Forex Gratis! Modal - hadiah dari broker. Dapatkan bonus $50!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Video embed in post
Last Post: CariGold
Posted On: 15-12-2016
Replies: 0
Views: 10,091
0 Software Upgrade
Last Post: CariGold
Posted On: 09-12-2016
Replies: 1
Views: 7,887
0 New forum feature to help you manage updates of your own thread
Last Post: CariGold
Posted On: 22-02-2016
Replies: 0
Views: 32,968
More...
Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 06-02-2010, 01:57 PM
alonso alonso is offline
CG Hardcore

alonso's Avatar
 
Trader Rating: (125)
Join Date: Mar 2008
Location: stamford bridge
Posts: 61,262
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 414
Likes (Received): 2
Dislikes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default video 3GP "KENA ROGOL" tersebar luas...sekeluarga mangsa malu..

KUALA LUMPUR: Tragis apabila seorang gadis berusia 20 tahun diperlakukan bagai haiwan oleh tiga lelaki durjana yang memperkosanya bergilir-gilir sebelum aksi itu dirakam dan kini diedar secara meluas melalui telefon bimbit dengan judul ‘Kena Rogol’.

Lebih malang, bukan saja gadis terbabit yang juga graduan sebuah institusi pengajian tinggi swasta (IPTS) mengalami tekanan perasaan, malah perlakuan tiga lelaki berhati binatang itu turut menyebabkan seluruh anggota keluarganya kini menyisihkan diri daripada masyarakat kerana malu selepas aksi kejadian dipercayai berlaku Oktober tahun lalu, tersebar melalui telefon bimbit.

Kisah hitam gadis berkenaan didedahkan kenalannya hanya mahu dikenali sebagai Laili, 25, yang bersimpati, namun buntu untuk memujuk remaja terbabit membuat laporan polis. “Ketika pulang ke kampung di Negeri Sembilan baru-baru ini, saya bercadang mengunjungi mangsa, namun dihalang anggota keluarganya yang tidak mahu anak gadis mereka diganggu.

“Kerana tidak puas hati, saya bertanya kepada adik gadis itu sebelum ditunjukkan satu klip video selama dua minit di telefon bimbitnya menunjukkan aksi kakaknya ‘dikerjakan’ tiga lelaki,” katanya ketika ditemui, semalam. Menurutnya, klip video itu tersebar di kampungnya menyebabkan anggota keluarga mangsa malu lalu mengasingkan diri dari masyarakat. “Dalam video terbabit, mangsa tanpa seurat benang dipaksa tiga lelaki melakukan seks dengan tangannya dipegang.

Dia yang bertubuh kecil hanya mampu menjerit dan meraung meminta tolong, namun tidak dihiraukan. “Walaupun cuba melarikan diri, dia diheret dua lagi lelaki.

Tak tergamak saya melihat dia menangis meminta simpati, tetapi ketiga-tiga ‘binatang’ itu seolah-olah hilang akal,” katanya. Ketika ‘aktiviti’ jahat itu dilakukan, mereka memasang lagu dengan kuat bagi memastikan jeritan mangsa tidak didengari orang lain. “Saya difahamkan kejadian berlaku di Kuala Lumpur kerana ketika itu, mangsa masih bekerja di sini.

Selepas itu, mangsa pulang ke kampung dan enggan keluar rumah. “Dia lebih banyak bersendirian dalam biliknya, begitu juga ahli keluarganya yang tidak banyak bercakap berbanding sebelum ini,” katanya. Laili berkata, perasaan benci bercampur geram melihat keadaan mangsa membuatkan dia ingin menemui gadis terbabit, namun keluarganya bertegas memintanya jangan mencampuri urusan mereka. Lebih menyakitkan hati apabila keluarga gadis itu enggan membuat laporan polis kerana malu. “Saya pernah bertanyakan keluarga mengapa mereka tak mahu membuat laporan polis, namun ibu saya menyatakan mereka malu dan tidak mahu apa yang berlaku menjadi bualan lebih ramai penduduk kampung. “Mereka lebih rela mendiamkan perkara ini kerana bimbang diketahui.

Saya simpati dengan apa yang berlaku, namun tidak tahu cara terbaik yang perlu dilakukan bagi membantunya,” katanya. Menurutnya, dia berharap pihak berwajib dapat melakukan sesuatu untuk membantu mangsa kerana bimbang perkara itu menjejaskan masa depan mangsa atau lebih malang gadis lain pula menjadi mangsa tiga syaitan bertopengkan manusia itu.
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
Paid Advertisement
  #2  
Old 06-02-2010, 01:59 PM
atlantis atlantis is offline
CG Top Poster Club

atlantis's Avatar
 
Trader Rating: (12)
Join Date: Feb 2008
Location: melaka
Posts: 35,233
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 769
Likes (Received): 0
Dislikes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

pemuda harapan bangsa. perogol ramai....
lagi moden, lagi maju, lagi tak senonoh.
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #3  
Old 06-02-2010, 02:05 PM
DUNHILL20 DUNHILL20 is offline
Active Member

DUNHILL20's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2009
Location: Selangor-Damansara-Perak-Bumi Allah
Posts: 1,315
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 37
Likes (Received): 0
Dislikes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Mmg malu giler...
wat jer report polis..
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #4  
Old 06-02-2010, 02:09 PM
cikgurp cikgurp is offline
Active Member

cikgurp's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: May 2009
Posts: 2,153
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 21
Likes (Received): 0
Dislikes (Received): 0
Active Level
Default

nie bukan manusia...nie binatang....kawal2 ar nafsu tue....apa2 pun aku simpati dengan budak tue..dunia2..
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #5  
Old 06-02-2010, 02:09 PM
warok232 warok232 is offline
Junior

warok232's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2010
Posts: 86
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 0
Dislikes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Laporknlah kt polis..
lgpn,bwat pe nk malu lg..
smua org pn dh taw..
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #6  
Old 06-02-2010, 02:09 PM
S.Y.E.D S.Y.E.D is offline
Permanently Banned

 
Trader Rating: (3)
Join Date: Jun 2008
Location: Terengganu Forex Club << TFxC >>
Posts: 18,685
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 591
Likes (Received): 0
Dislikes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

tu la duk caye sgt kt bopreng.. kang da kena tebokk.. sape susahh
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #7  
Old 06-02-2010, 02:12 PM
n3scAf3 AIs n3scAf3 AIs is offline
Active Member

n3scAf3 AIs's Avatar
 
Trader Rating: (5)
Join Date: Sep 2009
Location: atas bumi bwh langit
Posts: 1,473
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 28
Likes (Received): 0
Dislikes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Cian je,.pe la nsib dia..
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #8  
Old 06-02-2010, 02:22 PM
iorichee iorichee is offline
Active Plus

iorichee's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2008
Posts: 4,681
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 11
Likes (Received): 0
Dislikes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

aduh.....

sian giler dgn budak nieh....
__________________
Hidup mesti diteruskan...
“… ..dan jgnlah kamu berputus asa dari rahmat Allah. Sesungguhnya
tiada berputus asa dari rahmat Allah melainkan kaum yg kafir.”
- Surah Yusuf ayat 12

Tak kira apa pon yang berlaku... apa masalah menimpa pon...
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #9  
Old 06-02-2010, 02:28 PM
warok232 warok232 is offline
Junior

warok232's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2010
Posts: 86
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 0
Dislikes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

cana la idup dia nnti..
arap2 ada la laki sudi trima dia seadnya..
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #10  
Old 06-02-2010, 02:31 PM
clorox_bersih clorox_bersih is offline
Legendary Member

clorox_bersih's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Jul 2008
Location: United Mamak National Organisatio
Posts: 19,114
Post Thanks / Like
Thanks (Received): 43
Likes (Received): 0
Dislikes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

semoga Allah memberikan gadis ini kekuatan untuk meneruskan
hidup..
__________________
AMAZY The Most Wanted Crispy ~~ Resto Keluarga Anda
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 02:57 PM.


Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
All posts published herein are merely based on individual views, and they do not expressly or by implications represent those of CariGold.com or its owner. It is hereby made clear that CariGold.com does not endorse, support, adopt or vouch any views, programs and/or business opportunities posted herein. CariGold.com also does not give and/or offer any investment advice to any members and/or readers. All members and readers are advised to independently consult their own consultants, lawyers and/or families before making any investment and/or business decisions. This forum is merely a place for general discussions. It is hereby agreed by all members and/or readers that CariGold. com is in no way responsible and/or liable for any damages and/or losses suffered by anyone of you