Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Gossip, Celebrities

Gossip, Celebrities Right place for paparazzi :) . Share your info with our celebrities and gossip fans.

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 23,163
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 53,762
0 Unscheduled maintenance
Last Post: CariGold
Posted On: 26-11-2012
Replies: 0
Views: 41,208
More...
Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 27-09-2012, 02:31 PM
peija06 peija06 is offline
Well-Known
Member

peija06's Avatar
 
Trader Rating: (13)
Join Date: Feb 2007
Posts: 6,384
Poster Rank: #567
Thanked 77 Times
Active Level
My Mood:
Default Klip video seks Mimi tersebar di Internet (dgn Bideo)




Filem 3GP belum ditayangkan tetapi Mimi (One Nation Emcee) mula resah memikirkan penyebaran beberapa klip video dalam Internet yang menyatakan ia adalah rakaman aksi seksnya.

Mimi atau nama penuhnya, Shamimi Amalina Norhisham, 25, berkata dia tidak menyangka ada adegan filem itu yang kini berleluasa tersebar di Internet dengan tajuk yang jelas memaparkan dia melakukan hubungan seks itu.

“Saya memang tidak tahu pasal penyebaran klip video itu kerana sudah lama tidak melayari Internet. Namun yang pasti, itu hanya sedutan lakonan saya. Klip itu antara adegan dalam filem Klip 3GP yang saya jayakan.

“Malah, lakonan yang saya jayakan juga dilakukan secara profesional, jadi jangan kata saya sanggup ketepikan agama semata-mata untuk berjaya dalam bidang lakonan.
“Sehubungan itu, saya sungguh kesal dengan tindakan pihak tidak bertanggungjawab yang mahu menjatuhkan maruah saya,” katanya.

Menurut Mimi, kebanyakan aksi yang boleh dianggap lucah itu disunting supaya ia nampak seperti adegan sebenar, sedangkan sewaktu penggambaran, watak tambahan atau pendua digunakan supaya kelihatan seperti dirinya.

Last edited by peija06; 27-09-2012 at 03:20 PM..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 27-09-2012, 02:32 PM
strom strom is offline
Legendary Member

strom's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jul 2011
Location: ~ wherever i may roam ~
Posts: 12,846
Poster Rank: #182
Thanked 4,557 Times
Active Level
My Mood:
Default

Takut pulak tengok dia mekap mcm tu..
Reply With Quote
  #3  
Old 27-09-2012, 02:33 PM
zaqwsx zaqwsx is offline
Well-Known
Member

zaqwsx's Avatar
 
Trader Rating: (19)
Join Date: Sep 2008
Location: Cyberjaya
Posts: 5,153
Poster Rank: #706
Thanked 2 Times
Active Level
My Mood:
Default

wow...mana babak yg disunting tu...

No Vid
No Vote
No Thanks

konsider sekem!!!!

wakakakakakakaa....
Reply With Quote
  #4  
Old 27-09-2012, 02:34 PM
peija06 peija06 is offline
Well-Known
Member

peija06's Avatar
 
Trader Rating: (13)
Join Date: Feb 2007
Posts: 6,384
Poster Rank: #567
Thanked 77 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by strom View Post
Takut pulak tengok dia mekap mcm tu..
takut siang hari je bro..bila tengah malam....aum!!
Reply With Quote
  #5  
Old 27-09-2012, 02:35 PM
Hidier Hidier is offline
Legendary Member

Hidier's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2010
Location: Johor
Posts: 11,365
Poster Rank: #223
Thanked 905 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Malah, lakonan yang saya jayakan juga dilakukan secara profesional, jadi jangan kata saya sanggup ketepikan agama semata-mata untuk berjaya dalam bidang lakonan.
peh.....................

camne aku nak komen ni... hm....
__________________
FULLTIME


ASB Loan & CWA UNIT TRUST & AIA MEDICAL CARD / INSURANCE
012-7796200
Reply With Quote
  #6  
Old 27-09-2012, 02:37 PM
adie@coway adie@coway is offline
Well-Known
Member

adie@coway's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Dec 2011
Location: beRteBaraN diMUka BUmi
Posts: 5,803
Poster Rank: #613
Thanked 10 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by peija06 View Post



“Malah, lakonan yang saya jayakan juga dilakukan secara profesional, jadi jangan kata saya sanggup ketepikan agama semata-mata untuk berjaya dalam bidang lakonan.
“Sehubungan itu, saya sungguh kesal dengan tindakan pihak tidak bertanggungjawab yang mahu menjatuhkan maruah saya,” katanya.
ade kah...ini org muslim ke??
__________________
untuk tempahan produk Coway sila klik sini

http://cowaypilihanku.wordpress.com

sms/whatsapp: 0133482282
Reply With Quote
  #7  
Old 27-09-2012, 02:38 PM
ajey_05 ajey_05 is offline
Normal Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2012
Posts: 419
Poster Rank: #6391
Thanked 0 Times
Active Level
Default

bila punya tahun punya cerita ni...?
Reply With Quote
  #8  
Old 27-09-2012, 02:38 PM
wolfverine182 wolfverine182 is online now
Super Active Member

wolfverine182's Avatar
 
Trader Rating: (17)
Join Date: Mar 2012
Posts: 2,591
Poster Rank: #1515
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by peija06 View Post


“Malah, lakonan yang saya jayakan juga dilakukan secara profesional, jadi jangan kata saya sanggup ketepikan agama semata-mata untuk berjaya dalam bidang lakonan.
“Sehubungan itu, saya sungguh kesal dengan tindakan pihak tidak bertanggungjawab yang mahu menjatuhkan maruah saya,” katanya.
Ko x ketepikn agama?what da fish..pkaian ko dedah aurat tu ikut agama mne?puuuihhhhhh..
__________________
~~~xXx~~~
Reply With Quote
  #9  
Old 27-09-2012, 02:39 PM
biisnesman biisnesman is offline
Super Active Member

biisnesman's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Aug 2010
Posts: 3,408
Poster Rank: #1112
Thanked 13 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by zaqwsx View Post
wow...mana babak yg disunting tu...

No Vid
No Vote
No Thanks

konsider sekem!!!!

wakakakakakakaa....
laju je tokey besar ni...
Reply With Quote
  #10  
Old 27-09-2012, 02:39 PM
Mizz Adilla Mizz Adilla is offline
Super Active Member

Mizz Adilla's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Aug 2011
Location: In YoUr DreAm...
Posts: 3,856
Poster Rank: #979
Thanked 4 Times
Active Level
My Mood:
Default

knp make up cmtu..
takut giler..mcm rimau pun ada.
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 05:56 AM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE