Forex Gratis! Modal - hadiah dari broker. Dapatkan bonus $50!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Gossip, Celebrities

Gossip, Celebrities Right place for paparazzi :) . Share your info with our celebrities and gossip fans.

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 New forum feature to help you manage updates of your own thread
Last Post: CariGold
Posted On: 22-02-2016
Replies: 0
Views: 19,930
0 Technical Issues
Last Post: CariGold
Posted On: 18-02-2016
Replies: 1
Views: 19,104
0 Removal of User Title Status & Subforum
Last Post: Dann
Posted On: 02-02-2015
Replies: 0
Views: 53,258
More...
Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 27-09-2012, 02:31 PM
peija06 peija06 is offline
Super Active

peija06's Avatar
 
Trader Rating: (13)
Join Date: Feb 2007
Posts: 6,505
Poster Rank: #624
Thanked 77 Times
Active Level
My Mood:
Default Klip video seks Mimi tersebar di Internet (dgn Bideo)




Filem 3GP belum ditayangkan tetapi Mimi (One Nation Emcee) mula resah memikirkan penyebaran beberapa klip video dalam Internet yang menyatakan ia adalah rakaman aksi seksnya.

Mimi atau nama penuhnya, Shamimi Amalina Norhisham, 25, berkata dia tidak menyangka ada adegan filem itu yang kini berleluasa tersebar di Internet dengan tajuk yang jelas memaparkan dia melakukan hubungan seks itu.

“Saya memang tidak tahu pasal penyebaran klip video itu kerana sudah lama tidak melayari Internet. Namun yang pasti, itu hanya sedutan lakonan saya. Klip itu antara adegan dalam filem Klip 3GP yang saya jayakan.

“Malah, lakonan yang saya jayakan juga dilakukan secara profesional, jadi jangan kata saya sanggup ketepikan agama semata-mata untuk berjaya dalam bidang lakonan.
“Sehubungan itu, saya sungguh kesal dengan tindakan pihak tidak bertanggungjawab yang mahu menjatuhkan maruah saya,” katanya.

Menurut Mimi, kebanyakan aksi yang boleh dianggap lucah itu disunting supaya ia nampak seperti adegan sebenar, sedangkan sewaktu penggambaran, watak tambahan atau pendua digunakan supaya kelihatan seperti dirinya.

Last edited by peija06; 27-09-2012 at 03:20 PM..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 27-09-2012, 02:32 PM
strom strom is offline
Legendary Member

strom's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jul 2011
Location: ~ wherever i may roam ~
Posts: 17,829
Poster Rank: #129
Thanked 4,720 Times
Active Level
My Mood:
Default

Takut pulak tengok dia mekap mcm tu..
Reply With Quote
  #3  
Old 27-09-2012, 02:33 PM
zaqwsx zaqwsx is offline
Super Active

zaqwsx's Avatar
 
Trader Rating: (19)
Join Date: Sep 2008
Location: Cyberjaya
Posts: 5,148
Poster Rank: #807
Thanked 2 Times
Active Level
My Mood:
Default

wow...mana babak yg disunting tu...

No Vid
No Vote
No Thanks

konsider sekem!!!!

wakakakakakakaa....
Reply With Quote
  #4  
Old 27-09-2012, 02:34 PM
peija06 peija06 is offline
Super Active

peija06's Avatar
 
Trader Rating: (13)
Join Date: Feb 2007
Posts: 6,505
Poster Rank: #624
Thanked 77 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by strom View Post
Takut pulak tengok dia mekap mcm tu..
takut siang hari je bro..bila tengah malam....aum!!
Reply With Quote
  #5  
Old 27-09-2012, 02:35 PM
Hidier Hidier is offline
Legendary Member

Hidier's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2010
Location: Johor
Posts: 11,587
Poster Rank: #259
Thanked 905 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Malah, lakonan yang saya jayakan juga dilakukan secara profesional, jadi jangan kata saya sanggup ketepikan agama semata-mata untuk berjaya dalam bidang lakonan.
peh.....................

camne aku nak komen ni... hm....
__________________
PUSAT TUISYEN

MATEMATIK

012-7796200
Reply With Quote
  #6  
Old 27-09-2012, 02:37 PM

adie@coway's Avatar
 
Trader Rating: (12)
Join Date: Dec 2011
Location: beRteBaraN diMUka BUmi
Posts: 7,838
Poster Rank: #480
Thanked 10 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by peija06 View Post



“Malah, lakonan yang saya jayakan juga dilakukan secara profesional, jadi jangan kata saya sanggup ketepikan agama semata-mata untuk berjaya dalam bidang lakonan.
“Sehubungan itu, saya sungguh kesal dengan tindakan pihak tidak bertanggungjawab yang mahu menjatuhkan maruah saya,” katanya.
ade kah...ini org muslim ke??
__________________
untuk tempahan produk Coway sila klik sini
http://cowaypilihanku.wordpress.com

nak beli [email protected] BIL pun boleh..wasap aje
sms/whatsapp
: 0133482282/0192838084
Reply With Quote
  #7  
Old 27-09-2012, 02:38 PM
ajey_05 ajey_05 is online now
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2012
Posts: 628
Poster Rank: #5333
Thanked 0 Times
Active Level
Default

bila punya tahun punya cerita ni...?
Reply With Quote
  #8  
Old 27-09-2012, 02:38 PM
wolfverine182 wolfverine182 is offline
Active Plus

wolfverine182's Avatar
 
Trader Rating: (17)
Join Date: Mar 2012
Posts: 2,843
Poster Rank: #1529
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by peija06 View Post


“Malah, lakonan yang saya jayakan juga dilakukan secara profesional, jadi jangan kata saya sanggup ketepikan agama semata-mata untuk berjaya dalam bidang lakonan.
“Sehubungan itu, saya sungguh kesal dengan tindakan pihak tidak bertanggungjawab yang mahu menjatuhkan maruah saya,” katanya.
Ko x ketepikn agama?what da fish..pkaian ko dedah aurat tu ikut agama mne?puuuihhhhhh..
__________________
~~~xXx~~~
Reply With Quote
  #9  
Old 27-09-2012, 02:39 PM
biisnesman biisnesman is offline
Active Plus

biisnesman's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Aug 2010
Posts: 3,439
Poster Rank: #1248
Thanked 13 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by zaqwsx View Post
wow...mana babak yg disunting tu...

No Vid
No Vote
No Thanks

konsider sekem!!!!

wakakakakakakaa....
laju je tokey besar ni...
Reply With Quote
  #10  
Old 27-09-2012, 02:39 PM
Mizz Adilla Mizz Adilla is offline
Active Plus

Mizz Adilla's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Aug 2011
Location: In YoUr DreAm...
Posts: 4,341
Poster Rank: #962
Thanked 4 Times
Active Level
My Mood:
Default

knp make up cmtu..
takut giler..mcm rimau pun ada.
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 11:33 PM.


Copyright ©2000 - 2016, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE