Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > CONSUMERS, FRAUD, ILLEGAL ACTIVITES > Scams & Alerts > Suspicious Business/Scheme Activities

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #11  
Old 06-01-2013, 12:27 AM
nasgold nasgold is offline
Regular

nasgold's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2009
Posts: 153
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by none View Post
Cisss...terjoint juga ler jawabnya..
klu masuk 29k...tiap2 bulan leh dapat rm5100.00... wa cakap lu...
cam na aku cakap kat kawan aku tu...tuk kasi jauh benda yg xpasti ni
salah tu rm5100 dana yg pertama je dan
kemudian ape yg dpt
rm56000 dlm bentuk PCI 2%, di bayar sedikit2 selama lebih kurang 7tahun
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #12  
Old 06-01-2013, 12:29 AM
AzMiLLioNaiRe AzMiLLioNaiRe is offline
CG Top Poster Club

AzMiLLioNaiRe's Avatar

 
Trader Rating: (98)
Join Date: Jun 2008
Location: Sistem+Konsisten 0133113930
Posts: 35,490
Thanks (Received): 47
Likes (Received): 0
Blog Entries: 26
Active Level
My Mood:
Default

Haritu member cg gk dh closing...kum join lg tgh wt gwg
Reply With Quote
  #13  
Old 06-01-2013, 12:34 AM
nasgold nasgold is offline
Regular

nasgold's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2009
Posts: 153
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Ape yg kite dpt bile join 29k...
1) Melancung ke asia pasifik
2) Melancung ke asia tenggara
3) melancung ke pulau2 m'sia
4) Rebet rm 5100
5) 20gram emas 999 bernilai 4480
6) Aset pokok gaharu 300k (dah di tanam di baling kedah)
7) 1 tapak chalet di baling
8) PCI 2% berjumlah 56000 dibayar secara bulanan. (anggaran 7 Tahun)
Reply With Quote
  #14  
Old 06-01-2013, 12:37 AM
locos locos is offline
Active Member

locos's Avatar
 
Trader Rating: (8)
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,648
Thanks (Received): 26
Likes (Received): 0
Active Level
Default

skim piramid
Reply With Quote
  #15  
Old 06-01-2013, 12:39 AM
nasgold nasgold is offline
Regular

nasgold's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2009
Posts: 153
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

bukan skim piramit...
kelab warisan org2 melayu...
bhg ekonomi menggunakan osk bank invesment
Reply With Quote
  #16  
Old 06-01-2013, 12:45 AM
nasgold nasgold is offline
Regular

nasgold's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2009
Posts: 153
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

KELAB KEBAJIKAN DAN SOSIAL TUN TEJA MALAYSIA (KKDSTTM)

MISI/VISI (OBJEKTIF UTAMA)

1. Menjalankan aktiviti kesedaran, kebajikan, kemajuan dalam bidang sosial, ekonomi, kesihatan dan sebagainya demi agama, bangsa dan nagera.

2. Memperkasakan kekuatan dan daya saing yang tinggi dalam diri setiap ahli agar menjadi pemimpin yang disegani serta mempunyai kekuatan rohani melalui jalinan kasih sayang dan keikhlasan sekaligus dapat membina kejayaan di atas kejayaan orang lain demi merakyatkan ekonomi ahli-ahlinya.

3. Mengadakan dan menjalankan tabung amal atau apa-apa kutipan lain bagi kemajuan dan faedah tabung kelab.

4. Melahirkan usahanita yang intelektual global dan glokal di dalam menjadikan wanita yang berkarisma serta dapat merealisasikan impian ke arah menuju kejayaan di dalam perniagaan disalurkan.

5. Memberikan khidmat rundingan kepada ahli-ahli menerusi methadalogi ilmu dan kemahiran dalam memperjuangkan aplikasi pelan tindakan dan latihan visulisasi yang disediakan seperti seminar, bengkel dan kursus dianjurkan.

6. Merealisasikan motto "Kelab Kebajikan Dan sosial tun Teja Malaysia" iaitu: "GERBANG PERJUANGAN, LAMBANG PENGORBANAN"
Reply With Quote
  #17  
Old 06-01-2013, 04:19 AM
che tak che tak is offline
Newbie

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2012
Posts: 22
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by nasgold View Post
KELAB KEBAJIKAN DAN SOSIAL TUN TEJA MALAYSIA (KKDSTTM)

MISI/VISI (OBJEKTIF UTAMA)

1. Menjalankan aktiviti kesedaran, kebajikan, kemajuan dalam bidang sosial, ekonomi, kesihatan dan sebagainya demi agama, bangsa dan nagera.

2. Memperkasakan kekuatan dan daya saing yang tinggi dalam diri setiap ahli agar menjadi pemimpin yang disegani serta mempunyai kekuatan rohani melalui jalinan kasih sayang dan keikhlasan sekaligus dapat membina kejayaan di atas kejayaan orang lain demi merakyatkan ekonomi ahli-ahlinya.

3. Mengadakan dan menjalankan tabung amal atau apa-apa kutipan lain bagi kemajuan dan faedah tabung kelab.

4. Melahirkan usahanita yang intelektual global dan glokal di dalam menjadikan wanita yang berkarisma serta dapat merealisasikan impian ke arah menuju kejayaan di dalam perniagaan disalurkan.

5. Memberikan khidmat rundingan kepada ahli-ahli menerusi methadalogi ilmu dan kemahiran dalam memperjuangkan aplikasi pelan tindakan dan latihan visulisasi yang disediakan seperti seminar, bengkel dan kursus dianjurkan.

6. Merealisasikan motto "Kelab Kebajikan Dan sosial tun Teja Malaysia" iaitu: "GERBANG PERJUANGAN, LAMBANG PENGORBANAN"
Misi mmg gempak...Pelaksanaan???
Reply With Quote
  #18  
Old 06-01-2013, 10:02 AM
nasgold nasgold is offline
Regular

nasgold's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2009
Posts: 153
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by che tak View Post
Misi mmg gempak...Pelaksanaan???
Setakat ni in progress. Projek penanaman gaharu lebih 100ekar sedang dijalankan.
Sebanyak 30k pokok gaharu telah di tanam.
Tapak chalet, hotel, kilang, dewan dll dah disediakan untik ahli kelab.
Reply With Quote
  #19  
Old 06-01-2013, 10:09 AM
nasgold nasgold is offline
Regular

nasgold's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2009
Posts: 153
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Dulu depa present kat aku depa kata ada tapak chalet, pokok gaharu akan dibuat....
aku kata bohong, janji tipu je tu... tp skrg semua terbukti malah lebih dr itu.
Planing tahin ini belajar tread kat BSKL dgn puan Shima.
Reply With Quote
  #20  
Old 06-01-2013, 10:20 AM
nasgold nasgold is offline
Regular

nasgold's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2009
Posts: 153
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

KKDSTTM adalah sebuah kelab membantu menaikan elonomi melayu.
Kalau cina berjaya dlm perniagaan kerana kelab2 mereka mengapa org melayu taka boleh.
Mondes operasi kelab tun teja ini sama dgn sebuah kelab cina yg telah berjaya iaitu
Chines chamber.. Kelab cina yg ini lah yg banyak memastikan setiap perniagaan ahlinya pasti berjaya.
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold