Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Jenaka, Lawak, Kelakar

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 11-11-2011, 06:47 PM
shercak shercak is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2011
Posts: 744
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default Babai Mak

Suatu petang di sebuah 'supermarket'....Seorang lelaki muda tengah berjalan di bahagian barang-barang dapur apabila dia terperasan seorang perempuan tua yang tengah memandangnya dengan mata yang tak berkelip-kelip. Lelaki muda itu pun terasa pelik..dia terus berjalan ke bahagian buah-buahan tapi dari ekor matanya dia perasan lagi yang perempuan tua tu masih juga memandang dan mengekorinya.

Last-last lelaki tu pun buat dek jer, sebab dia ingat dia yang perasan.Lepas mengambil dua tin sardin dan lima biji epal, lelaki muda tu pun berjalan menuju ke kaunter untuk membayar barang-barangnye tetapi di pertengahan jalan perempuan tua tadi tuh cepat-cepat memintas dan berdiri di depannya. "maafkan mak cik nak!!" kata perempuan itu. "Makcik minta maaf bebanyak kiranya anak tak selesa ngan pandangan mak cik tadi. Mak cik bukannya apa, cuma wajah anak ni serupa macam arwah anak makcik yang meninggal bulan lepas" Mendengarkan kata-kata perempuan tua itu barulah dia paham kenapa perempuan itu asyik aje memandangnya. Timbul rasa kesian dihati lelaki itu.

"Oh, begitu ke ceritanya mak cik? maaflah saya tak tahu. Ada apa-apa yang boleh saya bantu?"tanya lelaki muda itu. "Aaaa.... mak cik ada satu permintaan kecil kalau anak tak keberatan" kata perempuan itu. "... bila mak cik dah nak jalan keluar boleh tak anak lambai dan cakap 'babai...mak!!'? Terubat betul rindu mak cik jika anak dapat tolong sebab arwah anak makcik selalu buat macam tuh pada makcik". "Oh boleh... takde masalah,"kata lelaki muda tu. Setelah cashier memasukkkan semua barang-barangnya ke dalam plastik, perempuan tua itu pun berjalan keluar dan melambai tangannya ke arah lelaki muda itu. Lelaki muda itu pun melambaikan tangannya kembali dan melaung "Babai…mak!!!!".

Setelah memerhatikan perempuan tua itu hilang dari pandangan dengan hati
yang kesian, lelaki itu pun bergerak ke cashier untuk membayar
barang-barangnya.

"Jumlah semuanya RM130.70 ye encik," kata cashier supermarket tuh. Terkejut lelaki tu mendengar kata-kata cashier tuh. "Eh, kenapa mahal sangat ni cik, saya beli barang sikit jer macamana plak sampai seratus lebih ni?" Tanya lelaki itu. "Habis tu mak awak kata awak nak bayarkan untuk dia sekali!" kata cashier tu…..


"Haah???????!!!!"....
__________________
tepuk dada tanya selera
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 11-11-2011, 06:50 PM
cyclone1911 cyclone1911 is offline
Regular

cyclone1911's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2011
Posts: 537
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

aku ligan makcik sampai ke lubang tah ik...
Reply With Quote
  #3  
Old 11-11-2011, 07:21 PM
matlok matlok is offline
Active Member

matlok's Avatar
 
Trader Rating: (64)
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,302
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Haha tak pasal2 kne tipo. bole try trik nih
Reply With Quote
  #4  
Old 11-11-2011, 07:22 PM
fitxleaf fitxleaf is offline
Super Active

fitxleaf's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jan 2009
Posts: 5,477
Thanks (Received): 225
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

terkena la. bleh pkai skill ni
Reply With Quote
  #5  
Old 11-11-2011, 07:25 PM
sunway sunway is offline
Active Member

 
Trader Rating: (3)
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,544
Thanks (Received): 9
Likes (Received): 3
Active Level
Default

kesian

zaman sekarang nak tolong orang pun takut kita plak yg terkena
Reply With Quote
  #6  
Old 11-11-2011, 07:30 PM
md24 md24 is offline
Active Member

md24's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2011
Location: Mua-JB-Sintok-KL-Ktn
Posts: 1,192
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

mak cik2 yang lain jangan wat kat org lain ya..
mmg jap ag jadi anak derhaka plak...
Reply With Quote
  #7  
Old 11-11-2011, 07:35 PM
jinlapar jinlapar is offline
CG Top Poster Club

 
Trader Rating: (13)
Join Date: Dec 2009
Location: dunia yang sementara
Posts: 20,090
Thanks (Received): 622
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Reply With Quote
Sponsored Links
Reply Share This Thread

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold