Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Santai, Others

Santai, Others Santai, perngkongsian info, minta pertolongan ahli lain dan semua perbincangan yang tidak bersangkutan dengan forum lain. NO OFFTOPIC.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 23-03-2010, 03:45 PM
Pendekar_kambing Pendekar_kambing is offline
Junior

Pendekar_kambing's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2010
Posts: 70
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Talking Teka-teki : Kalau korang power, jawap la...kalau ada sume betul, wa tabik sama lu...

1. Lubang ape yang rasanye hangat, nikmat dan nyaman ?
2. Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak ?
3. Saya ade 3 kepala, 4 tangan dan 5 kaki. Siapakah saya ?
4. Apa dia 'Jauh di mata, dekat di hati' ?
5. Kenape lelaki jarang kene penyakit anjing gila ?
6. Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson ?
7. Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape bendanya ?
8. Ape persamaan kain jemuran ngan telefon ?
9. Knape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang ?
10. Jilat-jilat bila dah basah baru cucuk
11. Banyak-banyak bas, bas apa yang pandai ?
12. Apa perbezaan lampu stadium ngan lampu bilik ?
13. Ahmad bin Abu, kambing bin apa ?
14. Ape benda bila masuk segitiga bila kuar bergulung-gulung ?
15. Antara kapal terbang dengan kuih lepat liat, mana satu yang paling tinggi ?
16. Masa dia hidup kita menyanyi, masa dia mati kita tepuk tangan
17. Scorpion kaler apa ?
18. Ada sorang imam, tengah sembahyang pastu ada sekor anjing lalu kat depan dia. Pastu dia jilat kaki dia. BATAL TAK AIR SEMBAHYANG IMAM TU ?



Jawapan akan menyusul selepas semua fed up nak jawap...

Last edited by Pendekar_kambing; 23-03-2010 at 03:46 PM.. Reason: repair spelling
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 23-03-2010, 03:51 PM
saveMe saveMe is offline
Active Member

saveMe's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,478
Thanks (Received): 34
Likes (Received): 1
Active Level
Default

1. Lubang ape yang rasanye hangat, nikmat dan nyaman ? Lobang Telinga
2. Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak ? Pintu Berkunci
3. Saya ade 3 kepala, 4 tangan dan 5 kaki. Siapakah saya ? TT ngan kambing nye y cacat =))=))
4. Apa dia 'Jauh di mata, dekat di hati' ? ???????
5. Kenape lelaki jarang kene penyakit anjing gila ?
6. Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson ? 2-2 korang xpenah jmpa dyorg
7. Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape bendanya ?
8. Ape persamaan kain jemuran ngan telefon ?
9. Knape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang ?
10. Jilat-jilat bila dah basah baru cucuk
11. Banyak-banyak bas, bas apa yang pandai ? bas sekolah
12. Apa perbezaan lampu stadium ngan lampu bilik ?
13. Ahmad bin Abu, kambing bin apa ? TT
14. Ape benda bila masuk segitiga bila kuar bergulung-gulung ?
15. Antara kapal terbang dengan kuih lepat liat, mana satu yang paling tinggi ?
16. Masa dia hidup kita menyanyi, masa dia mati kita tepuk tangan
17. Scorpion kaler apa ?
18. Ada sorang imam, tengah sembahyang pastu ada sekor anjing lalu kat depan dia. Pastu dia jilat kaki dia. BATAL TAK AIR SEMBAHYANG IMAM TU ? xbatal sbb bukan kaki pak imam...hehehe
Reply With Quote
  #3  
Old 23-03-2010, 03:51 PM
SCEG SCEG is offline
Permanently Banned - Multiple ID

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2010
Posts: 2,545
Thanks (Received): 18
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by Pendekar_kambing View Post
1. Lubang ape yang rasanye hangat, nikmat dan nyaman ?
2. Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak ?
3. Saya ade 3 kepala, 4 tangan dan 5 kaki. Siapakah saya ?
4. Apa dia 'Jauh di mata, dekat di hati' ?
5. Kenape lelaki jarang kene penyakit anjing gila ?
6. Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson ?
7. Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape bendanya ?
8. Ape persamaan kain jemuran ngan telefon ?
9. Knape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang ?
10. Jilat-jilat bila dah basah baru cucuk
11. Banyak-banyak bas, bas apa yang pandai ?
12. Apa perbezaan lampu stadium ngan lampu bilik ?
13. Ahmad bin Abu, kambing bin apa ?
14. Ape benda bila masuk segitiga bila kuar bergulung-gulung ?
15. Antara kapal terbang dengan kuih lepat liat, mana satu yang paling tinggi ?
16. Masa dia hidup kita menyanyi, masa dia mati kita tepuk tangan
17. Scorpion kaler apa ?
18. Ada sorang imam, tengah sembahyang pastu ada sekor anjing lalu kat depan dia. Pastu dia jilat kaki dia. BATAL TAK AIR SEMBAHYANG IMAM TU ?



Jawapan akan menyusul selepas semua fed up nak jawap...

ko gi selak balik kat thread teka-teka.....semua teka-teki di dah di tanya dan di jawab


slow sangat ni bro....kasi pick up sket
Reply With Quote
  #4  
Old 23-03-2010, 03:53 PM
acan acan is offline
Permanently Banned

 
Trader Rating: (20)
Join Date: May 2009
Location: i'm here ~ -_-"
Posts: 19,665
Thanks (Received): 15
Likes (Received): 0
Blog Entries: 3
Active Level
My Mood:
Default

syusyah ne..
__________________
sedang ketiduran..

Last edited by acan; 23-03-2010 at 04:09 PM..
Reply With Quote
  #5  
Old 23-03-2010, 03:53 PM
dragger dragger is offline
Super Active

dragger's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2008
Posts: 8,536
Thanks (Received): 30
Likes (Received): 3
Active Level
My Mood:
Default

1. Lubang ape yang rasanye hangat, nikmat dan nyaman ?Lu bangun tidur
2. Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak ?Pintu yg ada perkataan 'Tarik'
3. Saya ade 3 kepala, 4 tangan dan 5 kaki. Siapakah saya ?
4. Apa dia 'Jauh di mata, dekat di hati' ?Limpa
5. Kenape lelaki jarang kene penyakit anjing gila ?
6. Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson ?
7. Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape bendanya ?taik hidung
8. Ape persamaan kain jemuran ngan telefon ?diangkat bila 'kring'
9. Knape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang ?
10. Jilat-jilat bila dah basah baru cucuk.masuk benang dlm jarum
11. Banyak-banyak bas, bas apa yang pandai ?
12. Apa perbezaan lampu stadium ngan lampu bilik ?
13. Ahmad bin Abu, kambing bin apa ?
14. Ape benda bila masuk segitiga bila kuar bergulung-gulung ?
15. Antara kapal terbang dengan kuih lepat liat, mana satu yang paling tinggi ?
16. Masa dia hidup kita menyanyi, masa dia mati kita tepuk tangan
17. Scorpion kaler apa ?jengking
18. Ada sorang imam, tengah sembahyang pastu ada sekor anjing lalu kat depan dia. Pastu dia jilat kaki dia. BATAL TAK AIR SEMBAHYANG IMAM TU ?x batal. anjing jilat kaki dia sendiri
Reply With Quote
  #6  
Old 23-03-2010, 03:57 PM
acan acan is offline
Permanently Banned

 
Trader Rating: (20)
Join Date: May 2009
Location: i'm here ~ -_-"
Posts: 19,665
Thanks (Received): 15
Likes (Received): 0
Blog Entries: 3
Active Level
My Mood:
Default

mane TT..nk tntut adiah ni..
__________________
sedang ketiduran..
Reply With Quote
  #7  
Old 23-03-2010, 03:57 PM
Pendekar_kambing Pendekar_kambing is offline
Junior

Pendekar_kambing's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2010
Posts: 70
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by acan View Post
amacam TT..?
Allamak....aku dh tertinggal daaa.....
Reply With Quote
  #8  
Old 23-03-2010, 03:58 PM
TT TT is offline
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 119,717
Thanks (Received): 194
Likes (Received): 10678
Active Level
My Mood:
Default

dah ad jwpn dh..xpyh try hahaha
Reply With Quote
  #9  
Old 23-03-2010, 03:59 PM
Pendekar_kambing Pendekar_kambing is offline
Junior

Pendekar_kambing's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2010
Posts: 70
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by acan View Post
mane TT..nk tntut adiah ni..
nasib baik aku x offer adiah...wakaka!!!!
Reply With Quote
  #10  
Old 23-03-2010, 04:00 PM
acan acan is offline
Permanently Banned

 
Trader Rating: (20)
Join Date: May 2009
Location: i'm here ~ -_-"
Posts: 19,665
Thanks (Received): 15
Likes (Received): 0
Blog Entries: 3
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by Pendekar_kambing View Post
nasib baik aku x offer adiah...wakaka!!!!
nyesal jwab awl2..
__________________
sedang ketiduran..
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump