Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > TRADING ZONE, CLASSIFIEDS & MARKETPLACE > Trading Zone > Health, Beauty, Wellness Products

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 5,621
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 29,674
0 Unscheduled maintenance
Last Post: CariGold
Posted On: 26-11-2012
Replies: 0
Views: 22,046
More...
Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 27-02-2012, 09:17 PM
NatureLife NatureLife is offline
Newbies

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2012
Posts: 26
Poster Rank: #23777
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default Slimming Wafer - Hanya Makan dan SLIM. Terbaru di Pasaran!




Cara DIET sihat lebih mudah 2012 !!

Produk diet yang dinanti-nantikan telah tiba kini…



Keunikan Produk

- 100% semulajadi, tiada julap atau ubatan pelangsingan badan, tiada kesan sampingan.
- Tidak perlu campur atau goncang bersama air, sangat ringkas dan mudah.
- Citarasa baik makan 1 pek sehari, tidak menyeksakan diri.
- Privasi, tiada orang yang sedar anda sedang diet.
- Ia mengawal pergerakan usus secara berkesan, ia meningkatkan penyingkiran najis dan minyak.
- Anda dapat mengurangkan 0.5kg selepas 1 minggu, 2-3kg selepas 1 bulan. Hasil mungkin berbeza mengikut individu.



Cadangan Cara Penggunaan

1. Penggunaan biasa: Sekali sehari.
2. Jika mengalami sembelit, disyorkan 1-2 pek sehari.
3. Ambil dengan susu atau jus sebagai sarapan pagi.
4. Tidak disyorkan mengambil lebih daripada 2 pek sehari.
5. Setelah dibuka, simpan dalam bekas kedap udara atau peti sejuk
dan perlu dihabiskan dalam satu bulan.
6. Elakkan daripada terdedah kepada cahaya matahari.
7. Tidak sesuai untuk wanita mengandung atau kanak-kanak di bawah umur 6 tahun.



7 Ramuan

1. Svetol: Ekstrak kopi hijau yang berasal dari Perancis, laris-jualan di Eropah, Amerika, Japan dan lain negara. Ekstrak kopi hijau ini kaya dengan Asid Chlorogenic yang terbukti berkesan dalam pengurusan berat badan dan mempercepatkan kadar metabolisma badan.
2. L-Carnitine: Fungsi utama L-Carnitine adalah untuk mengawal pengoksidaan lemak (pembakaran), untuk menstabilkan gula dalam darah dan seterusnya untuk mencapai pengurusan berat badan ideal.
3. Teh Hijau: Mengandungi EGCG – antioksidan yang terdapat dalam teh hijau yang boleh menghalang pembentukan tisu lemak, mengurai deposit lemak untuk mengekalkan bentuk badan yang sempurna.
4. Mallow: seperti kapas yang berserat tinggi, meningkatkan pergerakan usus, membantu dalam mengatasi sembelit.
5. Kanten/Agar: serat kanten atau agar yang tinggi membantu mengekalkan rasa kenyang dan oleh itu dapat mengurangkan keinginan untuk makan, menghalang makan secara berlebihan.
6. Kacang Kidney putih/ Phase II : ia bertindak sebagai penghalang kanji, ia menghentikan pencernaan kanji, menghalang kanji daripada dipecahkan kepada gula dan menghapuskan mereka bersama-sama dengan najis. Ia terbukti asli dan tidak mempunyai kesan sampingan, ia telah digunakan secara meluas sebagai tambahan kelangsingan tubuh badan di Jepun, Amerika dan negara-negara Eropah.
7. Raspberry: Raspberry adalah makanan antioksidan yang didapati berkesan membantu membakar lemak badan dan memberi anda bentuk badan yang sihat dan sempurna.



Pelanggan Yang Disyorkan

1. Mereka yang ingin mengurangkan berat badan.
2. Mereka yang membuang air besar kurang daripada 2 kali.
3. Gaya hidup yang sibuk, tidak bersenam dan tidak mengambil sarapan pagi.
4. Mereka yang tidak berani untuk mengambil pil pelangsingan atau
lain-lain produk pelangsingan badan.
5. Mereka yang tidak mampu mengawal diet.
6. Mereka yang telah cuba untuk menurunkan berat badan tetapi GAGAL.
7. Mereka yang mempunyai perut yang besar.
8. Wanita selepas bersalin.
9. Pekerja-pekerja pejabat yang selalu duduk di meja sepanjang hari.



STOKIS dan PENGEDAR diperlukan!!!!

Contact Person:

Mohd Hanif
(Business Development & Marketing Director)
+60142579925
hanif@naturelifesolutions.com
Puan Ana
(Business Admin & Operation Director)
+60134681986
admin@naturelifesolutions.com
Encik Zack
(Business Development & Marketing Manager)
+60174334546
admin@naturelifesolutions.com
Zuhairi
(Business Development & Marketing Executive)
zuhairi@naturelifesolutions.com
+60125904210

APA ITU Slimming Wafer?
Slimming Wafer merupakan inovasi terbaru produk diet di pasaran keluaran NatureLife Solutions. Formulasi kandungan produk Slimming Wafer sangat sesuai untuk setiap insan yang bercita-cita mendapatkan berat badan dan bentuk tubuh yang ideal dengan cara yang sihat, selamat pada harga yang berpatutan. Ia mengandungi bahan-bahan aktif semulajadi yang membantu anda membakar lemak dan menghilangkan berat badan berlebihan. Slimming Wafer mencetuskan Revolusi Baru Produk Pelangsingan Badan yang `menyihatkan! Slimming Wafer adalah 100% semulajadi. Ia bukanlah ‘UBAT Pelangsingan’ tetapi hanya sekeping wafer yang seakan-akan biskut yang lazat dan mudah dimakan. Tidak perlu dicampur atau goncang bersama air, sangat ringkas dan MUDAH. Pasti tiada orang yang akan tahu anda sedang berdiet.

SOALAN LAZIM – Slimming Wafer
BAGAIMANA RASANYA?
- Tidak seperti produk pelangsingan yang lain, Slimming Wafer mempunyai rasa wafer semulajadi dan tanpa pengawet.
BAGAIMANA CARA PENGGUNAANNYA?
- Slimming Wafer datang dalam bentuk empat segi yang telah dipek dengan pembalut plastik kedap udara. Anda hanya perlu buka pembalut plastik wafer tersebut dan ia boleh dimakan terus begitu sahaja. Slimming Wafer juga boleh dimakan bersama-sama dengan susu atau jus buah-buahan sebagai sarapan pagi. Ringkas dan mudah.
BAGAIMANA Slimming Wafer BERFUNGSI?
- Slimming Wafer mengandungi tujuh (7) bahan-bahan utama iaitu Svetol, L-Carnitine, Green Tea, Mallow, Kanten/Agar, White Kidney Bean/Phase II dan Raspberry.
- Kesemua kandungan Slimming Wafer yang telah diformulasi untuk mengawal pergerakan usus secara berkesan. Setiap makanan yang kita makan setiap hari bukanlah keseluruhannya akan diserap ke dalam badan malahan kebanyakkannya akan diasingkan ke dalam usus kita.
- Slimming Wafer turut bertindak untuk menyerap lebihan air, minyak dan lemak di dalam badan dan menyingkirkannya bersama-sama dengan najis. Menjadikan kita lawas untuk membuang air besar.
PERLUKAH MINUM AIR YANG BANYAK?
- Tidak. Pengguna Slimming Wafer disyorkan agar minum air secukupnya setiap hari (8 gelas).
- Adalah digalakkan kepada pengguna yang telah biasa untuk minum air lebih daripada 8 gelas sehari, bagi mengelakkan badan mengalami dehidrasi (kurang air dalam badan).
BERAPAKAH SUKATAN YANG DIPERLUKAN?
- Bagi mereka yang ingin mengurangkan berat badan, adalah dinasihatkan supaya mengambil satu (1) pek Slimming Wafer sehari setiap pagi sebelum mengambil sarapan pagi yang lain seperti nasi lemak, roti canai, sandwich dan sebagainya.
- Pengambilan maksima Slimming Wafer sebanyak dua (2) pek sehari dan tidak boleh lebih daripada itu. Ini bagi mengelakkan ketidakselesaan pada perut yang boleh mengganggu kerja-kerja harian.
SIAPA YANG TIDAK BOLEH MENGAMBIL Slimming Wafer?
- Kanak-kanak di bawah 7 tahun dan ibu-ibu yang mengandung.
- Ibu yang masih menyusukan anak kecil tidak digalakkan mengambil Slimming Wafer walaupun kandungan ramuan yang terkandung di dalam Slimming Wafer tidak banyak sehingga memudaratkan.
- Ini kerana setiap individu mempunyai tahap penapisan yang berbeza-beza. Bagi kebanyakan ibu menyusu, kandungan kimia tidak akan sampai ke susunya, tetapi terdapat kes-kes di mana badan ibu gagal menapis dan mudah menyerap ke dalam susu.
BERAPAKAH JUMLAH KG YANG BOLEH DITURUNKAN DALAM MASA 10 HARI?
- Mengikut maklum balas dan respon terkini, purata penurunan berat badan yang mampu dicapai adalah di antara 1.0kg hinggalah catatan terbaik setakat ini 5.0kg.
BAGAIMANA PULA JIKA INGIN MENAIKKAN BERAT BADAN?
- Setelah menggunakan Slimming Wafer, perut dan usus akan kembali bersih. Kekalkan pemakanan harian yang sihat dan lebihkan memakan buah-buahan serta sayur-sayuran.

Sekian

Last edited by NatureLife; 29-10-2012 at 08:06 PM.. Reason: update 29-10-2012
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 27-02-2012, 09:47 PM
ugfx2u ugfx2u is offline
Newbies

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2011
Posts: 17
Poster Rank: #27919
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

aku pun nak kurus jugak le... perut ni dah ke depan sgt dah... boleh berkesan ke biskut nih..???
Reply With Quote
  #3  
Old 27-02-2012, 09:50 PM
NatureLife NatureLife is offline
Newbies

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2012
Posts: 26
Poster Rank: #23777
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

insyaAllah berkesan jika mengambil Slimming Wafer ni secara tetap selama sebulan.. cuma makan sekeping je setiap pagi... dan rasai sendiri bagaimana wafer ini bertindak menyingkirkan segala kekotoran dalam usus, lebihan air dalam badan, minyak serta lemak berlebihan...
Reply With Quote
  #4  
Old 27-02-2012, 09:52 PM
cikgu88 cikgu88 is offline
Active Member

 
Trader Rating: (6)
Join Date: Feb 2010
Posts: 1,884
Poster Rank: #1986
Thanked 4 Times
Active Level
Default

erm..mana regenye?m
Reply With Quote
  #5  
Old 27-02-2012, 09:52 PM
ugfx2u ugfx2u is offline
Newbies

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2011
Posts: 17
Poster Rank: #27919
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

itu cuci perut... bila masa nak kurus ni.. perut ni agak buncit la.. kena buatan org (bini)... hehehehe
Reply With Quote
  #6  
Old 27-02-2012, 09:56 PM
NatureLife NatureLife is offline
Newbies

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2012
Posts: 26
Poster Rank: #23777
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

bagus soalan tu.. bila perut dah di servis.. baru lemak berlebihan dalam badan dan perut akan tersingkir... maka hasilnya perut akan kembali kempis.. cuma makan 1pek wafer setiap pagi selama sebulan... Mudahkan... sesuai utk isteri tersayang.. kembali ke bentuk yg langsing... lelaki pun nak slim jugakkan... hehehehe

Harga pengenalan ialah RM85. Terdapat 10pek wafer setiap kotak.

Berminat untuk menjadi stokis kami?
Reply With Quote
  #7  
Old 27-02-2012, 09:58 PM
ugfx2u ugfx2u is offline
Newbies

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2011
Posts: 17
Poster Rank: #27919
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

serious ke cuma mkn 1pek? bulih makan nasik ke kfc ke mcd ke...?? ada pantang takk..?? mcm mana cara nak makan biskut nih?
Reply With Quote
  #8  
Old 27-02-2012, 10:04 PM
NatureLife NatureLife is offline
Newbies

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2012
Posts: 26
Poster Rank: #23777
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

mcm ni... kami cadangkan agar anda makan 1pek Slimming Wafer ni setiap pagi sebagai sarapan... lepas tu mkn la apa yg anda mahu mkn... Slimming Wafer akan membantu menyingkirkan lebihan makanan yg mengandungi minyak dsb sebagai najis...

Cara makan Slimming Wafer ni ialah... BUKA, MAKAN, KUNYAH, TELAN je.. itu je caranya... kalau utk org pompuan... makan Slimming Wafer ni secara senyap lg bagus... takde sape tahu... tetiba je dah KURUS atau SLIM sikit... tak ke tergezut beruk kwn2 sume...

paling senang dan mudah! Masih baru di pasaran! Tunggu kemunculannya di majalah dan akhbar...
Reply With Quote
  #9  
Old 28-02-2012, 11:20 AM
NatureLife NatureLife is offline
Newbies

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2012
Posts: 26
Poster Rank: #23777
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

Anda sudah sarapan? Ketahui bagaimana untuk SLIM hanya dengan makan sekeping wafer yang lazat daripada kami iaitu Slimming Wafer...
Reply With Quote
  #10  
Old 29-02-2012, 02:59 PM
NatureLife NatureLife is offline
Newbies

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2012
Posts: 26
Poster Rank: #23777
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

Bagaimana untuk kekalkan diet pemakanan anda seharian? Makan dengan teratur dan makan makanan yang berkhasiat sekadar perlu dan bukan secara berlebihan.

Namun begitu bagaimana pula caranya untuk mengawal pertambahan berat badan?? Cara SENANG & MUDAH hanya makan sekeping SLIMMING WAFER yang lazat pasti membantu anda untuk mengatasi masalah ini..

Cubalah sekarang! Slimming Wafer
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 12:35 AM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE