Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 29-07-2010, 11:28 AM
alonso alonso is offline
CG Hardcore

alonso's Avatar
 
Trader Rating: (125)
Join Date: Mar 2008
Location: stamford bridge
Posts: 61,740
Thanks (Received): 414
Likes (Received): 4
Active Level
My Mood:
Default Pelajar UITM Dungun dihukum slps ditangkap khalwat.

Dungun - Lima remaja terdiri daripada penuntut institut pengajian tinggi awam (IPTA) masing-masing dijatuhi hukuman denda antara RM2,200 hingga RM2,800 atau tiga bulan penjara setelah mereka didapati bersalah berkhalwat dengan pasangan masing-masing.

Dalam satu kes perbicaraan yang berlangsung di Mahkamah Syariah Dungun, di sini, semalam, kelima-lima tertuduh masing-masing didakwa mengikut Seksyen 31 (a) dan (b) Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah Takzir Negeri Terengganu kerana melakukan kesalahan berkhalwat dalam dua kes berasingan.

Empat daripada tertuduh ialah penuntut wanita, manakala seorang lagi penuntut lelaki.

Mengikut kertas pertuduhan yang dibacakan ke atas lima tertuduh dalam kes pertama, sepasukan anggota penguat kuasa telah melakukan serbuan di sebuah rumah beralamat di 3230, Taman Delima Jalan Paka, Dungun kira-kira jam 1.15 pagi, 17 Februari lalu.

Ketika itu, anggota penguat kuasa mendapati Mohd Shaiful Azwan Abdul Wahab, 26 dan Mohd Khaidir Yahya, 25, berada di dalam sebuah rumah bersama Nadia Farahana Abdullah, 22, Intan Norzuliana Ibrahim, 22 serta Nadiyah Mohd Nor, sehingga boleh menimbulkan syak wasangka.

Hasil soal siasat mendapati kesemua mereka tidak mempunyai hubungan muhrim yang sah sebagai suami isteri.

Ketika pertuduhan dibacakan, kelima-lima tertuduh faham dengan fakta kes yang dikemukakan serta membuat pengakuan bersalah atas tuduhan dikenakan.
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 29-07-2010, 11:30 AM
lilbee lilbee is offline
Active Plus

lilbee's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Nov 2009
Location: sumwhere in the middle of malaysia..
Posts: 4,801
Thanks (Received): 10
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

denda je??ATAU 3bulan penjara..tu je??guna duit ptptn pun lepas nak bayar denda..tahniah..
__________________
CONGO BARS sedap
instagram: @anggunbungashop
Reply With Quote
  #3  
Old 29-07-2010, 11:32 AM
orange76 orange76 is offline
Super Active

orange76's Avatar
 
Trader Rating: (10)
Join Date: Aug 2008
Posts: 6,660
Thanks (Received): 5
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

mesti tgh wat study group...hehehe...bersangka baik
Reply With Quote
  #4  
Old 29-07-2010, 11:32 AM
minamie1 minamie1 is offline
Active Member

minamie1's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2010
Location: An operation is pending.
Posts: 2,081
Thanks (Received): 16
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

kawinlah terus senang..xpayah nk naik makamah...
Reply With Quote
  #5  
Old 29-07-2010, 11:33 AM
[email protected] h@rimau1 is offline
Junior

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2009
Posts: 56
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

mak bapak hantar gi belajar....smpi sana dorang blajar mende lain lak...
Reply With Quote
  #6  
Old 29-07-2010, 11:46 AM
cekmeksu11 cekmeksu11 is offline
Active Member

cekmeksu11's Avatar
 
Trader Rating: (15)
Join Date: May 2008
Location: tanah tumpah darahku
Posts: 2,433
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

wah...jd femes 1 dungun la bebudak nih!!
Reply With Quote
  #7  
Old 29-07-2010, 12:42 PM
qai qai is offline
Active Plus

qai's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Nov 2008
Posts: 2,928
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

memalukan aku selaku ex student uitm dungun je..
hampeh tebu btul..
__________________
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Reply With Quote
  #8  
Old 29-07-2010, 12:47 PM
astrowan astrowan is online now
CG Top Poster Club

astrowan's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Aug 2009
Location: saya anak malaysia
Posts: 22,310
Thanks (Received): 248
Likes (Received): 2
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

macam2 la..........
__________________
:)paid
Reply With Quote
  #9  
Old 29-07-2010, 12:52 PM
bintang4 bintang4 is offline
Super Active

bintang4's Avatar
 
Trader Rating: (35)
Join Date: Mar 2007
Location: 私の部屋の自
Posts: 8,517
Thanks (Received): 330
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Lain kali kalo nak duduk rumah mcm laki bini..cari la area yg ramai penduduk Cina..
Kan dah rugi RM2.8k kantoi...
__________________
Somos dueños de lo que creamos y esclavos de lo que destruimos.
Reply With Quote
  #10  
Old 29-07-2010, 12:52 PM
anuarul anuarul is offline
CG Top Poster Club

anuarul's Avatar
 
Trader Rating: (55)
Join Date: Jan 2009
Posts: 25,992
Thanks (Received): 76
Likes (Received): 7
Active Level
Default

hehehe...bayar je la ..tak banyak mane,..tah insap atau tak..
__________________
RUANG IKLAN UNTUK DISEWA!!!! PM PM PM!!
RUANG IKLAN UNTUK DISEWA!!!! PM PM PM!!
RUANG IKLAN UNTUK DISEWA!!!! PM PM PM!!
RUANG IKLAN UNTUK DISEWA!!!! PM PM PM!!
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump