus's Avatar


 
Trader Rating: (5)
Join Date: Dec 2005
Location: Tampere, FI
Posts: 3,418
Thanks (Received): 235
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Begini bunyinya.

1) Dia pemilik domain gandaduit.com. Nak jual domain ni dg harga RM35.
2) Dia nak beli domain baru (something-someting.com) dari sempoihosting.com
3) Dia tak ada akaun BCB/Maybank.
4) Siapa nak beli gandaduit.com, terus bayar harga domain something-something.com utk dia kepada sempoihosting.com

p/s: something-something.com ni contoh nama domain yg aku kasi la. mana la aku tahu dia nak domain apa ni. :-D
__________________
|| Berminat untuk memasang CCTV di premis kediaman atau perniagaan anda? Sila PM untuk keterangan lanjut !
Reply With Quote
  #6  
Old 23-05-2006, 10:24 AM
alhaadi alhaadi is offline
Newbie

alhaadi's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2006
Location: Marang Nung...
Posts: 37
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

x faham ke??

memang domain gandaduit.com milik saya dalam masa setahun ni. saya nak beli domain baru katakan 1212.com dan katakan urusan tempahan dah dibuat. Jadi kalu ada yg nak domain ni (gandaduit.com), contect saya dulu sebab saya akan maklumkan kat penyedia webhosting ada org yg nak kan domain gandaduit.com ni. Bayaran pembelian domain gandaduit.com ni jgn bayar kat saya, bayar kat penyedia webhosting. Jadi penyedia webhosting akan anggap bayaran ni adalah bayaran untuk pembelian domain baru (1212.com) tu (sebab saya dah beritahu dah pasal hal ni). jadi bayaran kedua2 pihak (saya (1212.com) dan org yg nak beli domain gandaduit.com) selesai. Penyedia webhosting akan urus soal nak redirect domain ni kat hosting anda.

masih x faham ke??
Reply With Quote
  #7  
Old 23-05-2006, 10:44 AM
auks auks is offline
Active Member

auks's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Dec 2005
Location: Kelana Jaya
Posts: 1,509
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Active Level
Default

kira gandaduit.com ni tinggal brapa lama lagi :-D
__________________
Masa itu E-Gold
Reply With Quote
  #8  
Old 23-05-2006, 10:53 AM
alhaadi alhaadi is offline
Newbie

alhaadi's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2006
Location: Marang Nung...
Posts: 37
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

10 bln++, tapi ingat, domain yg asal RM 35 boleh naik sampai beratus ringgit. sebab apa?? cthnya pemilik domain myid.com masih lagi blum jual domain dia sebab nak jual kat org yg bleh beri harga yg lebih tinggi. macam nak bid lah.

Saya sebut domain je kan. nak hosting dia x?? hosting dia 10 MB je. saya ada jual domain ni kat pemilik cilipadi.net/adoi.net, tapi dia x bayar plak....org camni pun ada ka?? Domain + hosting RM 35 je. kalu beli kat sempoihosting.com, minimum pembelian domain (RM 35) + hosting (RM 9 = 10 MB). Jadi harga asal yg saya beli adalah RM 44. Saya jual RM 35 je sebab 10 bln ++ dah guna. Tapi baik cepat2 upgrade saiz hosting dia...
Reply With Quote
  #9  
Old 23-05-2006, 02:46 PM
alhaadi alhaadi is offline
Newbie

alhaadi's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2006
Location: Marang Nung...
Posts: 37
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Kalu nak senang, bayar saya egold $ 10. x payah lah tolong bayar pembelian domain baru tu....
Reply With Quote
  #10  
Old 24-05-2006, 10:28 AM
alhaadi alhaadi is offline
Newbie

alhaadi's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2006
Location: Marang Nung...
Posts: 37
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Domain - Gandaduit.com - RM 35
Hosting - 10 MB - RM 0

Bayaran boleh dilakukan menerusi e-gold...
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

Similar Threads
thread Thread Starter Forum Replies Last Post
WTS Komputer Untuk Dijual ZahidinZainal Computers, Mobiles, Gadgets, Consoles 8 08-11-2008 09:57 PM
CC Untuk Dijual - PENANG gto_jones Other Classifieds 36 04-06-2007 06:30 PM
WTS CPU UNTUK DIJUAL Tokera Computers, Mobiles, Gadgets, Consoles 27 23-01-2007 12:03 PM
Website Untuk Dijual. mie8500 Virtual Services, Memberships, Items 0 03-07-2006 05:36 AM