Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #61  
Old 17-05-2013, 02:47 PM
chor kueyteaw chor kueyteaw is offline
Active Member

chor kueyteaw's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,899
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

ada juga pompuan nak kat lelaki yang mengaku dirinya dirogol nie....habis la buunntut pompuan tu
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #62  
Old 18-05-2013, 05:44 PM
302 302 is online now
Legendary Member

302's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Apr 2009
Location: silent hill
Posts: 10,709
Thanks (Received): 13
Likes (Received): 22
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

sian bini dier dapat lubang jewbur seken hend
Reply With Quote
  #63  
Old 18-05-2013, 05:50 PM
hyip-otai hyip-otai is offline
Active Member

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Mar 2013
Posts: 1,294
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by chor kueyteaw View Post
ada juga pompuan nak kat lelaki yang mengaku dirinya dirogol nie....habis la buunntut pompuan tu
entah2 pom ni pun suka bunntot dicucuk... jadi tak heran pun
Reply With Quote
  #64  
Old 18-05-2013, 05:53 PM
TAKZIM TAKZIM is offline
Active Member

TAKZIM's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: May 2012
Posts: 2,231
Thanks (Received): 8
Likes (Received): 0
Active Level
Default

selamat bernikah HJ SEPOL
Reply With Quote
  #65  
Old 18-05-2013, 05:54 PM
Jedi Jedi is offline
CG Top Poster Club

Jedi's Avatar
 
Trader Rating: (19)
Join Date: Feb 2009
Posts: 34,881
Thanks (Received): 134
Likes (Received): 513
Active Level
My Mood:
Default

Salaam.

Best la gak dapat kahwin...halal sudah semua yang haram



Quote:
Originally Posted by S.Y.E.D View Post
dapat masuk tv la nanti.. buat live grand wedding reception
__________________
Mereka itulah orang² yang membeli kesesatan dengan hidayah. [Al-Baqarah;86]

▂▃▅▇█▓▒░۩۩ Buka Akaun UMOFX Anda Sekarang ۩۩░▒▓█▇▅▃▂

Reply With Quote
  #66  
Old 18-05-2013, 06:07 PM
sangbogol sangbogol is offline
CG Top Poster Club

sangbogol's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2007
Location: Bulan-Bintang-Matahari
Posts: 24,401
Thanks (Received): 11
Likes (Received): 12
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by notrexdame View Post


Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us


Melalui surat jemputan yang berlegar di internet, Hj Mohd Saiful Bukhari Azlan akan bernikah dengan wartawan penyiaran TV3, Nik Suryani binti Megat Deraman. Majlis resepsi mereka akan berlangsung di Taman Tamadun Islam, Terengganu pada 25 Mei ini.
Nik Suryani atau lebih mesra dengan panggilan “Mek Su” kini sedang mengendalikan rancangan ‘Tganu Kita’, terbitan TV3 sebagai pengacara. Mereka berdua dikatakan bertunang secara rahsia sebelum ini.
Tahniahlah dan eloklah, tak payahlah Saiful Bukhari merapu lagi selepas ini. Paling ‘best’, gelaran Hj kat depan tu!!


Baca Lagi: http://www.ekeleh.com/hj-saiful-bukh...#ixzz2TT2QhtX8
Follow us: ekeleh.comm on Facebook


hahahahaha....eloklah tuh! harap2 lepas nih dia bertaubatlah dan sedar tetang kesalahannya yg lalu!
__________________
"Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah"
Reply With Quote
  #67  
Old 18-05-2013, 06:08 PM
sangbogol sangbogol is offline
CG Top Poster Club

sangbogol's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2007
Location: Bulan-Bintang-Matahari
Posts: 24,401
Thanks (Received): 11
Likes (Received): 12
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by hyip-otai View Post
entah2 pom ni pun suka bunntot dicucuk... jadi tak heran pun
ekekekeke............eloklah tuh!
__________________
"Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah"
Reply With Quote
  #68  
Old 18-05-2013, 06:09 PM
sangbogol sangbogol is offline
CG Top Poster Club

sangbogol's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2007
Location: Bulan-Bintang-Matahari
Posts: 24,401
Thanks (Received): 11
Likes (Received): 12
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by chor kueyteaw View Post
ada juga pompuan nak kat lelaki yang mengaku dirinya dirogol nie....habis la buunntut pompuan tu
lepas kahwin nanti jgn pecah rahsia sudahlah
__________________
"Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah"
Reply With Quote
  #69  
Old 18-05-2013, 06:15 PM
armk armk is offline
Regular

armk's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2009
Posts: 449
Thanks (Received): 6
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Esok anak dia browse youtube terjumpa video dia sumpah **** dah x ketat.. sedih betul.. kat sekolah kene ejek 'main **** yeyy main **** yeyy'.. hish..
Reply With Quote
  #70  
Old 18-05-2013, 06:46 PM
Jedi Jedi is offline
CG Top Poster Club

Jedi's Avatar
 
Trader Rating: (19)
Join Date: Feb 2009
Posts: 34,881
Thanks (Received): 134
Likes (Received): 513
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by armk View Post
Esok anak dia browse youtube terjumpa video dia sumpah **** dah x ketat.. sedih betul.. kat sekolah kene ejek 'main **** yeyy main **** yeyy'.. hish..


Tu lah kan?
Haji nie tak fikir2 masak2.

Perempuan yang pernah kena rogol pun malu nak cerita kat orang.
Kalau boleh sembunyikan tapi wajib kena lapor pada polis.

Kalau lelaki la kena sodomize/rogol, lagi la malu nak cerita kat orang.

Ini tidak, Haji nie dok canang satu dunia.

Malu.
__________________
Mereka itulah orang² yang membeli kesesatan dengan hidayah. [Al-Baqarah;86]

▂▃▅▇█▓▒░۩۩ Buka Akaun UMOFX Anda Sekarang ۩۩░▒▓█▇▅▃▂

Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump