Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > Investor, Business, Entrepreneur > Investor Discussion

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



View Poll Results: Pendapat saya tentang pelaburan Dinar Iraq
Faham risiko dlm pelaburan dinar iraq & saya sedia menerima apa jua keputusan positif @ negatif. 480 60.99%
Melabur hanya sebab mengikut kawan.. atau termakan hasutan kawan.. 46 5.84%
Melabur dinar iraq hanya kerana kata2 manis penjual dinar. 56 7.12%
Melabur dinar Iraq kerana xnak terlepas seperti RV Kuwait 118 14.99%
Lain-lain 87 11.05%
Voters: 787. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
  #22251  
Old 14-03-2012, 06:53 PM
abangbrutal abangbrutal is offline
Regular

 
Trader Rating: (2)
Join Date: Oct 2011
Posts: 241
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

dah boleh tukar?
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #22252  
Old 14-03-2012, 06:53 PM
kainlangsir kainlangsir is offline
Legendary Member

kainlangsir's Avatar
 
Trader Rating: (4)
Join Date: Jul 2006
Location: Umbrella Hills
Posts: 11,652
Thanks (Received): 39
Likes (Received): 12
Active Level
My Mood:
Default

pedih mato-pedih mato..
__________________
Beli/Jual Bitcoin
Reply With Quote
  #22253  
Old 14-03-2012, 06:58 PM
ADIGENG ADIGENG is offline
Super Active

ADIGENG's Avatar
 
Trader Rating: (40)
Join Date: Dec 2010
Posts: 9,855
Thanks (Received): 16
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Alhamdulillah..
Bersyukur dengan setiap apa yang terjadi..
__________________
NAK JUAL DATABASE CUSTOMER? WHATSAPP SAYA 0167089277
POSTER BATMAN, KAYU!!
Reply With Quote
  #22254  
Old 14-03-2012, 07:07 PM
BMPowerangers BMPowerangers is offline
Regular

BMPowerangers's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2012
Location: Qatar
Posts: 182
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

[QUOTE=ilyushin-stritzhy-17;12562687][B]hehehehehehehehheheheheeeeeee...

tak nampak lagi tak tau laa...

dorang nie tak kaji daa...

rv tetap rv tapi lambaaaaaattttttttttt lah lagi...

kunci pun terkial2 nak cari... pintu masih tak boleh bukak... camne nak rv... just share info sket2... harap2 ada cerdik2 dapat baca mesej dia...

nie sket2 melangut mengharap duit jauh ke riba... kesian aku tengok...

kena paham pola dan flow dia dulu






Layannnzzzz..."....
__________________
Tak kan kot..??
Dak aih
Reply With Quote
  #22255  
Old 14-03-2012, 07:10 PM
BMPowerangers BMPowerangers is offline
Regular

BMPowerangers's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2012
Location: Qatar
Posts: 182
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Tak dan aih nak tukaq abatar..
Mintak maap semua....
__________________
Tak kan kot..??
Dak aih
Reply With Quote
  #22256  
Old 14-03-2012, 07:13 PM
abuskyri abuskyri is offline
Active Member

abuskyri's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,640
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by syaq90 View Post
Alhamdulillah..
Bersyukur dengan setiap apa yang terjadi..
aminnnn
__________________
"Kegagalan adalah peluang untuk hal yang lebih baik. Kegagalan adalah batu loncatan untuk pengalaman yang lebih berharga. Suatu hari nanti anda akan bersyukur ke atas beberapa kegagalan yang anda alami. Percayalah, ketika satu pintu tertutup untuk anda, sebenarnya pintu yang lain selalu terbuka" - InsyaAllah, RV akan tiba jua...
Reply With Quote
  #22257  
Old 14-03-2012, 07:18 PM
abuskyri abuskyri is offline
Active Member

abuskyri's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,640
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by BMPowerangers View Post
Tak dan aih nak tukaq abatar..
Mintak maap semua....
tudia..lip lap lip lap kekacang
__________________
"Kegagalan adalah peluang untuk hal yang lebih baik. Kegagalan adalah batu loncatan untuk pengalaman yang lebih berharga. Suatu hari nanti anda akan bersyukur ke atas beberapa kegagalan yang anda alami. Percayalah, ketika satu pintu tertutup untuk anda, sebenarnya pintu yang lain selalu terbuka" - InsyaAllah, RV akan tiba jua...
Reply With Quote
  #22258  
Old 14-03-2012, 07:18 PM
akira8456 akira8456 is offline
Super Active

akira8456's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Sep 2009
Location: kulim
Posts: 6,292
Thanks (Received): 7
Likes (Received): 4
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by BMPowerangers View Post
Tak dan aih nak tukaq abatar..
Mintak maap semua....
bos org BM ka?aku nak beli dinar iraq nie,kat mana ada jual,setakat nie baru ada skit
Reply With Quote
  #22259  
Old 14-03-2012, 07:23 PM
waksugeh waksugeh is offline
Active Member

waksugeh's Avatar
 
Trader Rating: (4)
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,094
Thanks (Received): 5
Likes (Received): 1
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by akira8456 View Post
bos org BM ka?aku nak beli dinar iraq nie,kat mana ada jual,setakat nie baru ada skit

BM ne apa?
skim cepat kaya ke?
(sory offtopic....huhuhuh)
__________________
aku pengemis tegar yang ingin berubah (fb id = waksugeh)
TQ mutiara melaka, TQ tokey manir, TQ babuG, TQ MeetJoeBlack...

sekarang masa mengEMAS...
mari kita mengEMAS...
Reply With Quote
  #22260  
Old 14-03-2012, 07:26 PM
miehensem miehensem is offline
Legendary Member

miehensem's Avatar
 
Trader Rating: (52)
Join Date: Dec 2007
Location: Sg.Petani Kedah
Posts: 13,233
Thanks (Received): 48
Likes (Received): 470
Active Level
My Mood:
Default

bm bukit mertajam.. barangkali la..
__________________
Sambung Bayar Keta+Fixed Income Utk Owner Keta
Viva 1.0 (A) RM100/day | Myvi 1.3 (A) RM130/day | Proton Persona 1.6 (A) RM150/Day
Sungai Petani Car Rental( SPCR Enterprise )
PM/Call/SMS : 011-19987867
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump