Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > TRADING ZONE, CLASSIFIEDS & MARKETPLACE > Trading Zone > Sensual, Intimate Products

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 25,389
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 56,112
0 Unscheduled maintenance
Last Post: CariGold
Posted On: 26-11-2012
Replies: 0
Views: 43,271
More...
Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 14-05-2010, 04:48 PM
honeynuyun honeynuyun is offline
Junior Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2010
Posts: 75
Poster Rank: #16139
Thanked 0 Times
Active Level
Default thanyaporn~besarkan dan mantapkan payudara~laris dipasaran!!!

THANYAPORN 0riginal dari thailand TERMURAH DIPASARAN RM70 SHJ...kos pos free seluruh malaysia

TESTIMONI GEMPAK DI WEBSITE :
http://www.malaysiakurus.com/search/...a%20montok?m=0

Impikan Payudara Montok Dan Tegang..?Try Thanyaporn..


60 KAPSUL (STOK 60 hari)
RM70
(k0s p0s free seluruh malaysia)

CALL/SMS :
0173123724
(MUHAMMAD)



APA ITU THANYAPORN

thanyaporn adalah produk berasaskan herba pueraria mirifica. ia adalah sejenis produk herba yang digunakan untuk kecantikan payudara dan pinggul agar kelihatan montok dan tegang.Pueraria Mirifica juga terkenal sebagai herba semulajadi untuk pembesaran serta penganjalan payudara. montok dan menggiurkan seperti yang d iidamkan setiap wanita. Keistimewaan Pueraria Mirifica juga dapat memberi bentuk badan yang sempurna terutama pada bahagian payudara dan pinggul. Hasil penggunaan yang kerap pasti memberi impak kepada saiz payudara yang asal kepada saiz idaman.

Mengapa Thanyaporn Breast Capsule dan bukannya yang lain?:

* Pengilangnya adalah antara yang terbesar di Thailand.
* Mempunyai ladang Pueraria Mirifica sendiri.
* Kandungan Pueraria Mirifica yang lebih berbanding produk produk lain.
* Kualiti yang tinggi.

Pokok Pokok Pueraria Mirifica hanya terdapat di Thailand & Myanmar. Pengekspotan pokok pokok ini adalah dilarang di Thailand tetapi pengeksportan produk-produk javascript:void(0)berasaskan Pueraria Mirifica adalah dibenarkan.

Antara Khasiat Pueraria Mirifica :

* Menambah saiz payudara.
* Menegangkan payudara dan punggung yang mengendur.
* Mencerahkan kulit (termasuklah kulit pada bahagian puting payudara).
* Menganjalkan kulit yang melendut.
* Melambatkan proses penuaan.
* Melangsingkan badan dengan peningkatan jisim badan tanpa lemak.
* Merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim.
* Menghalang jangkitan pada vagina dan pundi (bladder)
* Mengetatkan vagina.
* Mencegah dan mengurangkan penyakit migrain.
* Membantu menggelapkan rambut beruban dan menggalakkkan pertumbuhan rambut
* Menambah tenaga dan kecergasan
* Mengatasi masalah sukar tidur
* Menjadikan kulit lebih lembut dan lebih 'muda'

Kesan Penggunaan:

Selepas menggunakan kapsul Thanyaporn, anda akan memperolehi hasilnya selepas 2-4 minggu, bergantung kepada kuantiti tisu dalam payudara. Biasanya, pertambahan maksimum diperolehi selepas 3 bulan menggunakan kapsul Pueraria Mirifica ini. Adalah tidak mustahil untuk memperoleh pertambahan saiz antara 1-3 inci. Jika anda mahukan hasil yang lebih cepat, anda boleh menggabungkan pengambilan kapsul ini dengan Lelan Vital Bust Serum yang berteknologi nano serta turut diformulasi daripada Pueraria Mirifica

Cadangan Pengambilan:

- 1 Biji Kapsul Mengandungi 150mg Puereria Mirifica.
* Cadangan dos pengambilan adalah 1-2mg/kg sehari.
* Wanita yang mempunyai berat badan 75kg dan keatas boleh mengambil 1 biji setiap hari.
* Wanita yang mempunyai berat badan kurang dari 75kg mengambil 1 biji setiap hari kapsul yang mengandungi 150mg Puereria Mirifica.
* Atau wanita yang mempunyai berat badan kurang dari 75kg mengambil 1 biji setiap 2 hari.

Last edited by honeynuyun; 06-06-2012 at 02:11 PM..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 14-05-2010, 04:50 PM
Sukz Isma Sukz Isma is offline
Normal Member

Sukz Isma's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2010
Posts: 373
Poster Rank: #6894
Thanked 5 Times
Active Level
My Mood:
Default

haha.........sesapa nak nie.........??cepat rembat
Reply With Quote
  #3  
Old 14-05-2010, 04:54 PM
honeynuyun honeynuyun is offline
Junior Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2010
Posts: 75
Poster Rank: #16139
Thanked 0 Times
Active Level
Default thanyaporn malaysia

untuk membeli..sila call/sms atau email :

0173123724 (muhammad)

jomkurus@gmail.com

Last edited by honeynuyun; 14-06-2011 at 03:35 PM..
Reply With Quote
  #4  
Old 15-05-2010, 02:26 PM
honeynuyun honeynuyun is offline
Junior Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2010
Posts: 75
Poster Rank: #16139
Thanked 0 Times
Active Level
Default thanyaporn

jom order sekarang!!!

ready stock!!!

nak jadi dealer atau stokis pun boleh!!!
Reply With Quote
  #5  
Old 15-05-2010, 11:34 PM
honeynuyun honeynuyun is offline
Junior Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2010
Posts: 75
Poster Rank: #16139
Thanked 0 Times
Active Level
Default testimoni thanyaporn

TESTIMONI PENGGUNA THANYAPRON

sya dah try test.. mmg power.. lepasi 2 minggu.. asben akan berpuashati n akan sentiasa geram jerk..tak sabar nak tunggu balik umah.. hahahahaahah.. kekdg kat tmpt kejer pun still lg leh sms kat hp tgh geram..geram sgt katanya...

so nak kata apa lagik ek... komen +ve..

OLEH : ZAZALIZA
Reply With Quote
  #6  
Old 15-05-2010, 11:42 PM
honeynuyun honeynuyun is offline
Junior Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2010
Posts: 75
Poster Rank: #16139
Thanked 0 Times
Active Level
Default testimoni thanyaporn

TESTIMONI PENGGUNA THANYAPORN

oo..wanna pon da try ambek 2biji...mmg nmpk kesan..denyut pon makin kencang!!
nmpk perubahan pd bentuk lebih bulat n firm la...
rasenye cm kene tukar cup nih..
mmg nmpk lain la pas tmbh dos...

OLEH : WANNA
Reply With Quote
  #7  
Old 15-05-2010, 11:43 PM
honeynuyun honeynuyun is offline
Junior Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2010
Posts: 75
Poster Rank: #16139
Thanked 0 Times
Active Level
Default testimoni thanyaporn

TESTIMONI PENGGUNA THANYAPORN

urmmm.. mmg nmpk hasilnye
sesape yg nak terai... jgn takot ek
korg akan nmpk keberhasilannye
insya allah.. pomot sikit
tp mmg sgt2 puas ati

OLEH : CEMPAKALADY
Reply With Quote
  #8  
Old 15-05-2010, 11:46 PM
honeynuyun honeynuyun is offline
Junior Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2010
Posts: 75
Poster Rank: #16139
Thanked 0 Times
Active Level
Default testimoni thanyaporn

semalam jumpa kawan yang baru consume dua minggu..maybe serasi ngan dia..berkobar2 dia ckp bila pandang depan cermin dia nyer PD nampak bulat..happy sesangat ler gamaknyer
Reply With Quote
  #9  
Old 15-05-2010, 11:48 PM
honeynuyun honeynuyun is offline
Junior Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2010
Posts: 75
Poster Rank: #16139
Thanked 0 Times
Active Level
Default testimoni thanyaporn

OLEH : SYASAMIN

I dh mkn 2wks tadi pagi notice boobies dh mcm tegang n sss dh mcm tinggi ke aku yg pasan hehe sukeeee
Reply With Quote
  #10  
Old 17-05-2010, 03:09 PM
honeynuyun honeynuyun is offline
Junior Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2010
Posts: 75
Poster Rank: #16139
Thanked 0 Times
Active Level
Default thanyaporn malaysia

jom beli.......0192197473

nak jadi dealer pun dialu2 kan
www.nuyubizhouse.com
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 03:06 PM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE