Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 15-11-2008, 06:52 AM
ammyjutawan ammyjutawan is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (8)
Join Date: Mar 2008
Location: bangi
Posts: 3,770
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 0
Active Level
Default Ilmu tarik duit...

korang ada info tak pasal benda-benda tarik duit ni.... kalau korang ada pengalaman... bolehlah bincangkan kat sini...

manalah tau ada yang pernah berjaya dapat berpuluh-puluh ribu....hehehehehe
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 15-11-2008, 06:56 AM
atlantis atlantis is offline
CG Top Poster Club

atlantis's Avatar

 
Trader Rating: (12)
Join Date: Feb 2008
Location: melaka
Posts: 35,233
Thanks (Received): 769
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

sapa punya duit nak tarik ?
meh aku tarik. koyak tak jamin
Reply With Quote
  #3  
Old 15-11-2008, 07:11 AM
pakmaun pakmaun is offline
Active Plus

pakmaun's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Aug 2008
Posts: 2,561
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by ammyjutawan View Post
korang ada info tak pasal benda-benda tarik duit ni.... kalau korang ada pengalaman... bolehlah bincangkan kat sini...

manalah tau ada yang pernah berjaya dapat berpuluh-puluh ribu....hehehehehe
membe aku penah cite....

hampir dapat tarik rm2juta.....last2 dapat rm6k je...ok la tu...
tp x salah di sisi agama ke?

org yg tarik duit tu kate duit tu datang dari org2 yg x bayar zakat.....dah mcm kene autodebit la plak.....
__________________
kuberjalan terus tanpa henti...
Reply With Quote
  #4  
Old 15-11-2008, 08:20 AM
forexbachok forexbachok is offline
Active Plus

forexbachok's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,883
Thanks (Received): 7
Likes (Received): 2
Active Level
My Mood:
Default

aku penah tarik duit dari adik aku
menangis dia......
Reply With Quote
  #5  
Old 15-11-2008, 11:04 AM
mrvios mrvios is offline
Active Member

mrvios's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2008
Location: Tengah Cuci Kandang Sarkas
Posts: 1,176
Thanks (Received): 69
Likes (Received): 0
Active Level
Default

main forex le best,byk bleh tarik duit.tp biasanye broker je yg tarik duit kita
__________________
Peringatan kepada kita yang berpolitik! Dalam kubur malaikat akan bertanya "Apakah agamamu?" Bukan "Apakah bangsamu?
“Membela Melayu, berapa sen harga Melayu di akhirat? Allah tidak tanya di akhirat nanti, awak Melayu atau Cina. Tapi hendaklah membela Islam bukan memperjuangkan Melayu tapi memperjuangkan Islam,” ujar Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat.
Reply With Quote
  #6  
Old 15-11-2008, 01:11 PM
kancil biru kancil biru is offline
Legendary Member

kancil biru's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Apr 2008
Posts: 11,629
Thanks (Received): 1098
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by pakmaun View Post
membe aku penah cite....

hampir dapat tarik rm2juta.....last2 dapat rm6k je...ok la tu...
tp x salah di sisi agama ke?

org yg tarik duit tu kate duit tu datang dari org2 yg x bayar zakat.....dah mcm kene autodebit la plak.....


xkira la dia bayar zakat atau x .. tp ia dh dikira mencuri duit org atau lebih tepat mengambil rezeki org lain.... islam x pernah halalkan benda yang akan menzalimi pihak lain walaupun pihak itu org kafir
Reply With Quote
  #7  
Old 15-11-2008, 02:56 PM
GT GT is offline
CG Top Poster Club

GT's Avatar

 
Trader Rating: (35)
Join Date: Nov 2008
Location: www.carigold.com
Posts: 38,590
Thanks (Received): 244
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Bab2 tarik duit ni kena tanya Pak Man Telo. Otai tu kes2 tarik duit orang. Juta2 pulak tu
__________________
VAMOS RAFA
Reply With Quote
  #8  
Old 15-11-2008, 02:57 PM
Kehidupan Kehidupan is offline
CG Top Poster Club

Kehidupan's Avatar

 
Trader Rating: (16)
Join Date: Jan 2008
Location: Royal College of Surgeons in Ireland (RCSI)
Posts: 25,123
Thanks (Received): 214
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

aduh, jangan tarik duit sy sudah la....
Reply With Quote
  #9  
Old 15-11-2008, 03:01 PM
metaaura metaaura is offline
Super Active

metaaura's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Feb 2007
Location: !!~~ Cheer Ask ~~!!
Posts: 6,738
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

aku slalo tarik dui dari tabung aku tu asyik dpt RM1 sekeping je adusss
Reply With Quote
  #10  
Old 15-11-2008, 03:06 PM
orange orange is offline
Junior

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2008
Posts: 90
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by metaaura View Post
aku slalo tarik dui dari tabung aku tu asyik dpt RM1 sekeping je adusss
kalau nak dapat banyak tarik la kat Mesin ATM
huhuhuhuhu.....
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump