Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Santai, Others

Santai, Others Santai, perngkongsian info, minta pertolongan ahli lain dan semua perbincangan yang tidak bersangkutan dengan forum lain. NO OFFTOPIC.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 03-08-2007, 02:31 AM
SgtGaNaSz SgtGaNaSz is offline
Active Member

SgtGaNaSz's Avatar
 
Trader Rating: (20)
Join Date: Apr 2007
Location: KeRaMat-AmPaNg-Sg.BeSi
Posts: 2,413
Thanks (Received): 13
Likes (Received): 3
Active Level
My Mood:
Default Gambar Kuala lumpur zaman dulu

mari la kita tengok gambar kuala lumpur sebelum merdeka...heheheh...saje boring2 nih..mata x ngantuk..terjumpa nih..kita syer la tengok gambar nih...skang nih pun bulan merdeka nih...

p/s : Bulan yang merdeka...lambang bulan tu ape??ehhh...sempat lagi aku nih!... hehehe..
Attached Images
File Type: jpg kl1.JPG (102.3 KB, 585 views)
File Type: jpg kl2.JPG (154.6 KB, 584 views)
File Type: jpg kl3.JPG (66.1 KB, 578 views)
File Type: jpg kl4.JPG (181.8 KB, 582 views)
File Type: jpg kl5.JPG (68.2 KB, 581 views)
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 03-08-2007, 03:05 AM
kharismaj kharismaj is offline
Regular

 
Trader Rating: (2)
Join Date: Sep 2006
Location: zon utara
Posts: 474
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

perbezaan yg nyata..dulu kaya dgn khazanah alam semulajadi..skrg kaya dgn hutan batu jadian..pengorbanan dlm kemajuan huhu
__________________
Assalammualaikum & Salam Muhibah
Reply With Quote
  #3  
Old 03-08-2007, 03:14 AM
ssufian ssufian is offline
Permanently Banned

 
Trader Rating: (2)
Join Date: Mar 2006
Location: http://www.fx-etrader.com
Posts: 1,340
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

memang terserlah kemelayuannya... tapi sekarang ni dah berbeza... especially Bukit Bintang tu... dah jadi bandar cina..
__________________
[CENTER][URL="http://wtv8.tv/v3/"][B][COLOR="Red"][SIZE="3"]Be End[/SIZE][/COLOR][/B][/URL]

[URL="http://www.fx-etrader.com/kelasfx"][B][SIZE="3"][COLOR="Red"]Seminar Forex Soros1[/COLOR][/SIZE] :: Elliott Wave, New Trading Dimension / Chaos Trading, Tom Demark, W D Gann[/B][/URL][/CENTER]
Reply With Quote
  #4  
Old 03-08-2007, 03:15 AM
tomie tomie is offline
CG Hardcore

tomie's Avatar
 
Trader Rating: (31)
Join Date: Dec 2006
Location: Sedaka, Yan
Posts: 71,913
Thanks (Received): 7806
Likes (Received): 224
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by kharismaj View Post
perbezaan yg nyata..dulu kaya dgn khazanah alam semulajadi..skrg kaya dgn hutan batu jadian..pengorbanan dlm kemajuan huhu
biasalah
manusia mana mau dok dlm hutan...
Reply With Quote
  #5  
Old 03-08-2007, 03:18 AM
TamingSari TamingSari is offline
CG Top Poster Club

TamingSari's Avatar

 
Trader Rating: (28)
Join Date: Jun 2006
Location: FBS-ASIA.COM
Posts: 25,131
Thanks (Received): 126
Likes (Received): 6
Blog Entries: 2
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by tomie View Post
biasalah
manusia mana mau dok dlm hutan...
tul tu bro... bak kata Harimau Kumbang Raja Rimba "hutan batu gunung konkrit"
__________________
100% Bonus Boleh Withdraw |Register SINI
Reply With Quote
  #6  
Old 03-08-2007, 03:21 AM
SgtGaNaSz SgtGaNaSz is offline
Active Member

SgtGaNaSz's Avatar
 
Trader Rating: (20)
Join Date: Apr 2007
Location: KeRaMat-AmPaNg-Sg.BeSi
Posts: 2,413
Thanks (Received): 13
Likes (Received): 3
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by ssufian View Post
memang terserlah kemelayuannya... tapi sekarang ni dah berbeza... especially Bukit Bintang tu... dah jadi bandar cina..
kita yg melayu nih tak nak ambil peluang... hmmm...leka,tido tak bersatu...tunggu bulan datang baru bersatu la bro ekkk...
Reply With Quote
  #7  
Old 03-08-2007, 03:56 AM
monohaihyip monohaihyip is offline
Active Member

monohaihyip's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2007
Location: Klntn,K.L
Posts: 1,296
Thanks (Received): 7
Likes (Received): 3
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by SgtGaNaSz View Post
kita yg melayu nih tak nak ambil peluang... hmmm...leka,tido tak bersatu...tunggu bulan datang baru bersatu la bro ekkk...
Pemilik asal dah kaya raya skrg... dulu diaorang merempat jugak... jd okb setelah dpt Gran..
Reply With Quote
  #8  
Old 03-08-2007, 07:39 AM
neceolite neceolite is offline
Active Member

neceolite's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2007
Posts: 2,072
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by SgtGaNaSz View Post
mari la kita tengok gambar kuala lumpur sebelum merdeka...heheheh...saje boring2 nih..mata x ngantuk..terjumpa nih..kita syer la tengok gambar nih...skang nih pun bulan merdeka nih...

p/s : Bulan yang merdeka...lambang bulan tu ape??ehhh...sempat lagi aku nih!... hehehe..

mamat yang naik vespa kat gambar bukit bintang tu mesti kaya kan ... tahun 1950 dah pakai vespa .. huhu .. kat gambar muzium tuh siap ada orang bawak carry beca (betul ke beca ?) lagi ....
Reply With Quote
  #9  
Old 03-08-2007, 07:42 AM
neceolite neceolite is offline
Active Member

neceolite's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2007
Posts: 2,072
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by ssufian View Post
memang terserlah kemelayuannya... tapi sekarang ni dah berbeza... especially Bukit Bintang tu... dah jadi bandar cina..
kalaulah diaorang tau akan jadik macam ni jadiknya kat bukit bintang tuh .. mesti tak jual tanah derang ni .. anyway ... pasal jadik bandar cinalah ada macam2 kat Bukit Bintang tuh.... shopping mall ... IT center ... hurm .. kita ada gak ... kat chow kit .. macam tueee jugak ....
Reply With Quote
  #10  
Old 03-08-2007, 08:24 AM
ssufian ssufian is offline
Permanently Banned

 
Trader Rating: (2)
Join Date: Mar 2006
Location: http://www.fx-etrader.com
Posts: 1,340
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

bagus jugak ada gambar2 macam ni... buat kita terfikir sejenak di mana kedudukan kita sekarang...

yang politiknya... satu hal lah... dari segi agama tak payah lah nak cakap... dari segi bangsa... korang fikir lah... dah 50 tahun kita merdeka... 50 tahun! bukan 50 hari... 50 tahunnnnnn.... tapi nasib kita tak berubah-ubah gak... maksud aku ni... dari segi tahap pencapaian berbanding bangsa dan agama lain di Malaysia ni... bukan setakat berubah... makin teruk lagi ada lah... kalau sebelum ni tempat2 macam Bukit Bintang dah tergadai ke bangsa lain... lepas ni... tempat mana pulak yang akan digadaikan atas nama mengejar kemajuan ye? sama2 lah kita saksikan... dan aku yakin... selagi kerajaan sekarang ni masih tak jujur lagi ikhlas... selagi tu lah nasib melayu kita ni seumpama 'dijajah' di negara sendiri...

jangan lepas ni dengan Malaysia2 ni sekali kita serahkan kat Amerika atau Israel udah... maklum lah... depa tu kita bukan boleh percaya... tapi apa leh buat... kalau kita tak percaya pun... Pak Lah Badawi tu yang percaya... bagi muka... semua nak refer kat depa... sampai OIC pun nak ajak depa.... ntah lah... pandai2 lah korang fikir sendiri...
__________________
[CENTER][URL="http://wtv8.tv/v3/"][B][COLOR="Red"][SIZE="3"]Be End[/SIZE][/COLOR][/B][/URL]

[URL="http://www.fx-etrader.com/kelasfx"][B][SIZE="3"][COLOR="Red"]Seminar Forex Soros1[/COLOR][/SIZE] :: Elliott Wave, New Trading Dimension / Chaos Trading, Tom Demark, W D Gann[/B][/URL][/CENTER]
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump