Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > TRADING ZONE, CLASSIFIEDS & MARKETPLACE > Classifieds & Advertisements > Website, Blog Advertisement / Affiliates

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 17,275
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 47,509
0 Unscheduled maintenance
Last Post: CariGold
Posted On: 26-11-2012
Replies: 0
Views: 35,296
More...
Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 10-11-2010, 02:34 AM
MLM MLM is offline
Super Active Member

MLM's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2009
Posts: 3,260
Poster Rank: #1153
Thanked 37 Times
Active Level
My Mood:
Default HOT!!! Kisah Benar Malam Pertama.....

Cerita yang bakal and baca ini merupakan kisah benar. Ia juga mungkin boleh terjadi kepada anda yang bakal mendirikan rumahtangga kelak. Memang tak mustahil boleh berlaku!

Ok, kisahnya begini….Terdapat sepasang pengantin baru yang baru sahaja mendirikan rumahtangga. Bernikah la tu. Seperti biasa, pada malam harinya pasangan pengantin baru ini bersiap-siap untuk memulakan pelayaran malam pertama pengantin mereka. Owh, si suaminya tak sabar-sabar ingin memulakan aksi-aksi yang panas.

Ketika saat bermulanya si suami ingin memulakan hubungan persetubuhan di mana zakarnya dimasukkan ke dalam faraj si isteri, si isteri tadi berasa sakit yang teramat sangat. Akibat nafsu membuak-buak yang tidak dapat dibendung oleh si suami, si suami tetap meneruskan adegan mendayung keluar-masuk zakarnya ke dalam faraj si isteri.

Akhirnya, malam pertama pengantin mereka tidak seperti di gambarkan. Ianya indah khabar dari rupa. Akibat kesakitan yang teramat sangat, si suami terpaksa menghentikan pelayaran malam pertama mereka. Si isteri telah menghadapi kesakitan yang teramat sangat sehingga dia terpaksa di bawa ke hospital untuk dirujuk kepada doktor.

Kesannya, si isteri telah menghadapi kesan trauma yang mendalam. Dia berasa amat takut sekali untuk melakukan hubungan seks bersama suaminya.

Adakah anda ingin perkara seperti ini berlaku di saat malam pertama pengantin anda?

Saya percaya anda tidak ingin hal ini berlaku. Jangan biakan malam pertama anda bertukar menjadi malam sengsara.

Untuk mendapatkan panduan lengkap bagi menempuh malam pertama pengantin anda dengan penuh nikmat dan memastikan agar isteri tidak akan mengalami trauma akibat kesakitan hubungan penetrasi, anda boleh dapatkan ebook Indahnya Malam Pertama Pengantin di halaman berikut. http://www.malampertamapengantin.com...php?ref=rahsia




Sekarang, mari kita lihat apa kata mereka yang sudahpun memilikki ebook panduan ini:

"Bahan rujukan yang padat dan ringkas"

Alhamdulillah. Setelah meneliti dan membaca kesemua yang terdapat dalam pakej ini, ternyata ianya memberi satu panduan yang cukup lengkap, khusus untuk pengantin baru, untuk melayari bahtera pada malam pertama. Malah, ayat yang digunakan mudah difahami serta penerangan serba ringkas membuatkan ianya satu koleksi yang wajib dimiliki oleh bakal pengantin!

Mohd Syukri bin Ramli
double87@gmail.com

"Satu lagi produk rumahtangga yang menarik!"

Mengapa? Sebab penulis 'menyediakan' pasangan 3 bulan sebelum malam terindah tersebut...haha.

Boleh saya katakan yang ebook ini memberi nilai tambah yang sememangnya penting kepada pasangan yg bakal mendirikan rumahtangga.

Kaedah senaman __________ serta pemahaman mengenai waktu subur tu memang amat penting.

Sungguh tertarik dengan persediaan 3 dalam Topik Persediaan Sehari Sebelum Malam Pertama tu..haha.. pasti ramai yang tersenyum dan mencari-cari lokasi yg menarik...

Cuma sedikit komen dalam mengakhiri malam romantis tu, mungkin perlu basuh, tapi bagi pasangan yg sememangnya mengharapkan anak dengan cepat, seeloknya terus saje tidur selepas bersama...

Sangat disyorkan ebook ini untuk bakal pengantin!
Masrizal
Blogger TipsKahwin.com

"Bukan Hanya Untuk Pasangan Yang Belum Berkahwin"

Ebook ini memberi panduan persediaan sebelum, semasa, dan selepas perkahwinan kepada pasangan yang akan mendirikan rumah tangga. Walaupun prospek utama ebook ini adalah kepada pasangan yang akan mendirikan rumah tangga, namun isi kandungan ebook ini juga sesuai kepada sesiapa sahaja samada yang masih belum atau yang sudah berkahwin.

Banyak tips dan panduan yang diberikan. Kebanyakan panduan walaupun nampak agak ringkas, tetapi mempunyai kesan yang besar kepada perhubungan intim suami isteri. Mungkin ramai yang masih tidak mengetahui panduan dan tips tersebut.

Walaupun tajuk ebook ini mensasarkan pasangan yang ingin berkahwin sebagai prospek utama, tetapi bagi yang telah berkahwin, jika mengamalkan semua tips dan panduan yang diberikan, setiap malam anda adalah 'malam pertama'.

Mohd Solihin
Penulis eBook "Tidur Berdengkur"
http://Berdengkur.com





Jaminan Kepuasan 100%

Dengan setiap pembelian ebook “Indahnya Malam Pertama Pengantin” ini, anda akan mendapat jaminan kepuasan 100% daripada saya.

Setelah anda dapatkan ebook ini dan bonus-bonusnya, sekiranya anda dapati ilmu yang terkandung di dalamnya langsung tidak berguna buat kebahagian rumahtangga anda serta anda tidak berpuas hati, wang anda akan saya kembalikan..

Anda simpan ebook berserta bonus-bonusnya, emailkan kepada saya tentang ketidakpuasan hati, dan wang anda akan saya berikan semula TANPA BANYAK SOAL. Anda akan mendapat jaminan tanpa risiko.


Anda boleh dapatkan ebook Indahnya Malam Pertama Pengantin di halaman berikut. http://www.malampertamapengantin.com...php?ref=rahsia
__________________
Quote:
Originally Posted by MLM View Post
Hanya serendah RM 7.60 untuk melangsingkan dan menurunkan berat badan ANDA. TERBUKTI BERKESAN!
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 10-11-2010, 04:38 AM
MLM MLM is offline
Super Active Member

MLM's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2009
Posts: 3,260
Poster Rank: #1153
Thanked 37 Times
Active Level
My Mood:
Default

Untuk mendapatkan panduan lengkap bagi menempuh malam pertama pengantin anda dengan penuh nikmat dan memastikan agar isteri tidak akan mengalami trauma akibat kesakitan hubungan penetrasi, anda boleh dapatkan ebook Indahnya Malam Pertama Pengantin di halaman berikut.

http://www.malampertamapengantin.com...php?ref=rahsia
__________________
Quote:
Originally Posted by MLM View Post
Hanya serendah RM 7.60 untuk melangsingkan dan menurunkan berat badan ANDA. TERBUKTI BERKESAN!
Reply With Quote
  #3  
Old 10-11-2010, 06:24 AM
MLM MLM is offline
Super Active Member

MLM's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2009
Posts: 3,260
Poster Rank: #1153
Thanked 37 Times
Active Level
My Mood:
Default

Assalamualaikum…Salam Hormat Bakal Pengantin,

Perkahwinan…Saya pasti, sudah tentu anda bersetuju dengan saya untuk mengatakan perkahwinan itu adalah sesuatu yang indah. Inilah saat yang paling anda nanti-nantikan dalam lakaran sejarah hidup anda.
Buat para bakal suami, bila cerita pasal perkahwinan ni, sudah pasti ia boleh dikaitkan dengan saat yang paling anda tunggu-tunggu..saat tersebut tak lain dan tak bukan…Malam pertama..

Sudah tentu anda inginkan perkara-perkara berikut ketika malam pertama pengantin anda

sila layari http://www.malampertamapengantin.com...php?ref=rahsia

jaminan wang dikembalikan
__________________
Quote:
Originally Posted by MLM View Post
Hanya serendah RM 7.60 untuk melangsingkan dan menurunkan berat badan ANDA. TERBUKTI BERKESAN!
Reply With Quote
  #4  
Old 10-11-2010, 06:36 AM
MLM MLM is offline
Super Active Member

MLM's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2009
Posts: 3,260
Poster Rank: #1153
Thanked 37 Times
Active Level
My Mood:
Default

Assalamualaikum…Salam Hormat Bakal Pengantin,

Perkahwinan…Saya pasti, sudah tentu anda bersetuju dengan saya untuk mengatakan perkahwinan itu adalah sesuatu yang indah. Inilah saat yang paling anda nanti-nantikan dalam lakaran sejarah hidup anda.
Buat para bakal suami, bila cerita pasal perkahwinan ni, sudah pasti ia boleh dikaitkan dengan saat yang paling anda tunggu-tunggu..saat tersebut tak lain dan tak bukan…Malam pertama..

Sudah tentu anda inginkan perkara-perkara berikut ketika malam pertama pengantin anda

sila layari http://www.malampertamapengantin.com...php?ref=rahsia

jaminan wang dikembalikan
__________________
Quote:
Originally Posted by MLM View Post
Hanya serendah RM 7.60 untuk melangsingkan dan menurunkan berat badan ANDA. TERBUKTI BERKESAN!
Reply With Quote
  #5  
Old 10-11-2010, 06:38 AM
MLM MLM is offline
Super Active Member

MLM's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2009
Posts: 3,260
Poster Rank: #1153
Thanked 37 Times
Active Level
My Mood:
Default

Assalamualaikum…Salam Hormat Bakal Pengantin,

Perkahwinan…Saya pasti, sudah tentu anda bersetuju dengan saya untuk mengatakan perkahwinan itu adalah sesuatu yang indah. Inilah saat yang paling anda nanti-nantikan dalam lakaran sejarah hidup anda.
Buat para bakal suami, bila cerita pasal perkahwinan ni, sudah pasti ia boleh dikaitkan dengan saat yang paling anda tunggu-tunggu..saat tersebut tak lain dan tak bukan…Malam pertama..

Sudah tentu anda inginkan perkara-perkara berikut ketika malam pertama pengantin anda

sila layari http://www.malampertamapengantin.com...php?ref=rahsia

jaminan wang dikembalikan
__________________
Quote:
Originally Posted by MLM View Post
Hanya serendah RM 7.60 untuk melangsingkan dan menurunkan berat badan ANDA. TERBUKTI BERKESAN!
Reply With Quote
  #6  
Old 10-11-2010, 03:34 PM
MLM MLM is offline
Super Active Member

MLM's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2009
Posts: 3,260
Poster Rank: #1153
Thanked 37 Times
Active Level
My Mood:
Default

Impian Setiap Pengantin Baru

Setiap pasangan pengantin inginkan malam pertama yang sempurna. Begitu juga anda. Betul tak? Bayangkan jika anda:

Mampu memuaskan isteri anda sehingga dia mencapai orgasma dan klimaks ketika malam pertama pengantin anda. Bukan anda je yang puas sorang.
Boleh membuatkan isteri anda meronta-ronta mendambakan nikmat seks yang diberi oleh anda berulang-ulang kali di malam pertama.
Memilikki kebolehan bertahan lebih lama ketika di atas ranjang sewaktu malam pertama pengantin anda nanti.
Mari kita ikuti sebuah kisah berikut. Mungkin inilah apa yang sedang anda alami buat masa ini ..

[COLOR="Red"]sila layari http://www.malampertamapengantin.com...php?ref=rahsia

jaminan wang dikembalikan[/COLOR
__________________
Quote:
Originally Posted by MLM View Post
Hanya serendah RM 7.60 untuk melangsingkan dan menurunkan berat badan ANDA. TERBUKTI BERKESAN!
Reply With Quote
  #7  
Old 10-11-2010, 04:48 PM
MLM MLM is offline
Super Active Member

MLM's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2009
Posts: 3,260
Poster Rank: #1153
Thanked 37 Times
Active Level
My Mood:
Default

Kisah Benar Mungkin Terjadi Pada Anda

Adam (bukan nama sebenar) merupakan seorang jurutera di salah-sebuah kilang yang terletak di Ibu Kota tahanair. Beliau kini sedang syok di lamun cinta dengan salah-seorang gadis jelita bernama Maya (bukan nama sebenar) yang bekerja di salah-sebuah jabatan sektor kerajaan di Utara tanahair.
Apa yang menariknya mereka ini sudahpun bertunang dan bakal mendirikan rumahtangga 3 bulan lagi. Ya, mereka akan berkahwin tidak lama lagi.

Dalam tempoh 3 bulan tersebut, Adam seperti biasa sibuk dengan tugasan hariannya di kilang. Disamping itu juga, Adam bersama tunangnya sedang sibuk bertungkus-lumus membuat perancangan dan persiapan bagi menempuh hari bahagia mereka.

Pejam-celik, pejam-celik, 2 setengah bulan sudah berlalu…

Segala persiapan sudah hampir selesai, hal-hal berkaitan kenduri kahwin, khemah, hantaran, kad-kad jemputan, mak andam, upah photograpaher. Malah Kursus Pra-perkahwinan pun dah selesai mereka hadiri. Semua dah settle.

Tiba-tiba Adam berasa berdebar-debar dan rungsing. Perkara yang bermain-main difikiran Adam ialah soal Malam Pertama…

Beliau semacam masih tidak yakin 100% kemampuannya untuk memuaskan bakal isteri beliau ketika malam pertama pengantin mereka.

Hal ini bertambah rungsing lagi dengan Maya (tunang Adam) yang turut berasa gerun dan takut akibat terdengar cerita dari akak-akak di tempat kerjanya yang sudah berkahwin.

Akak-akak tersebut sering menceritakan berkenaan kesakitan yang teramat sangat ketika hubungan persetubuhan kali pertama mereka bersama suami di malam pertama pengantin.

[COLOR="Red"]sila layari http://www.malampertamapengantin.com...php?ref=rahsia

jaminan wang dikembalikan
__________________
Quote:
Originally Posted by MLM View Post
Hanya serendah RM 7.60 untuk melangsingkan dan menurunkan berat badan ANDA. TERBUKTI BERKESAN!
Reply With Quote
  #8  
Old 10-11-2010, 05:57 PM
MLM MLM is offline
Super Active Member

MLM's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2009
Posts: 3,260
Poster Rank: #1153
Thanked 37 Times
Active Level
My Mood:
Default

Dilema Bakal Pengantin Baru Di Malam Pertama Pengantin
Kita lupakan dulu buat seketika kisah tadi.

Sebelum anda dapat mengecapi segala kebahagian hidup berumahtangga yang boleh dimulakan sejak malam pertama pengantin anda, anda mungkin dilanda dilema.

Sudah menjadi lumrah, pihak pengantin lelaki (si suami) yang tak sabar-sabar nak mulakan pelayaran bahtera malam pertama pengantin. Akan tetapi, perkara-perkara berikut sering menghantui fikiran anda…

Tidak tahu beberapa persiapan penting sebelum malam pertama.
Tak reti cara sebenar merangsang isteri anda di atas ranjang .
Anda pernah dengar kepentingan foreplay. Tapi tak jelas teknik foreplay sebenar yang mampu membuatkan isteri anda hanyut di buai gelora nikmat malam pertama.
Masih musykil dan tertanya-tanya bagaimana teknik-teknik yang boleh memuaskan isteri anda seterusnya membuatkan dia orgasma!
Kurang pasti apakah posisi seks paling ideal untuk persetubuhan malam pertama pengantin anda.
Risau anda akan ‘tewas’ awal. Tak sampai 5 minit, dah terpancut! Inilah yang dinamakan masalah ejakulasi pra-matang.
Tak tahu bilakah isteri anda benar-benar telah puas dan mencapai orgasma.
Anda takut, silap-silap nanti akan terkeluar kata-kata berikut dari mulut isteri anda ketika baru sahaja ingin memulakan malam pertama: “Kita tunggu lain kali jela Abang, Ayang takut sakit la”. Owh, kecewanya anda.

sila layari http://www.malampertamapengantin.com...php?ref=rahsia

jaminan wang dikembalikan
__________________
Quote:
Originally Posted by MLM View Post
Hanya serendah RM 7.60 untuk melangsingkan dan menurunkan berat badan ANDA. TERBUKTI BERKESAN!
Reply With Quote
  #9  
Old 10-11-2010, 07:01 PM
kaYaIlmu kaYaIlmu is offline
Well-Known
Member

kaYaIlmu's Avatar
 
Trader Rating: (20)
Join Date: Mar 2010
Posts: 7,778
Poster Rank: #399
Thanked 29 Times
Active Level
My Mood:
Default

citer yg panjang2 skit xde ke TT...hehehe...pendek2 nie xde FEEL lahh...
__________________
KEDAI PERFUME SEPHORA DUBAI AAA TERMURAH DAN TERJAMIN ---> BUY PERFUME ,GET FREE GIFT

Thread PERFUME --> KLIK SINI Untuk RUMAH PERFUME BRANDED

Reply With Quote
  #10  
Old 11-11-2010, 12:17 AM
MLM MLM is offline
Super Active Member

MLM's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2009
Posts: 3,260
Poster Rank: #1153
Thanked 37 Times
Active Level
My Mood:
Default

Malam Pertama Bertukar Mimpi Ngeri Buat Si Dara

Jika anda bertanya kepada bakal isteri anda, pastinya dia akan akui halangan-halangan berikut di malam pertama:

Isteri anda gerun takut kesakitan yang teramat sangat di saat kali pertama hubungan penetrasi zakar anda ke dalam faraj dia.
Malu bertanya dengan lebih mendalam secara terbuka berkenaan hal-hal malam pertama. Mereka malu tapi mahu sebenarnya.
Suami sahaja yang puas, bila ditanya oleh suami, jawab mereka : “Ayang puas bang.” Tapi pada hakikatnya, isteri anda TIDAK puas. Dia tak mampu mencapai orgasma pun. Demi menjaga hati suami tercinta, isteri anda sanggup menipu diri sendiri dan anda juga. Owh, malu betul bro!
Kurang jelas peranan ketika malam pertama. Bukan suami je yang perlu menjadi nakhoda dan main peranan sorang-sorang. Isteri turut harus memainkan peranan ketika di ranjang bagi tujuan mengecapi kepuasan bersama.
Hati berdebar-debar dan tidak keruan di buatnya ketika suami sudah memanggil si isteri untuk masuk ke kamar pengantin.
Tentu anda dilanda dilema-dilema tersebut sebelum menempuh malam pertama pengantin anda. Malam pertama pengantin anda seharusnya menjadi kenangan paling indah dalam hidup anda.
Usah risau, anda sememangnya layak untuk mengecapai impian tersebut.

Kini, anda sudah tidak perlu gusar dan risau lagi. Mari saya kongsikan bersama anda jalan penyelesaian kepada halangan-halangan dalam mengecapi kebahagian malam pertama pengantin anda ...

sila layari http://www.malampertamapengantin.com...php?ref=rahsia

jaminan wang dikembalikan
__________________
Quote:
Originally Posted by MLM View Post
Hanya serendah RM 7.60 untuk melangsingkan dan menurunkan berat badan ANDA. TERBUKTI BERKESAN!
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 02:57 AM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE