Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > TRADING ZONE, CLASSIFIEDS & MARKETPLACE > Classifieds & Advertisements > Other Classifieds

Other Classifieds Any classifieds that not suits the selling of products or services.

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 26,809
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 57,408
0 Unscheduled maintenance
Last Post: CariGold
Posted On: 26-11-2012
Replies: 0
Views: 44,415
More...
Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 12-05-2006, 04:55 PM
iazamn iazamn is offline
Normal Member

iazamn's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jan 2006
Location: kota bharu
Posts: 292
Poster Rank: #7983
Thanked 0 Times
Active Level
Default Kepada suami yang inginkan kenikmatan

Ceriakan STRUGGLE Anda
?Masih Struggle dengan masalah Kewanitaan anda ?
?Masih Struggle kedudukan Rahim bermasalah ?
?Masih Struggle kedudukan Peranakan anda?
?Masih Struggle masalah Keputihan anda ?
?Masih Struggle dengan Bisa-Bisa badan ?
?Masih Struggle dengan Angin-Angin Badan ?
?Masih Struggle tentang wajah muram & tidak berseri ?
?Masih Struggle Senggugut anda ?
?Masih Struggle Buasir anda ?
?Masih Struggle Berat badan anda?

Dara Semula ?Ceriakan Mood Anda

Dara Semula sebagai Pemakanan Kesihatan yang disediakan secara Tradisional telah dipasarkan oleh Puan Liza sejak 9 tahun lalu. Bermula secara pemasaran tradisional dan kecil-kecilan di kalangan keluarga dan rakan-rakan artis dan kenalan terdekat, DS terus bertahan sebagai Solusi Kemurungan Wanita yang dipercayai hingga kini.

layari keterangan lanjut
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 12-05-2006, 10:20 PM
un2liqoz un2liqoz is offline
Active Member


 
Trader Rating: (3)
Join Date: Dec 2005
Location: kota kinabalu
Posts: 2,165
Poster Rank: #1840
Thanked 0 Times
Active Level
Default

cam besh jak produk nih
tade sampel ker???
heheh
Reply With Quote
  #3  
Old 12-05-2006, 10:44 PM
zerylll zerylll is offline
Active Member

zerylll's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2005
Location: Shah Alam, Klang, Kajang
Posts: 1,145
Poster Rank: #3205
Thanked 25 Times
Active Level
Default

Takan suami kena beli produck ni utk isteri.....
Nnt kena penumbuk plak dari isteri mrk (insultation to them tau)

Kui kui kui

(thread ni saya kena cek perkataan ni.... hehehehekkk

:badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin:
Reply With Quote
  #4  
Old 13-05-2006, 08:36 AM
iazamn iazamn is offline
Normal Member

iazamn's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jan 2006
Location: kota bharu
Posts: 292
Poster Rank: #7983
Thanked 0 Times
Active Level
Default

Testimonial

Saya sudah lama mengetahui tentang DS melalui artikel-artikel di URTV, Media Hiburan, Majalah Harmoni, Variasari dan Bahan Cetakan lain tetapi tidak tahu di mana dan bagaimana hendak membeli DS kerana dalam artikel-artikel tersebut tidak dinyatakan nombor telefon Puan Liza, akhirnya saya mencuba melayari internet dan alangkah gembiranya saya bila menemui laman ini. Saya terus membeli secara on line. 3 hari kemudian saya menerima pesanan saya. Terima kasih kerana membantu menyelesaikan kerungsingan saya. Selepas 3 hari mengamalkan produk ini, saya mula merasa perubahan yang ketara. Alhamdulillah, DS amat serasi dengan diri saya. DS hebat lah !!

Kembali Yakin

Saya belum berkahwin tetapi sudah beberapa kali menggugurkan anak.
Saya semakin risau kerana tarikh perkahwinan semakin dekat. Ini perkahwinan pertama saya. Saya menyesali keterlanjuran saya dan tidak mahu terus keciwa apatah lagi mengeciwakan bakal suami saya. Sehinggalah diperkenalkan oleh sahabat saya supaya mencuba DS. Saya berpuasa sehingga selamat diijab Kabul. Malam Pertama adalah saat paling mendebarkan. Saya terkejut dengan kehebatan DS. Saya melepasi malam pertama saya dengan perasaan terharu dan cukup menegmbirakan. Alhamdulillah, kini saya semakin yakin dengan diri saya…

DS Kembalikan Kesuburan

Saya sudah berkahwin selama 5 tahun tetapi tidak mendapat zuriat. Bermacam-macam kaedah sudah dicuba namun tidak menampakkan hasil. Suami saya cukup penyabar dan terus berusaha. Selepas diperkenalkan oleh sepupu saya, saya terus menggunakan DS, tapi tidak mengharap apa-apa seperti yang saya lakukan sebelum ini. Selang 3 bulan berlaku perubahan dalam diri saya. Saya didapati hamil… Kini saya sedang mengandung.

DS Power and more more POWER !!

Saya sudah berkahwin dan mempunyai 3 cahaya mata. Anak bongsu saya berumur 5 tahun. Saya rungsing kerana sering dingin sewaktu beraksi. Apabila diperkenalkan DS kepada saya oleh Cik Maz, saya terus membeli walaupun ketika itu saya tidak berapa pasti kesannya, maklumlah cakap-cakap orang terror menjual ni memang hebat – hebat belaka.
Saya "berpuasa" 3 hari seperti yang dinasihatkan oleh Cik Maz untuk merasai Impak dan kesan perubahannya.

Aksi pertama selepas mengamal DS cukup memeranjatkan saya. Sorry le, saya ni orangnya terlebih berani dan suka mencuba. Selepas 2 minggu, selain rutin harian 2 biji pagi dan 2 biji malam, saya try makan 2 biji setengah jam sebelum beraksi. Wow !! more Power !! Kemudian saya try makan 5 biji setengah sebelum aksi. He..he.. More More Power !!

Saya ceritakan pengalaman saya pada Cik Maz. Dia memarahi saya dan menasihatkan makan mengikut yang disarankan. Namun saya teruskan juga kaedah saya. DS kan makanan kesihatan bukan Drugs. Alhamdulillah, saya selesa dengan DS dan tiada kesan buruk berlaku pada diri saya. Yang malang ialah kerana selepas 5 bulan, saya tidak boleh memakan DS lagi…kerana sudah berisi.

Saya suka menceritakan pengalaman saya kepada teman-teman terdekat, mula-mula saya tolong belikan untuk mereka. Lama-lama saya terfikir, baik jadi Sales Station boleh buat duit sket..eh tapi ini bukan sikit lagi ni…banyak tu…

KETERANGAN LANJUT
Reply With Quote
  #5  
Old 13-05-2006, 10:18 AM
bono79 bono79 is offline
Active Member

bono79's Avatar
 
Trader Rating: (4)
Join Date: Jan 2006
Location: /var/root
Posts: 2,427
Poster Rank: #1646
Thanked 0 Times
Active Level
Default

smlm aku jumpe org juai produk cenggini...kekeke...antara kegunaannya, mengetatkan tutttt agar terasa spt mlm no. 1....kat kotak luar siap tulih beso2, SEMBURAN VAGINA...kekekeke....hukalahhhh...kepriyee thoooo....
Reply With Quote
  #6  
Old 13-05-2006, 07:33 PM
iazamn iazamn is offline
Normal Member

iazamn's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jan 2006
Location: kota bharu
Posts: 292
Poster Rank: #7983
Thanked 0 Times
Active Level
Default

Banyak artikel seksologi yang profDS baca membicarakan perihal kedudukan rahim memberi kesan langsung kepada kesihatan tubuh dan amat mempengaruhi ‘keselesaan’ ketika bersama.

Antara tanda – tanda kedudukan Rahim tidak tetap:
• Sakit Sewaktu Bersama
• Sakit Di Bahagian Bawah Perut
• Sakit Sewaktu Haid
• Sakit Pinggang
• Angin & Bisa-Bisa Perut
• Keletihan & Bisa-Bisa Badan
• Gangguan Perasaan
• Mempengaruhi Penampilan & Riak Air wajah (moody/murung)

Bagi Kengkawan yang menderitai gejala-gejala di atas, profDS tampilkan DS – Solusi Kemurungan Masa Kini. Lebih 9 tahun profDS berusaha menyelesaikan masalah Kengkawan, permasalahan mereka hampir sama tidak kira sama ada Kengkawan Melayu, India mahupun Cina dan Solusi Penyelesaiannya juga SAMA. Iaitulah DS, yang telah berbakti pada Kengkawan Tanpa mengira bangsa dan keturunan.

baca sekarangINFO lanjut
Reply With Quote
  #7  
Old 13-05-2006, 10:24 PM
auks auks is offline
Active Member

auks's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Dec 2005
Location: Kelana Jaya
Posts: 1,508
Poster Rank: #2547
Thanked 0 Times
Active Level
Default

ada kelulusan dari kementrian kesihatan ke
bagi skit no siri dia tuh
aku nak cek
member aku ada org dalam :-D
:-D
__________________
Masa itu E-Gold
Reply With Quote
  #8  
Old 14-05-2006, 04:19 PM
iazamn iazamn is offline
Normal Member

iazamn's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jan 2006
Location: kota bharu
Posts: 292
Poster Rank: #7983
Thanked 0 Times
Active Level
Default

Ada Produk telah diluluskan KKM, ada yang dalam Proses kelulusan & Lab test dan ada yang tidak.Untuk dapatkan lesen kementerian kesihatan tu memang memerlukan kos yang tinggi.Ramaii dah yang menggunakannnya
HERBADARA ni lebih bertindak sebagai Wadah Penyampai informasi & Ruang Pemasaran Pengusaha Tradisional.

Adalah dinasihatkan membaca dan memahami infor sesuatu produk terlebih dahulu sebelum membuat keputusan pembelian.

KETERANGAN LANJUT

Kepada isteri yang berminat nak pikat hati suami agar tak cari lain bolehlah mencubannya..

terima kasih
Reply With Quote
  #9  
Old 14-05-2006, 04:45 PM
mib07 mib07 is offline
Normal Member

mib07's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Feb 2006
Location: Penang....Puchong.....Jln Klang Lama
Posts: 378
Poster Rank: #6870
Thanked 0 Times
Active Level
Default

cam menarik jee .nih ... errr ..tak ada sample ke??? ...kena try dulu ....baru leh nak bagi komen .... nnti
__________________
(019.389.75.65.)
i was born intelligent (but education ruined me!)
Don't walk behind me, 'cause i may not lead.
Don't walk in front of me, 'cause I may not follow.
But walk beside me, 'cause we are friends
Reply With Quote
  #10  
Old 14-05-2006, 05:28 PM
auks auks is offline
Active Member

auks's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Dec 2005
Location: Kelana Jaya
Posts: 1,508
Poster Rank: #2547
Thanked 0 Times
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by iazamn
Ada Produk telah diluluskan KKM, ada yang dalam Proses kelulusan & Lab test dan ada yang tidak.Untuk dapatkan lesen kementerian kesihatan tu memang memerlukan kos yang tinggi.Ramaii dah yang menggunakannnya
HERBADARA ni lebih bertindak sebagai Wadah Penyampai informasi & Ruang Pemasaran Pengusaha Tradisional.

Adalah dinasihatkan membaca dan memahami infor sesuatu produk terlebih dahulu sebelum membuat keputusan pembelian.

KETERANGAN LANJUT

Kepada isteri yang berminat nak pikat hati suami agar tak cari lain bolehlah mencubannya..

terima kasih
ok, jelas la gitu, mahal mana pon nak apply lesen, kalo produk bagus, bleh dikomersialkan, takkan takleh kuar lebih perbelanjaan :-D
betui ka apa aku cakap 8)
__________________
Masa itu E-Gold
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Suami @ Isteri Anda Contact Ex..Apa Pandangan missdealova Santai, Others 62 27-02-2008 05:32 PM
Inginkan Pinjaman? teakzone Loans, Credit Cards 46 11-01-2008 01:11 PM
PERHATIAN Kepada kaki MLM… azmi77 Other Classifieds 8 09-11-2006 11:45 AM
Peringatan Kepada Semua... asniza78 Religious Talk 0 03-08-2006 11:08 AM


All times are GMT +8. The time now is 08:56 AM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE