Forex Gratis! Modal - hadiah dari broker. Dapatkan bonus $50!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE

You're expecting smooth & fast browsing by early this morning till now as we have fixed some lagging issues that had caused unpleasant browsing since last Sunday. Thank you for your great support into this great community :))


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Software Upgrade
Last Post: CariGold
Posted On: Today
Replies: 1
Views: 843
0 New forum feature to help you manage updates of your own thread
Last Post: CariGold
Posted On: 22-02-2016
Replies: 0
Views: 24,964
0 Technical Issues
Last Post: CariGold
Posted On: 18-02-2016
Replies: 1
Views: 22,184
More...
Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 02-10-2007, 06:30 AM
Metro2u Metro2u is offline
Active Member

Metro2u's Avatar
 
Trader Rating: (18)
Join Date: Jun 2007
Location: Bahrain
Posts: 2,255
Poster Rank: #1959
Active Level
My Mood:
Default Rahsia Cinta Si Dia Di sebalik Cara Makan

Bagaimana cara makan, begitulah cintanya " Ish! Pelahapnya dia makan! 'Cancel' nak buat pak we!! Tengoklah tu makanan tepi bibir pun tak dilapnya. Eiii....teruknya." Perhatikan gaya teman kamu makan! Masing-masing ada gaya yang tersendiri. Ada yang makan penuh kesopanan, ada yang makan sambil bercakap bahkan sambil tersembur pun ada! Ha...jangan tak tahu. Gaya makan si dia di meja makan juga ada memberikan gambaran sikap sebenar si dia. Apa kata kita selidik. Perhatikan lah bagaimana gaya si dia makan tapi jangan pula sampai dia terperasan. Barulah kamu boleh menilai peribadinya.

Makan dengan tenang

Wah! Skima habis nampaknya. Suapannya penuh hati-hati. Tapi sikapnya itu buat kamu bosan. Geram pun ada gak. Mana taknya, dia seolah-olah lebih 'minat' dengan makanan itu berbanding dengan diri kamu sendiri. Namun di sebalik sikap dingin si dia itu menggambarkan bahawa dia seorang yang tegas dalam membuat keputusan dan usah diragui soal kesetiaannya. Kamu tetap satu di hatinya! Cewah!

Asyik belek makanan

Hai! Dia lebih banyak pandang makanan daripada wajah kamu! Macamlah makan tu sedap sangat. Perhatikan cara dia makan. Cukup teliti. Misalnya kalau makan ikan, tulang-tulang ikan itu siap disusun di tepi pinggan. Elok saja! Usah gusar, itu menandakan dia amat prihatin dalam tiap apa juga yang dilakukan. Selain itu, tentu saja dia memang serius dengan kamu. So, usahlah diragukan cintanya!

Serius ketika makan

Kiranya gaya makan dia okey saja. Tak terlalu cepat atau lambat sangat. Sesekali dia akan berbual tapi taklah kerap sangat. Bermakna kamu masih lagi 'wujud' di depannya. Namun ketika mengunyah, matanya asyik perhatikan kamu hingga kadangkala kamu nak makan pun segan. Alahai! Bertuahnya badan! Nampak sangat dia teramat sayang terhadap kamu dan tak mahu kamu 'hilang' sesaat pun dari pandangannya. Jaga-jaga, kang nanti tercekik tulang pulak! Sikap pelindung jelas ditunjukkan terhadap diri kamu. Berbahagialah yek!

Makan sambil borak

Syok sangat berbual dengan kamu sampaikan nasi di dalam pinggan pun tak luak. Itu menggambarkan si dia seorang yang periang dan susah nak tengok dia marah. Tapi, merajuk tu adalah. Selain itu, dia juga gemar berterus-terang kerana baginya itu adalah antara perkara utama untuk memastikan sesebuah perhubungan itu berjaya. Tapi awas, jangan buat dia marah. 'Angin satu badanlah pulak!

Makan sambil kerap

Tengok jam tiap kali makan, selalu nak cepat sedangkan masa masih pangjang dan tak ada perkara yang nak 'dikejar'. Jangan salah faham, bukan dia ada date dengan gadis/jejaka lain, cuma itu dah memang tabiat dia. Itu semua menunjukkan bahawa dia sebenarnya amat menitikberatkan soal masa. Tengok saja tiap kali berjanji. Mesti 'on time' dia sampai. Sebab tu dia tak suka seseorang yang lembap.

Makan sambil merungut

Ada saja yang tak kena. Makanan tak sedaplah, kurang garamlah dan macam-macam lagi. Kadangkala tu, sakit juga hati kamu dibuatnya. Alah! Biasalah tu, dia kan jenis yang suka berterus-terang. Apa saja yang dirasakan tak puas hati akan diluahkan walaupun kadangkala ia merimaskan kamu.Tapi di sebalik sikapnya itu, ia menunjukkan bahawa dia teramat mengambil berat terhadap diri kamu. Cuma awas, dia tu kuat cemburu. Jadi, jangan gatal-gatal nak menjeling jejaka/gadis di meja sebelah walaupun sekadar untuk cuci mata. Nahas kamu nanti!







.
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 02-10-2007, 07:28 AM
awek_goku awek_goku is offline
Active Plus

awek_goku's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jan 2006
Location: de_dust 2 dekat bombsite B
Posts: 3,872
Poster Rank: #1104
Active Level
My Mood:
Default

aku makan laju.. xde explaination camne gua yer
Reply With Quote
  #3  
Old 02-10-2007, 09:11 AM
Metro2u Metro2u is offline
Active Member

Metro2u's Avatar
 
Trader Rating: (18)
Join Date: Jun 2007
Location: Bahrain
Posts: 2,255
Poster Rank: #1959
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by awek_goku View Post
aku makan laju.. xde explaination camne gua yer
aku pun makan laju gak ..
Reply With Quote
  #4  
Old 02-10-2007, 09:24 AM
StanNero StanNero is offline
Super Active

StanNero's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Mar 2006
Location: Png-sabah-shah alm-desa pandan-batu muda (now)
Posts: 7,393
Poster Rank: #522
Active Level
My Mood:
Default

Makan sambil merungut

Ada saja yang tak kena. Makanan tak sedaplah, kurang garamlah dan macam-macam lagi. Kadangkala tu, sakit juga hati kamu dibuatnya. Alah! Biasalah tu, dia kan jenis yang suka berterus-terang. Apa saja yang dirasakan tak puas hati akan diluahkan walaupun kadangkala ia merimaskan kamu.Tapi di sebalik sikapnya itu, ia menunjukkan bahawa dia teramat mengambil berat terhadap diri kamu. Cuma awas, dia tu kuat cemburu. Jadi, jangan gatal-gatal nak menjeling jejaka/gadis di meja sebelah walaupun sekadar untuk cuci mata. Nahas kamu nanti!
\

huuh ako la tu..ciss..
Reply With Quote
  #5  
Old 02-10-2007, 09:24 AM
RMteam RMteam is offline
Legendary Member

RMteam's Avatar
 
Trader Rating: (35)
Join Date: Nov 2006
Location: DEALER ONEXOX SARAWAK
Posts: 19,567
Poster Rank: #112
Active Level
My Mood:
Default

aku selalu tgk jam bukan apa tunggu waktu berbuka sebenarnya :::hahahah:::
__________________
Dah Pencen.
With CG Since 2006
Reply With Quote
  #6  
Old 02-10-2007, 09:29 AM
masreemie masreemie is offline
Super Active

masreemie's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: May 2007
Location: Desa Kolej - Sri Tambun
Posts: 6,762
Poster Rank: #596
Active Level
My Mood:
Default

Hmmm, menarik nih... Nnt Kena usya Ar Cara Dia Mkn... Ahaks...
__________________
Kiss the rain...Whenever you need me...Kiss the rain...Whenever Im gone too long...If your lips feel lonely and thirsty...Kiss the rain...And wait for the dawn...Keep in mind...Were under the same sky...And the nights...As empty for me as for you...If you feel...You cant wait till morning...Kiss The rain...
In bed I lay, with nothing but your T-shirt on...(I'm all by myself with)with nothing but your T-shirt on...ohhh, with nothing but your T-shirt on...(cause I miss you, cause I miss you) with nothing but your T-shirt on...
Reply With Quote
  #7  
Old 02-10-2007, 09:38 AM
Metro2u Metro2u is offline
Active Member

Metro2u's Avatar
 
Trader Rating: (18)
Join Date: Jun 2007
Location: Bahrain
Posts: 2,255
Poster Rank: #1959
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by masreemie View Post
Hmmm, menarik nih... Nnt Kena usya Ar Cara Dia Mkn... Ahaks...
hehehe usha le mereka2 nanti masa makan satey tuh yang penting kene tahu ID mereka tuh dulu
Reply With Quote
  #8  
Old 02-10-2007, 09:43 AM
masreemie masreemie is offline
Super Active

masreemie's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: May 2007
Location: Desa Kolej - Sri Tambun
Posts: 6,762
Poster Rank: #596
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Metro2u View Post
hehehe usha le mereka2 nanti masa makan satey tuh yang penting kene tahu ID mereka tuh dulu
hahaha... saper je la yg ad kt situ metro ni pun... huhu... masz kenl diorang sumer... tapi lupa lak nk usyar... ahaks...
__________________
Kiss the rain...Whenever you need me...Kiss the rain...Whenever Im gone too long...If your lips feel lonely and thirsty...Kiss the rain...And wait for the dawn...Keep in mind...Were under the same sky...And the nights...As empty for me as for you...If you feel...You cant wait till morning...Kiss The rain...
In bed I lay, with nothing but your T-shirt on...(I'm all by myself with)with nothing but your T-shirt on...ohhh, with nothing but your T-shirt on...(cause I miss you, cause I miss you) with nothing but your T-shirt on...
Reply With Quote
  #9  
Old 02-10-2007, 09:44 AM
Metro2u Metro2u is offline
Active Member

Metro2u's Avatar
 
Trader Rating: (18)
Join Date: Jun 2007
Location: Bahrain
Posts: 2,255
Poster Rank: #1959
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by masreemie View Post
hahaha... saper je la yg ad kt situ metro ni pun... huhu... masz kenl diorang sumer... tapi lupa lak nk usyar... ahaks...
kene plak makan satey hehehe .. kene kuah kacang tuh hati2 yang kuat kentut tuh
Reply With Quote
  #10  
Old 02-10-2007, 09:45 AM
masreemie masreemie is offline
Super Active

masreemie's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: May 2007
Location: Desa Kolej - Sri Tambun
Posts: 6,762
Poster Rank: #596
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Metro2u View Post
kene plak makan satey hehehe .. kene kuah kacang tuh hati2 yang kuat kentut tuh
ala metro ni... kt sini pun citer pasal kentut ke?
hmmm tamau la...
huhu...
__________________
Kiss the rain...Whenever you need me...Kiss the rain...Whenever Im gone too long...If your lips feel lonely and thirsty...Kiss the rain...And wait for the dawn...Keep in mind...Were under the same sky...And the nights...As empty for me as for you...If you feel...You cant wait till morning...Kiss The rain...
In bed I lay, with nothing but your T-shirt on...(I'm all by myself with)with nothing but your T-shirt on...ohhh, with nothing but your T-shirt on...(cause I miss you, cause I miss you) with nothing but your T-shirt on...
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT +8. The time now is 05:35 PM.


Copyright ©2000 - 2016, Jelsoft Enterprises Ltd.
All posts published herein are merely based on individual views, and they do not expressly or by implications represent those of CariGold.com or its owner. It is hereby made clear that CariGold.com does not endorse, support, adopt or vouch any views, programs and/or business opportunities posted herein. CariGold.com also does not give and/or offer any investment advice to any members and/or readers. All members and readers are advised to independently consult their own consultants, lawyers and/or families before making any investment and/or business decisions. This forum is merely a place for general discussions. It is hereby agreed by all members and/or readers that CariGold. com is in no way responsible and/or liable for any damages and/or losses suffered by anyone of you