Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > TRADING ZONE, CLASSIFIEDS & MARKETPLACE > Trading Zone > Sensual, Intimate Products

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 25,198
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 55,936
0 Unscheduled maintenance
Last Post: CariGold
Posted On: 26-11-2012
Replies: 0
Views: 43,098
More...
Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 09-02-2012, 11:10 AM
azanney azanney is offline
CG Top Poster Club

azanney's Avatar
 
Trader Rating: (133)
Join Date: Oct 2008
Location: SMS/WASAP O17-372738O
Posts: 48,530
Poster Rank: #14
Thanked 341 Times
Active Level
My Mood:
Default Vakoou - Seluar Dalam Ajaib untuk Adik [MASUK JE MCM2 ADA]




HARGA BIASA: RM110
HARGA PROMOSI: RM90
POSLAJU: FREE





Apa Itu Vakoou Amerika? Mengapa Ia Begitu Hebat? Bagaimana Ia Membantu Kaum Lelaki?


Vakoou merupakan seluar dalam ajaib untuk lelaki yang memberikan kesan yang luarbiasa kepada si pemakai. Vakoou menggunakan penemuan asli global (astronomic bahan serat magnet), dibungkus dengan serat buluh daripada astronomi Nano teknologi magnetik.
Kawasan “Segi Tiga” lelaki bermula di paras pinggang sehingga ke alat kelamin, termasuk buah pinggang, buah zakar, batang zakar dan dubur. Vakoou, hasil ciptaan melalui kajian dan teknologi khusus untuk para tentera US yang kerap terdedah kepada kelembapan tinggi, cuaca panas, suhu keliling yang tidak menentu yang menjalani latihan militari sehingga berbulan lama dalam keadaan darurat; sememangnya tidak berkesempatan untuk menjaga kesihatan apatah lagi kebersihan kawasan “Segi Tiga”.

Maka, 31 orang Saintis terkemuka telah melahirkan ilham untuk mencipta Vakoou yang menggunakan gabungan 67 jenis teknik-teknik unik, berteknologi tinggi serta telah dipatenkan, iaitu:

Magnet Rekaan Khas:
memulih dan mengembalikan kemagnetan tubuh, anti-penuaan serta mengurangkan kolesterol dalam darah.
Infra Merah Jauh:
bertindak sebagai agen anti-septik, menyahtoksin darah, mencairkan LDL (kolesterol tidak larut), melegakan otot-otot.
Ion Negatif :
menyahtoksin darah dan menyeimbang pH darah dalam badan, menguatkan imunisasi badan.
Ion Silver :
bertindak sebagai agen penyahbakteria sehingga 99.99%.
Bintik Tourmalin :
digelar sebagai “Cahaya Kehidupan”, mampu mamancarkan infra merah jauh dan ion negatif (Vitamin Udara).

EMPAT PERINGKAT KEHEBATAN DAN KEAJAIBAN VAKOOU :


Peringkat Pertama: Menggalakkan Sistem Peredaran Darah
Vakoou Amerika terdiri daripada 16 ruang kutub magnet yang berbilang dengan bersertakan medan magnet angkasa lepas yang berlapisan synergism (kesan ubat) yang dapat menggesa dan meningkatkan sistem peredaran darah dalaman zakar, merangsang perembesan hormon maskulin (kelelakian) dan testosterone, serta meningkatkan kekuatan sel-sel pembiakan lelaki. Vakoou Amerika mempunyai fungsi pensterilan yang kukuh dan mampu untuk melenyapkan bahagian pembiakan yang bersepara toksik, melindungi saluran-saluran darah, memecutkan pergerakan sel-sel, menyebabkan pengembangan pusat kelenjar zakar dan penjanaan semula sel di samping mewujudkan ruang alam sekitar.

Peringkat Kedua: Pergembangan zakar secara pantas
Vakoou Amerika menggesa sistem peredaran darah dalaman zakar dan peningkatan sistem badan secara keseluruhan. Ini adalah disebabkan peredaran darah yang lancar dapat membekalkan nutrisi yang mencukupi dan komprehensif kepada sel-sel, menggalakkan pertumbuhan pembiakan sel, melindungi sel-sel secara rapi dan pada masa yang sama mendorong perembesan testosterone serta membaiki tisu-tisu menua dan cedera. Kesemuaan ini akan menyebabkan zakar cepat berkembang dengan jangkaan dua kali ganda lebih panjang dan lebih tebal daripada sebelum ini, seterusnya menambahkan rembesan hormon, mengembangkan tisu-tisu lembut zakar dan akhirnya kesan pertumbuhan zakar yang ketara akan didapati apabila menjalankan hubungan seks, badan juga semakin penuh semangat. Masa penyelenggaraan akan lebih panjang, cepat dan lebih bertenaga.

Peringkat Ketiga: Memperkuat Kuasa Maskulin
Vakoou Amerika berkesan untuk menghapuskan bahan-bahan bertoksik daripada proses metabolisma badan manusia di samping menguatkan kecerdasan testis, Vakoou Amerika mempunyai reka bentuk struktur ruang yang unik terutamanya untuk pemulihan rembesan hormon, mengukuhkan kesan pengembangan badan zakar dengan mewujudkan sokongan untuk pertumbuhan masa depan dan berkesan dalam pencegahan ejakulasi pramatang, mengukuhkan kekuatan fizikal maskulin, pusuan dinamik dalam kuasa renal. Vas deferens tidak tersekat, menambah kemandirian dan kekuata sperma, membiarkan lelaki mempunyai lebih banyak keyakinan diri, keupayaan seks semakin meningkat. Oleh itu, zakar akan menegak secara semula jadi pada waktu pagi dan bermulanya pengalaman yang anda tidak pernah alami dalam kehidupan seks anda.

Peringkat Keempat
: Mengembalikan Keupayaan Seks Menyeluruh
Keseluruhan prinsip reka bentuk struktur Vakoou Amerika adalah berdasarkan lapisan kemagnetan angkasa lepas dan ruang kemagnetan luaran. Ini membenarkan badan rongga span zakar mengembang secara sepatutnya serta membolehkan darah mengalir lebih lancar di dalam zakar. Oleh itu, saiz zakar akan meningkat secara ketara. Pertumbuhan panjang zakar dijangka akan mencapai sehingga 15-35% dan masa pengembangan dan penyelengaraan akan dipanjangkan. Selain itu, keupayaan buah pinggang akan meningkat secara ketara di samping peningkatan keberkesanan dari segi kekuatan fizikal badan. Ia juga mendorong zakar mengembang secara tiada tandingan dan sekali gus mengatasi masalah ejakulasi pramatang atau mandul serta meningkat keupayaan seks secara menyeluruh, kebahagiaan hidup telah dibentangkan di depan anda kini.

FUNGSI-FUNGSI HEBAT VAKOOU :

Menyahbakteria
Berfungsi sebagai agen anti-bakteria dan membunuh bakteria, mencegah jangkitan bakteria penyakit kelamin SERTA menjaga dan memelihara kesihatan buah zakar, menyah bakteria dan bau busuk di kawasan peranakan lelaki,

Kekuatan Seksual

meningkatkan peredaran darah, mencegah kegagalan ereksi dan pancutan awal, meningkatkan stamina dan ketahanan seks serta meningkatkan kualiti di ranjang,

Suhu Buah Zakar
Fabrik berion negatif vakoou berfungsi untuk meyeimbangkan suhu dan kelembapan kawasan sekitar buah zakar.

Kualiti Air Mani

24 jam vakoou mengeluarkan kuasa magnetik di lingkungan kawasan zakar untuk mengaktifkan sel-sel, menguatkan fungsi buah pinggang, menyuburkan sperma, Meningkatkan aktiviti prostat dan keaktifan sperma, mengatasi masalah di mana air mani langsung tidak mengandungi sperma (Azoospermia),

Mencegah Penyakit
Infra Merah Jauh dan Bintik Tourmalin berkesan untuk mencegah jangkitan penyakit reproduktif.

Gangguan Elektrostatik
Fabrik Ion Negatif amat berkesan untuk menyahtoksin serta mencegah radiasi.

Rekabentuk Seluar

Rekabentuk 3D berinovasi, batang zakar diasing dari buar zakar untuk tujuan terapi.

Tumbesaran
Merangsang rembesan hormon lelaki, menggalakkan pembesaran batang zakar terutama proses akil baligh.

Penggunaan Jangkamasa Panjang
Mencegah jangkitan penyakit, menyihatkan tubuh dan imunisasi badan, meningkatkan stamina seksual dan memperbaiki tumbesaran sistem reproduktif.

TESTIMONI PENGGUNA VAKOOU :


Baru Pakai 2 Hari, Tabiat Kencing Kerap Diwaktu Malam Sudah Tiada Lagi!
EN. KAMAL JAMALUDIN (KUANTAN, PAHANG)

Sejak saya pakai Vakoou, Isteri saya bagi 10 markah!!
EN. ABD SALAM (KOTA BELUD, SABAH)

Dengan Vakoou kencing saya jadi lawas, lancar dan puas!
EN. ZAMALUDIN (SIBU, SARAWAK)

Saya suka jual Vakoou sebab produk ni laris macam goreng pisang panas!!
EN. FAUZI (GRIK, PERAK)

Pakai Vakoou jadikan saya sentiasa cergas, badan rasa kuat, mantap dan bertenaga!! Saya tidak lagi rasa letih dan mengantuk di waktu siang!!
EN. ROSLI (K. KANGSAR, PERAK)

Baru pakai Vakoou seminggu, masa game, ‘cendawan’ kembang semacam!‘Adik Botak’ keras menggiler, extra time lagi. Memang MANTOPP, Jimat Dan Berbaloi–Baloi!!
EN. NIZAM (KUALA LUMPUR)


Saiz:

M - Untuk Pinggang 25 – 30 Inci
L - Untuk Pinggang 31 – 35 Inci
XL - Untuk Pinggang 36 – 40 Inci
XXL - Untuk Pinggang 41 - 45 Inci


Cara Memakai Vakoou

Pakai seperti seluar dalam biasa cuma pastikan zakar dihalakan keatas dan asingkan zakar dan buah zakar untuk kesan yang maksimum.

Cara Membasuh Vakoou

Gunakan air suhu bilik (bawah 30ºc) untuk membasuh VAKOOU, jangan menggunakan air panas.
Sedikit pelembut (Softlan) dicairkan dalam air untuk membasuh VAKOOU, jangan sama sekali sapukan sebarang jenis bahan pencuci ke atas VAKOOU.
Jangan merendam VAKOOU dalam bahan pencuci.
JANGAN basuh dengan mesin membasuh.
JANGAN menggunakan bahan peluntur semasa membasuhnya.
JANGAN mengeringkannya dengan alat pengering.
JANGAN sterika.
JANGAN jemur di bawah matahari.











Pembayaran boleh dibuat ke:

MBB No akaun: 162263199475
CIMB No akaun: 12150056147529
Email: azanne1407 @ yahoo dot com
Tel : O17 372 738O @ O19 382 738O

Setelah pembayaran dibuat, sila SMS/PM/email saya butir2 pembayaran dan maklumat2 berikut:
1.Nama Produk
2.Nama
3.Alamat
4.No.Tel


Tengkiu..






Last edited by azanney; 08-10-2012 at 09:30 AM..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 09-02-2012, 11:19 AM
ss McQueen ss McQueen is offline
Active Member

ss McQueen's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Dec 2010
Posts: 799
Poster Rank: #4164
Thanked 15 Times
Active Level
My Mood:
Default

wow..teringin nk ada adik mantap mcm tu.
Reply With Quote
  #3  
Old 09-02-2012, 03:44 PM
azanney azanney is offline
CG Top Poster Club

azanney's Avatar
 
Trader Rating: (133)
Join Date: Oct 2008
Location: SMS/WASAP O17-372738O
Posts: 48,530
Poster Rank: #14
Thanked 341 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by ss McQueen View Post
wow..teringin nk ada adik mantap mcm tu.


jgn malu².

kalau nak beli sms/emel ye...

tinggal msg kat ym pun bole





3 Botol Vimax Untuk Supplement 3 Bulan
HARGA BIASA: RM960
HARGA PROMOSI: RM799
POSLAJU: RM11





HARGA BIASA: RM45
HARGA PROMOSI: RM40
POSLAJU: FREE






HARGA BIASA: RM45
HARGA PROMOSI: RM40
POSLAJU: FREE






HARGA BIASA: RM50
HARGA PROMOSI: RM40
POSLAJU: FREE






HARGA BIASA: RM50
HARGA PROMOSI: RM40
POSLAJU: FREE






HARGA BIASA: RM200
HARGA PROMOSI: RM170
POSLAJU: FREE






HARGA BIASA: RM300
HARGA PROMOSI: RM260
POSLAJU: FREE






HARGA BIASA: RM50
HARGA PROMOSI: RM40
POSLAJU: FREE






HARGA BIASA: RM100
HARGA PROMOSI: RM80
POSLAJU: FREE






HARGA BIASA: RM100
HARGA PROMOSI: RM80
POSLAJU: FREE






HARGA BIASA: RM180
HARGA PROMOSI: RM150
POSLAJU: FREE






HARGA BIASA: RM60
HARGA PROMOSI: RM50
POSLAJU: FREE






HARGA BIASA: RM60
HARGA PROMOSI: RM50
POSLAJU: FREE






HARGA BIASA: RM45
HARGA PROMOSI: RM40
POSLAJU: FREE






HARGA BIASA: RM45
HARGA PROMOSI: RM40
POSLAJU: FREE


Last edited by azanney; 25-02-2012 at 06:20 AM..
Reply With Quote
  #4  
Old 09-02-2012, 04:26 PM
bakhtiarb bakhtiarb is offline
Active Member

bakhtiarb's Avatar
 
Trader Rating: (20)
Join Date: Apr 2010
Posts: 667
Poster Rank: #4785
Thanked 2 Times
Active Level
My Mood:
Default

tt, teringin lah nak beli lagi 1. itu pun kalau ada warna itam lah.. dan kalau lah boleh, bagi harga macam yg beli ari tu... boleh ker??
Reply With Quote
  #5  
Old 09-02-2012, 04:42 PM
azanney azanney is offline
CG Top Poster Club

azanney's Avatar
 
Trader Rating: (133)
Join Date: Oct 2008
Location: SMS/WASAP O17-372738O
Posts: 48,530
Poster Rank: #14
Thanked 341 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by bakhtiarb View Post
tt, teringin lah nak beli lagi 1. itu pun kalau ada warna itam lah.. dan kalau lah boleh, bagi harga macam yg beli ari tu... boleh ker??
boleh je...
Reply With Quote
  #6  
Old 10-02-2012, 12:39 PM
azanney azanney is offline
CG Top Poster Club

azanney's Avatar
 
Trader Rating: (133)
Join Date: Oct 2008
Location: SMS/WASAP O17-372738O
Posts: 48,530
Poster Rank: #14
Thanked 341 Times
Active Level
My Mood:
Default



jgn malu².

kalau nak beli sms/emel ye...

tinggal msg kat ym pun bole
Reply With Quote
  #7  
Old 11-02-2012, 01:37 PM
azanney azanney is offline
CG Top Poster Club

azanney's Avatar
 
Trader Rating: (133)
Join Date: Oct 2008
Location: SMS/WASAP O17-372738O
Posts: 48,530
Poster Rank: #14
Thanked 341 Times
Active Level
My Mood:
Default



jgn malu².


beli lebih dari satu boleh diskaun


kalau nak sila pm/sms/emel ye...


tinggal msg kat ym pun bole
Reply With Quote
  #8  
Old 12-02-2012, 08:12 AM
azanney azanney is offline
CG Top Poster Club

azanney's Avatar
 
Trader Rating: (133)
Join Date: Oct 2008
Location: SMS/WASAP O17-372738O
Posts: 48,530
Poster Rank: #14
Thanked 341 Times
Active Level
My Mood:
Default



terima kasih kepada yang telah membeli..


yang lain tu, jgn malu²...


beli lebih dari satu boleh diskaun


kalau nak sila pm/sms/emel ye...


tinggal msg kat ym pun bole
Reply With Quote
  #9  
Old 13-02-2012, 09:22 AM
azanney azanney is offline
CG Top Poster Club

azanney's Avatar
 
Trader Rating: (133)
Join Date: Oct 2008
Location: SMS/WASAP O17-372738O
Posts: 48,530
Poster Rank: #14
Thanked 341 Times
Active Level
My Mood:
Default



beli lebih dari satu boleh diskaun


kalau nak sila pm/sms/emel ye...


tinggal msg kat ym pun bole
Reply With Quote
  #10  
Old 14-02-2012, 09:05 PM
azanney azanney is offline
CG Top Poster Club

azanney's Avatar
 
Trader Rating: (133)
Join Date: Oct 2008
Location: SMS/WASAP O17-372738O
Posts: 48,530
Poster Rank: #14
Thanked 341 Times
Active Level
My Mood:
Default



beli lebih dari satu boleh diskaun


kalau nak sila pm/sms/emel ye...


tinggal msg kat ym pun bole
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 11:50 AM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE