Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Santai, Others

Santai, Others Santai, riadah, minta pertolongan ahli lain dan semua perbincangan yang tidak bersangkutan dengan forum lain. NO OFFTOPIC.

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 ISIS - Topik Yang Tidak Dibenarkan
Last Post: haQ
Posted On: 28-11-2014
Replies: 0
Views: 1,581
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 27,696
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 58,246
More...
Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 21-02-2012, 11:05 AM
talibanes talibanes is offline
Permanently Banned - Multiple ID

 
Trader Rating: (34)
Join Date: Aug 2011
Location: kl
Posts: 12,999
Poster Rank: #183
Thanked 1,862 Times
Active Level
Default Ujian Personality

(Satu soalan sahaja yang bakal mengetahui siapa anda dan siapa kawan kawan anda-woha)

Hari ni aku nak reka satu ilmu ala ala meneka personality berdasarkan warna seluar dalam atau jenis bulu kamaluan, tapi aku tak nak guna seluar dalam dan bulu kemaluan sebagai bahan ujian sebab terlalu lucah dan menampakkan ciri gersang, jadi, hari ni aku nak buat ujian personality hanya berdasarkan satu soalan sains.

Aku tak payah tanya banyak banyak soalan, lepas tu suruh korang campur nombor dan buat jawapan berdasarkan nombor macam ilmu numerology yang mengarut dan tiada asas sains mahupun ugama.

Aku hanya perlu tanya satu soalan, dan sila pilih jawapan yang aku dah tulis, lepas tu rujuk jawapan tu dengan jawapan tersirat, simple.



UJIAN PERSONALITY .

Soalan aku:

"Tahukan kamu, bahawa manusia telah sampai ke bulan?"

Sila pilih satu sahaja jawapan di bawah.

Jawapan A:

Mana ada manusia sampai ke bulan Hamka? Mengarut semua tu, Ustaz aku cakap,Nabi sahaja yang boleh pergi ke langit waktu israk mikraj, bulan tu duduk di langit pertama, Nabi sampai di langit pertama, mintak izin malaikat dulu baru boleh naik langit ke dua, orang kapir ni tak kan boleh naik ke langit tanpa izin malaikat, ketahuilah Hamka, takde orang boleh pergi ke langit melainkan Nabi. Ustaz aku yang cakap ni, ustaz aku tu tak pernah pergi sokolah sains, Cuma mahir bab fekah dan tasauf serta belajar di sekolah pondok. Apa dia cakap semua aku percaya, ustaz mana cakap bohong.

Jawapan B

Ini teori konspirasi Hamka, orang kapir tu tipu pergi bulan sebab nak berlagak dengan Rusia dalam Space race, lagipun duit kerajaan dah banyak belanja, malulah mereka nak mengaku projek gagal, alih alih mereka upah, Stanley Kubrick dengan skrip di tulis oleh Disney buat filem palsu kononnya mereka ke bulan, satu lagi sebab nak cover malu kalah perang dengan Viatnam lalu alih perhatian dunia dengan tunjuk konon betapa hebatnya mereka telah pergi ke bulan. Cuba kau fikir logic Hamka, kalau manusia pernah sampai ke bulan, kenapa Negara lain tak pergi? Sebab teknologi tak mampu ke sana, lagipun sana takde atmosphere, hujan tahi bintang selalu berlaku, dan permukaan bulan juga panas, patut mereka cair bila mendarat, ini semua adalah konspirasi Amerika sebab kerajaan mereka dah banyak belanja duit untuk kroni, dalam email forward yang aku baca, seramai 9 orang pekerja Nasa telah di bunuh dalam komplot terancang, sekarang ni Neil Armstrong sekarang tutup mulut sebab takut kena bunuh, ni semua konspirasi. Saya tahu sebab saya ada ilmu “pencahayaan” yang penuh bijaksana dan mempunyai mata hati untuk melihat yang tersirat, saya juga mampu gunakan hadis dan ayat-ayat Al quran yang tak jelas kaitannya untuk mebuktikan teori konspirasi ini.

Jawapan C:

Lol, ada ke orang ke sana?, tak tahu pun?, siapa yang pergi?, orang mana? Bila pergi? Dah balik ke?

Jawapan D:

Memang benar manusia telah sampai ke bulan, nama beliau adalah Neil Armstrong, waktu beliau turun pijak kaki ke bulan, beliau telah dengar satu alunan lagu yang pelik, lalu bila balik ke bumi, barulah beliau tahu bahawa itu adalah bunyi azan untuk orang islam, beliau terus masuk islam, dan mendakwa telah melihat terusan di bulan yang mana setelah di kaji dalam islam, rupanya bulan telah terbelah di zaman nabi,sayangnya, sebelum Neil Armstrong sempat mendedahkan berita ini, pihak Amerika telah menculik beliau, dan dikenakan hukuman bunuh, gambar terusan di bulan juga telah di delete kerana takut semua orang akan masuk ugama islam, kemudian pihak America dan ilmunity bersama fremasson telah membuat pembedahan plastic pada sorang yahudi untuk menyamar sebagai Neil Armstrong, islam adalah benar berdasarkan sejarah ini, dan Neil Armstrong sekarang adalah palsu. Ustaz aku yang cakap ni, ustaz mana cakap tipu.

Jawapan E.

Berdasarkan ilmu logic dan ilmu sains aku, dan berdasarkan hujah dari pihak Nasa, dengan bukti bukti yang mereka tunjukan, aku percaya manusia telah pergi ke bulan, malahan jika mereka dakwa telah pergi lebih jauh dari itu bersama bukti dan fakta yang logic, aku boleh terima, dan aku yakin manusia telah pergi ke bulan sebab negara lain yang tak de kena mengena dengan Amerika dan Nasa iaitu Japan Aerospace Exploration Agency (JAXA) telah teropong guna teropong canggih pada tahun 2008, dan dapat lihat dengan jelas tapak mendarat dan bendera Amarica, lagipun sudah banyak dokumentari berilmiah telah mematahkan teori kosnpirasi, dan tahukan kamu berapa orang sudah pergi ke bulan? 12 orang beb, bersama 6 kali pendaratan, , dan tahukah kamu siapakan lelaki terakhir jejak kaki ke bulan? Tu lah tak tahu! Harrison Schmitt.

Jawapan F:

Ada orang duduk di bulan?, bagaimana mereka solat? Mungkin kita perlu hantar satu Jemaah ke angkasa untuk berdakwah dengan penduduk bulan. Woha!

Tammat jawapan.

Ok, setelah pilih satu jawapan di atas, sila tengok markah anda di bawah.

-

-


-

-

-

-

-

-


Pilih A: Bo.doh.

Pilih B: Bengong.

Pilih C: Bingung.

Pilih D: Banggang.

Pilih E: Pandai.

Pilih F: Genius!.

Sekian, ujian personality hari ni, cuba test kawan kawan anda, dan bersedialah untuk terkejut kerena betapa ramainya kawan kawan korang yang *****, bengong, bingung, dan *******! Woha!

Ps: ujian ini juga boleh digunakan untuk menilai tahap pemikiran pasangan hidup anda, pekerja anda, ustaz anda, pelanggan anda dan tahinah jika ada antara mereka yang jawab dengan jawapan F.

Itulah jawapan dari orang yang ada fikir ugama, Wallau’lam.


SUMBER
__________________
[CENTER][SIZE="3"][url="http://bit.ly/mymlvpn"][color="Red"][B]SUNLIGHTVPN-Unlimited BANDWIDTH QUOTA for Celcom Pre&Postpaid NOW!(KLIK SINI)[/B][/color][/url]
[URL="http://carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=372979"][B][COLOR="RoyalBlue"]Homestay Murah Di Malacca Perfect Homestay @ Bandar Melaka (KLIK SINI) [/COLOR][/B][/URL]
[URL="http://www.getahsabah.com/?ref=investment"][B][COLOR="Magenta"] MENCARI PELABURAN DENGAN PULANGAN [COLOR="Purple"]5%-7% SETIAP BULAN (KLIK SINI)[/COLOR][/COLOR] [/B]
[SIGPIC][/SIGPIC][/URL]
[B]Celcom SKMM - Call, SMS Murah. Internet RM25/month.Modem. Percuma sebulan (PM ME)[/B][/SIZE][/CENTER]
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 21-02-2012, 11:10 AM
ezul82 ezul82 is online now
Well-Known
Member

ezul82's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2007
Posts: 7,122
Poster Rank: #485
Thanked 42 Times
Active Level
My Mood:
Default

bosan la soalan ni
Reply With Quote
  #3  
Old 21-02-2012, 11:12 AM
talibanes talibanes is offline
Permanently Banned - Multiple ID

 
Trader Rating: (34)
Join Date: Aug 2011
Location: kl
Posts: 12,999
Poster Rank: #183
Thanked 1,862 Times
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by ezul82 View Post
bosan la soalan ni
bosan sudah
__________________
[CENTER][SIZE="3"][url="http://bit.ly/mymlvpn"][color="Red"][B]SUNLIGHTVPN-Unlimited BANDWIDTH QUOTA for Celcom Pre&Postpaid NOW!(KLIK SINI)[/B][/color][/url]
[URL="http://carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=372979"][B][COLOR="RoyalBlue"]Homestay Murah Di Malacca Perfect Homestay @ Bandar Melaka (KLIK SINI) [/COLOR][/B][/URL]
[URL="http://www.getahsabah.com/?ref=investment"][B][COLOR="Magenta"] MENCARI PELABURAN DENGAN PULANGAN [COLOR="Purple"]5%-7% SETIAP BULAN (KLIK SINI)[/COLOR][/COLOR] [/B]
[SIGPIC][/SIGPIC][/URL]
[B]Celcom SKMM - Call, SMS Murah. Internet RM25/month.Modem. Percuma sebulan (PM ME)[/B][/SIZE][/CENTER]
Reply With Quote
  #4  
Old 21-02-2012, 11:19 AM
Hidier Hidier is offline
Legendary Member

Hidier's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2010
Location: Johor
Posts: 11,413
Poster Rank: #230
Thanked 905 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by ezul82 View Post
bosan la soalan ni
SETUJU !!!
__________________
FULLTIME


ASB Loan & CWA UNIT TRUST & AIA MEDICAL CARD / INSURANCE
012-7796200
Reply With Quote
  #5  
Old 21-02-2012, 11:27 AM
tokanz tokanz is offline
Normal Member

tokanz's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2011
Posts: 359
Poster Rank: #7104
Thanked 0 Times
Active Level
Default

:? :?

bace cam menarik.
jawapan nye?????
__________________
Heroes Are Not Born. They Are Made. And I'm Making One
Its Not How Deep You Fall, But How High You Bounce Back
Reply With Quote
  #6  
Old 21-02-2012, 11:43 AM
shidiada shidiada is offline
Normal Member

shidiada's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Sep 2010
Posts: 289
Poster Rank: #8061
Blog Entries: 1
Thanked 0 Times
Active Level
Default

tah ape2 je la tt nie
Reply With Quote
  #7  
Old 21-02-2012, 11:47 AM
Wea Izre Wea Izre is offline
Legendary Member

Wea Izre's Avatar
 
Trader Rating: (10)
Join Date: Apr 2007
Location: Shah Alam
Posts: 10,929
Poster Rank: #254
Thanked 27 Times
Active Level
Default

erm,x pe cuba lg
__________________
UMOBILE CELCOM PAKAIAN BRANDED


There are three types of people in this world: those who make things happen, those who watch things happen and those who wonder what happened.
Reply With Quote
  #8  
Old 21-02-2012, 11:51 AM
fatahfarihu fatahfarihu is offline
Normal Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2012
Posts: 238
Poster Rank: #9026
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

haaaaaaa aaaaaaa aaaaaa
Reply With Quote
  #9  
Old 21-02-2012, 11:55 AM
Niyang Niyang is online now
CG Top Poster Club

Niyang's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2009
Posts: 25,629
Poster Rank: #52
Thanked 71 Times
Active Level
My Mood:
Default

ape kene mengena personaliti? jawapan F plg genius...? huraikan... heheheh
__________________
"Jika inginkan tempat di sisi Matahari, bersedialah utk terbakar"

"Kita memerlukan kegelapan untuk melihat Bintang"
Reply With Quote
  #10  
Old 21-02-2012, 11:59 AM
namasaya namasaya is offline
Super Active Member

namasaya's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Mar 2011
Posts: 4,193
Poster Rank: #915
Thanked 30 Times
Active Level
My Mood:
Default

TT mengarut...
__________________
Saya Sayang Dia
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 12:02 PM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE