Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Gossip, Celebrities

Gossip, Celebrities Right place for paparazzi :) . Share your info with our celebrities and gossip fans.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 24-10-2012, 10:20 AM
RINI ROSES RINI ROSES is offline
Legendary Member

RINI ROSES's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Dec 2007
Location: club & pub 77
Posts: 17,228
Thanks (Received): 6
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Cool Bekas Pengacara Popular TV Swasta Tuntut Cerai Demi VVVVIP!

SIBUK-SIBUK dengan kes cerai Jimmy dan anak jutawan kosmetik yang sudah ada penyudah, telinga Diva tiba-tiba dirasuk angin panas pasal satu berita. Berita cerai juga!

Tak ada mendung hitam, tak tiba lagi musim tengkujuh, peliknya dah banjir. Macam banjir kilat kat KL juga, kes cerai pun boleh rupa itu.

Kata satu sumber gosip Diva, dalam diam-diam nampak macam bahagia kasih sayang dan wang ringgit, rupa-rupanya seorang . bekas pengacara popular stesen televisyen swasta satu ketika dahulu sudah pun memfailkan permohonan perceraian di mahkamah. Kalau dah fail cerai, maknanya nak bercerailah.

Rasanya, kalau Diva petik namanya, bukan seorang sahaja terbeliak mata, ramai lagi yang terjojol dan boleh terkeluar tahi telinga dengan berita ini. Maklum sahajalah, memang bekas pengacara itu nampak bahagia, anak comel-comel, masih kecil pula, kahwin dengan orang aristokrat. Fikir-fikir tak logik pula, fikir lapan kali, apa sahajalah yang tak logik kat dunia ni kan.

Itulah, jelita dan kaya-raya pun tak boleh menjanjikan bahagia. Dengarnya ada kes sehingga boleh terjadinya gelora. Ada campur tangan juga daripada pihak ketiga.

Diva tak tahu sejauh mana kesahihan berita, tapi dengar-dengar orang ketiga itu pula bukan calang-calang. Seram bulu tengkuklah nak cerita!


*Harap ini hanya gosip jek tapi jiran rumah sebelah dah kecoh memang betul kes neh memang sedang berlaku....huhuhuhuhu
__________________
wIngS NeVer DiE...!
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 24-10-2012, 10:22 AM
aleyzie aleyzie is offline
Regular

aleyzie's Avatar
 
Trader Rating: (4)
Join Date: Apr 2011
Posts: 432
Thanks (Received): 45
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Sapa ?...eeerk
__________________
Learn to obey before you command
Reply With Quote
  #3  
Old 24-10-2012, 10:23 AM
bro drummer bro drummer is offline
Super Active

bro drummer's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Mar 2011
Location: Teman Orang Perak Ler Komer..
Posts: 7,829
Thanks (Received): 151
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

gosip ooo gosippp.kekekekeek
__________________

Quote:
Originally Posted by bro drummer
"Nak masuk SIMPANG...tp x bg SIGNAL...itu adalah BANG.NGANG abadi"
Reply With Quote
  #4  
Old 24-10-2012, 10:23 AM
Luqmanul Hakim Luqmanul Hakim is offline
CG Top Poster Club

Luqmanul Hakim's Avatar
 
Trader Rating: (18)
Join Date: Mar 2010
Location: GP (Kampung) BM (Bandar) PP (Negeri) M (Negara)
Posts: 23,319
Thanks (Received): 4841
Likes (Received): 5
Blog Entries: 2
Active Level
My Mood:
Default

Siapakah gerangan beliau? Jeng, jeng, jeng...
Reply With Quote
  #5  
Old 24-10-2012, 10:23 AM
RINI ROSES RINI ROSES is offline
Legendary Member

RINI ROSES's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Dec 2007
Location: club & pub 77
Posts: 17,228
Thanks (Received): 6
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

hihhihihi...nak sebut ke?
__________________
wIngS NeVer DiE...!
Reply With Quote
  #6  
Old 24-10-2012, 10:25 AM
faizk faizk is offline
Super Active

faizk's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: May 2010
Location: shah alam
Posts: 7,145
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 7
Active Level
My Mood:
Default

gtau la cik rini,kawe nk taw gak ni
Reply With Quote
  #7  
Old 24-10-2012, 10:25 AM
sureheboh.com sureheboh.com is offline
Legendary Member

sureheboh.com's Avatar

 
Trader Rating: (4)
Join Date: Jan 2007
Location: Fun Time Trader - Trading For A Living
Posts: 18,916
Thanks (Received): 306
Likes (Received): 3
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by RINI ROSES View Post
hihhihihi...nak sebut ke?
Sebut jgn tak sebut
__________________

AutoRebate INSTAFOREX 86.67% - dibayar ke acc trading!
CALL/WHATSAPP 019-9366547
Reply With Quote
  #8  
Old 24-10-2012, 10:26 AM
aidiryatim aidiryatim is offline
Legendary Member

aidiryatim's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Dec 2006
Location: bioDIEsel B5,LeGoLanD,cIQ,Kota Iskandar
Posts: 14,016
Thanks (Received): 22
Likes (Received): 0
Blog Entries: 13
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by RINI ROSES View Post
hihhihihi...nak sebut ke?
sebut 1 kali
__________________
Saham Wakaf Johor
Reply With Quote
  #9  
Old 24-10-2012, 10:26 AM
RINI ROSES RINI ROSES is offline
Legendary Member

RINI ROSES's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Dec 2007
Location: club & pub 77
Posts: 17,228
Thanks (Received): 6
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

korang agak2 blogger tu tulis perkataan "aristokrat" tu merujuk maksud apa?...ekekekeke
__________________
wIngS NeVer DiE...!
Reply With Quote
  #10  
Old 24-10-2012, 10:27 AM
azrulazman azrulazman is offline
CG Top Poster Club

azrulazman's Avatar
 
Trader Rating: (15)
Join Date: Feb 2010
Location: puncak gunung kinabalu
Posts: 29,858
Thanks (Received): 111
Likes (Received): 8
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

sapekah ?????????
__________________
siggy utk disewa
siggy utk disewa
azrulazman.com
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump