Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 04-02-2013, 03:42 AM
am kurizawa am kurizawa is offline
Active Plus

am kurizawa's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jul 2009
Posts: 2,709
Thanks (Received): 15
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Post Israel mengaku serang Syria



MUNICH - Menteri Pertahanan Israel, Ehud Barak memberi petunjuk semalam bahawa negaranya merupakan dalang satu serangan udara ke atas Syria pada Rabu lalu.

Sebelum ini, beberapa pegawai Amerika Syarikat menyatakan sasaran itu ialah senjata-senjata antipesawat yang dihantar untuk anggota-anggota Hezbollah.

"Saya tidak boleh menambah sebarang perkara berhubung apa yang anda telah baca di dalam surat khabar tentang apa yang berlaku di Syria beberapa hari lalu," katanya di sini.

Beliau berada di Jerman untuk menghadiri satu persidangan berhubung keselamatan dengan para diplomat dan pegawai pertahanan dari beberapa buah negara.

"Kami menyatakan bahawa kita tidak berpendapat bahawa ia sepatutnya dibenarkan untuk membawa senjata-senjata canggih ke Lebanon," katanya.

Beliau juga menyatakan bahawa kejatuhan Bashar akan berlaku tidak lama lagi.

Menurutnya, kejatuhan tersebut akan memberi tamparan hebat kepada Iran dan Hezbollah.

Beberapa pemimpin Israel pernah menyuarakan kebimbangan bahawa perang saudara di Syria mungkin telah menyebabkan Presiden Bashar Al-Assad kehilangan kawalan di negaranya termasuk ke atas senjata kimia.

Di Syria, Bashar menyatakan kepada seorang pegawai kanan Iran bahawa negaranya akan berdepan sebarang serangan luar.

Bashar menyatakan bahawa Israel menyerang sebuah kemudahan penyelidikan ketenteraan dekat Damsyik.

Ia merupakan kenyataan pertama Bashar berhubung serangan udara Israel.

Beliau membuat kenyataan itu ketika membuat pertemuan dengan perunding kanan nuklear Iran, Saeed Jalili.

Iran merupakan sekutu rapat Syria.

Saeed berikrar bahawa Iran akan terus memberi sokongan kepada rejim Bashar.

Syria juga berikrar akan menyerang balas serangan Israel itu.


Sumber:http://berita-terkini-extra.blogspot...ang-syria.html
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 04-02-2013, 03:54 AM
makhlukbumi makhlukbumi is offline
Active Member

makhlukbumi's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2011
Posts: 1,132
Thanks (Received): 46
Likes (Received): 0
Active Level
Default

__________________
ANUGERAH YANG PALING TIDAK TERHINGGA ADALAH LAHIR DALAM ISLAM... ...
Reply With Quote
  #3  
Old 04-02-2013, 03:57 AM
kapasele kapasele is offline
Regular

kapasele's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Dec 2011
Posts: 602
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

trick nak suh org kesian kat kroni ke ni?
__________________
[̲̅g̲̅][̲̅o̲̅][̲̅m̲̅][̲̅o̲̅] [̲̅k̲̅][̲̅e̲̅][̲̅l̲̅][̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅] [̲̅g̲̅][̲̅o̲̅][̲̅m̲̅][̲̅o̲̅]
Reply With Quote
  #4  
Old 04-02-2013, 04:05 AM
Don Malaya Don Malaya is offline
CG Top Poster Club

Don Malaya's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: May 2011
Location: Full Time Trader
Posts: 24,184
Thanks (Received): 342
Likes (Received): 18
Active Level
My Mood:
Default

ape kes nie..udah2 laa propaganda...aku dah muak ngn puak2 nie...
__________________
Reply With Quote
  #5  
Old 04-02-2013, 04:20 AM
Luqmanul Hakim Luqmanul Hakim is offline
CG Top Poster Club

Luqmanul Hakim's Avatar
 
Trader Rating: (18)
Join Date: Mar 2010
Location: GP (Kampung) BM (Bandar) PP (Negeri) M (Negara)
Posts: 23,319
Thanks (Received): 4841
Likes (Received): 5
Blog Entries: 2
Active Level
My Mood:
Default

Berani jugak diorang mengaku, ingatkan jenis baling batu sembunyi tangan Israel nie...

Luqmanul Hakim @ CariGold.com
Reply With Quote
  #6  
Old 04-02-2013, 04:43 AM
Jedi Jedi is offline
CG Top Poster Club

Jedi's Avatar
 
Trader Rating: (19)
Join Date: Feb 2009
Posts: 36,194
Thanks (Received): 136
Likes (Received): 660
Active Level
My Mood:
Default

(Salam)

Yahudi dan pemuka2 mereka.

Jangan terpedaya.



Quote:
Originally Posted by kapasele View Post
trick nak suh org kesian kat kroni ke ni?
__________________
Reply With Quote
  #7  
Old 04-02-2013, 04:59 AM
nvmname nvmname is offline
Legendary Member

nvmname's Avatar
 
Trader Rating: (15)
Join Date: May 2010
Location: Somewhere In My Mind
Posts: 10,532
Thanks (Received): 70
Likes (Received): 1
Active Level
Default

takder sape hairan pon kalau diorang mengaku....
__________________
Allahumma salli `ala muhammadin wa'ali muhammad
Reply With Quote
  #8  
Old 04-02-2013, 06:27 AM
Muhammad_27 Muhammad_27 is offline
Super Active

Muhammad_27's Avatar
 
Trader Rating: (4)
Join Date: Nov 2007
Location: Jay'B, Ki el, Lab Wan
Posts: 7,817
Thanks (Received): 67
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Manala tau betol.. Korang ni asik sangka buruk jer
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump