Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > TRADING ZONE, CLASSIFIEDS & MARKETPLACE > Trading Zone > General Stuffs & Products

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 20,095
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 50,651
0 Unscheduled maintenance
Last Post: CariGold
Posted On: 26-11-2012
Replies: 0
Views: 38,231
More...
Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 06-05-2008, 04:10 PM
shahif shahif is offline
Active Member

shahif's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Jan 2007
Posts: 636
Poster Rank: #4874
Thanked 1 Time
Active Level
My Mood:
Default Mat Jenin Moden: Berangan dan berjaya

MAT JENIN MODEN: Berangan dan berjaya!

“Ketahui Rahsia Bagaimana Menjadikan Setiap Angan-angan Anda Satu Kenyataan"

7 Langkah Mudah Bagaimana Anda Boleh Memiliki Segalanya!

Buku ini akan mengupas rahsia bagaimana anda mampu memperolehi segala apa yang anda idamkan bermula hanya dengan aktiviti berangan! Ya berangan seperti apa yang suka dilakukan oleh Mat Jenin, tetapi bezanya di sini kita berangan secara terarah.

Pendekatan dalam buku Mat Jenin Moden ini amat berbeza dengan pendekatan-pendekatan program atau buku motivasi yang mungkin pernah anda baca atau hadiri. Jika anda inginkan sesuatu seperti apa yang pernah anda baca sebelum ini, buku ini bukanlah untuk anda.



Antara yang akan anda perolehi:

* Kaedah mudah tetapi berkesan bagaimana untuk mengenalpasti keinginan anda yang sebenarnya. Apabila anda jelas dengan keinginan anda, hidup anda akan lebih bermakna kerana mempunyai matlamat demi matlamat untuk dicapai.

* Kaedah untuk mengetahui peranan dan tujuan anda dilahirkan di dunia ini. Apabila anda mengetahui peranan anda sebenarnya dan menyusun kehidupan anda di sekitarnya, anda akan menjalani kehidupan yang lebih bermakna, berasa lebih puas dan gembira.

* Sebab sebenar mengapa seseorang itu gagal mencapai matlamat yang ditetapnya (contohnya untuk mengurangkan berat badan) walau sekuat dan sekerap mana dia mencuba.

* Bagaimana untuk mengetahui bahawa sesuatu kepercayaan itu kepercayaan yang membantutkan (KYM). Dengan pengetahuan ini anda akan segera melepaskan KYM ini sebelum ia memberi kesan negatif kepada anda.

* Keadaan minda yang telah terbukti berkesan untuk membuat perubahan diri sama ada untuk menanam sikap, tabiat atau kepercayaan baru ke dalam diri anda.

* Peranan sebenar tindakan atau usaha dalam proses penciptaan keinginan anda. Oleh itu anda akan mengikut susunan yang betul dalam usaha untuk merealisasikan sesuatu keinginan itu.

* Bagaimana untuk tidak terikat dengan hasil sesuatu tindakan yang anda ambil. Dalam kata lain bagaimana untuk berserah atau bertawakkal dalam makna yang sebenarnya jadi anda sentiasa bergembira menerima apa sahaja hasil tindakan anda.

* Teknik yang dapat menghilang kesakitan fizikal seperti pening kepala, kesakitan sendi, selsema dan sebagainya yang dapat mengurangkan bergantungan anda terhadap ubatan-ubatan yang kebiasaannya mempunyai kesan sampingan. Jadi anda boleh berjimat kos perubatan anda! Teknik ini juga dapat menghilangkan fobia, seperti ketakutan kepada labah-labah, ketakutan pada tempat tinggi dan sebagainya. Semua ini dapat dilakukan dalam beberapa minit sahaja!

* Dan banyak lagi!

Buku ini dalam pra-pelancaran, sila lawat laman web Mat Jenin Moden: Berangan dan Berjaya! untuk memperolehi bonus-bonus pra-pelancaran yang di tawarkan


Buku akan dihantar pada 15 Mei 2008. Bonus akan dihantar pada 12 Mei 2008. Kos penghantaran adalah percuma.

Maklumat akaun bank

Nama akaun: Life Abundance Trading
Akaun Maybank: 5020631414401
Bank Islam: 02-039-01-005047-8

No tel/sms:
0124993466

email: admin at matjeninmoden.com
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 06-05-2008, 05:46 PM
bayai75 bayai75 is offline
Normal Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2008
Posts: 429
Poster Rank: #6267
Thanked 0 Times
Active Level
Default

biarlah dia tejn dgn labu2 nya....
Reply With Quote
  #3  
Old 08-05-2008, 04:08 AM
shahif shahif is offline
Active Member

shahif's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Jan 2007
Posts: 636
Poster Rank: #4874
Thanked 1 Time
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by bayai75 View Post
biarlah dia tejn dgn labu2 nya....
mmm luncai kawan baik Mat Jenin ke?
Reply With Quote
  #4  
Old 08-05-2008, 04:45 AM
gihaz gihaz is offline
Active Member

gihaz's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Mar 2008
Location: di alam maya
Posts: 1,462
Poster Rank: #2561
Thanked 70 Times
Active Level
My Mood:
Default

berangan jer boleh berjaya?? berangan mmg boleh berjaya laaaa!!! tido pun boleh berjaya!!! Kejayaan bermula dr usaha, usaha bermula dari cita-cita, cita-cita bermula dari angan-angan, angan-angan bermula dari mimpi, mimpi bermula dari tidur... Jadi perbanyakkanlah tidur untuk berjaya...

Note: aku dalam proses memperbanyakkan tidurku untuk mencapai kejayaan...
__________________
Rasulullah SAW bersabda,“Barangsiapa yang menjadikan akhirat sebagai tujuannya, maka Allah akan memberikan kekayaan kepada hatinya, memudahkan urusannya dan dunia (yang hina ini) akan datang kepadanya (dengan sendirinya)... dan barangsiapa yang menjadikan dunia sebagai tujuannya, maka Allah akan memberikan (rasa) fakir kepadanya, mempersulit urusannya dan dunia tidak akan mendatanginya kecuali apa yang sudah ditetapkan baginya.“(HR At-Tarmidzi)
Reply With Quote
  #5  
Old 21-05-2008, 12:03 AM
shahif shahif is offline
Active Member

shahif's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Jan 2007
Posts: 636
Poster Rank: #4874
Thanked 1 Time
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by gihaz View Post
berangan jer boleh berjaya?? berangan mmg boleh berjaya laaaa!!! tido pun boleh berjaya!!! Kejayaan bermula dr usaha, usaha bermula dari cita-cita, cita-cita bermula dari angan-angan, angan-angan bermula dari mimpi, mimpi bermula dari tidur... Jadi perbanyakkanlah tidur untuk berjaya...

Note: aku dalam proses memperbanyakkan tidurku untuk mencapai kejayaan...
Kena lawat dulu laman web ni http://www.matjeninmoden.com untuk tahu kandungan sebenar

Berangan tu langkah pertama dan amat penting

Last edited by shahif; 21-05-2008 at 12:07 AM..
Reply With Quote
  #6  
Old 22-05-2008, 06:59 PM
lengkuas lengkuas is offline
Active Member

lengkuas's Avatar
 
Trader Rating: (10)
Join Date: Jun 2007
Posts: 853
Poster Rank: #3932
Thanked 3 Times
Active Level
My Mood:
Default

saya jugak penggemar potensi minda
boleh tahu biodata dan pengalaman penulis tak? pencapaian dan dsb.
Reply With Quote
  #7  
Old 22-05-2008, 07:01 PM
mj12 mj12 is offline
Legendary Member

mj12's Avatar
 
Trader Rating: (8)
Join Date: Mar 2008
Posts: 11,789
Poster Rank: #204
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

mat jenin moden ada gak erkk...
__________________
p/s....kling....klong....kling.....klong..........
Reply With Quote
  #8  
Old 22-05-2008, 07:06 PM
kerunai kerunai is offline
CG Top Poster Club

kerunai's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Sep 2007
Posts: 23,498
Poster Rank: #61
Thanked 33 Times
Active Level
My Mood:
Default

jangan mat kencing orang dah...
Reply With Quote
  #9  
Old 06-06-2008, 06:36 AM
shahif shahif is offline
Active Member

shahif's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Jan 2007
Posts: 636
Poster Rank: #4874
Thanked 1 Time
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by lengkuas View Post
saya jugak penggemar potensi minda
boleh tahu biodata dan pengalaman penulis tak? pencapaian dan dsb.
Sorry lambat balas, sila check PM ko
Reply With Quote
  #10  
Old 06-06-2008, 06:36 AM
shahif shahif is offline
Active Member

shahif's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Jan 2007
Posts: 636
Poster Rank: #4874
Thanked 1 Time
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by kerunai View Post
jangan mat kencing orang dah...
Baca dulu baru tau kencing ker tak kencing
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 06:02 AM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE