Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 14-02-2007, 02:36 PM
Sureduit Sureduit is offline
Super Active

Sureduit's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Jul 2006
Location: :: Gua Ahmad Albab ::
Posts: 5,044
Thanks (Received): 25
Likes (Received): 0
Blog Entries: 5
Active Level
My Mood:
Default RM20 lelong teman wanita

RM20 lelong teman wanita
Oleh Wan Noriza Meor Idris dan Sarah Zulkifli

Nasional_02141.jpg
Bohsia bagai barang dagangan anggota kumpulan Mat Rempit

KUALA LUMPUR: “Kau nak Ann (bukan nama sebenar)? Aku tawar kat kau RM20 boleh? Kau bawalah dia ‘jalan’,” begitulah perbualan seorang Mat Rempit dengan rakan lumba haramnya ketika melelong gadis bohsia untuk ditiduri.
1402bohsia.jpg

Perbualan sedemikian sering didengari seorang penjaja yang hanya mahu dikenali sebagai Siti di satu taman rekreasi di ibu kota terutama pada malam minggu.

Menurut Siti, penawaran gadis teman tidur di kalangan sesama Mat Rempit membabitkan bohsia berusia belasan tahun itu dilakukan tidak ubah seperti urus niaga barang makanan harian yang dilakukan tanpa segan dan hormat kepada orang sekeliling.

“Ramai penjaja di taman rekreasi itu menutup perniagaan menjelang malam kerana jelak dengan suasana ‘jijik’ ketika proses jual beli gadis bohsia itu,” katanya ketika ditemui Harian Metro di sini, semalam.

Taman rekreasi itu dipercayai menjadi markas baru Mat Rempit menjual gadis bohsia secara lelong dan terbuka dengan menawarkan harga semurah RM20 untuk satu perkhidmatan seks.

Seorang anggota Mat Rempit hanya mahu dikenali sebagai K yang pernah menjadi ‘orang tengah’ dalam urus niaga gadis bohsia, mendakwa perkhidmatan seks ditawarkan itu sekadar ‘cari makan’.

“Segelintir Mat Rempit kini naik taraf menjadi ‘bapa ayam’ kecil-kecilan dengan menawarkan teman wanita masing-masing kepada rakan yang ingin mendapatkan khidmat seks.

“Tapi tak semua Mat Rempit berani buat begitu. Kalau yang jual tu mesti dah terdesak sangat nak cari duit,” katanya.

K yang berusia 25 tahun adalah seorang daripada ketua Mat Rempit yang dianggap ‘Otai’ atau orang lama di kalangan kumpulan pelumba motosikal haram di ibu negara.

“Geng Mat Rempit ni banyak. Ada Geng Apache, Benetton, Pangkah, Ranggi dan Uncle. Ada segelintir ahlinya sanggup jual teman wanita mereka kerana terdesak untuk mendapatkan wang.

“Wang itu dipercayai digunakan untuk ‘berjoli’ seperti membeli dadah terutama syabu dan arak selain digunakan untuk ke disko dan berjudi,” katanya.

Harga bagi perkhidmatan seks seorang gadis bohsia bergantung paras rupa dan bentuk tubuhnya serta ditawarkan serendah RM20 untuk satu sesi dan boleh mencecah RM500 bagi satu malam.

Gadis terbabit ‘dijual’ hampir setiap hari dan urus niaga lebih ‘rancak’ menjelang hujung minggu. Gadis terbabit boleh ‘berpindah tangan’ daripada seorang Mat Rempit kepada yang lain sehinggakan mereka dianggap barang dagangan yang diedar secara bergilir-gilir.

Menurut K, selepas proses jual beli selesai, perempuan terbabit dibawa ke ‘port’ Mat Rempit untuk ‘diratah’ atau hanya dibawa berjalan sebagai teman biasa.

“Ada yang beli untuk ‘kenduri’ beramai-ramai tapi kebanyakannya nak ‘pulun’ seorang, baru puas dan berbaloi,” katanya.

K berkata, ketua geng terbabit sentiasa memastikan keselamatan teman wanita mereka terjamin walaupun sesiapa saja di kalangan Mat Rempit boleh melanggan gadis terbabit.

“Mereka (gadis bohsia) sanggup dijual kerana sayang dan percayakan teman lelaki masing-masing serta sanggup buat apa saja demi cinta.

“Tetapi ada juga yang diugut ketua geng terbabit berikutan kebanyakan perempuan terbabit lari daripada keluarga serta tidak mempunyai tempat tinggal,” katanya.
----------------------------------------------
Sureduit:
Apa kejadahnya nak jadi dgn bangsaku...muda2 dah hancuq leboq...
siapakah yg nak bertanggungjawab dgn hal2 camnie....
-ibu bapa
-jiran tetangga
-ketua kampong
-JKK
-Polis
-Bomba
-Askar
-Tok Imam
-ADUN
-Ahli Parlimen
-Jabatan Agama
-PAS
-UMNO
-DAP
-Last TPM & PM.....??????

adussssssssss..........tolong pikiaq sat...
__________________
[RAHSIA] Traffic ke blog anda
FREE & BERBAYAR >> KLIK SINI

#HarapanBaru

Last edited by Sureduit; 14-02-2007 at 02:46 PM..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 14-02-2007, 03:02 PM
RMteam RMteam is offline
Legendary Member

RMteam's Avatar

 
Trader Rating: (35)
Join Date: Nov 2006
Location: JUTAWANBORNEO
Posts: 19,572
Thanks (Received): 87
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

MasyaAllah masalah musibah menimpa manusia di akhir Zaman...Bertaubatlah sebelum terlambat...
__________________
IKOFX
BUKAN SEKADAR TRADING

rebate trading 80%
Reply With Quote
  #3  
Old 14-02-2007, 03:08 PM
syah99 syah99 is offline
Super Active

syah99's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Sep 2006
Location: Battlefield
Posts: 6,046
Thanks (Received): 18
Likes (Received): 38
Active Level
My Mood:
Default Masa yg amat hampir

Zina bermaharajalela

"Dan tinggallah manusia-manusia yang buruk, yang seenaknya melakukan persetubuhan seperti himar (keldai). Maka pada zaman mereka inilah kiamat akan datang."
- Sahih Muslim


harap kwn2 Muslim kat CG,
segeralah hindari Zina, bertaubat segera sebelum terlambat
__________________
BLITZKRIEG!!!
Reply With Quote
  #4  
Old 14-02-2007, 03:34 PM
kulitubi kulitubi is offline
Active Member

kulitubi's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,473
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by syah99 View Post
Zina bermaharajalela

"Dan tinggallah manusia-manusia yang buruk, yang seenaknya melakukan persetubuhan seperti himar (keldai). Maka pada zaman mereka inilah kiamat akan datang."
- Sahih Muslim


harap kwn2 Muslim kat CG,
segeralah hindari Zina, bertaubat segera sebelum terlambat
murah jugak eh??? hmmmm....
Reply With Quote
  #5  
Old 14-02-2007, 03:41 PM
pajey pajey is offline
Active Member

pajey's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,903
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

ooo harga kambing lagi mahal rupanya....
Reply With Quote
  #6  
Old 14-02-2007, 04:02 PM
CEO CEO is offline
Active Member

CEO's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Feb 2007
Location: KL/SEL
Posts: 1,716
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

fenomena masa kini..hari ni V******** days.lagilaaa...taktau apa mau ckp..
Reply With Quote
  #7  
Old 14-02-2007, 05:29 PM
ayobz ayobz is offline
Active Member

ayobz's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2006
Location: Newcastle Darul Naim
Posts: 2,425
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Post

Quote:
Originally Posted by RMteam View Post
MasyaAllah masalah musibah menimpa manusia di akhir Zaman...Bertaubatlah sebelum terlambat...
bukan masyaAllah, tapi astaghfirullahal 'azim....
__________________
Apa Yang Terbentang Di Hadapanmu Hanyalah Ujian Semata-mata..
Reply With Quote
  #8  
Old 14-02-2007, 05:32 PM
pokcak pokcak is offline
Super Active

pokcak's Avatar

 
Trader Rating: (11)
Join Date: Jan 2006
Location: Masih Di Malaysia
Posts: 9,626
Thanks (Received): 86
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by pajey View Post
ooo harga kambing lagi mahal rupanya....
a'ah betulla.. harga popuan bohsia tu = harga 2 ekor ayam kat pasar je.
__________________
Reply With Quote
  #9  
Old 14-02-2007, 05:49 PM
Sureduit Sureduit is offline
Super Active

Sureduit's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Jul 2006
Location: :: Gua Ahmad Albab ::
Posts: 5,044
Thanks (Received): 25
Likes (Received): 0
Blog Entries: 5
Active Level
My Mood:
Default

pokok bonsai aku mahal lagi rupanya....
aibb aibb aibb......
__________________
[RAHSIA] Traffic ke blog anda
FREE & BERBAYAR >> KLIK SINI

#HarapanBaru
Reply With Quote
  #10  
Old 14-02-2007, 06:42 PM
StanNero StanNero is offline
Super Active

StanNero's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Mar 2006
Location: Png-sabah-shah alm-desa pandan-batu muda (now)
Posts: 7,393
Thanks (Received): 153
Likes (Received): 2
Active Level
My Mood:
Default

hmmm .. belen nie asik snagap ja.. bukan susah pun..ayat sikit..amik hati.. bawak ja rumah..

modal prepaid ka rokok ka.. + ayat manis sikit.. huhu..
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump