Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Jenaka, Lawak, Kelakar

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 31-10-2008, 08:27 AM
azmi_tshirt azmi_tshirt is offline
Super Active

azmi_tshirt's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Nov 2007
Posts: 5,625
Thanks (Received): 14
Likes (Received): 5
Active Level
My Mood:
Default bukak seluar, angkat skirt...

Seorang Guru ingin mengetahui sejauh mana kepintaran murid-muridnya. Dia bertanya satu soalan kepada seorang murid perempuan.

Guru : Bila kamu bertemu penjahat yang ingin memperkosa kamu, apa yang akan kamu lakukan?

Murid: Saya akan menaikkan skirt saya tinggi-tinggi!

Guru : HAH ! (terperanjat), lepas tu awak buat apa?

Murid: Saya akan suruh penjahat tu buka seluarnya.

Guru : Habis tu apa yang ... (Mula Khuatir)

Jeng! Jeng! Jeng!

Murid : Lepas tu, saya akan lari. Saya dapat lari laju jika skirt
saya diangkat, sedangkan penjahat itu susah nak kejar sebab seluarnya tersangkut di kaki ketika dilucutkan...
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 31-10-2008, 08:31 AM
maliq7776 maliq7776 is offline
Super Active

 
Trader Rating: (4)
Join Date: Mar 2008
Posts: 7,838
Thanks (Received): 73
Likes (Received): 0
Blog Entries: 3
Active Level
My Mood:
Default

bijak la jugak budak tu..
Reply With Quote
  #3  
Old 31-10-2008, 08:31 AM
frigid03 frigid03 is offline
Super Active

frigid03's Avatar
 
Trader Rating: (14)
Join Date: Sep 2007
Location: dalam almari
Posts: 6,231
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by azmi_tshirt View Post
Seorang Guru ingin mengetahui sejauh mana kepintaran murid-muridnya. Dia bertanya satu soalan kepada seorang murid perempuan.

Guru : Bila kamu bertemu penjahat yang ingin memperkosa kamu, apa yang akan kamu lakukan?

Murid: Saya akan menaikkan skirt saya tinggi-tinggi!

Guru : HAH ! (terperanjat), lepas tu awak buat apa?

Murid: Saya akan suruh penjahat tu buka seluarnya.

Guru : Habis tu apa yang ... (Mula Khuatir)

Jeng! Jeng! Jeng!

Murid : Lepas tu, saya akan lari. Saya dapat lari laju jika skirt
saya diangkat, sedangkan penjahat itu susah nak kejar sebab seluarnya tersangkut di kaki ketika dilucutkan...
kalau penjahat tu pki kain pelikat camne..uwaaa..

Reply With Quote
  #4  
Old 31-10-2008, 10:42 AM
<amir> <amir> is offline
Regular

<amir>'s Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2008
Posts: 346
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1
Active Level
Default

Pastu orang jahat tu gelak,,hahahaa...
Mane mau lari, bilik ini suda berkunci..hihiii
__________________
“Demi masa.Sesungguhnya manusia di dalam kerugian!”
Reply With Quote
  #5  
Old 31-10-2008, 10:50 AM
ibuduit ibuduit is offline
Active Plus

ibuduit's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2008
Location: Sebelah Kau
Posts: 3,486
Thanks (Received): 5
Likes (Received): 2
Active Level
My Mood:
Default

Logik gak.. Tp kalau pompuan tu x panik laa..
__________________
KERETA ANDA BERCALAR? KUSAM? KURANG BERKILAT? = JOM POLISH KERETA ANDA !!
RIZWAN : HOME - MOBILE DETAILER | CONSULTANT
Contact : 0.1.2.3.5.3.6.2.4.3
CLICK HERE > MY DETAILING GALLERY ~ After-Sales Is My Promise ~
Reply With Quote
  #6  
Old 31-10-2008, 10:52 AM
astalavista6048 astalavista6048 is offline
Active Member

astalavista6048's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2008
Location: runtime error
Posts: 1,130
Thanks (Received): 27
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

lawak ada kelas ni....huhu
__________________
****Orang yg baik adalah org yg pernah melakukan kesalahan & belajar dari kesalahan itu untuk menjadi org yg lebih baik....****
-KO SEBUT JE NAMA AKU SDN BHD...!!!-
*HERO HINDUSTAN KALAH DULU*
Reply With Quote
  #7  
Old 31-10-2008, 10:52 AM
uTJoE uTJoE is offline
Active Member

uTJoE's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,292
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by maliq7776 View Post
bijak la jugak budak tu..
Seronok tgk avatar bro.. nak kata shuffle tak jgk..ni mesti zapin dari singapore ni..
__________________
VIBRANT & YOUNG
SELL , BUY or RENT a Property? I'm ready to serve you! (AMPANG, PANDAN AND CHERAS AREA)
Looking for a BEST PRICE CAR? Just name it, brand new/used/local/export/luxury.PM for more info or Call/SMS 012-3845179
Reply With Quote
  #8  
Old 31-10-2008, 10:53 AM
ikscentre ikscentre is offline
Super Active

ikscentre's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jun 2008
Posts: 7,911
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

wah..bijak budak tuh..
__________________
~Tshirt Design Rare ~

SAMBIL MAKAN SAMBIL CARI DUIT <---- cuba try test (biz 1st dlm CG... dlm kenangan)
Reply With Quote
  #9  
Old 31-10-2008, 10:58 AM
sevenx17 sevenx17 is offline
Active Plus

sevenx17's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2008
Posts: 2,807
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

kurang bijak skit bdk tu
sbb at least pjahat tu dpt tgk ape yg ade dlm skirt sbb dah angkat skirt tingi2
__________________
FEELING LUCKY NUMBER SE7EN?
Reply With Quote
  #10  
Old 31-10-2008, 12:15 PM
azmi_tshirt azmi_tshirt is offline
Super Active

azmi_tshirt's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Nov 2007
Posts: 5,625
Thanks (Received): 14
Likes (Received): 5
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by sevenx17 View Post
kurang bijak skit bdk tu
sbb at least pjahat tu dpt tgk ape yg ade dlm skirt sbb dah angkat skirt tingi2
tengok takpe, dari kena ehem2...
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump