Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > CG MARKETPLACE > Classifieds & Advertisements > Services Offered

Services Offered Offer any services here.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 20-03-2012, 10:18 PM
Bro_Izantie Bro_Izantie is offline
Legendary Member

Bro_Izantie's Avatar
 
Trader Rating: (91)
Join Date: Mar 2009
Location: Setiawangsa KL
Posts: 17,051
Thanks (Received): 922
Likes (Received): 6
Active Level
My Mood:
Default Perkhidmatan Menyewa Helikopter (helicopter charter services)

Salam to all my friend,

We are an established helicopter operator, operating from Subang airport with EC120B and AS350B helicopters which can accommodate for 4 and 5 passengers.

The services that we provide are as follows:
- KL Helicopter Tours.(30 mins and 60 mins).
- VIP/Passenger flights to selected locations.
-Special occasions flights such as birthdays, weddings, anniversaries, etc.
-Helicopter joyrides.
-Aerial photography and fliming flights.
-Aerial survey flights/Site Inspections.
-Recreational flights (Golf/Fishing/Holiday).
Flights can be pre-arranged and can be conducted from pre determined
locations, e.g. from clients facility.

PA insurance coverage shall be provided for all passengers while the
helicopter will be covered under liability and hull insurance.


Sesiapa yang berminat untuk menyewa perkhidmatan penerbangan melalui helikopter seluruh semenanjung Malaysia (Sabah dan Sarawak boleh dipertimbangkan) boleh hubungi aku untuk tempahan segera.

Kadar sewaan adalah seperti berikut:




1. 1 Jam Penerbangan (4 penumpang bersama 1 juruterbang) dikira RM4,500.00 sahaja dengan menggunakan helikopter seperti jenis di atas (EC 120).



2. 1 Jam Penerbangan (5 penumpang bersama 1 juruterbang) dikira RM4,800.00 sahaja dengan menggunakan helikopter seperti jenis di atas (AS 350).

Nota: Kadar sewaan adalah dikira dari jam penerbangan helikopter!

Untuk tempahan dan keterangan lanjut, tuan/puan boleh hubungi talian

013-6068441

atau email

[email protected]


Untuk sebarang urusan. Abadikan majlis perkahwinan anda dengan klimaks yang akan dikenang hingga akhir hayat atau terbanglah sepuasnya melayang ibarat burung bebas...

EDIT UNTUK INFO YG LATEST - TAHUN 2014


Kami, Tuahtiga Enterprise, syarikat penyedia perkhidmatan menyewa helikopter ( HELICOPTER CHARTER SERVICES ) menawarkan tuan/puan untuk terbang bersama kami dengan caj yang berpatutan untuk sebarang aktiviti dan apa sahaja keperluan dan kepuasan pelanggan. Beroperasi dari Subang Skypark dan bersedia untuk memberi perkhidmatan seperti berikut:

- KL Tour.
- Lawatan Tapak/Off Shore.
- Majlis Perkahwinan/Korporat.
- Joyride / Skytour.
- Penggambaran Udara/Lakonan.
- Apa sahaja keperluan penerbangan.

Nota Khas: Pihak kami mengenakan caj seperti yang tertera di bawah (termasuk insuran penumpang) dengan kiraan masa pesawat mula berlepas dari Subang ke destinasi pilihan anda dan seterusnya mendarat semula di Subang. Dalam ertikata lain jam penerbangan kami pergi dan pulang dengan selamat dicaj sepenuhnya. Bagi penggambaran udara, RM500 akan dicaj untuk permit dari pihak JUPEN. Kadar bayaran dengan kiraan 1 jam adalah seperti berikut:

a. Helikopter jenis EC120B (4 penumpang dan 1 juruterbang) = RM4,500.00 per hours.

b. Helikopter jenis AS350 (5 penumpang dan 1 juruterbang) = RM4,800.00 per hours.

c. Helikopter 6 penumpang dan 1 juruterbang = RM5,000.00 per hours.
Sebarang pertanyaan pihak tuan boleh berhubung dengan saya di talian 013-6068441 atau email [email protected]

Contoh pengiraan:

- Datuk Nordin ingin membuat lawatan tapak kawasan pembalakan di kawasan hutan Chini, Pahang dan akan terbang dari Subang, maka pengiraan adalah seperti berikut:

- Subang – Chini (2 jam) – Chini (1 jam untuk tinjauan) – Subang (2 jam) = 5 jam x RM4,500.00 = RM22,500.00 kadar yang dicaj ke atas beliau dengan menggunakan pesawat 4 tempat duduk.

Cara pembayaran:

- Sila buat pembayaran deposit 1 minggu sebelum tarikh penerbangan dan menyelesaikan bakinya 3 hari sebelum penerbangan.

- Nota Tambahan:

Pihak kami hanya sudi berunding dengan pelanggan yang benar-benar serius sahaja untuk menyewa helikopter ini kerana banyak masa, bil telefon dan quotation terbuang begitu sahaja melayan pelanggan yang hanya bertanya untuk suka-suka dan membuat perbandingan harga sebelum ini. Kerjasama dari pihak tuan/puan amatlah dihargai dan disanjung tinggi. Terima kasih.

Last edited by Bro_Izantie; 28-12-2014 at 08:20 PM..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 20-03-2012, 10:22 PM
kalamsiber kalamsiber is offline
Super Active

kalamsiber's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Feb 2011
Location: tanah merah
Posts: 8,404
Thanks (Received): 24
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

OREO xtercapai akal ku.., best nim tt
__________________
~yAng tErBang iTu kaMBing~
~seNyum iTu paNadOl~
Reply With Quote
  #3  
Old 20-03-2012, 10:22 PM
MrHighLander MrHighLander is offline
Super Active

MrHighLander's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Oct 2008
Posts: 7,638
Thanks (Received): 5
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

wow.. terbaik..
Reply With Quote
  #4  
Old 20-03-2012, 10:24 PM
kasmarol kasmarol is offline
Super Active

kasmarol's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Dec 2008
Location: terengganu
Posts: 9,877
Thanks (Received): 53
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Mantap rm4000 1 jam
Reply With Quote
  #5  
Old 20-03-2012, 10:26 PM
Mycyber Mycyber is offline
Active Plus

Mycyber's Avatar
 
Trader Rating: (14)
Join Date: Dec 2009
Posts: 3,196
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 0
Active Level
Default

fuhh 1 jam 4k tu..
klau 3 jam dh 12k.
blh beli tiket pegi blk UK.
huhu..
apapun mmg terbaik servis ni.
Reply With Quote
  #6  
Old 20-03-2012, 10:29 PM
Bro_Izantie Bro_Izantie is offline
Legendary Member

Bro_Izantie's Avatar
 
Trader Rating: (91)
Join Date: Mar 2009
Location: Setiawangsa KL
Posts: 17,051
Thanks (Received): 922
Likes (Received): 6
Active Level
My Mood:
Default

Ye kengkawan....sesapa nak merasa naek helikopter , terbang melihat pemandangan KL dari udara siang atau malam buleh kontek aku segera. Best wooo terbang malam....
Reply With Quote
  #7  
Old 20-03-2012, 10:30 PM
Bro_Izantie Bro_Izantie is offline
Legendary Member

Bro_Izantie's Avatar
 
Trader Rating: (91)
Join Date: Mar 2009
Location: Setiawangsa KL
Posts: 17,051
Thanks (Received): 922
Likes (Received): 6
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Mycyber View Post
fuhh 1 jam 4k tu..
klau 3 jam dh 12k.
blh beli tiket pegi blk UK.
huhu..
apapun mmg terbaik servis ni.
bezanya naik kapalterbang dia takleh servis hantar sampai depan rumah....
Reply With Quote
  #8  
Old 20-03-2012, 10:30 PM
epol rider epol rider is offline
Active Plus

epol rider's Avatar
 
Trader Rating: (20)
Join Date: Oct 2010
Location: Malaysia
Posts: 3,385
Thanks (Received): 36
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

fuhhhhh...dasyat servis TT nie... belum ada lagi kat CG nie.hehe
__________________
Boleh terbang macam Superman , Boleh Teleport macam Nightcrawler, Boleh lompat macam Hancock , Boleh berlari pantas bagaikan Clark Kent Smallville
Reply With Quote
  #9  
Old 20-03-2012, 10:30 PM
rey1988 rey1988 is offline
Super Active

rey1988's Avatar
 
Trader Rating: (71)
Join Date: Mar 2011
Posts: 6,253
Thanks (Received): 13
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

wow.. akhirnye ade jg org nk sewa helikopter.. baru bercadang nk melamar kekasih gune helikopter.. klo 1 org je dgn pilot sewa brape tt utk 1 jam or same jugak?
Reply With Quote
  #10  
Old 20-03-2012, 10:33 PM
Bro_Izantie Bro_Izantie is offline
Legendary Member

Bro_Izantie's Avatar
 
Trader Rating: (91)
Join Date: Mar 2009
Location: Setiawangsa KL
Posts: 17,051
Thanks (Received): 922
Likes (Received): 6
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by rey1988 View Post
wow.. akhirnye ade jg org nk sewa helikopter.. baru bercadang nk melamar kekasih gune helikopter.. klo 1 org je dgn pilot sewa brape tt utk 1 jam or same jugak?
wah...ni lagi cantek...
ko boleh duduk sebelah pilot...jadi co-pilot..
aku cadangkan ko turun kat padang mana2...pastu dengan langkah bergaya ko turun dari heli..bawa bunga ngan cincin...perrghhhh..

tapi harga tetap sama la bro..
ko bajet la cun2 masa tu utk sejam...
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump