Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > CG MARKETPLACE > Trading Zone > General Stuff & Products

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 03-02-2009, 01:35 PM
duskcircle duskcircle is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2007
Location: ipoh,kuala kangsar
Posts: 1,018
Thanks (Received): 67
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default Seterika Sistem Philips(updated page#1) -Memudahkan kerja Menggosok Pakaian Anda

Anda mahukan penjimatan masa ketika menggosok pakaian anda sekeluarga??

Anda mahukan penjimatan elektrik yang biasanya tinggi sekiranya menggosok pakaian menggunakan seterika biasa??

Anda mahukan badan anda sentiasa cergas daripada kepenatan menggosok pakaian berjam-jam lamanya??

Anda pasti pengguna yang bijak dan ingin melaburkan sedikit untuk mendapatkan penjimatan yang maksimum!!!

Mahukah anda memiliki sebuah seterika yang menjimatkan masa dan tenaga elektrik anda??

Kini anda boleh miliki sepenuhnya sebuah seterika berteknologi tinggi dengan HARGA YANG SANGAT BERPATUTAN berbanding ditempat lain!!!


SETERIKA SISTEM PHILIP




# Stim seterika sistem menembusi lebih jauh ke dalam fabrik - melicinkan pakaian berkedut dengan mudah.

# Plat tapak Careeza dengan hujung wap - menghilangkan kedut di tempat yang sukar dicapai.

# Seting wap boleh ubah dengan pencetus/pengaktif wap.

# Tangki air 1.4L pasang tanggal yang lebih besar.

# Waranti pengilang dikenakan.

Spesifikasi:

Boiler Wattage: 1200W
Iron Wattage: 800W
Weight: 4.6kg
Dimensions Base: 200 x 300mm
Cord Length: 2.5m
Hose Length: 1.9m

Jadi, jika anda seorang pengguna yang bijak pasti akan mencari sesuatu yang menguntungkan anda...benar??

Saya menawarkan sesuatu barang yang sangat menguntungkan anda.

Yang pasti, pengguna sistem seterika ini sungguh berpuas hati setelah menggunakan sistem seterika ini.

Tak kira, anda sudah berkeluarga atau belum, pastinya seterika ini menjadikan pakaian anda sangat cantik tanpa ada kedutan yang mengurangkan keyakinan diri anda dikhlayak ramai. Pasti anda bangga memilikinya.

Dengan harga RM1199.00 sahaja anda mampu untuk memilikinya.

Penghantaran adalah percuma!!

Apa??mahal?? Baiklah, anda juga boleh membayar secara ansuran menggunakan kad kredit anda. Zero Interest - 12bln.

Jika anda ingin membelinya dengan harga yang saya tawarkan ini pastinya anda tidak berjumpa ditempat lain...,

Jadi, apa tunggu lagi, moh le beli weh


Promosi bulan ini.

tunggu la yer...saya bagitau lain!!
__________________
cadar anda tak best??nak yg best??cuba sini!!

Last edited by duskcircle; 04-04-2009 at 11:55 AM..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 03-02-2009, 02:48 PM
duskcircle duskcircle is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2007
Location: ipoh,kuala kangsar
Posts: 1,018
Thanks (Received): 67
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

up skit la...,
__________________
cadar anda tak best??nak yg best??cuba sini!!
Reply With Quote
  #3  
Old 03-02-2009, 02:52 PM
misscordelia misscordelia is offline
CG Top Poster Club

misscordelia's Avatar
 
Trader Rating: (255)
Join Date: May 2008
Location: Ladang Anggur
Posts: 30,418
Thanks (Received): 62
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

RM1199 sahaja? wow!!

up utk tuan tanah
Reply With Quote
  #4  
Old 03-02-2009, 02:52 PM
ezis2u ezis2u is offline
Super Active

ezis2u's Avatar
 
Trader Rating: (8)
Join Date: Aug 2008
Location: ƃuɐlʞǝʞɯɐlɐ
Posts: 9,747
Thanks (Received): 18
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Dengan harga RM1199.00 sahaja anda mampu untuk memilikinya.
Penghantaran adalah percuma!!


murah sangat reger ko nih klu nak dibandingkan dengan penjimatan elektrik yang diperolehi...
Reply With Quote
  #5  
Old 03-02-2009, 02:57 PM
duskcircle duskcircle is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2007
Location: ipoh,kuala kangsar
Posts: 1,018
Thanks (Received): 67
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by ezis2u View Post
Dengan harga RM1199.00 sahaja anda mampu untuk memilikinya.
Penghantaran adalah percuma!!


murah sangat reger ko nih klu nak dibandingkan dengan penjimatan elektrik yang diperolehi...
kepuasan mengguna!!! itu lah rahsianya..., kalau kita mampu beli mercedes takkan kita nak beli proton pulakkan??

Kalau ada org jual kat supermarket seterika ni dengan harga yg mahal dari harga saya ni..., takkan takde org mau pulakkan...,

Kalau nak boleh saya arrangekan...,
__________________
cadar anda tak best??nak yg best??cuba sini!!
Reply With Quote
  #6  
Old 03-02-2009, 02:57 PM
duskcircle duskcircle is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2007
Location: ipoh,kuala kangsar
Posts: 1,018
Thanks (Received): 67
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by misscordelia View Post
RM1199 sahaja? wow!!

up utk tuan tanah
ada supermarket jual rm1559.00. wow murahnyerrrrr
__________________
cadar anda tak best??nak yg best??cuba sini!!
Reply With Quote
  #7  
Old 03-02-2009, 03:00 PM
tokputih tokputih is offline
CG Top Poster Club

tokputih's Avatar
 
Trader Rating: (23)
Join Date: Apr 2008
Posts: 25,701
Thanks (Received): 520
Likes (Received): 40
Blog Entries: 4
Active Level
My Mood:
Default

ingatkan 119.90 hengget.... ghopanya 1199.00 memang hebat...l
__________________
Reply With Quote
  #8  
Old 03-02-2009, 03:03 PM
duskcircle duskcircle is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2007
Location: ipoh,kuala kangsar
Posts: 1,018
Thanks (Received): 67
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by tokputih View Post
ingatkan 119.90 hengget.... ghopanya 1199.00 memang hebat...l
ramai dah yg beli, bukannya org kaya2 yg beli..., boleh beli pakai credit card..., satu lg, berbaloi utk jangka masa panjang.

satu lg, dia ada badan utk letak sterika tu..., bukan sterika ajer...,
__________________
cadar anda tak best??nak yg best??cuba sini!!
Reply With Quote
  #9  
Old 03-02-2009, 04:05 PM
duskcircle duskcircle is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2007
Location: ipoh,kuala kangsar
Posts: 1,018
Thanks (Received): 67
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

up skit la...
__________________
cadar anda tak best??nak yg best??cuba sini!!
Reply With Quote
  #10  
Old 03-02-2009, 04:13 PM
ghettoriot ghettoriot is offline
Active Member

ghettoriot's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jul 2008
Posts: 1,811
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

perh menarik gile
duit pon tertarik
huhu
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold