Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 5,427
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 29,433
0 Unscheduled maintenance
Last Post: CariGold
Posted On: 26-11-2012
Replies: 0
Views: 21,799
More...
Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 02-10-2007, 06:30 AM
Metro2u Metro2u is offline
Active Member

Metro2u's Avatar
 
Trader Rating: (18)
Join Date: Jun 2007
Location: Bahrain
Posts: 2,261
Poster Rank: #1661
Thanked 42 Times
Active Level
My Mood:
Default Rahsia Cinta Si Dia Di sebalik Cara Makan

Bagaimana cara makan, begitulah cintanya " Ish! Pelahapnya dia makan! 'Cancel' nak buat pak we!! Tengoklah tu makanan tepi bibir pun tak dilapnya. Eiii....teruknya." Perhatikan gaya teman kamu makan! Masing-masing ada gaya yang tersendiri. Ada yang makan penuh kesopanan, ada yang makan sambil bercakap bahkan sambil tersembur pun ada! Ha...jangan tak tahu. Gaya makan si dia di meja makan juga ada memberikan gambaran sikap sebenar si dia. Apa kata kita selidik. Perhatikan lah bagaimana gaya si dia makan tapi jangan pula sampai dia terperasan. Barulah kamu boleh menilai peribadinya.

Makan dengan tenang

Wah! Skima habis nampaknya. Suapannya penuh hati-hati. Tapi sikapnya itu buat kamu bosan. Geram pun ada gak. Mana taknya, dia seolah-olah lebih 'minat' dengan makanan itu berbanding dengan diri kamu sendiri. Namun di sebalik sikap dingin si dia itu menggambarkan bahawa dia seorang yang tegas dalam membuat keputusan dan usah diragui soal kesetiaannya. Kamu tetap satu di hatinya! Cewah!

Asyik belek makanan

Hai! Dia lebih banyak pandang makanan daripada wajah kamu! Macamlah makan tu sedap sangat. Perhatikan cara dia makan. Cukup teliti. Misalnya kalau makan ikan, tulang-tulang ikan itu siap disusun di tepi pinggan. Elok saja! Usah gusar, itu menandakan dia amat prihatin dalam tiap apa juga yang dilakukan. Selain itu, tentu saja dia memang serius dengan kamu. So, usahlah diragukan cintanya!

Serius ketika makan

Kiranya gaya makan dia okey saja. Tak terlalu cepat atau lambat sangat. Sesekali dia akan berbual tapi taklah kerap sangat. Bermakna kamu masih lagi 'wujud' di depannya. Namun ketika mengunyah, matanya asyik perhatikan kamu hingga kadangkala kamu nak makan pun segan. Alahai! Bertuahnya badan! Nampak sangat dia teramat sayang terhadap kamu dan tak mahu kamu 'hilang' sesaat pun dari pandangannya. Jaga-jaga, kang nanti tercekik tulang pulak! Sikap pelindung jelas ditunjukkan terhadap diri kamu. Berbahagialah yek!

Makan sambil borak

Syok sangat berbual dengan kamu sampaikan nasi di dalam pinggan pun tak luak. Itu menggambarkan si dia seorang yang periang dan susah nak tengok dia marah. Tapi, merajuk tu adalah. Selain itu, dia juga gemar berterus-terang kerana baginya itu adalah antara perkara utama untuk memastikan sesebuah perhubungan itu berjaya. Tapi awas, jangan buat dia marah. 'Angin satu badanlah pulak!

Makan sambil kerap

Tengok jam tiap kali makan, selalu nak cepat sedangkan masa masih pangjang dan tak ada perkara yang nak 'dikejar'. Jangan salah faham, bukan dia ada date dengan gadis/jejaka lain, cuma itu dah memang tabiat dia. Itu semua menunjukkan bahawa dia sebenarnya amat menitikberatkan soal masa. Tengok saja tiap kali berjanji. Mesti 'on time' dia sampai. Sebab tu dia tak suka seseorang yang lembap.

Makan sambil merungut

Ada saja yang tak kena. Makanan tak sedaplah, kurang garamlah dan macam-macam lagi. Kadangkala tu, sakit juga hati kamu dibuatnya. Alah! Biasalah tu, dia kan jenis yang suka berterus-terang. Apa saja yang dirasakan tak puas hati akan diluahkan walaupun kadangkala ia merimaskan kamu.Tapi di sebalik sikapnya itu, ia menunjukkan bahawa dia teramat mengambil berat terhadap diri kamu. Cuma awas, dia tu kuat cemburu. Jadi, jangan gatal-gatal nak menjeling jejaka/gadis di meja sebelah walaupun sekadar untuk cuci mata. Nahas kamu nanti!







.
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 02-10-2007, 07:28 AM
awek_goku awek_goku is offline
Super Active Member

awek_goku's Avatar

 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jan 2006
Location: de_dust 2 dekat bombsite B
Posts: 3,889
Poster Rank: #933
Thanked 9 Times
Active Level
My Mood:
Default

aku makan laju.. xde explaination camne gua yer
Reply With Quote
  #3  
Old 02-10-2007, 09:11 AM
Metro2u Metro2u is offline
Active Member

Metro2u's Avatar
 
Trader Rating: (18)
Join Date: Jun 2007
Location: Bahrain
Posts: 2,261
Poster Rank: #1661
Thanked 42 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by awek_goku View Post
aku makan laju.. xde explaination camne gua yer
aku pun makan laju gak ..
Reply With Quote
  #4  
Old 02-10-2007, 09:24 AM
StanNero StanNero is offline
Well-Known
Member

StanNero's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Mar 2006
Location: Png-sabah-shah alm-desa pandan-batu muda (now)
Posts: 7,393
Poster Rank: #412
Thanked 154 Times
Active Level
My Mood:
Default

Makan sambil merungut

Ada saja yang tak kena. Makanan tak sedaplah, kurang garamlah dan macam-macam lagi. Kadangkala tu, sakit juga hati kamu dibuatnya. Alah! Biasalah tu, dia kan jenis yang suka berterus-terang. Apa saja yang dirasakan tak puas hati akan diluahkan walaupun kadangkala ia merimaskan kamu.Tapi di sebalik sikapnya itu, ia menunjukkan bahawa dia teramat mengambil berat terhadap diri kamu. Cuma awas, dia tu kuat cemburu. Jadi, jangan gatal-gatal nak menjeling jejaka/gadis di meja sebelah walaupun sekadar untuk cuci mata. Nahas kamu nanti!
\

huuh ako la tu..ciss..
Reply With Quote
  #5  
Old 02-10-2007, 09:24 AM
RMteam RMteam is offline
Legendary Member
LiteForex Official
Introducing Broker

RMteam's Avatar

 
Trader Rating: (35)
Join Date: Nov 2006
Location: Atas Bumi
Posts: 19,287
Poster Rank: #88
Thanked 85 Times
Active Level
My Mood:
Default

aku selalu tgk jam bukan apa tunggu waktu berbuka sebenarnya :::hahahah:::
__________________
TONEEXCEL TUNETALK SARAWAK BRANCH
Quote:
Originally Posted by RMteam View Post
Boleh daftar menggunakan URL ini : http://www.liteforex.my/?uid=534733733Rebate 1.5pips Multirebate Paid Instant ,Insurankan deposit anda 100%,Wechat/Whatsapp : +60148876668 , +60198640555 , +60105910559
Reply With Quote
  #6  
Old 02-10-2007, 09:29 AM
masreemie masreemie is offline
Well-Known
Member

masreemie's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: May 2007
Location: Desa Kolej - Sri Tambun
Posts: 6,845
Poster Rank: #470
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

Hmmm, menarik nih... Nnt Kena usya Ar Cara Dia Mkn... Ahaks...
__________________
Kiss the rain...Whenever you need me...Kiss the rain...Whenever Im gone too long...If your lips feel lonely and thirsty...Kiss the rain...And wait for the dawn...Keep in mind...Were under the same sky...And the nights...As empty for me as for you...If you feel...You cant wait till morning...Kiss The rain...
In bed I lay, with nothing but your T-shirt on...(I'm all by myself with)with nothing but your T-shirt on...ohhh, with nothing but your T-shirt on...(cause I miss you, cause I miss you) with nothing but your T-shirt on...
Reply With Quote
  #7  
Old 02-10-2007, 09:38 AM
Metro2u Metro2u is offline
Active Member

Metro2u's Avatar
 
Trader Rating: (18)
Join Date: Jun 2007
Location: Bahrain
Posts: 2,261
Poster Rank: #1661
Thanked 42 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by masreemie View Post
Hmmm, menarik nih... Nnt Kena usya Ar Cara Dia Mkn... Ahaks...
hehehe usha le mereka2 nanti masa makan satey tuh yang penting kene tahu ID mereka tuh dulu
Reply With Quote
  #8  
Old 02-10-2007, 09:43 AM
masreemie masreemie is offline
Well-Known
Member

masreemie's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: May 2007
Location: Desa Kolej - Sri Tambun
Posts: 6,845
Poster Rank: #470
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Metro2u View Post
hehehe usha le mereka2 nanti masa makan satey tuh yang penting kene tahu ID mereka tuh dulu
hahaha... saper je la yg ad kt situ metro ni pun... huhu... masz kenl diorang sumer... tapi lupa lak nk usyar... ahaks...
__________________
Kiss the rain...Whenever you need me...Kiss the rain...Whenever Im gone too long...If your lips feel lonely and thirsty...Kiss the rain...And wait for the dawn...Keep in mind...Were under the same sky...And the nights...As empty for me as for you...If you feel...You cant wait till morning...Kiss The rain...
In bed I lay, with nothing but your T-shirt on...(I'm all by myself with)with nothing but your T-shirt on...ohhh, with nothing but your T-shirt on...(cause I miss you, cause I miss you) with nothing but your T-shirt on...
Reply With Quote
  #9  
Old 02-10-2007, 09:44 AM
Metro2u Metro2u is offline
Active Member

Metro2u's Avatar
 
Trader Rating: (18)
Join Date: Jun 2007
Location: Bahrain
Posts: 2,261
Poster Rank: #1661
Thanked 42 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by masreemie View Post
hahaha... saper je la yg ad kt situ metro ni pun... huhu... masz kenl diorang sumer... tapi lupa lak nk usyar... ahaks...
kene plak makan satey hehehe .. kene kuah kacang tuh hati2 yang kuat kentut tuh
Reply With Quote
  #10  
Old 02-10-2007, 09:45 AM
masreemie masreemie is offline
Well-Known
Member

masreemie's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: May 2007
Location: Desa Kolej - Sri Tambun
Posts: 6,845
Poster Rank: #470
Thanked 0 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Metro2u View Post
kene plak makan satey hehehe .. kene kuah kacang tuh hati2 yang kuat kentut tuh
ala metro ni... kt sini pun citer pasal kentut ke?
hmmm tamau la...
huhu...
__________________
Kiss the rain...Whenever you need me...Kiss the rain...Whenever Im gone too long...If your lips feel lonely and thirsty...Kiss the rain...And wait for the dawn...Keep in mind...Were under the same sky...And the nights...As empty for me as for you...If you feel...You cant wait till morning...Kiss The rain...
In bed I lay, with nothing but your T-shirt on...(I'm all by myself with)with nothing but your T-shirt on...ohhh, with nothing but your T-shirt on...(cause I miss you, cause I miss you) with nothing but your T-shirt on...
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 07:09 PM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE