Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > CG MARKETPLACE > Trading Zone > Health, Beauty, Wellness Products

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 27-03-2011, 10:04 AM
hafizan78 hafizan78 is offline
Legendary Member

hafizan78's Avatar
 
Trader Rating: (24)
Join Date: Apr 2009
Posts: 12,738
Thanks (Received): 145
Likes (Received): 9
Active Level
Default ECPI Water harga KILANG... PERCUMA DELIVERY.. 019-2435729..




Sebelum minum 1.5 ltr air ECPI, cuba ambil bacaan dan selepas minum 1 jam periksa semula untuk mendapatkan bacaan terkini... Menakjubkan... cubalah...

COD Cheras, Bandar Damai Perdana, Alam Damai, Bandar Tun Razak, Bandar Tasik selatan, Bandar Tun Hussein Onn dan Balakong

Harga RM8.10 sebotol (Jualan)

Harga RM5.80 sebotol (ahli)

Harga RM5.50 sebotol (Sales Point)

Harga RM5.10 sebotol (Service Centre)

Harga RM4.80 sebotol (Harga Pemborong)

TIADA YURAN PENDAFTARAN
BUKAN MLM

UNTUK HARGA BORONG (WHATSAPP "BORONG ECPI" 019-2435729)

SYARAT HARGA BORONG
BELIAN MINIMA 10 KOTAK (CHARGE PENGHANTARAN RM2.0 SEKOTAK)
BELIAN MINIMA 30 KOTAK (FREE DELIVERY)



Senarai Stockist:- Masih Terbuka

Marang/K. Terengganu-Pokya-013-9273416
Bangi/Nasra Pharmacy-Din-013-3831212

Video

Testimoni from Morocco
Mr. Punjabi dari Morocco. Beliau minta ujian kawal gula dalam darah dijalankan ke atas beliau kerana beliau tidak percaya ada air boleh melakukannya. Bacaan awal 20.2 mmol selepas diberi minum 1 liter dalam tempoh 1 jam turun kepada 17.6 mmol. Untuk memastikan kesan yang signifikan beliau minta didakan sekali lagi ujian untuk 1 jam yang berikutnya. Bacaan kedua turun kepada 15.8 mmol.
Selepas keputusan kedua beliau terus memohon untuk menjadi pengedar bagi negara Morocco.
ECPI... GO GO GO WORLD

Testimoni From India

Testimoni From China

Testimoni from Colombia

TESTIMONI ANTARABANGSA


Dilemma Pengambilan Ubat Kencing Manis
Bagi ramai pesakit kencing manis, pengambilan ubat kencing manis adalah satu amalan harian yang sudah tentu. Apa yang lebih menyedihkan lagi adalah apabila anda mula mengambil ubat kencing manis, anda terpaksa mengambilnya buat selama-lamanya sehingga............. anda mati, BUKANnya sampai masalah kencing manis itu sembuh. Ini adalah kerana ia sudahpun menjadi hakikat bahawa ubat kencing manis hanya boleh 'menggantung' nyawa anda dengan mengawal paras gula darah pada tahap selamat. Ubat kencing manis sintetik yang sudah berleluasa ini memang tidak boleh menyembuhkan masalah kencing manis.

Malah, pengambilan ubat kencing manis berunsur kimia ini untuk jangka masa yang panjang akan membawa macam-macam kesan sampingan yang membahayakan. Antara kesan sampingan yang paling memudaratkan adalah kerosakan buah pinggang. Apabila fungsi penapisan darah buah pinggang merosot, darah anda akan menjadi semakin kotor dan pekat. Yang paling 'kelakar' adalah apabila doktor mengetahui fungsi buah pinggang seseorang itu sudah merosot, dia akan nasihat pesakit tersebut supaya jangan minum air yang banyak.

Persoalannya adalah, kalau seseorang itu tidak minum air yang cukup, bagaimana dia boleh 'basuh' sisa-sisa kimia (pengumpulan bertahun-tahun daripada ubat kencing manis) yang secara tidak langsung menyebabkan kemerosotan fungsi buah pinggang?

Cuba tanya soalan ini kepada doktor anda dan perhatikan reaksi beliau...


Promosi Guangzhou

Last edited by hafizan78; 01-04-2017 at 02:23 PM..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 27-03-2011, 10:06 AM
hafizan78 hafizan78 is offline
Legendary Member

hafizan78's Avatar
 
Trader Rating: (24)
Join Date: Apr 2009
Posts: 12,738
Thanks (Received): 145
Likes (Received): 9
Active Level
Default



KENAPA ANDA PERLU MINUM AIR ECPI?
• Halusnya (0.001-0.004 micron) atau 2500 kali ganda dari SEL DARAH MERAH.
• Bersih, suci dan murni.
• Akali (ph 7.3-8.5)
• Mengandungi oksigen 20% lebih tinggi dari air lain.
• Mengandungi nano colloid .
• Mengandungi 1732 caj tenaga ERF. (125,000 kali ganda berbanding saiz nano (1/10003)



ANDA BOLEH MENGUJI KEHEBATANNYA SENDIRI
MENGAWAL GULA DALAM DARAH
Lihat perbezaan bacaan gula dalam darah selepas sejam meminum air ECPI

MEMBANTU MENGEMBALIKAN KESEIMBANGAN
Bertindak balas cepat terhadap sebarang permasalahan kesihatan. Lihat perubahan terhadap simptom.

CEPAT MERANGSANG TENAGA
Merangsang tambahan tenaga serta menghilangkan keletihan dengan cepat

GANGGUAN MAKHLUK HALUS
Beri minuman dan sapu kepala dengan air ECPI dan berdoa untuk kesembuhan.

MENGELUARKAN TOKSID
Rokok akan berubah rasa selepas diletakan selama 15-20 minit.

MELANCARKAN PERJALANAN DARAH
Tapak tangan anda akan menjadi lebih kemerahan selepas beberapa minit meminum air ECPI.


KECANTIKAN KULIT
Amalkan mencuci muka dengan air ECPI. Kulit akan menjadi bertambah muda dan segar.

OBESITI
ECPI mampu membantu mengatasi masalah obesiti kaedah mudah dan selamat.



51 SEBAB SAINTIFIK MENGAPA PERLU MEMINUM ECPI 8-10 GELAS @ 2.5-3.0 LITER SEHARI

1. Tubuh badan kehilangan bendalir / air di dalam tubuh di antara 6-8 gelas sehari dan ia wajib diganti 8-10 gelas atau 2.5-3.0 liter sehari.
2. Tubuh badan memerlukan air yang halus, suci, beroksigen tinggi, berkolid, nano-mineral, berakali, diamond clustered dan mengandungi tenaga therepeutic seperti air ECPI atau air zam-zam.
3. Kekurangan air boleh mengganggu fungsi organ dan akhirnya membunuh.
4. Merangsang tenaga yang diperlukan oleh tubuh badan.
5. Menghasilkan tenaga elektrik dan tenaga mekanikal yang diperlukan oleh sel.
6. Membentuk ikatan kukuh struktur sel.
7. Menghindar dan menbaiki kerosakkan DNA yang tidak normal.
8. Merangsang sistem imun.
9. Bertindak sebagai pelarut / bendalir yang membantu proses penhadaman.
10. Memberi tenaga kepada makanan untuk proses penhadaman.
11. Meningkatkan kadar penyerapan bahan penting yang terdapat di dalam makanan.
12. Membantu proses pengankutan semua bahan di dalam tubuh.
13. Meningkatkan kemampuan sel darah merah mengumpul oksigen.
14. Membawa oksigen ke dalam sel dan membawa gas buangan keluar.
15. Mengeluarkan semua sisa-sisa toksid dari seluruh badan.
16. Bertindak melicinkan kawasan sendi dan menghindarkan sakit sendi dan sakit belakang.
17. Membina kekuatan tulang rangka.
18. Membantu mengatasi masalah sebelit.
19. Membantu mengatasi masalah serangan jantung dan angin ahmar.
20. Membantu mengatasi masalah penyempitan saluran jantung dan otak.
21. Sangat berkesan di dalam membantu sistem penyejukan badan, perpeluhan dan pemanasan badan.
22. Membekalkan tenaga elektrik bagi merangsang fungsi otak.
23. Sangat diperlukan oleh hormon terutamanya neuro tranmiter termasuk serotonin.
24. Sangat diperlukan bagi menghasilkan hormon otak termasuk melatonin.
25. Menghindar dan mengatasi sindrom kurang perhatian.
26. Menambah tenaga.
27. Mempunyai ciri terbaik dan boleh diminum tanpa kesan sampingan.
28. Membantu mengurangkan stress dan kemurungan.
29. Mampu mengatasi masalah tidur.
30. Mengekalkan awet muda.
31. Memperbaiki tahap penglihatan.
32. Merangsang sistem pembuatan darah.
33. Merangsang sistem pembuatan darah dan mengelakkan masalah luekimia dan lymphoma.
34. Menjadikan sistem imunisasi lebih efektif.
35. Melarut serta mengelakkan pembekuan darah serta mengstabilkan viscosity, isipadu dan tekanan darah.
36. Mengatasi masalah senggugut.
37. Memulihkan sistem penghasilan darah.
38. Mengatasi masalah pemendapan di dalam saluran darah.
39. Mengatasi masalah kekurangan air badan dan kehausan.
40. Meningkatkan kemampuan tubuh menghasilkan hormon seks dan mengatasi masalah lemah syhawat.
41. Memisahkan sensasi lapar dan dahaga.
42. Mengatasi masalah berat badan.
43. Membersih mendapan pada sel, tisu, ruang sendi, buah pinggang, hati, otak dan kulit.
44. Mengurangkan kesakitan sewaktu kehamilan.
45. Membantu mengurangkan masalah keguguran.
46. Mengkoordinasi fungsi otak dan badan bagi meningkatkan kecekapan berfikir dan bertindak.
47. Mampu mengatasi masalah alzheimer, multiple scleross, parkinson, dan penyakit berkaitan disorder saraf dan otak.
48. Memulihkan ketagihan berkaitan kafein, alkohol, dan beberapa jenis dadah.
49. Meningkatkan sistem imun serta mewujudkan beberapa lapisan daya tahan.
50. Mengkoordinasi seluruh tubuh badan dan mampu mengubati setiap jenis penyakit.
51. Minuman berfungsi tinggi untuk tenaga, kesihatan dan kecantikan.

Last edited by hafizan78; 02-01-2013 at 01:01 PM..
Reply With Quote
  #3  
Old 27-03-2011, 10:31 AM
hafizan78 hafizan78 is offline
Legendary Member

hafizan78's Avatar
 
Trader Rating: (24)
Join Date: Apr 2009
Posts: 12,738
Thanks (Received): 145
Likes (Received): 9
Active Level
Default

Testimoni dari Warga CG.


Quote:
Originally Posted by anuarul View Post
bagus air ni.....ramai yg cakap bertambah sihat amika ir ni

Quote:
Originally Posted by hafizan78 View Post
Pengalaman ayah aku sendiri, umur 75 tahun, kena penyakit berangkai kencing manis dan darah tinggi kena tahan wad seminggu... kena buat check up setiap bulan dan kena pantang banyak makanan dan minuman... kesian gak tengok sampai xder selera ayah aku nak makan.. rasa air dan makanan tawar belaka... sampai kurus aku tengok... Dr senang je cakap... nie biasanya penyakit keturunan dan kena makan ubat dan tiada penawar...
Quote:
Originally Posted by hafizan78 View Post
Dipendekkan cerita, ayah aku mengamalkan minum air ECPI sehari sebotol untuk satu bulan, lepas tu jumpa Dr check, jadi terkejut Dr tue kenapa boleh turun mendadak... dari 15 mmol sehingga jadi normal 6.1 mmol... tekanan darah pun dah kembali normal... padahal ayah aku ini alergic (xleh nak telan ubat) pada ubat... sepanjang dia ambil air ecpi dia berhenti ambil ubat yg Dr beri siap simpan dalam satu balang penuh ubat kencing manis dan darah tinggi....

Dr sampai cakap, pakcik datang la 6 bulan sekali buat pemeriksaan, pakcik dah ok nie... Alhamdulillah...

Setiap penyakit ada penawarnya.... Mencegah lebih baik dari merawat...

Quote:
Originally Posted by humaira_sb View Post
good info.moga ECPI terus bermakna bersama MAKNA
aku pun pengguna ECPI cum ahli
so far so good la produknya

Quote:
Originally Posted by humaira_sb View Post
Well, aku start menggunakn ECPI secara beristiqamah ni sejak diserang sakit tekak/kerongkong secara bertalu2 dri Sept lepas. En Doktor cakap aku punya tonsil membesar bagai juara kat tekak. Dalam bhasa saintifiknya Tonsilitis.

Sebagai spesis yg malas makan ubat, aku mula mencari alternatif. Dari awal tahun dh jd ahli ECPI tp minum sesuka hati dan sesedap rasa aku jela. So, aku start minum blik secara berjamaah dgn ECPI GTH. Dalam 2 minggu ni rasa better. Tekak dah tak sakit lg..dan aku merasakan badan lebih sehat drpd biasa. Bangun tido leh terus lompat2 k.

Saya dah cuba, anda bila lagi
Quote:
Originally Posted by hafizan78 View Post
Tetimoni terbaik dari humaira,

Rakan wife aku seorang guru,menghidapi penyakit tonsil nie pun dah lama. Doktor nasihatkan buat pembedahan jika tidak mungkin lebih teruk. Tetapi Doktor maklumkan bahawa risiko pembedahan ini akan menyebabkan peti suara rosak.

Suara nie la sumber beliau nak cari makan, kalau dah rosak macam mana nak mengajar. Jadi dia tangguhkan dulu pembedahan tersebut dan selalu la MC setiap bulan, sensetif dengan habuk2 nie confirm demam punya.

Alhamdulillah setelah beliau mengamalkan air ECPI nie, tonsil/bengkak dalam tekak beliau mengecut secara perlahan2 dan sekarang kembali normal. Doktor yg biasa merawat pun heran apasal lama tak datang (tak masyuk la) dan terkejut bila buat pemeriksaan tonsil tue dah macam takda... dia pun pelik...

Sekarang nie jumpa tak henti2 cerita, syukur dengan izin Allah dia sembuh...

Quote:
Originally Posted by dhen View Post
Bagus la Bro..ko dah promote produk ni kat CG. Wife aku adalah salah sorang stokis kat N9. Heee..walaupun dah janji ngan dia nak promote kat net bz nyer pasal aku tak buat2 lagi..so bro dah start nih baik sgt la adanya..


Bukan saja2 nak promote..produk mmg unik, baik dan berkesan. Inshallah.

Quote:
Originally Posted by gengjawa View Post
bgs air ECPI nie
kwn wak buat rawatan tuk emak dia
alhamdulillah.. ada perubahan katanya

Quote:
Originally Posted by roslinda View Post
salam,

nak nyampuk skit....air ecpi nii, alhamdulillah...bagus stakat ini...sbb kakak aku yg hampir lumpuh pun bleh baik...plus ngan rawatn lain laa....usaha laa skit...skrang aku pun dah jadi ahli....smbil2 tolong dia , sbb kurang skit kos dia....hehehehehee

klu mmber berminat...bleh laa...aku area putrajaya...join skali yup promote sini....hehehee

Quote:
Originally Posted by bossprepaid View Post
dah ada thread ecpi ghopenyea...
ingat baru nak setat....
teman baru jea mula menom ecpi nie...
leh tahan gak la... sedor2, mau dekat 2 botol sehari!!
terasa kebas2 kat tangan dan kaki dah semakin kurang...

Quote:
Originally Posted by mamasit View Post
Hari tu mama pulang rumah mak di Kedah, dalam perjalanan balik keMelaka mama beli air ECPI ni, wah memang bagus la.. masa drive tu langsung tak rasa mengantuk. Mama bercadang nak jadi dealer lah..

Quote:
Originally Posted by bawangcyber View Post
Salam. Bawang memang dah cube sendiri bila drive dari kl ke jb. memang pelik jugak sebab bila minum rasa ngantuk hilang. x payah lagi red bull atau tongkat ali. minum air ecpi pun dah cukup!!!

Quote:
Originally Posted by alisha_qistina View Post
teman selalu gak beli ECPI ni...

Quote:
Originally Posted by Bizzport786 View Post
Kalau nak lebih baik.. Minum ECPI pada waktu pagi sebelum sarapan, sebelum, makan tengahari dan sebelum makan malam. Kalau nak lagi canteek Tambah GTH.

Quote:
Originally Posted by shahpg79 View Post
Dengan Hanya sebotol sahaja!!!!!!



Penyakit -penyakit yang boleh dirawat dengan baik seperti berikut : -

Kajian oleh pakar -pakar pemakanan di seluruh dunia membuktikan bahan yang mampu membantu mengatasi permasalahan berikut:.

1.)Angin Ahmar
2). Allergi
3).Aizheimer
4)Amenorea
5.)Anemia
6) Artritis -Gout
7) Barah Paru-paru
8) Barah otak
9) Barah Perut
10) jerawai
11) sakit sendi
12) kancing gigi

Quote:
Originally Posted by ginggo View Post
mmg hebat......
Quote:
Originally Posted by syam82s View Post
air ECPI ni memang bagus....my aunt dah cuba....

Last edited by hafizan78; 27-05-2011 at 09:35 AM..
Reply With Quote
Thanks aimanamsyar thanked for this post
  #4  
Old 27-03-2011, 01:19 PM
hafizan78 hafizan78 is offline
Legendary Member

hafizan78's Avatar
 
Trader Rating: (24)
Join Date: Apr 2009
Posts: 12,738
Thanks (Received): 145
Likes (Received): 9
Active Level
Default

Ubant Kencing Manis Tidak Berguna?

Apa sudah terjadi kepada para pakar perubatan? Ramai daripada mereka bukan lagi berhati ikhlas untuk menyembuhkan keadaan pesakit! Mereka cuma mementingkan keuntungan sahaja! Mereka cuma buta-buta mengeluarkan ubat kepada pesakit seperti yang dicadangkan oleh pengilang ubat.

Kebanyakan ubat kencing manis yang diambil oleh pesakit kencing manis adalah untuk tujuan pengawalan paras gula dalam darah sahaja. Ubat-ubat kimia tersebut hanya boleh bertindak untuk sementara sahaja, apabila kesan ubat itu berkurangan atau hilang, paras glukosa darah akan melampung naik lagi...

Apa yang menyedihkan adalah kesan sampingan jangka masa panjang yang dibawa oleh ubat kencing manis tersebut. Kesan sampingan ini kerap dinafikan oleh pengilang ubat dan mereka kerap salahkan kepada pesakit atas faktor-faktor yang lain...

Adakah ubat kimia merupakan satu-satunya Penawar Kencing Manis yang ada? Apakah jalan alternatif lain yang semulajadi dan selamat?

Ubat Kencing Manis- Metformin
Metformin merupakan ubat kencing manis yang paling utama bagi pesakit diabetes, khasnya pesakit Type 2 Diabetes. Fungsi ubat ini adalah untuk menghalang proses penghasilan glukosa daripada glikogen di dalam hati. Selain daripada itu, ubat kencing manis ini turut merangsangkan sensitiviti reseptor insulin pada permukaan membran sel.

Pembukaan Pintu Glukosa pada permukaan membran sel adalah dikawal oleh reseptor insulin, ia hanya akan dibuka selepas insulin berpaut dengan reseptor tersebut. Pesakit Kencing Manis mengalami satu keadaan yang digelar rintangan insulin di mana reseptor insulin menjadi kurang sensitif dalam menarik insulin. Apabila insulin tidak dapat masuk ke dalam sel-sel badan untuk tujuan penghasilan tenaga, ia akan dilantun kembali ke dalam saluran darah dan menyebabkan peningkatan bacaaan gula darah.

Gula lebihan yang tidak boleh digunakan ini akan disingkir keluar melalui kencing dan menghasilkan kencing yang manis yang menjadi kegemaran semut-semut.

Pesakit diabetes biasa perlu bergantung kepada ubat kencing manis seperti Metformin untuk sepanjang hidup mereka ada kepekatan dos ubat itu akan semakin bertambah sehingga satu hari di mana buah pinggang sudah rosak dan tidak boleh menyingkirkan sisa ubat ini. Masa itu, doktor akan mula nasihatkan pesakit tersebut untuk mula suntikan insulin.

Last edited by hafizan78; 03-03-2012 at 08:57 AM..
Reply With Quote
  #5  
Old 29-03-2011, 05:38 AM
hafizan78 hafizan78 is offline
Legendary Member

hafizan78's Avatar
 
Trader Rating: (24)
Join Date: Apr 2009
Posts: 12,738
Thanks (Received): 145
Likes (Received): 9
Active Level
Default

Sesiapa warga CG yang dah mencuba ecpi baru2 nie, marila berkongsi testimoni... Testimoni World...

Testimoni Jaafar Onn...
http://www.youtube.com/watch?v=PjnGGS7LpoE
Attached Images
File Type: jpg Flyers Testimoni.jpg (107.6 KB, 17 views)

Last edited by hafizan78; 06-04-2012 at 07:48 AM..
Reply With Quote
  #6  
Old 30-03-2011, 08:54 PM
hafizan78 hafizan78 is offline
Legendary Member

hafizan78's Avatar
 
Trader Rating: (24)
Join Date: Apr 2009
Posts: 12,738
Thanks (Received): 145
Likes (Received): 9
Active Level
Default

Sesiapa berminat, boleh hubungi saya untuk mengikuti cabaran ini. Percuma sahaja...
Attached Images
File Type: jpg News Diabetes.jpg (81.7 KB, 10 views)

Last edited by hafizan78; 07-03-2012 at 09:50 PM..
Reply With Quote
  #7  
Old 30-03-2011, 09:02 PM
hafizan78 hafizan78 is offline
Legendary Member

hafizan78's Avatar
 
Trader Rating: (24)
Join Date: Apr 2009
Posts: 12,738
Thanks (Received): 145
Likes (Received): 9
Active Level
Default

TESTIMONI
Reply With Quote
  #8  
Old 30-03-2011, 09:04 PM
hafizan78 hafizan78 is offline
Legendary Member

hafizan78's Avatar
 
Trader Rating: (24)
Join Date: Apr 2009
Posts: 12,738
Thanks (Received): 145
Likes (Received): 9
Active Level
Default

TESTIMONI
Reply With Quote
  #9  
Old 31-03-2011, 09:49 AM
hafizan78 hafizan78 is offline
Legendary Member

hafizan78's Avatar
 
Trader Rating: (24)
Join Date: Apr 2009
Posts: 12,738
Thanks (Received): 145
Likes (Received): 9
Active Level
Default

sijil/Certificate


The Malaysia Trade and Industry Organisation
Certificate of Recognition to
Gesundheit Laboratories & Pharmaceutical Sdn Bhd
The Malaysian Innovation Excellence Award 2010


The Malaysia Trade and Industry Organisation
Certificate of Recognition to
Gesundheit Laboratories & Pharmaceutical Sdn Bhd
The Malaysian Humantarian Award 2010


Last edited by hafizan78; 02-01-2013 at 01:05 PM..
Reply With Quote
  #10  
Old 02-04-2011, 07:45 AM
hafizan78 hafizan78 is offline
Legendary Member

hafizan78's Avatar
 
Trader Rating: (24)
Join Date: Apr 2009
Posts: 12,738
Thanks (Received): 145
Likes (Received): 9
Active Level
Default

Pemeriksaan percuma hanya dari kami...
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply Share This Thread

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold