Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > CG MARKETPLACE > Trading Zone > General Stuff & Products

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 03-01-2009, 03:06 PM
shamskyline shamskyline is offline
Regular

shamskyline's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2008
Location: Seremban N9
Posts: 556
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default Kecil tapi kuat

Salam kepada rakan -rakan semua..
saya rasa masih sempat untuk saya mengucapkan selamat Tahun Baru kepada semua..

sempena dengan tahun baru,azam baru, saya ada Poduk baru untuk kawan-kawan semua..
Produk yang baik untuk keselamatan harta benda dan nyawa anda.
Setiap orang mesti memilikinya untuk langkah - langkah keselamatan..

API KECIL JADI KAWAN,API BILA BESAR JADI LAWAN.
SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN.
BERINGAT SEBELUM TERINGAT-INGAT.

PEMADAM API KECIL YANG BERKUASA HEBAT !!!!



PEMADAM API SERBUK KERING/AEROSOL FITTERS FIRE-X

Kit Keselamatan Kebakaran Yang Bermutu Dan Berkesan Untuk Mengawal Dengan Cepat
Segala Kebakaran Yang Lazimnya Berlaku Dirumah


*Mudah digunakan
*Mudah dipasang.Cuma kupas dan lekatkan
*Tidak perlu jagaan dengan JAMINAN 4 TAHUN
Pemeriksaan Tahunan Tidak Diperlukan
*Menepati Ujian Kebakaran BRITAIN,AMERIKA SYARIKAT dan AUSTRALIA.
*Telah Diuji Oleh SIRIM dan diluluskan oleh JABATAN BOMBA
DAN PENYELAMAT
*Serbaguna,Bertindak terhadap segala kebakaran yang lazimnya
Berlaku dirumah



PENGESAN ASAP/SMOKE DETECTOR (DIBERI PERCUMA)

Alat sensitif yang mengeluarkan bunyi amaran
berterusan yang kuat apabila zarah-zarah asap dengan kepekatan tertentu dikesasn.
Ia bertundak sebagai sistem amaran awal apabila kebakaran berlaku.



2 BOTOL DALAM 1 KOTAK DAN HANYA 1 HARGA
BELI SEKARANG DAPATKAN ALAT PENGESAN ASAP SECARA PERCUMA
DENGAN HARGA RM198 SAHAJA




HUBUNGI UNTUK PEMBELIAN-012 691 6100

Last edited by shamskyline; 03-01-2009 at 04:03 PM..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 03-01-2009, 03:14 PM
asrul07 asrul07 is offline
Active Plus

asrul07's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jul 2008
Posts: 3,046
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

ingat kan apa daa...
__________________
http://go.staylista.com/Gerenti Tak Rugi
Reply With Quote
  #3  
Old 03-01-2009, 03:15 PM
asrul07 asrul07 is offline
Active Plus

asrul07's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jul 2008
Posts: 3,046
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

tp biasa nye ada kebakaran je,kita di ajar lari je..huhu
__________________
http://go.staylista.com/Gerenti Tak Rugi
Reply With Quote
  #4  
Old 03-01-2009, 03:17 PM
shamskyline shamskyline is offline
Regular

shamskyline's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2008
Location: Seremban N9
Posts: 556
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by asrul07 View Post
tp biasa nye ada kebakaran je,kita di ajar lari je..huhu
Lari dapat selamatkan diri je..
harta benda mcm mene..?
kalau kat umah kite ade alat pemadam api kan tak payah larikan diri..
Reply With Quote
  #5  
Old 03-01-2009, 03:19 PM
shamskyline shamskyline is offline
Regular

shamskyline's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2008
Location: Seremban N9
Posts: 556
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

nanti saya masukkan vidio tentang kebakaran..
Reply With Quote
  #6  
Old 03-01-2009, 03:25 PM
muzai muzai is offline
Regular

muzai's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Dec 2007
Posts: 242
Thanks (Received): 28
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Benda ni memang perlu ada kat setiap rumah.... Rumah aku dah kena sekali pada tahun 2005... Naib baik ada pemadam api... kalau xda x tau ler apa kan jadi pada rumah aku...
Reply With Quote
  #7  
Old 03-01-2009, 03:26 PM
SHO6 SHO6 is offline
Active Member

SHO6's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,245
Thanks (Received): 74
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

salam,produk ni ada bomba approval tak?expiry date brape lama?kalo dah expiry nk hantar kat mana utk troubleshoot?lepas skali pakai kene refil atau guna habis baru kene refil?kasi detail skit bro..tq
Reply With Quote
  #8  
Old 03-01-2009, 03:28 PM
SHO6 SHO6 is offline
Active Member

SHO6's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,245
Thanks (Received): 74
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by muzai View Post
Benda ni memang perlu ada kat setiap rumah.... Rumah aku dah kena sekali pada tahun 2005... Naib baik ada pemadam api... kalau xda x tau ler apa kan jadi pada rumah aku...
aku sokong..tp kita kene pastikan berfungsi dan tahu camne nk pakai..
Reply With Quote
  #9  
Old 03-01-2009, 03:52 PM
eboss eboss is offline
CG Hardcore

eboss's Avatar

 
Trader Rating: (23)
Join Date: Nov 2007
Location: FRANCHISE QMATHS ENRICH CENTRE AKAN DIBUKA PM SAYA
Posts: 85,697
Thanks (Received): 1894
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

bagus juga kalau ada simpan tapi biasanya kalau dah panik benda depan mata pun tak perasan dah....
__________________
USAHAWAN WWW.QMATHSMALAYSIA.COM BERMINAT? PM SAYA
Pelaburan LAGI HEBAT dari emas
Reply With Quote
  #10  
Old 03-01-2009, 04:01 PM
shamskyline shamskyline is offline
Regular

shamskyline's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2008
Location: Seremban N9
Posts: 556
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by SHO6 View Post
salam,produk ni ada bomba approval tak?expiry date brape lama?kalo dah expiry nk hantar kat mana utk troubleshoot?lepas skali pakai kene refil atau guna habis baru kene refil?kasi detail skit bro..tq
terima kasih.. solan yang baik..

pemadam api ni memang telah diuji oleh SIRIM dan telah diluluskan
oleh JABATAN BOMBA DAN PENYELAMAT.
expiry 4 tahun dan benda ni tak leh refil..
pakai buang je..
Jaminan Diberi oleh kilang selama 4 tahun
sampai expiry la...
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold