Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Santai, Others

Santai, Others Santai, perngkongsian info, minta pertolongan ahli lain dan semua perbincangan yang tidak bersangkutan dengan forum lain. NO OFFTOPIC.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 04-12-2007, 02:53 PM
azhas71 azhas71 is offline
Active Member

azhas71's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,986
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 0
Active Level
Thumbs up 8 Teknik memulakan Malam Pertama - Indahnya Perkahwinan

8 Teknik memulakan Malam Pertama

Salam semua baru baru dapat satu email agak menarik gak topik nya ... bole gak jadi panduan untuk member2 yg teringin nak kahwin tu yelah lg pon bulan nie bukan kah terkenal dengan musim org naik pelamin... so jom kita kongsi sama2 ... mana tau otai2 kat sini mesti dah ader pengalaman jom kongsi2 buat member2 kita yang dah tak sabar2 tu ...

Malam pertama adalah saat yang paling diidamkan dan dinantikan oleh setiap pasangan yang baru bergelar raja sehari. Kesibukkan disiang harinya akan tidak begitu terasa memandang fikiran melayang kepada layanan yang akan diberikan oleh pasangan masing-masing.

Namun begitu tidak semua pasangan yang akan menantikan kehadiran malam pertama dengan penuh terbuka, sebaliknya ada yang belum betul-betul bersedia melayani kehendak pasangan masing-masing.

Awas! Harus di ingat, sekiranya anda bertindak terburu-buru,keindahan dan kenikmatan malam pertama kemungkinan besar tiada, ianya akan berubah menjadi suatu malam yang menyakitkan.

1. Jangan Terburu-buru.
Malam pertama adalah memori yang harus diingati oleh pasangan masing-masing sehingga ke akhir hayat, maka haruslah lakukan dengan penuh kesabaran kerana anda perlu ingat anda masih lagi dalam peringkat saling kenal mengenali antara satu sama lain.

2. Tidur Secukupnya.
Tidurlah secukupnya 3 hari sebelum malam pertama itu kerana ini membekalkan tenaga yang cukup dan janganlah lakukan kerja-kerja yang berat.

3. Jaga Kesihatan.
Jagalah kesihatan anda sebulan sebelum hari malam pertama anda. Ambilah vitamin-vitamin dan jagalah pemakanan anda. Vitamin yang cukup akan membuatkan anda ceria dan dapat mengelakkan anda daripada terkena penyakit. Pada siang hari perkahwinan anda janganlah makan banyak nanti malam kalau sakit perut…rugilah.

4. Pastikan Pasangan Anda betul-betul Bersedia.
Pada malam pertama nanti pastikan pasangan anda betul-betul bersedia dan sekiranya pasangan anda tidak dapat melayani kehendak pada malam pertama anda haruslah faham. Sekiranya terlalu mendesak, kegairahan malam pertama tidak akan dinikmati dan dirasai oleh pasangan masing-masing.

5. Suasana Romantis.
Wujudkan suasana yang romantis di malam pertama. Suami boleh mulakan dengan mengucapkan kata-kata romantis pada pasangannya. Isteri boleh mewujudkan suasana yang romantis dengan boleh mengenakan pakaian yang "daring ".

6. Jangan mengambil ubat.
Janganlah mengambil ubat dengan bertujuan untuk meransangkan pasangan masing-masing, lakukanlah dengan kesabaran dan penuh kasih sayang.

7. Jaga Kebersihan Diri.
Pastikan mulut dan badan anda tidak berbau. Seeloknya bersihkan diri anda dahulu kemudian pakai wangi-wangian untuk membangkitkan ghairah pasangan. Jangan pula guna wangian yang tidak digemari oleh pasangan anda, kerana ini akan menghilangkan mood untuk bersama.

8. Kurangkan bercakap
Elakkan berbincang hal-hal yang berkaitan dengan kenduri di siang hari dan masalah-masalah yang berlaku sebelumnya. Anda haruslah memberikan fokus dan kurangkan berbual dengan pasangan anda. Sebaiknya gunakan sentuhan,rabaan,ciuman,kucupan dan sebagainya untuk membangkit ghairah pasangan anda.
__________________
2013
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 04-12-2007, 02:54 PM
azhas71 azhas71 is offline
Active Member

azhas71's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,986
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 0
Active Level
Thumbs up

jom lah kongsi tip2 yg menarik dan berguna utk panduan bakal raja sehari nie...
__________________
2013
Reply With Quote
  #3  
Old 04-12-2007, 02:57 PM
elena7 elena7 is offline
Passed Away - Al Fatihah

elena7's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,674
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

ketiak jgn masam...
__________________
mEoW
Reply With Quote
  #4  
Old 04-12-2007, 02:58 PM
awek_goku awek_goku is offline
Active Plus

awek_goku's Avatar

 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jan 2006
Location: de_dust 2 dekat bombsite B
Posts: 3,872
Thanks (Received): 9
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
5. Suasana Romantis.
Wujudkan suasana yang romantis di malam pertama. Suami boleh mulakan dengan mengucapkan kata-kata romantis pada pasangannya. Isteri boleh mewujudkan suasana yang romantis dengan boleh mengenakan pakaian yang "daring ".
isteri pakai baju daring camne tu
cite skit
ehemmmmm
Reply With Quote
  #5  
Old 04-12-2007, 02:59 PM
NEMO NEMO is offline
CG Super Hardcore

NEMO's Avatar

 
Trader Rating: (242)
Join Date: Jan 2007
Location: 10-30% bulanan tanpa gagal..berminat?
Posts: 108,557
Thanks (Received): 1026
Likes (Received): 6
Active Level
My Mood:
Default

alamak aku belum cukup umo nak baca ni
Reply With Quote
  #6  
Old 04-12-2007, 03:00 PM
elena7 elena7 is offline
Passed Away - Al Fatihah

elena7's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,674
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by mynemokembali View Post
alamak aku belum cukup umo nak baca ni
ea ke??
aku ingat ko dah bapok org dah...
__________________
mEoW
Reply With Quote
  #7  
Old 04-12-2007, 03:04 PM
NEMO NEMO is offline
CG Super Hardcore

NEMO's Avatar

 
Trader Rating: (242)
Join Date: Jan 2007
Location: 10-30% bulanan tanpa gagal..berminat?
Posts: 108,557
Thanks (Received): 1026
Likes (Received): 6
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by elena7 View Post
ea ke??
aku ingat ko dah bapok org dah...
lor...

nengok la taun depan cukup la umo..
Reply With Quote
  #8  
Old 04-12-2007, 03:07 PM
ErieAdn ErieAdn is offline
Legendary Member

ErieAdn's Avatar

 
Trader Rating: (53)
Join Date: Apr 2007
Location: Malaysia-Indonesia-Brunei-Singapore
Posts: 11,180
Thanks (Received): 25
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Huhuhu.. bagus betol ada thread ni.. nak ajer aku letak ebook "skill malam pertama"
Reply With Quote
  #9  
Old 04-12-2007, 03:08 PM
elena7 elena7 is offline
Passed Away - Al Fatihah

elena7's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,674
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by mynemokembali View Post
lor...

nengok la taun depan cukup la umo..
ala...
nak tambah ilmu ape slhnye bace...
nanti xde le tegamam je...
__________________
mEoW
Reply With Quote
  #10  
Old 04-12-2007, 03:09 PM
znlftr znlftr is offline
Active Plus

znlftr's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Dec 2006
Location: Skudai
Posts: 3,256
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

malam pertama je ke?
aku mmg cuba praktis setiap masa

jgn ambil ubat, tapi amalkan makanan kesihatan
__________________
Jom jadi UBER Partner (Driver)
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump