Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!



Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > Investor, Business, Entrepreneur > Offline Business, Entrepreneur Discussion

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 10-04-2012, 10:30 PM
AKMAL BURGER AKMAL BURGER is offline
Regular

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Oct 2011
Posts: 586
Thanks (Received): 9
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default BAZAR RAMADHAN 2012..dah ready nak berniaga?

salam kepada semua ahli cg, terutama peniaga bazar ramadhan. harap dapat berbincang di forum ini.

Last edited by AKMAL BURGER; 19-06-2012 at 11:17 PM..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 10-04-2012, 10:48 PM
epbx epbx is offline
Super Active

epbx's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2008
Posts: 7,016
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 0
Active Level
Default

caya ler...nak jual apa kasi gempak ckit
__________________
berbelanja di GIANT & KAMDAR leh dpt rebet...
daftar jer dulu...klik...
www.svr2u.net/epbx
Reply With Quote
  #3  
Old 10-04-2012, 10:50 PM
AKMAL BURGER AKMAL BURGER is offline
Regular

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Oct 2011
Posts: 586
Thanks (Received): 9
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

kalau jual air balang memang masyuuuuuukkkkkkkk..
Reply With Quote
  #4  
Old 17-04-2012, 12:46 PM
hyfactive hyfactive is offline
Active Plus

hyfactive's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2008
Location: Bumi Allah
Posts: 4,326
Thanks (Received): 14
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

air balang pon mesti air mix baru nyer...
__________________
HYFALIFE Buzz2016/MYBIZ/WORKS/HRRZHFZ
Reply With Quote
  #5  
Old 17-04-2012, 04:31 PM
AKMAL BURGER AKMAL BURGER is offline
Regular

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Oct 2011
Posts: 586
Thanks (Received): 9
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by hyfactive View Post
air balang pon mesti air mix baru nyer...
macam mana tu?
Reply With Quote
  #6  
Old 17-04-2012, 04:33 PM
hisyam5789 hisyam5789 is offline
Regular

hisyam5789's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2011
Posts: 940
Thanks (Received): 11
Likes (Received): 0
Active Level
Default

huhuhuhu..ni ler soalan yang di tanya wife aku minggu lepas....aku dah 5 tahun dah meniaga azar ramadan ni..setiap tahun barang berbeza..heheh..biasa idea datang 2-3 minggu nak ramadan baru dapat...
Reply With Quote
  #7  
Old 17-04-2012, 04:37 PM
AKMAL BURGER AKMAL BURGER is offline
Regular

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Oct 2011
Posts: 586
Thanks (Received): 9
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by hisyam5789 View Post
huhuhuhu..ni ler soalan yang di tanya wife aku minggu lepas....aku dah 5 tahun dah meniaga azar ramadan ni..setiap tahun barang berbeza..heheh..biasa idea datang 2-3 minggu nak ramadan baru dapat...
owh macam tu plak ye..bro tinggal area mne? biasanya borang bazar kuar bile ye? bro penah jual air tak?
Reply With Quote
  #8  
Old 17-04-2012, 04:44 PM
rozaidi rozaidi is offline
Super Active

rozaidi's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Mar 2011
Posts: 7,259
Thanks (Received): 24
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

emm, macam mana nak apply ekkk?
Reply With Quote
  #9  
Old 17-04-2012, 04:56 PM
hisyam5789 hisyam5789 is offline
Regular

hisyam5789's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2011
Posts: 940
Thanks (Received): 11
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by AKMAL BURGER View Post
owh macam tu plak ye..bro tinggal area mne? biasanya borang bazar kuar bile ye? bro penah jual air tak?
aku negeri johor tp skang dok n9..tahun lepas every weekend balik monitor sales..hehe..

air penah,jemput2 penah,karipap penah,kuih raya penah, bunga hiasan, brooch, permainan kanak2,patung, belon gas, bola besar dan apa lg x ingat dah...

kalau bazar makan petang tu ketua penduduk yang organize..kene rajin tanya org surau..kalau bazar yang besar yang jual pakaian tu ada 2 jenis..satu persendirian dan satu lagi majlis perbandaran..kalau majlis perbandaran tu kene g majlis ada bayar diposit pastu undi tapak..tp bab undi tapak ni bnyak ketirisan nya ...kalau ko newbies memang ujung kampung ler dapat..kalau dah 2-3 tahun dan ada pengaruh maka pilih aja mana tempatnya..

eh.panjang pulak bebel...
Reply With Quote
  #10  
Old 17-04-2012, 06:16 PM
AKMAL BURGER AKMAL BURGER is offline
Regular

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Oct 2011
Posts: 586
Thanks (Received): 9
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by hisyam5789 View Post
aku negeri johor tp skang dok n9..tahun lepas every weekend balik monitor sales..hehe..

air penah,jemput2 penah,karipap penah,kuih raya penah, bunga hiasan, brooch, permainan kanak2,patung, belon gas, bola besar dan apa lg x ingat dah...

kalau bazar makan petang tu ketua penduduk yang organize..kene rajin tanya org surau..kalau bazar yang besar yang jual pakaian tu ada 2 jenis..satu persendirian dan satu lagi majlis perbandaran..kalau majlis perbandaran tu kene g majlis ada bayar diposit pastu undi tapak..tp bab undi tapak ni bnyak ketirisan nya ...kalau ko newbies memang ujung kampung ler dapat..kalau dah 2-3 tahun dan ada pengaruh maka pilih aja mana tempatnya..

eh.panjang pulak bebel...
uihh..bro ni mesti dah otai berniaga ni..leh kongsi pengalaman jual air tak? insyaallah bazar ramadhan tahun ni sy nak jual air..mohon perturun ilmu sket..sesudu pun jadilah..bro jual air ape jek?
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply Share This Thread

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold