Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > MAKE MONEY DISCUSSION > MLM / Investment by SSM Companies > MLM Local Registered Companies (With AJL)

MLM Local Registered Companies (With AJL) Registered ROC & ROB companies with AJL certificate attached.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 31-12-2007, 07:27 PM
mrpezzal mrpezzal is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2007
Posts: 104
Thanks (Received): 11
Likes (Received): 0
Active Level
Default Amway (Malaysia) Sdn Bhd (22062-P) (AJL93010) - www.amway2u.com

Assalamualikum
kepada semua forumer/kawan-kawan
di sini saya ingin mengajak kawan-kawan semua
untuk sama-sama kita membina sebuah perniagaan ya ng cukup hebat di dalam AMWAY.

AMWAY adalah company MLM Pertama di Malaysia.

AMWAY ditubuhkan pada tahun 1959 ADA Michigan.
dan di Malaysia AMWAY Malaysia ditubuhkan pada 1976 oleh Dr. Brice Douglas dari Australia.

Kalau di tengok sejarah AMWAY di Malaysia, dah terlalu ramai orang yang berjaya.

Dan kebanyakan mereka adalah CINA

Dan sekrang ini individu yang tertinggi skali ialah seorang cina dari Perak yang asalnya adalah penjual DURIAN.

Dan sini saya ingin mengajak kawan-kawan yang SERIOUS untuk membaiki mutu hidup. Untuk bergerak bersama.

Kami dari kumpulan orang-orang Melayu ingin membuka peluang kapada anda semua untuk meningkatkan perdapatan dan meningkatkan ramainya orang MELAYU dalam AMWAY.

Dan sesiapa yang berminat untuk melihat menggunakan barangan AMWAY atau melihat demo product AMWAY
boleh menghubungi saya ... saya percaya anda akan terkejut dengan demo itu nanti, seperti mana PERTAMA kali saya melihatnya. Tiada sebarang kos dikenakan kepada anda..

Barang-barang AMWAY terbagi kepada 2 (DUA):

1. PRODUCT yang dikeluarkan oleh AMWAY Sendiri : dan barang-barang ini diberi "JAMINAN KEPUASAN atau WANG AKAN DIKEMBALIKAN".

2. PRODUCT yang dikeluarkan oleh beberapa syarikat ternama di Malaysia yang menpunyai warranty seperti SHARP, CROCODILE dan dll.


Dan barang-barang AMWAY adalah bertaraf LIMA (5) Bintang :

1. Kualiti
2.Pati
3.Mesra Alam
4. Pelbagai Guna
5.Jaminan Kepuasan dan Wang Dikembalikan

Last edited by secawankopi; 30-01-2009 at 01:24 PM.. Reason: change domain name
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 31-12-2007, 08:44 PM
mrpezzal mrpezzal is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2007
Posts: 104
Thanks (Received): 11
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Saya terkejut melihat produk-produk yang berada di Pasaran kita... terlalu banyak produk yang menipu pengguna.

Contohnya sabun basuh.

semasa demo hari tu .. saya dapat melihat dengan jelas bahawa sabun
basuh yang berada di pasaran ni terdapat banyak benda2 "bukan sabun" di dalam sabun basuh tersebut... jadi sabun yang kita beli itu separuh adalah sabun (pencuci) dan separuh lagi adalah bahan-bahan pemberat.


terlalu ramai CINA yang berjaya dalam AMWAY nie... tidak tahu kenapa??? ...
kalau di Orang boleh..kenapa TIDAK KITA.. KAUM MELAYU.. pada hal ini bukan syarikat CINA.

Last edited by mrpezzal; 31-12-2007 at 08:54 PM..
Reply With Quote
  #3  
Old 31-12-2007, 08:53 PM
herokicap herokicap is offline
Active Member

herokicap's Avatar
 
Trader Rating: (12)
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,596
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

saya ahli amway.
kakak dan abang saya kawan simon,
hehe.
diaorg dah kaya,
saya je kayap
__________________
"Wise men talk because they have something to say; fools talk because they have to say something."
Reply With Quote
  #4  
Old 31-12-2007, 09:01 PM
mrpezzal mrpezzal is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2007
Posts: 104
Thanks (Received): 11
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by herokicap View Post
saya ahli amway.
kakak dan abang saya kawan simon,
hehe.
diaorg dah kaya,
saya je kayap
kawan simon.. kenapa tak cuba lagi herokicap..?
marilah bersama-sama kami
kumpulan Kak Tini dan Ramly Abu Bakar.. kita sama-sama berusaha.

kalau CINA kampung (Penjual Durian) itu boleh buat.. kenapa tidak kita...
tapi kena kerja keras skit lah...
Mana-mana kerja pun kena kerja kuat.

Last edited by mrpezzal; 31-12-2007 at 09:05 PM..
Reply With Quote
  #5  
Old 31-12-2007, 09:41 PM
mrpezzal mrpezzal is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2007
Posts: 104
Thanks (Received): 11
Likes (Received): 0
Active Level
Default

lihatlah demo product AMWAY ini. E-spring. Water Treatment

dalam air kita terdapat banyak kekotoran (Najis, Bakteria dan sebagainya)
dan yang paling susah nak mati walaupun dimasak hingga 100 Celsius iaitu bakteria dari najis ****.
dan ianya akan mati jika air di didihkan ketahap yang lebih tinggi.

Bakteria ini lebih senang mati jika digunakan ultraviolet...


Last edited by mrpezzal; 31-12-2007 at 09:48 PM..
Reply With Quote
  #6  
Old 31-12-2007, 10:00 PM
mrpezzal mrpezzal is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2007
Posts: 104
Thanks (Received): 11
Likes (Received): 0
Active Level
Default L.O.C. Multi-Purpose Cleaner presentation

L.O.C. Multi-Purpose Cleaner presentation

Reply With Quote
  #7  
Old 31-12-2007, 10:03 PM
mrpezzal mrpezzal is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2007
Posts: 104
Thanks (Received): 11
Likes (Received): 0
Active Level
Default SA8 SOLUTIONS PreWash presentation

SA8 SOLUTIONS PreWash presentation

Reply With Quote
  #8  
Old 31-12-2007, 10:08 PM
Mystream Network Mystream Network is offline
Active Member

Mystream Network's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,236
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by mrpezzal View Post
Saya terkejut melihat produk-produk yang berada di Pasaran kita... terlalu banyak produk yang menipu pengguna.

Contohnya sabun basuh.

semasa demo hari tu .. saya dapat melihat dengan jelas bahawa sabun
basuh yang berada di pasaran ni terdapat banyak benda2 "bukan sabun" di dalam sabun basuh tersebut... jadi sabun yang kita beli itu separuh adalah sabun (pencuci) dan separuh lagi adalah bahan-bahan pemberat.


terlalu ramai CINA yang berjaya dalam AMWAY nie... tidak tahu kenapa??? ...
kalau di Orang boleh..kenapa TIDAK KITA.. KAUM MELAYU.. pada hal ini bukan syarikat CINA.
sebab diorang yg masuk dulu....
Reply With Quote
  #9  
Old 31-12-2007, 10:12 PM
hari2mauduit hari2mauduit is offline
Regular

 
Trader Rating: (5)
Join Date: Sep 2007
Posts: 728
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Mystream Network View Post
sebab diorang yg masuk dulu....
ermmm.. itu bukan persoalannya.. bagi saye PELUANG yang datang tu.. dan dengan USAHA juga REZEKI.. ermmm.. hanya pandangan..
Reply With Quote
  #10  
Old 31-12-2007, 10:24 PM
mrpezzal mrpezzal is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2007
Posts: 104
Thanks (Received): 11
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by Mystream Network View Post
sebab diorang yg masuk dulu....

hmmm .. tidak jgk saya rasa..
ramai juga cina yg berjaya ada yg masuk lambat.

dan tidak semestinya yang masuk awal itu akan berjaya.. ianya bergantung pada usaha kita...
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump