Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Love, Relationships

Love, Relationships Share and discuss anything about love and relationships. Share any advices, problems, tips & solutions. Please behave & be open minded OR you will be banned from this section. Keep alert section announcement.

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 16,426
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 46,607
0 Unscheduled maintenance
Last Post: CariGold
Posted On: 26-11-2012
Replies: 0
Views: 34,402
More...
  #791  
Old 07-08-2012, 08:55 AM
my.name.is.nad my.name.is.nad is offline
Legendary Member

 
Trader Rating: (32)
Join Date: May 2008
Posts: 10,417
Poster Rank: #260
Thanked 6 Times
Active Level
My Mood:
Default

senang je. carik yg lain utk rebounder and flirt.
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #792  
Old 07-08-2012, 09:06 AM
simn simn is offline
Active Member

simn's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Dec 2009
Posts: 562
Poster Rank: #5264
Thanked 1 Time
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by poknik View Post
alangkah beruntungnya suami orang tu...

ulam dicita, pucuk mendatang..

rezeki datang bergolek2 depan mata...
hehe ni bukan rezeki..ini dugaan utk dua2 pihak. utk tt fahami lah hati kaum anda..jika tt dah kawin ada org minat kat hubby tt camne la rasanya..walau ape pun kalu hubby org tu mampu poligami ape salahnya..tepuk dada tnya iman
Reply With Quote
  #793  
Old 07-08-2012, 09:13 AM
haidan_dan haidan_dan is offline
Normal Member

haidan_dan's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2012
Location: JUMPAT
Posts: 104
Poster Rank: #13762
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by **MrHighLander** View Post
Minat ni lumrah dah.. Nk buat camne..

Perasaan tu hdir sdiri tanpa dpksa.. Stiap org sama je.. Cuma brani nk luah atau x je.. Klu xde, ahh.. Pembohonglah.. Kecuali dia tu spesis xde nafsu dan ada minat kat sejenis..

Trmlh perasaan tu.. Tp diri kene jaga.. Sbukkan diri anda dgn buat keje lain.. Teringat je, trs istighfar.. Insya Allah, lama2 tu akan hilang jua.. Percayalah pada diri..

لومره كحيدوفن٠٠٠ كاسيه سايع اداله انوجراه درفدث٠٠٠

Testing tulisan jawi tp x jd.. Ejapun x betul..
nasihat yang berguna
Reply With Quote
  #794  
Old 07-08-2012, 11:17 AM
dryer dryer is offline
Active Member

dryer's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jan 2008
Posts: 858
Poster Rank: #3884
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

nnti sy pkkan dlu ye.....klu rs line clear...bole la sy trima...hehehe
Reply With Quote
  #795  
Old 08-08-2012, 03:31 AM
rizalstudio rizalstudio is offline
Super Active Member

rizalstudio's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,613
Poster Rank: #1475
Thanked 668 Times
Active Level
My Mood:
Default

haaa... kat sini la kita leh tgk id cg siapa perempuan.. siapa lelaki.. wahahahahahahahah
__________________
Quote:
My Life is My Parents Biggest Television
“Seandainya engkau menyampaikan keburukan saudaramu, Jika itu benar, maka bererti kamu sudah membuka aib saudaramu, dan jika itu salah, maka engkau sudah melakukan fitnah “
Reply With Quote
  #796  
Old 08-08-2012, 03:39 AM
ikanbilis ikanbilis is offline
Active Member

ikanbilis's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Dec 2007
Location: Dalam Rimba
Posts: 2,407
Poster Rank: #1612
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by edreena_my View Post
Salam sejahtera...apa perlu saya buat bila saya minat kat suami org? Dia takde pun layan saya..tapi ntah cemana saya syok & suka kat dia...

Nak kata hensem tu biasa je...payah gak nie nak ilangkan perasaan...tapi dia tak tau saya syok kat dia...

Apa pandangan?

Part II
Sorry terlewat update...
Saya pun tak tahu kenapa buleh syok sangat kat suami org tu...buleh katakan hehari dok husya dia...ehehehehe...yg tak best nye ada gak ofismate seorang lagi pun suka kat dia walaupun ramai dah tau dia suami org...
Ada gak tanye kekawan dia...org nye agak kuat agama...masa husya2 lalu belakang dia pun nampak dia dok husya website agama...
nanti sambung ok...ngantuk laaa....tadi ada gak nak try sms dia..tapi tak tau nak ckp apa...buleh sesapa kasik idea?

Part III
Hmmm...ramai hentam saya...dah tersyok and tersuka nak buat cemana...saya pun tak tau cemana nak hilangkan perasaan nie...minta pandangan warga CG byk mengarut pada membantu...
so cemana? rasa saya teruskan berjuang mendapatkan "si dia"....
hari nie nak ajak dia gie minum petang...agak2 berani tak saya...ehehehhe
hehehe...senang je...pegi ler jumpa bini dia...mintak izin ngan bini dia nak jadi 'MADU'....kalo anda lepas bab tu.insyallah....kawin ler anda ngan dia....
Reply With Quote
  #797  
Old 08-08-2012, 03:42 AM
Zulkarnine Zulkarnine is offline
Well-Known
Member

Zulkarnine's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: May 2007
Location: Seksyen 32 Shah Alam
Posts: 5,964
Poster Rank: #585
Thanked 62 Times
Active Level
My Mood:
Default

camni la wahai edreena_my

Sebelum nk g ngorat terus si lelaki tu....apa kata tackle dulu hati bini dia...kenal2 ngan bini dia...mana la tau bakal jd madu...

kalau rasa ok..takyah ngorat2...bg je green light...kompom laki tu nk punye... "Buaya Berpuasa je yang tolak daging depan mata"...

esok2 bila dh jd madu, takde la gaduh2 ngan madu...
__________________
Andai kata wujud zombie pemakan otak...pastinya hanya 47% sahaja rakyat Malaysia yg berdaftar dengan SPR yg akan kekal hidup.....

Kenapa
Macai = Lembu??
Reply With Quote
  #798  
Old 08-08-2012, 03:42 AM
ikanbilis ikanbilis is offline
Active Member

ikanbilis's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Dec 2007
Location: Dalam Rimba
Posts: 2,407
Poster Rank: #1612
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

mcm aku...bini aku siap ckp...nk kawin lg 1 boleh..bawak dtg umah itu pmpuan...kasi dia duduk 2-3 hari kt umah nk interview...aku plak dia suruh p duk mana2 dlu.n nk tgk lyak x jadi madu kta dia...hahahaha....
Reply With Quote
  #799  
Old 08-08-2012, 03:50 AM
Zulkarnine Zulkarnine is offline
Well-Known
Member

Zulkarnine's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: May 2007
Location: Seksyen 32 Shah Alam
Posts: 5,964
Poster Rank: #585
Thanked 62 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by ikanbilis View Post
mcm aku...bini aku siap ckp...nk kawin lg 1 boleh..bawak dtg umah itu pmpuan...kasi dia duduk 2-3 hari kt umah nk interview...aku plak dia suruh p duk mana2 dlu.n nk tgk lyak x jadi madu kta dia...hahahaha....
baik cepat tunaikan hasrat dia sblm dia ubah fikiran....
__________________
Andai kata wujud zombie pemakan otak...pastinya hanya 47% sahaja rakyat Malaysia yg berdaftar dengan SPR yg akan kekal hidup.....

Kenapa
Macai = Lembu??
Reply With Quote
  #800  
Old 08-08-2012, 03:54 AM
ikanbilis ikanbilis is offline
Active Member

ikanbilis's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Dec 2007
Location: Dalam Rimba
Posts: 2,407
Poster Rank: #1612
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Zulkarnine View Post
baik cepat tunaikan hasrat dia sblm dia ubah fikiran....
.....ada bro...tapi aku plak xyakin nk jd adil.

Last edited by ikanbilis; 08-08-2012 at 06:07 AM..
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 09:58 PM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE