Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > CG MARKETPLACE > Trading Zone > Sensual, Intimate Products

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 16-07-2008, 09:46 PM
gulakucup gulakucup is offline
Active Member

gulakucup's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,299
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default MINYAK BELACAK PWP 'Kuat, Garang, Besar, Panjang & Tahan Lama'

Petua rawatan Minyak Belacak PWP ini amat berkesan kepada kaum adam yang ingin mengamalkan rawatan sendiri di rumah. Tanpa rasa malu, tanpa was-was, dijamin halal dan sah dibawa bersolat.

Amat mustajab bagi mereka yang sentiasa mengamalkan senaman atau urutan secara berdisiplin dan bersungguh-sungguh. Sesungguhnya mereka yang berusaha dan berikhtiar akan dimakbulkan usaha oleh Nya.


Khasiat Minyak Belacak
  1. Kuat - Zakar kita menjadi kuat seakan kayu, keras seakan besi, tahan seakan tembaga.
  2. Garang - Seperti seekor harimau jantan yang menunggu didepan pintu gua. Bagi setiap lelaki (teruna) yang diidam-idamkan pada malam pertama adalah untuk mengakhiri zaman bujang agar pasangannya dapat merasai kehangatan Zakar daripada seorang yang bergelar lelaki perkasa.
  3. Perangsang Pulang Pulih seperti Sedia kala - Perangsang ini adalah satu tindak balas (keras dari biasa) zakar kita dimana “lihat ia hidup, pegang ia berani, sentuh ia bernyawa”.
  4. Besar Panjang - Besar dan panjang dimana ia dapat memberi kenikmatan kepada orang yang tersayang (pasangan kita & isteri). Dimana ia dapat menyentuh 5 Makam bagi mencapai klimak seorang wanita. Rumahku, syurgaku, semakin hari, semakin sayang.
  5. Tahan Lama - Bagi setiap lelaki harus dapat mengawal kekuatan dan jangka masa yang lama ketika kita melayari bahtera rumah tangga (bersetubuh) agar orang tersayang mendapat kepuasan dari seorang lelaki yang bergelar suami. Dimana harus perkasa daripada biasa untuk mecapai 5 makam.
  6. 100% Ramuan semulajadi - Halal - Tiada Kesan Sampingan.


Ibarat enjin kereta yang sering digunakan tetapi jarang di servis atau dijaga pasti akan mendatangkan masalah kepada kita kelak. Begitu juga dengan zakar anda, seiring dengan peningkatan umur, masalah kejantanan semakin ketara dan rawatan mungkin bukan penyelesaiannya. Sikap prihatin anda sekarang mampu mencegah terjadinya perkara yang anda sesal seumur hidup. Bertindaklah sekarang!!!



70ml (Rm70.00) - 30ml (Rm30.00) - Maajun (Rm30.00)

PILIHAN DITANGAN ANDA !!!

Keistimewaan Minyak Belacak Petua Warisan Perkasa adalah:

Menguatkan Zakar, Membesarkan Zakar, Memanjangkan Zakar, Membaik Pulih Urat Zakar, Kencing Tak Lawas, Mati Pucuk, Kepuasan Suami Isteri,
Membesarkan Buah dada(bagi wanita sahaja).

Membantu melancarkan darah, membetulkan urat saraf dimana ianya menjadikan senjata adam ini hebat, padat, teguh, gagah, besar dan panjang.

Tambah tenaga dalaman, kencing manis dan darah tinggi.

Buang angin dalaman badan dan melancarkan perjalanan darah.


hubungi : AZMAN ( 012-3380990 / 013-3339628 )Shah Alam Dan Sekitarnya

Last edited by gulakucup; 20-07-2009 at 04:47 PM..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 16-07-2008, 09:48 PM
eyza eyza is offline
Super Active

eyza's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Mar 2007
Location: Kajang
Posts: 6,643
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

haha...khasiat yg no 1 tu~kuat~ macam besh!!
__________________
~~Kadang-Kadang Allah sembunyikan matahari...Dia datangkan petir dan kilat...kita menangis dan tertanya-tanya,...kemana hilangnya sinar...Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi"~~
~ Don't Hold Something In Your Arm,That You Could Never Hold In Your Heart ~
Reply With Quote
  #3  
Old 16-07-2008, 09:49 PM
tengkubasri tengkubasri is offline
Super Active

tengkubasri's Avatar

 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2008
Location: jobsmalaysia.gov.my
Posts: 9,343
Thanks (Received): 5
Likes (Received): 0
Blog Entries: 1
Active Level
Default

bertambah lg seorg pengamal ubat lelaki..

Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (4 members and 0 guests)
tengkubasri, ayamod, eyza, taufic


sapa yg da kawen atas ni???
__________________
Kempen JOM! Sokong Perniagaan Muslim & Bumiputera

LATEST IMAGE: SELAMAT MENYAMBUT HARI LEBARAN 2009 & MASJID BESI
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓


Reply With Quote
  #4  
Old 16-07-2008, 09:49 PM
atlantis atlantis is offline
CG Top Poster Club

atlantis's Avatar

 
Trader Rating: (12)
Join Date: Feb 2008
Location: melaka
Posts: 35,233
Thanks (Received): 769
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by eyza View Post
haha...khasiat yg no 1 tu~kuat~ macam besh!!
ko cuba la.
pehtu updade sini !
Reply With Quote
  #5  
Old 16-07-2008, 09:49 PM
mj12 mj12 is offline
Legendary Member

mj12's Avatar
 
Trader Rating: (8)
Join Date: Mar 2008
Posts: 11,824
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

pergh...minyak belacak arr pulak...
__________________
p/s....kling....klong....kling.....klong..........
Reply With Quote
  #6  
Old 16-07-2008, 09:50 PM
narutokun narutokun is offline
Active Plus

narutokun's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jul 2006
Location: Ampang
Posts: 3,508
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

bule terai ni..bape rege sebotol ni? hehe
ada testimoni tak? huhuhuhu
__________________

SERVIS MENCETAK BAJU. 100% PASTI BERPUAS HARI. SUFI PRINTING SERVICES

FACEBOOK : http://facebook.com/sufiprinting
WEBSITE : http://sufiprint.com
Reply With Quote
  #7  
Old 16-07-2008, 09:50 PM
MOD jr. MOD jr. is offline
CG Top Poster Club

MOD jr.'s Avatar
 
Trader Rating: (33)
Join Date: May 2008
Posts: 22,469
Thanks (Received): 91
Likes (Received): 10
Active Level
Default

kuat cam besi? ngeri siot!!leh sangkut hanger nih!
Reply With Quote
  #8  
Old 16-07-2008, 09:51 PM
eyza eyza is offline
Super Active

eyza's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Mar 2007
Location: Kajang
Posts: 6,643
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by atlantis View Post
ko cuba la.
pehtu updade sini !
aku nak cuba kat saper eh..
kalau cuba kat diri sendiri..jd camnr lak nnt neh
__________________
~~Kadang-Kadang Allah sembunyikan matahari...Dia datangkan petir dan kilat...kita menangis dan tertanya-tanya,...kemana hilangnya sinar...Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi"~~
~ Don't Hold Something In Your Arm,That You Could Never Hold In Your Heart ~
Reply With Quote
  #9  
Old 16-07-2008, 09:57 PM
gulakucup gulakucup is offline
Active Member

gulakucup's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,299
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

apa lagi...nak kasi power lah bang!...bukan sekadar sangkut hanger, sangkut streka pun boleh...
Reply With Quote
  #10  
Old 16-07-2008, 09:59 PM
MOD jr. MOD jr. is offline
CG Top Poster Club

MOD jr.'s Avatar
 
Trader Rating: (33)
Join Date: May 2008
Posts: 22,469
Thanks (Received): 91
Likes (Received): 10
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by gulakucup View Post
apa lagi...nak kasi power lah bang!...bukan sekadar sangkut hanger, sangkut streka pun boleh...
perghh sangkut iron pun buleh.... koyak semua levis aku kalau cam nih!!!
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump