Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > MAKE MONEY DISCUSSION > Local Investments > Saving Investments

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 01-07-2008, 03:54 PM
SnakePlisken SnakePlisken is offline
Regular

SnakePlisken's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2007
Posts: 162
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default Saham Koperasi Felda

Ada ker orang felda kat dalam nih. Hari Saptu 28/06/2008 hari tuh ada keluar, saham koperasi felda bagi dividen 16.5%. Untung la orang felda.
Reply With Quote
Thanks AzMiLLioNaiRe, eijamir, peija06 thanked for this post
Paid Advertisement
  #2  
Old 01-07-2008, 11:08 PM
reeez80 reeez80 is offline
Legendary Member

reeez80's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Apr 2007
Location: Ktn, Phg
Posts: 14,674
Thanks (Received): 5
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

ye la... tapi ader gak yang mohon, tapi tak kuar2 keputusan lagi... berapa lama mau tunggu??? ko ader jalan nak tanya status ke??
Reply With Quote
  #3  
Old 02-07-2008, 11:15 AM
SnakePlisken SnakePlisken is offline
Regular

SnakePlisken's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2007
Posts: 162
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by reeez80 View Post
ye la... tapi ader gak yang mohon, tapi tak kuar2 keputusan lagi... berapa lama mau tunggu??? ko ader jalan nak tanya status ke??

Aku tak dapat nak masuk, orang rumah jer yang boleh. Itu pon baru hari senin baru nih jer sain borang. Heheheh... ntah la.

Cuma jeles gak la bila dengar orang Felda dapat sampai 16.5%. Orang yang bukan dari Felda, yang ada bank rakyat punya saham ok gak la lagi, orang yang langsung bank rakyat pon tak der, nak harap ASB jer ker, macamana ??

Huhuhu... sayang oooo...
Reply With Quote
  #4  
Old 02-07-2008, 11:36 AM
greatbiz2u greatbiz2u is offline
Regular

greatbiz2u's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2006
Location: Gombak, Selangor
Posts: 608
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by SnakePlisken View Post
Aku tak dapat nak masuk, orang rumah jer yang boleh. Itu pon baru hari senin baru nih jer sain borang. Heheheh... ntah la.

Cuma jeles gak la bila dengar orang Felda dapat sampai 16.5%. Orang yang bukan dari Felda, yang ada bank rakyat punya saham ok gak la lagi, orang yang langsung bank rakyat pon tak der, nak harap ASB jer ker, macamana ??

Huhuhu... sayang oooo...
rezeki orang felda pulak
Reply With Quote
  #5  
Old 02-07-2008, 11:42 AM
beautifulmind beautifulmind is offline
Active Plus

beautifulmind's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Dec 2005
Location: AEON Cheras Selatan
Posts: 3,807
Thanks (Received): 10
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

kalo org x felda boleh beli ke?
__________________
Banyak sangat barang di rumah, pejabat dan kedai yang tidak tersusun? Perlukan stor atau ruang , jemput datang di Stor layan diri di No 15 Jalan Temenggung 25/9, Bandar Mahkota Cheras, 43200 Cheras Selangor.
Reply With Quote
  #6  
Old 02-07-2008, 11:51 AM
wak wak is offline
Legendary Member

wak's Avatar
 
Trader Rating: (12)
Join Date: Nov 2007
Location: guadalupe,Jupiter
Posts: 11,359
Thanks (Received): 5
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by beautifulmind View Post
kalo org x felda boleh beli ke?
Salam.
kalo x silap wak,saham KPF hanya untuk :

Peneroka-peneroka Felda, isteri dan anak-anak mereka yang warganegara Malaysia dan berusia tidak kurang daripada 18 tahun dan berkelakuan baik
Koperasi-koperasi peneroka Felda
Kakitangan-kakitangan Felda yang sedang bertugas dan isteri
Kakitangan-kakitangan Felda yang sudah bersara yang warganegara Malaysia dan sudah menjadi ahli Koperasi sebelum bersara
Koperasi-koperasi kakitangan Felda

lebih detail:http://www.felda.net.my/kpf/

p/s:wak pun anak felda
Reply With Quote
  #7  
Old 02-07-2008, 12:03 PM
kalam79 kalam79 is offline
Active Member

kalam79's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: May 2008
Posts: 1,534
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

aku ank felda so ader chance ler..
Reply With Quote
  #8  
Old 02-07-2008, 12:06 PM
SnakePlisken SnakePlisken is offline
Regular

SnakePlisken's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2007
Posts: 162
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by kalam79 View Post
aku ank felda so ader chance ler..
Rasanya asalkan bapak mendaftar dengan felda, boleh jer kot.
Reply With Quote
  #9  
Old 02-07-2008, 12:10 PM
SnakePlisken SnakePlisken is offline
Regular

SnakePlisken's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2007
Posts: 162
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by beautifulmind View Post
kalo org x felda boleh beli ke?
Kena carik orang rumah yang ada kaitan dengan felda la. Macam anak peneroka ker (macam aku la). Ataupon join jadi peneroka felda.
Reply With Quote
  #10  
Old 02-07-2008, 12:10 PM
wak wak is offline
Legendary Member

wak's Avatar
 
Trader Rating: (12)
Join Date: Nov 2007
Location: guadalupe,Jupiter
Posts: 11,359
Thanks (Received): 5
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by kalam79 View Post
aku ank felda so ader chance ler..
Insya Allah.
tp apa yg perlu buat skrg,untuk anak felda kena dapatkan surat pengesaha dr pengurus felda yg menyatakan anda anak peneroka di felda XXXXXX.pas tu bwk surat tu ke pejabat KPF di Anjung Felda dan isi borang(untuk permohonan baru).
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Tags
felda

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump