Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > CG MARKETPLACE > Classifieds & Advertisements > Lands, Properties Sale/Rent

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 06-11-2011, 12:19 PM
zam757 zam757 is offline
Regular

zam757's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Jan 2009
Location: Sahara Occidental
Posts: 867
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default Cari Rumah Sewa Pekan Nanas

Ada tak kengkawan tau ada rumah ke bilik ke untuk di sewa untuk lelaki bujang area Pekan Nanas? Kalau ada tolonglah kolingx!!! Kerjasama kengkawan diucapkan tqvmv
__________________
Kurangkan Produktiviti, Tingkatkan Konspirasi
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 06-11-2011, 01:13 PM
generasi generasi is offline
Regular

generasi's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Aug 2008
Posts: 190
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

aq dok GELANG PATAH.. dekat je ngn pekan nenas.. kt area sini bnyklah rumah sewa.. rata2 rm400 tok umah 2 tingkat.. dekat taman nusantara
Reply With Quote
  #3  
Old 06-11-2011, 05:34 PM
zam757 zam757 is offline
Regular

zam757's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Jan 2009
Location: Sahara Occidental
Posts: 867
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by generasi View Post
aq dok GELANG PATAH.. dekat je ngn pekan nenas.. kt area sini bnyklah rumah sewa.. rata2 rm400 tok umah 2 tingkat.. dekat taman nusantara
saya keje kilang je bro, sorang pulak tu, takkan nak dok umah 2 tingkat, anyway tqvm atas info. saya pun xbiasa area situ hari selasa stat keje. kalau bro ada kontekx tolonglah pass info tu yea,selamat hari raya aidiladha
__________________
Kurangkan Produktiviti, Tingkatkan Konspirasi
Reply With Quote
  #4  
Old 06-11-2011, 05:46 PM
sharemalaysia sharemalaysia is offline
Legendary Member

sharemalaysia's Avatar
 
Trader Rating: (276)
Join Date: Feb 2010
Location: Johore
Posts: 13,405
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by zam757 View Post
saya keje kilang je bro, sorang pulak tu, takkan nak dok umah 2 tingkat, anyway tqvm atas info. saya pun xbiasa area situ hari selasa stat keje. kalau bro ada kontekx tolonglah pass info tu yea,selamat hari raya aidiladha
bro, kampung aku kat pekan nanas..

area parit pasir ada bnyak rumah kampung.. sewa sana below rm300 bro.
Reply With Quote
  #5  
Old 25-11-2011, 01:57 AM
felani felani is offline
Regular

felani's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jan 2007
Location: Banting
Posts: 486
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default Tgh cr Uma sewa dkt ngan ptp..urgent 1 dec start keje sana..

Quote:
Originally Posted by sharemalaysia View Post
bro, kampung aku kat pekan nanas..

area parit pasir ada bnyak rumah kampung.. sewa sana below rm300 bro.
Salam share malaysia..ada x cntact no uma sewa yg tuan maksudkan? leh fwd kt sy x..harap sgt dpt bantu..
Reply With Quote
  #6  
Old 25-11-2011, 02:02 AM
felani felani is offline
Regular

felani's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jan 2007
Location: Banting
Posts: 486
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by zam757 View Post
Ada tak kengkawan tau ada rumah ke bilik ke untuk di sewa untuk lelaki bujang area Pekan Nanas? Kalau ada tolonglah kolingx!!! Kerjasama kengkawan diucapkan tqvmv
Salam tuan, da dpt da uma sewa..sy pn tgh mencari ni..klu ada info leh x fwd2 kt sy..pm @ 0104253495
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply Share This Thread

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold