Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 09-12-2011, 08:27 AM
talibanes talibanes is offline
Permanently Banned - Multiple ID

 
Trader Rating: (34)
Join Date: Aug 2011
Location: kl
Posts: 12,998
Thanks (Received): 1859
Likes (Received): 0
Active Level
Default Warga asing pandu lori tanpa lesen



BUKIT BERUNTUNG - Dua lelaki warga asing ditahan dipercayai memandu kontena tanpa lesen dalam sekatan jalan raya berhampiran Plaza Tol di sini, awal pagi, semalam.

Ketua Polis Daerah Hulu Selangor, Superintendan Norel Azmi Yahya Affandi berkata, sekatan jalan raya itu dilakukan oleh lapan anggota dari Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Hulu Selangor.

“Malam ini (semalam) kita tahan dua lelaki warga asing dari Pakistan dan Sri Lanka. Berdasarkan pemeriksaan awal, kita dapati mereka memandu lori tanpa memiliki lesen.

“Perbuatan mereka amat membahayakan kepada pengguna jalan raya lain sekiranya berlaku sebarang kemungkinan yang boleh menyebabkan kemalangan,” katanya.

Menurutnya, operasi tengah malam antara 1 pagi hingga 3 pagi tersebut merupakan operasi rutin di kawasan berkenaan.

Polis juga membuat pemeriksaan terhadap penunggang motosikal.

“Kedua-dua warga asing itu, kita (polis) terpaksa tahan untuk semakan dokumen,” katanya.

__________________
[CENTER][SIZE="3"][url="http://bit.ly/mymlvpn"][color="Red"][B]SUNLIGHTVPN-Unlimited BANDWIDTH QUOTA for Celcom Pre&Postpaid NOW!(KLIK SINI)[/B][/color][/url]
[URL="http://carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=372979"][B][COLOR="RoyalBlue"]Homestay Murah Di Malacca Perfect Homestay @ Bandar Melaka (KLIK SINI) [/COLOR][/B][/URL]
[URL="http://www.getahsabah.com/?ref=investment"][B][COLOR="Magenta"] MENCARI PELABURAN DENGAN PULANGAN [COLOR="Purple"]5%-7% SETIAP BULAN (KLIK SINI)[/COLOR][/COLOR] [/B]
[SIGPIC][/SIGPIC][/URL]
[B]Celcom SKMM - Call, SMS Murah. Internet RM25/month.Modem. Percuma sebulan (PM ME)[/B][/SIZE][/CENTER]
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 09-12-2011, 08:29 AM
copy left copy left is offline
CG Top Poster Club

copy left's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2008
Location: PERANG BESAR,
Posts: 25,010
Thanks (Received): 71
Likes (Received): 89
Active Level
My Mood:
Default

wahh hebat,beraninye diorg,mesti ramai lagi yg mcm ni kan
__________________
Kalau nak tora2 jangan kat sini.
“Mengapa mereka tidak mahu GST? Kerana akhirnya harga barang akan turun.”
Reply With Quote
  #3  
Old 09-12-2011, 08:30 AM
Syedz Syedz is offline
CG Top Poster Club

Syedz's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Dec 2008
Location: Shah Alam, Selangor
Posts: 21,398
Thanks (Received): 43
Likes (Received): 13
Blog Entries: 26
Active Level
My Mood:
Default

ramai lagi yg xda lesen..
cuma nasib dorang baik je masih belum ditangkap..
__________________
Payza USD22 for sale, 1USD = RM3.50 PM Me!
Model kereta, helikopter dan aircraft FOR SALE TGK DULU SINI
<<<<
Reply With Quote
  #4  
Old 09-12-2011, 09:19 AM
talibanes talibanes is offline
Permanently Banned - Multiple ID

 
Trader Rating: (34)
Join Date: Aug 2011
Location: kl
Posts: 12,998
Thanks (Received): 1859
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by Syedz View Post
ramai lagi yg xda lesen..
cuma nasib dorang baik je masih belum ditangkap..
tokey dah bayor
__________________
[CENTER][SIZE="3"][url="http://bit.ly/mymlvpn"][color="Red"][B]SUNLIGHTVPN-Unlimited BANDWIDTH QUOTA for Celcom Pre&Postpaid NOW!(KLIK SINI)[/B][/color][/url]
[URL="http://carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=372979"][B][COLOR="RoyalBlue"]Homestay Murah Di Malacca Perfect Homestay @ Bandar Melaka (KLIK SINI) [/COLOR][/B][/URL]
[URL="http://www.getahsabah.com/?ref=investment"][B][COLOR="Magenta"] MENCARI PELABURAN DENGAN PULANGAN [COLOR="Purple"]5%-7% SETIAP BULAN (KLIK SINI)[/COLOR][/COLOR] [/B]
[SIGPIC][/SIGPIC][/URL]
[B]Celcom SKMM - Call, SMS Murah. Internet RM25/month.Modem. Percuma sebulan (PM ME)[/B][/SIZE][/CENTER]
Reply With Quote
  #5  
Old 09-12-2011, 09:25 AM
SayaAndaKita® SayaAndaKita® is offline
Super Active

SayaAndaKita®'s Avatar
 
Trader Rating: (21)
Join Date: Feb 2011
Location: tengah bawa netbook guna lori ais kiub...ha ha
Posts: 5,905
Thanks (Received): 169
Likes (Received): 0
Blog Entries: 80
Active Level
Default

kesalahan2 begini TAK BOLEH DIMAAFKAN....tarik ja permit tokey2 tur, baru tokey2 lain yg ada buat mcm ni akan takut...ada berani ka kerajaan nk buat, nnt bg alasan mcm2,keselamatan rakyat sendiri dilongkangkan... owhh Malaysia ku
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump