Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #121  
Old 13-12-2009, 04:03 AM
adrawza adrawza is offline
Super Active

adrawza's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Mar 2006
Location: On CariGold
Posts: 6,475
Thanks (Received): 23
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

up lagik cerita seram..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #122  
Old 13-12-2009, 05:00 AM
vtec vtec is offline
Regular

vtec's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Jun 2007
Posts: 514
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

jam = 7 hingga 8.30 mlm
tempat kl - ipoh .
jenis hantu = taktau

cita nie jadi waktu aku mengaji poli dulu ...dalam tahun 2003,
aku seorang yang suka melawak cakap besaq....(pasal hantu ja la).
aku ikut kengkawan aku balik umah depa kat kl....malam tue kengkawan aku ajak jengjalan pusing keliling kl naik moto...habis satu kl aku round mlm tue....tempat punca kejadian waktu aku melalui satu kawasan dekat kl...nama dia bukit tungku...sebelum sampai di kawasan bukit tungku tue seingat aku kena lalu kawasan bukit ...dicelah - celah bukit tue ada "mata kucing = lampu kat tengah tengah jalan tue" warna warni lawa weiii....

aku pon dengan seronok terlebih melawak dekat tgh2 bukit tue....dengan bertempik " wei minyak moto aku abis pulak" sambil mematikan enjin moto...kawan 2aku semua senyap seribu bahasa tanpa pedulikan aku kat belakang...aku pon apa lagi tunggu lagi start balik la enjin moto..

selepas kejadian celah bukit tue sementara nak balik ke rumah semua memember aku senyap ja ....aku heran jugak...(aku sorang ja dalam reramai kengkaawn, asal utara),...

sesampainya di rumah kawan aku kalau tak silap dekat damansara....kengkawan aku mula bercakap " wei yen hang mmg nak mati...hang tau dak tempat tue keras "...
aku dengan muka seposen (dengan hati sedikit risau membalas) "dah kawasan bukit mau tau keras" haha sambil senyum cam kerang busuk...

cerita bersambung keesokan harinya sewaktu hendak balik ke ipoh reramai...
lebih kurang 10 bijik moto semua....aku jadi joki kat depan....dengan kelajuan maksimanya...hehe merembat diatas higway dengan jentera 125zr kesayanganku....sewaktu dah hampir dengan simpang pulai aku masih merembat deras tanpa aku sedaq kengkawan semuanya dah keluaq ke susur keluaq simpang pulai ...aku masih dia atas higway

waktu tue jam dah pukol 7.30 malam
bila aku kalih belakang baru aku perasan yang kengkawan semua dah keluaq susur keluaq simpang pulai....

aku pon dengan seronok suka hati menyanyi pelbagai lagu kesukaan antaranya lagu indon waktu tue famous " di atas bumi ini ku berpijak " ...tiba2 aku rasa tak sedap hati...aku kata dah la tak sembahyang magrib p tutuh menyanyi lagi ....

aku pon menukaq channel dengan bacaan fatihah...
sambil aku membaca aku dengaq sora aku mcm pelik....tak macam sora aku....aku pon tukaq channel lg dengan baca ayat kursi sambil dok buat bunga lagu skit......lagi aku baca deras = kuat lagi aku rasa bukan sora aku....aku pon tenangkan hati sendiridengan berkata "hang penat kot tue sora lain"...

ok sebenaqnya tanpa aku sedaq aku dah hampir 20 minit ada kat atas highway utk mencari susur keluaq ipoh selatan yang sepatutnya jarak simpang pulai ke ipoh seltan lebih kurang 5 minit ja ...klau tekan 140km/h aku dak mula cuak ...aku perati keliling aku rasa mmg tak penah tgk bukit2 sekeliling....aku dah mula maki hamun hantu ......aku kata " hang jangan main2 dengan aku minyak aku tinggai 2 ringgit ja "

sambil aku dah mencarut2 &6%7($#@ tiba 2, aku tengok kiri pemandangan ipoh kelihatan ...lampu2 jalan terbentang ....(pemandangan nie selalu aku nampak kalau dah nak sampai terowong)....tup tup....bila aku toleh kedepan aku nampak terowong kat depan aku....

persoalannya dimana tol jelapang....menghilang ...dalam pembinaankah....ataupon aku tak perasan (mana mungkin tak perasan klau aku kena lalui tol baru bleh sampai terowong...)

kesimpulan = jangan suka melawak cakap besaq...
klau dah Allah marah memang Dia izin hantu angkat hang p depan terowong...

sampai hari nie aku terpikiaq boleh noooo hantu buat kita khalifah muka bumi nie mcm nie....(marah aku)
Reply With Quote
  #123  
Old 13-12-2009, 05:31 AM
awok! awok! is offline
Active Member

awok!'s Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2008
Location: [email protected]#rumah [email protected]#wat pe nk tau???
Posts: 1,498
Thanks (Received): 55
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by vtec View Post
jam = 7 hingga 8.30 mlm
tempat kl - ipoh .
jenis hantu = taktau

cita nie jadi waktu aku mengaji poli dulu ...dalam tahun 2003,
aku seorang yang suka melawak cakap besaq....(pasal hantu ja la).
aku ikut kengkawan aku balik umah depa kat kl....malam tue kengkawan aku ajak jengjalan pusing keliling kl naik moto...habis satu kl aku round mlm tue....tempat punca kejadian waktu aku melalui satu kawasan dekat kl...nama dia bukit tungku...sebelum sampai di kawasan bukit tungku tue seingat aku kena lalu kawasan bukit ...dicelah - celah bukit tue ada "mata kucing = lampu kat tengah tengah jalan tue" warna warni lawa weiii....

aku pon dengan seronok terlebih melawak dekat tgh2 bukit tue....dengan bertempik " wei minyak moto aku abis pulak" sambil mematikan enjin moto...kawan 2aku semua senyap seribu bahasa tanpa pedulikan aku kat belakang...aku pon apa lagi tunggu lagi start balik la enjin moto..

selepas kejadian celah bukit tue sementara nak balik ke rumah semua memember aku senyap ja ....aku heran jugak...(aku sorang ja dalam reramai kengkaawn, asal utara),...

sesampainya di rumah kawan aku kalau tak silap dekat damansara....kengkawan aku mula bercakap " wei yen hang mmg nak mati...hang tau dak tempat tue keras "...
aku dengan muka seposen (dengan hati sedikit risau membalas) "dah kawasan bukit mau tau keras" haha sambil senyum cam kerang busuk...

cerita bersambung keesokan harinya sewaktu hendak balik ke ipoh reramai...
lebih kurang 10 bijik moto semua....aku jadi joki kat depan....dengan kelajuan maksimanya...hehe merembat diatas higway dengan jentera 125zr kesayanganku....sewaktu dah hampir dengan simpang pulai aku masih merembat deras tanpa aku sedaq kengkawan semuanya dah keluaq ke susur keluaq simpang pulai ...aku masih dia atas higway

waktu tue jam dah pukol 7.30 malam
bila aku kalih belakang baru aku perasan yang kengkawan semua dah keluaq susur keluaq simpang pulai....

aku pon dengan seronok suka hati menyanyi pelbagai lagu kesukaan antaranya lagu indon waktu tue famous " di atas bumi ini ku berpijak " ...tiba2 aku rasa tak sedap hati...aku kata dah la tak sembahyang magrib p tutuh menyanyi lagi ....

aku pon menukaq channel dengan bacaan fatihah...
sambil aku membaca aku dengaq sora aku mcm pelik....tak macam sora aku....aku pon tukaq channel lg dengan baca ayat kursi sambil dok buat bunga lagu skit......lagi aku baca deras = kuat lagi aku rasa bukan sora aku....aku pon tenangkan hati sendiridengan berkata "hang penat kot tue sora lain"...

ok sebenaqnya tanpa aku sedaq aku dah hampir 20 minit ada kat atas highway utk mencari susur keluaq ipoh selatan yang sepatutnya jarak simpang pulai ke ipoh seltan lebih kurang 5 minit ja ...klau tekan 140km/h aku dak mula cuak ...aku perati keliling aku rasa mmg tak penah tgk bukit2 sekeliling....aku dah mula maki hamun hantu ......aku kata " hang jangan main2 dengan aku minyak aku tinggai 2 ringgit ja "

sambil aku dah mencarut2 &6%7($#@ tiba 2, aku tengok kiri pemandangan ipoh kelihatan ...lampu2 jalan terbentang ....(pemandangan nie selalu aku nampak kalau dah nak sampai terowong)....tup tup....bila aku toleh kedepan aku nampak terowong kat depan aku....

persoalannya dimana tol jelapang....menghilang ...dalam pembinaankah....ataupon aku tak perasan (mana mungkin tak perasan klau aku kena lalui tol baru bleh sampai terowong...)

kesimpulan = jangan suka melawak cakap besaq...
klau dah Allah marah memang Dia izin hantu angkat hang p depan terowong...

sampai hari nie aku terpikiaq boleh noooo hantu buat kita khalifah muka bumi nie mcm nie....(marah aku)
kwn2 bro tu cane???
dorg xcari ke??
Reply With Quote
  #124  
Old 13-12-2009, 05:38 PM
onedee onedee is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2008
Posts: 148
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Seram gok citer2 niee
Reply With Quote
  #125  
Old 13-12-2009, 09:10 PM
chedin chedin is offline
Active Member

chedin's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,164
Thanks (Received): 10
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

leh buat koleksi nih...bagi byk2 citer nti kita bukukan mesti laku nya...
Reply With Quote
  #126  
Old 13-12-2009, 09:45 PM
Ahwazi Mustafa Ahwazi Mustafa is offline
Legendary Member

Ahwazi Mustafa's Avatar
 
Trader Rating: (13)
Join Date: Feb 2008
Location: IB FXPRIMUS
Posts: 11,434
Thanks (Received): 7
Likes (Received): 1
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by JatJat View Post
Sorry2...Aku tak pandai cerita laa heheheh

Hi aku cerita balik.

Tempat: Pantai Tok Jembal,Kuala Terengganu
Jumlah terlibat: 8 org, 2 bijik keta
Jenis hantu: tak pasti

Pantai Tok Jembal ni agak keras sikit. Org kampung sekeliling masuk gharib je, semua balik rumah, takda dah yg lepak2 kat situ. Alkisahnya kengkawan aku student UMT ni turun KT lalu jalan besar, time balik lalu jalan pantai ni laaa...

Time balik tu la, keta diorg disesatkan...Dari bandar, diorg bw 2 bijik keta, keta A, keta B lah kasi senang cerita...Dari Bandar, keta A mmg folo keta B smpi ke Tok jembal td. Mmg diorg sumpah mmg folo keta kt depan. Mustahil terpisah laa..Jln bukannya sibuk pun.

Sampi jln gelap, si keta A folo lampu keta B, keta B ni pun terus ke depan. Nk keluar dari Tok jembal menuju kt UMT tu ada banyak jalan-jalan kecik, bila sampai nk keluar ke jalan besar tu, keta A n keta B ni tiba-tiba keluar dari jalan berbeza....Keta B tiba2 hilang gitu je dr pandangan keta A, keta B tengok keta A takda kt belakang. Padahal mmg confirm keta A membontoti keta B dari bandar lagi. Come bila time kat gelap, diorg folo lampu keta jer..

Kiranya, diorg ni disesatkan laaa....


Selesai jugak penceritaan semula aku...
Harap korang dapat faham...hehehheeh
dekat dgn umah aku ni.. pantai tok jembal..
__________________
FXPRIMUS - The Safest Place To Trade
(WAZI TEAM ESCROW)

BANTUAN DEPO / WITHDRAWAL DIBUKA
Depo 4.7 / Wdraw 4.5
CALL / SMS / WHATSAPP 017-9696017

Reply With Quote
  #127  
Old 13-12-2009, 09:51 PM
Musicaldeath_00 Musicaldeath_00 is offline
Active Member

Musicaldeath_00's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2008
Location: Somewhere Over The Rainbow,Far Beyond The Sun...
Posts: 1,935
Thanks (Received): 87
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by black_chocolatex View Post
dekat dgn umah aku ni.. pantai tok jembal..
rumoh kat mane boh???
__________________
I Rather Die On My Feet....Than Live On My Knee......

I Am Whispering Wind...Whisper In The Red Sky....
Reply With Quote
  #128  
Old 13-12-2009, 10:11 PM
roBUST roBUST is offline
Permanently Banned

 
Trader Rating: (2)
Join Date: Oct 2008
Location: WORKING CLASS MAN
Posts: 12,406
Thanks (Received): 139
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

byk gak kisah seram ni
__________________
[B][SIZE="2"][COLOR="Red"]sedang konfius..berapa org PM malaysia sebenarnya[/COLOR][/SIZE][/B]
Reply With Quote
  #129  
Old 14-12-2009, 11:13 AM
lilbee lilbee is offline
Active Plus

lilbee's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Nov 2009
Location: sumwhere in the middle of malaysia..
Posts: 4,801
Thanks (Received): 10
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by euphoria View Post
study mana ni? matrik ke uitm? kalo matrik mmg mcm2 cerita
kat uitm..
Reply With Quote
  #130  
Old 14-12-2009, 11:46 AM
tapirbawaklori tapirbawaklori is offline
Super Active

tapirbawaklori's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Oct 2007
Location: Budak Kampung
Posts: 8,151
Thanks (Received): 208
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by euphoria View Post
hehe...selekohh menurun tu mmg aku kenal sgt2...coz aku mmg org pilah selalu lalu bukit putus. bukit putus mmg seram, kalo naik keta mlm2 dlm keta ade 2/3 org still lehh rasa seram. bnyk dah eksiden kat situ kdng2 sbb nampak benda2 nii la blh jd eksiden.
sekarang highway baru dah naik..so x lalu bukit putus lg..hehe
bro...aku dah lalu highway baru...aku rasa lagi seram dari bukit putus
__________________
Kita Hamba Allah - Bukan Hamba duit...
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump