Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 16,727
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 46,936
0 Unscheduled maintenance
Last Post: CariGold
Posted On: 26-11-2012
Replies: 0
Views: 34,699
More...
Reply
 
Thread Tools
  #101  
Old 21-09-2011, 03:26 PM
mattop mattop is offline
Legendary Member

mattop's Avatar
 
Trader Rating: (10)
Join Date: Mar 2007
Posts: 12,394
Poster Rank: #186
Thanked 11 Times
Active Level
Default

mattop suka kasturi susu....

kasi "isi' sendiri aar dulu lagi tambah besh...

Quote:
Originally Posted by marzuki0202 View Post
Hahaha..no komen.
Kasturi Putih memang feverete ana.
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #102  
Old 21-09-2011, 03:30 PM
azcahmaju azcahmaju is offline
Newbies

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2011
Posts: 29
Poster Rank: #23257
Thanked 0 Times
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by cikepong View Post
baca pasa rakaat kedua lebih elok
kalau sembahyang berjemaah cam mana??susah gak nak amalkan nie..tak sempat baca abis ayat kursi tu..iman dah rukuk...
Reply With Quote
  #103  
Old 21-09-2011, 03:56 PM
lautbiru lautbiru is offline
Active Member

 
Trader Rating: (8)
Join Date: Jun 2010
Posts: 1,630
Poster Rank: #2313
Thanked 334 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by marzuki0202 View Post
Waalaikumussalam
Menurut yang dah memiliki ilmu ni,
boleh juga digunakan untuk mengenal pasti
segala gangguan dari Jin. kemampuan untuk
melihat makhluk ghaib memudahkan urusan
dalam mengenal pasti segala penyakit misteri.
Ingat, mengenal pasti sahaja, bukan menundukkan Jin.
Cari ilmu lain untuk Zaaaasss makhluk durjana.


Alhamdullillah



Thanks Tuan...Harap Tuan ijazahkan pada saya amalan ni ya...

Insyaallah...bab "Zass" ni ada pelbagai cara..

Saya pernah bawak seorg saudara saya berubat dgn seorg alim..Tuan Haji ni dah agak berumur (pencen kerajaan)....Tn Hj ni selalu buat jurus "nafas"...so...agak kuat bunyi hembus hidung dia sambil dia tangkap & buang...

& saya ..entah kenapa...bila tengok dia buang...saya zass...hahaa
(saya nampak Hj tu pejam mata masa dia buat jurus nafas tu..
saya zass pun diam diam je...dalam hati je.. )

Lepas bebrapa kali begitu...Hj tu pandang saya...tapi sambil senyum je...dia kata..

"Bagi saya buang ya...Biar saya yg buang ya.."

Hahaaa... terkantoi saya...

Memang saya tak nampak apa..cuma pergerakan Hj tu saja...tapi...nampaknya Hj tu sedar perbuatan saya...

Insyaallah...kalau Tuan dah ijazahkan saya amalan ni...mudahlah sikit...

Alhamdullillah..
Reply With Quote
  #104  
Old 21-09-2011, 05:16 PM
marzuki0202 marzuki0202 is offline
Active Member

marzuki0202's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2009
Posts: 742
Poster Rank: #4305
Thanked 51 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by lautbiru View Post
Alhamdullillah



Thanks Tuan...Harap Tuan ijazahkan pada saya amalan ni ya...

Insyaallah...bab "Zass" ni ada pelbagai cara..

Saya pernah bawak seorg saudara saya berubat dgn seorg alim..Tuan Haji ni dah agak berumur (pencen kerajaan)....Tn Hj ni selalu buat jurus "nafas"...so...agak kuat bunyi hembus hidung dia sambil dia tangkap & buang...

& saya ..entah kenapa...bila tengok dia buang...saya zass...hahaa
(saya nampak Hj tu pejam mata masa dia buat jurus nafas tu..
saya zass pun diam diam je...dalam hati je.. )

Lepas bebrapa kali begitu...Hj tu pandang saya...tapi sambil senyum je...dia kata..

"Bagi saya buang ya...Biar saya yg buang ya.."

Hahaaa... terkantoi saya...

Memang saya tak nampak apa..cuma pergerakan Hj tu saja...tapi...nampaknya Hj tu sedar perbuatan saya...

Insyaallah...kalau Tuan dah ijazahkan saya amalan ni...mudahlah sikit...

Alhamdullillah..
Erm, guna nafas...
bagus tu guna teknik pernafasan.
kalau mahir, segala racun, santau dalam
badan pun bole keluar dengan teknik ni..
Haaa...elok benor..dia buang, ko zass...
, tak baik tu...tapi nak kesian pun
specis ni degil sangat, sampaikan Nabi Sulaiman A.S
pun risau kalau beliau tak ada nanti,
takut geng2 bengis ni ganggu cucu Adam.
__________________
"Dan janganlah syaitan menghalang kamu (daripada menurut jalan yang benar); sesungguhnya syaitan itu musuh yang nyata bagi kamu". Surah Az-Zukhruf : Ayat [62]
Reply With Quote
  #105  
Old 21-09-2011, 05:17 PM
marzuki0202 marzuki0202 is offline
Active Member

marzuki0202's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2009
Posts: 742
Poster Rank: #4305
Thanked 51 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by azcahmaju View Post
kalau sembahyang berjemaah cam mana??susah gak nak amalkan nie..tak sempat baca abis ayat kursi tu..iman dah rukuk...
Solat wajib tu baik berjemaah,
banyakkan yang sunat, baca la ayat Kursi.
__________________
"Dan janganlah syaitan menghalang kamu (daripada menurut jalan yang benar); sesungguhnya syaitan itu musuh yang nyata bagi kamu". Surah Az-Zukhruf : Ayat [62]
Reply With Quote
  #106  
Old 21-09-2011, 05:42 PM
lautbiru lautbiru is offline
Active Member

 
Trader Rating: (8)
Join Date: Jun 2010
Posts: 1,630
Poster Rank: #2313
Thanked 334 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by marzuki0202 View Post
Erm, guna nafas...
bagus tu guna teknik pernafasan.
kalau mahir, segala racun, santau dalam
badan pun bole keluar dengan teknik ni..
Haaa...elok benor..dia buang, ko zass...
, tak baik tu...tapi nak kesian pun
specis ni degil sangat, sampaikan Nabi Sulaiman A.S
pun risau kalau beliau tak ada nanti,
takut geng2 bengis ni ganggu cucu Adam.

Tak salah saya...dia kata yg mengganggu tu jenis "pelesit"..

& dia buang tu...dia penjarakan kat Gunung *** jauh.. (di alam ghaib pun...bukan alam nyata..)


Saya memang baik dgn Tuan Hj ni...& pernah dia bagi saya satu amalan...iaitu...Amalan Surah Al Insyirah...
(mulanya dia scan dulu surah apa yg sesuai jadi amalan saya)...Still...cara dia jurus nafas....Syruh syruh bunyi hidung dia


TAPI... bila saya cuba amalkan...Rasa terganggu pulak bila saya buat wiridan biasa saya...

Jadi saya rujuk guru saya...heheee... ...mursyid saya sunggut..

"ish...dulu tak ada .. (ganguan) "...so...lepas jumpa guru saya...selesai prob & amalan tu saya tak buat dah

(Saya tak fikir amalan Tn Hj tu bagi salah...cuma ..drp "Cara" pun..saya nampak macam ada melibatkan Khadam....So...amalan tu tak serasi dgn saya...itu je masalahnya.. )
Reply With Quote
  #107  
Old 21-09-2011, 06:09 PM
tupaitanah tupaitanah is offline
Newbies

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2011
Posts: 6
Poster Rank: #39486
Thanked 0 Times
Active Level
Default

Org bru mhon untuk fllow...
Reply With Quote
  #108  
Old 22-09-2011, 12:56 AM
marzuki0202 marzuki0202 is offline
Active Member

marzuki0202's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2009
Posts: 742
Poster Rank: #4305
Thanked 51 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by mattop View Post
mattop suka kasturi susu....

kasi "isi' sendiri aar dulu lagi tambah besh...
,kasturi susu...
first time dengar ni...
__________________
"Dan janganlah syaitan menghalang kamu (daripada menurut jalan yang benar); sesungguhnya syaitan itu musuh yang nyata bagi kamu". Surah Az-Zukhruf : Ayat [62]
Reply With Quote
  #109  
Old 22-09-2011, 01:12 AM
marzuki0202 marzuki0202 is offline
Active Member

marzuki0202's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2009
Posts: 742
Poster Rank: #4305
Thanked 51 Times
Active Level
My Mood:
Default

TERAWANGAN

Fungsi : melihat barang-barang ghaib, pencuri,dll.

Caranya :
Puasa mutih 7 hari.(hanya boleh makan nasi & minum air kosong waktu buka dan sahur). Dalam masa puasa, tiap selesai sholat isya', dirikan sholat hajat khusus

Solat hajat khusus:

Laksanakan sholat hajat 2 rakaat pada pukul 24.00
Rakaat 1, setelah Al fatihah, baca Al Ikhlas 10 kali
Rakaat 2, setelah Al fatihah, baca Al Ikhlas 20 kali
Sesudah salam terus berdiri kembali dan melaksanakan sholat hajat lagi 2 rakaat.
Rakaat 3, setelah Al fatihah, baca Al Ikhlas 30 kali
Rakaat 4, setelah Al fatihah, baca Al Ikhlas 40 kali
Setelah salam, bacalah do’a ini 1 kali

selawat2.jpg

Allahummasolli’alaa sayyidina Muhammadinil aalifil ma’luufi ujbur lii haajati …(sebutkan hajat)

diteruskan wirid : (Yaa Khabiir)
812x dan do'a ini 41 kali :

Selawat.jpg

Selesai masa puasa, baca istiqomah 7 kali, tiap selesai sholat subuh dan maghrib .

Cara menggunakannya:,
1. Baca AI Fatehah 1 kali
2. Baca Yaa Khabiir 11 kali
3. Baca do'a dialas 7 kali

Lalu, terimalah gambaran yang datang pada anda
__________________
"Dan janganlah syaitan menghalang kamu (daripada menurut jalan yang benar); sesungguhnya syaitan itu musuh yang nyata bagi kamu". Surah Az-Zukhruf : Ayat [62]
Reply With Quote
  #110  
Old 23-09-2011, 10:45 AM
marzuki0202 marzuki0202 is offline
Active Member

marzuki0202's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2009
Posts: 742
Poster Rank: #4305
Thanked 51 Times
Active Level
My Mood:
Default

MENGUSIR JIN DALAM TUBUH ATAU TEMPAT (RUMAH)

Caranya:
Bacakan pada segelas air putih:
1. AI Fatihah 1 kali
2. Ayat Kursi 1 kali
3. Sural AI Jin ayat 1 - 6 sekali

Setelah itu, hembuskan 3 kali dan minumkan pada orang yang kerasukan jin. Untuk tempat
yang dihuni, anda percik-percikkan
dimerata tempat secukupnya.
__________________
"Dan janganlah syaitan menghalang kamu (daripada menurut jalan yang benar); sesungguhnya syaitan itu musuh yang nyata bagi kamu". Surah Az-Zukhruf : Ayat [62]
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 11:59 PM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE