Sensasi dalam dunia Forex! Cepat dapatkan tawaran terbaru daripada InstaForex - bonus 45% untuk setiap deposit! Bonus 45% untuk keuntungan yang maksimum!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Jenaka, Lawak, Kelakar

CG Sponsors



Recommended Brokers

CG Updates
0 Forum rules improvised
Last Post: CariGold
Posted On: 05-02-2014
Replies: 0
Views: 25,387
0 Social Group is now based on request
Last Post: CariGold
Posted On: 11-12-2012
Replies: 0
Views: 56,112
0 Unscheduled maintenance
Last Post: CariGold
Posted On: 26-11-2012
Replies: 0
Views: 43,271
More...
Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 12-11-2009, 12:02 PM
erroneous erroneous is offline
Active Member

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,400
Poster Rank: #2697
Thanked 99 Times
Active Level
My Mood:
Default Koleksi Kisah Lucu Malam Pertama (+ koleksi terbaru)

Kisah Enam Belas

Usman baru berumur 18 tahun tetapi telah jatuh cinta dengan seorang nenek berumur sekitar 50 tahun yang bernama Ijah. Setelah Usman mendapat jawatan tetap maka Usman meneruskan niatnya untuk menikahi Ijah.

Setelah menikah, Usman ingin menikmati malam pertama bersama Ijah. Dengan susah payah Usman berjuang, akhirnya Usman berjaya menembus sela-sela paha si Ijah dan memasukkan anunya ke liang si Ijah. Dengan bangga Usman memuji Ijah: “Wahhhh… hebat betullah anje ni,,, masih dara !!!!!

“Maaf sayang, tadi tu bukan dara saya yang tak boleh tembus tu, saya tak sempat bukak seluar dalam”…. Huahuahua……


Kisah Lima Belas

Dalam keheningan malam penuh syahdu, Ramli masuk ke kamar kerana mengantuk. Dilihat isterinya sudah berselimut dari hujung rambut ke hujung kaki. Malu agaknya. Maklumlah malam pertama..." bisik hati Ramli.

Dimatikanya lampu dan ia pun berbaring di katil. Dicelah2 saura kodok menyeru pasangannya, terdengar suara isteri berbisik, penuh romantis, "Buah papaya dah masak ranum, bila tupai nak datang merasa ?" "Dah, apa citer ni ?" tanya Ramli dlm hati. Separuh malam dia terbaring berfikir. "Oh, agaknya isteri ku teringat kampung halaman.. sian.. sampai mengigau? Takpelah, biarlah dia tidur" bisik hatinya penuh understanding.
Mlm ke 2 adegan yg sama cuma dialognya agak berbeza. Bisik isteri "Sawah bendang dah siap dibajak, bila pak tani nak turun menyemai?" "kesiannya bini aku.. masih ngigau lagi.. aku mesti cari penawar !" Ramli bertekad.

Esok harinya, Ramli bercerita pada ayah yg kebetulan datang untuk bertanya khabar `pengantin baru' "Lah.." keluh ayah Ramli, "aku antar belajar sampai Universiti, benda cam ni pun kau tak paham?" Ayahnya pun mula bercerita perihal adam & hawa, laila & majnun, romeo & juliet... (yg relevan untuk pegantin baru je!) Sepatah cakap orang putih "about the birds & the bees". "oh. cam tu." sengih ramli, "baru saya paham. Taulah apa nak buat malam ni!"

Malam yg sangat ditunggu2 ramli pun tiba... adegan sama dikamar tidur. cuma kali ini isterinya membisu seribu bahasa. "lah.. nape pulak senyap. takkan dia give up" tertanya2 si Ramli. Setelah sekian lama tanpa suara dari isteri, Ramli pun berkata, "Dah lapar betul rasanya perut, boleh tupai datang merasa?" Malam dingin semakin sunyi.. tak jawab pun... "Kain pelikat dak disinsing rapi, boleh pak tani turun menyemai ?" pun..masih takde jawaban... Ramli mencuba lagi. "Juruterbang dah siap sedia... boleh pesawat turun mendarat ?" Sayu sekali jawaban si isteri dari bawah selimut, "Maaf tuan... Landasannya baru saje banjir...!"


Quote:
Originally Posted by superstar_karat View Post
Di suatu malam yang dingin, di dalam sebuah bilik yang sederhana
besar, diatas katil....... sepasang suami isteri yang telah lanjut
usia baru masuk tidur.

Suaminya telah mula mengantuk tapi isterinya terbangkit perasaan
ghairah malam itu....

Si isteri bersuara,
"Dulu-dulu tu..... abang selalu pegang tangan saya bila kita nak tido."

Suaminya dengan separuh sedar, menggenggam tangan isterinya, lepas tu mula mengantuk semula.

Beberapa ketika lepas tu, si isteri bersuara lagi,

"Kemudian tu.... abang selalu cium saya."

Si suami dengan rasa terganggu, mengangkat kepalanya dan menyentuh bibirnya ke pipi si isteri.

Lepas tu sambung tido balik.

Selepas beberapa saat, si isteri bersuara lagi,

"Kemudian tu.... abang selalu gigit-gigit leher saya......."

Dengan perasaan marah dan geram, si suami melontar selimutnya dan
bangun dari katil.

Si isteri bertanya, "Abang nak gi mana tu?"

Dengan marah suaminya menjawab,
"Nak gi amik gigi la ni!!!"



Kisah Empat Belas

percakapan 3 orang suami:

Suami pertama : “Saya hairan, isteri saya tingkah nya pelik, ada ke dia nak beli DVD player, padahal TV pun tak ada…”

Suami kedua : “Isteri saya lagi pelik, memaksa-maksa minta beli tong gas, padahal dapur di rumah kami masih pakai dapur arang…”

Suami ketiga : “Wah, istri saya paling pelik, dia cakap ada outstation kat Langkawi, dia bawa balik 10 kondom , bayangkan, 10 kondom, dia fikir apa? Nak pasang kat mana 10 kondom tu? dia kan wanita…”


Kisah Tiga Belas

Ada sepasang suami isteri bernama Syafiq dan Wani yg duduk dikampung. Oleh kerana rumah mereka yg terlalu berdekatan dgn jiran tetangga. Maka si suami pun mengajar istilah yangg jarang digunakan oleh orang lain. Isteri beliau yg sengau sentiasa menurut kata kata suami nya itu. So suatu hari suami nya berkata..

“Yang, kalau i cakap kongkek maknanya..kita main yer”

Isterinya mengangguk sahaja..

Dan pada malam itu si suami kegersangan dan bertanya pada isterinya ‘
Kongkek boleh tak yang?’

Si isteri pun ‘ok’

Setelah penat projek, mereka pun mandi bersama. Waktu mandi isteri nya yg sengau itu pun berkata

“Yang nak kongkek”

Beliau pun terperanjat.. tapi oleh kerana sayangkan isterinya..beliau pun “buat projek” kat toilet itu. Isterinya pun membiarkan sahaja..

Setelah abis isterinya mandi dan berkata dgn suami nya.. “Yang nak kongkek”

Suami nya berkata.. “lah tak puas lagi ke?”

Isterinya menggeleng gelengkan kepala sambil berkata ‘Kongkek!Kongkek!Kongkek!

Si suami got no choice pun melakukan lagi..

Selepas itu isterinya berkata.. “Bole tak awak kasi saya kongkek”

Beliau mula naik radang dan tak faham dgn nafsu isterinya. Apabila beliau hendak start lagi.. isterinya pun menahannya..

Saya bukan nak kongkek.. Saya nak tu (sambil menunjuk kearah COLGATE….!!!!!!!!!)


Kisah Dua Belas

Pengantin baru... Pada suatu senja yang diwarnai oleh hujan yang cukup lebat, tersebutlah sepasang pengantin yang belum lama menikah. Mereka sedang bercengkerama di beranda sambil menikmati pemandangan air hujan yang jatuh diperkarangan rumah mereka, dan minuman minuman ringan. ( masih romantis ..maklum pengantin baru..) Tiba tiba sang suami bersuara.

suami : "ma,.. kita main teka-teka jom.. "
istri : "jom.. sapa takutttt"
suami : "daddy punya pertanyaan ni ma.. di dalam perut daddy ada apa?.."

istri : "alahhhhhh paling-paling masak asam siang tadi.."
suami : "salahh bukan itu jawapannya.. fikir-fikir dulu la ma.."
istri : "kacang"
suami : "salah"
istri : "nasi"
suami : "salah"
istri : "uhhhhhhhhhhhhhhhh .. apa ye.. ???" (sambil manja2 sikit)
suami : "dalam perut daddy.. ada GAJAH..."
istri : "haha.. macamana tu ek?"
suami : "tak tahulah... yang pasti..ini belalainya dah terangkat-angkat....."
istri : "ahhhh daddy ni nakallllll ... kalau macam tu saya pun ada soalan.. "
suami : "oh ya.. ? cuba apa soalannya"
istri : "samaa.. di dalam perut mami ada apanyaa?"
suami : "he he he he he he... muah muah muah.. ma hamil ye???"
istri : "SALAH"
suami : "emmmmmmm.. abisss.. mmm ada .. isterinya gajah?"
istri : "SALAH"
suami : "Apa ma ??"
istri : "dalam perut mami ada TELIFON AWAM"
suami : "HAHHHHHHHHHHH ???????"
istri : "iyEEEEEE.... ini tempat masuk koinnya dah nampak tu.."
suami : "ooohhhh"

pada malam harinya.... disaat sudah waktunya untuk menuju ke kamar, terjadilah dialog singkat sekaligus penutup cerita ini..

suami : "maaaaaaaa" ( dengan nada berbisik )
istri : "apaaaaaa?" (manja lagi jawabnya...)
suami : "mammmmm "
istri : "apaaa.. straight to the point ajelahh.."
suami : "mmmmmmmmmm"
"GAJAH NAK TELEFON NI....."

Kisah Sebelas

Malam Pertama Pasangan muda yang sama-sama masih perawan akhirnya
menikah.
Masing-masing gugup ketika menghadapi malam pertama, namun tidak
ada yang mau mengaku atau bertanya kepada pasangannya tentang apa yang
harus dilakukan.

Didera kebingungan, si pengantin lelaki bertanya kepada ayahnya
“Ayah, apa yang harus saya lakukan?”
“Telanjanglah dan naik ke tempat tidur”, jawab ayahnya.

Kemudian ia melakukan apa yang disarankan ayahnya.
Si pengantin perempuan terperanjat setengah mati melihat kelakuan
suaminya, ia kemudian bertanya kepada ibunya.
“Telanjanglah dan ikutlah suamimu”, saran ibunya.

Setelah perempuan itu telanjang dan berbaring beberapa lama, si
pengantin lelaki pergi ke luar bilik dan bertanya lagi kepada ayahnya,
“Apa lagi yang harus saya lakukan?” lalu ayahnya menjawab,
“Lihatlah tubuh isterimu. Kemudian masukkan bahagian tubuhmu yang
paling keras ke tempat isterimu kencing!”

Beberapa saat kemudian, giliran si pengantin perempuan bertanya
kepada ibunya.
“Apa yang harus saya lakukan?”
Ibunya balik bertanya, “Apa yang sedang dilakukan suamimu?”
Setengah mengeluh si pengantin perempuan berkata,
“Ia sedang membenamkan kepalanya ke dalam mangkuk tandas!”


Wakakakakakakaa…………..


Kisah Sepuluh

Seorang pemuda miskin telah berkahwin dengan janda kaya tokey beras…. Kerana terlampau miskinnya sipemuda sampai2 tidak mampu untuk beli seluar dalam, kerana malu bercampur kesiankan anaknya yang tidak mempunyai seluar dalam, sang ibu lalu membuatkan seluar dalam dari bahan karung tepung… Alkisah sampailah mereka dimalam pertama.

Layaknya pengantin baru, mereka pun langsung masuk kamar walaupun para tetamu masih banyak yg belum pulang..rupanya sijanda sudah tidak tertahan maklum dah 8 tahun tandus….5 minit berselang tiba2 terdengar teriakan si pemuda: “Tolong-tolong isteri saya pengsan”.

Maka para tamu pun serta merta langsung berkejar ke kamar pengantin..”Ada apa ini kenapa isterimu pengsan”: tanya para tetamu.. “Tak tau; jawab si pemuda yg saat itu setengah telanjang hanya memakai seluar dalam, “Cuma isteri saya tadi pengsan setelah melihat kearah seluar dalam saya”,kata si pemuda. Para tamu pun langsung melirik kearah seluar dalam pemuda tersebut.. Alangkah terkejutnya mereka setelah melihat seluar dalam si pemuda…ternyata di situ ada tulisan..”NETTO 40 KG !!!”


Kisah Sembilan

Sepasang suami isteri yang baru saja menikah tengah berbaring. Si steri telah bersiap-siap untuk tidur sedangkan suaminya menyalakan lampu baca untuk membaca sebuah buku.

Pada saat tengah membaca tersebut, si suami berhenti sejenak, memasukkan tangannya ke dalam celana isterinya dan meraba-raba 'kolam' isterinya tersebut. Lantas ia meneruskan bacaannya. Ia kembali melakukan hal ini berkali-kali sehingga lama kelamaan isterinya menjadi terangsang. Tak lama kemudian, isterinya bangun, duduk pada badan suaminya serta mulai membuka baju dan celananya.

Suaminya menjadi heran dengan perbuatan isterinya ini dan bertanya, "Apa hal ini? Takkan buka semua?

Jawab isterinya, "Kamu memasukkan jarimu berkali-kali. Aku fikir itu adalah pemanasan dan kau ingin 'mengajakku' malam ini"

"Ah, tidak sama sekali!", jawab suaminya.

"Lantas, kenapa kau melakukan itu terus menerus?"

"Aku cuma membasahkan jariku agar bisa membalik halaman pada buku yang sedang aku baca ini"

Kisah Lapan

"Adapun Mamat adalah anak tunggal Si Ali yang mana ibunya sudah lama meninggal dunia. Adapun satu kisah, si tunang Mamat iaitu Milah juga merupakan anak tunggal yang tinggal bersama ibu, yang kematian bapa semasa beliau di dalam kandungan lagi.

Nak dijadikan cerita, mereka ingin berkahwin pada satu cuti sekolah yg mendatang.

Dipendekkan cerita, bapa Si Mamat pun menurunkan ilmu2 malam pertama kepada anaknya dan beberapa nasihat.

"Mamat...bapak dengar, bapaknya Si Milah tu meninggal kerana gara2 mak Milah ko nak tahu." Mamat bertanya, "Kenapa Pak?"

"Bapak dengar orang kampung dok citer, xxxx maknya Milah tu ada gigi. Itu psal bapak dia mati, masa malam pertama. xxxx putus digigitnya xxxx mak Milah tu. Bapak rasa ko kena hati-hati... takut Milah pun ada gigi kat xxxx dia. Nahas ko digigit nanti. "Mamat nak buat macam mana pak?" tanya si Mamat.

"Bapak rasa masa dlm bilik, di malam pertama nanti, ko padamkan lampu cepat2. Lepas tu masa nak masukkan xxxx dalam xxxx Si Milah tu ko hulurkan lutut engko...ko test dulu. Kalau betul xxxx Milah ada gigi, selamat ler xxxx ko..lutut engko ajer kena gigit kan." Mamat pun setujulah dgn cadangan bapaknya.

Berbalik pula Si Milah...ibunya juga menurunkan beberapa petua dan nasihat utk malam pertama spt juga bapa si Mamat.

"Milah...mak dengar, maknya Si Mamat tu meninggal kerana gara2 bapak dia ko nak tahu." Milah pula bertanya, "Kenapa mak?"

"Mak dengar orang kampung dok citer, xxxx bapaknya Mamat tu besar giler. Kepala xxxx pun dah sebesar kepala lutut. Itu psal mak dia mati, tiap2 hari kena xxxx. Koyak rabak xxxx maknya Mamat tu. Mak rasa ko kena hati-hati...takut xxxx Mamat pun besar macam bapak dia, kepala xxxx pun dah sebesar kepala lutut. Habis ler xxxx ko Milah.

"Milah nak buat macam mana mak?" tanya si Milah.
"Mak rasa masa dlm bilik, di malam pertama nanti, bila Mamat dah padamkan lampu dan masa dia nak masuk xxxx dia dalam xxxx ko, Milah hulurkan mulut Milah... Milah test dulu. Kalau xxxx Mamat besar macam bapak dia selamat ler xxxx ko.."

Minah pun ingatlah dgn cadangan maknya.

DI MALAM PERTAMA

Apabila dipadamkan lampu, masing2 Si Mamat dan Milah pun bertindak spt cadangan bapa dan ibu masingnya. Dah siap romen.. romen.. jilat.. raba..

Di dalam gelap Mamat pun menghalakan kepala lutut dia kepada Milah dan Milah pula menghalakan mulutnya kepada Mamat tanpa menyedari tindakan pasangannya. Maka .......bertemulah kepala lutut dengan mulut yang dipenuhi gigi. Mamat terkejut...apabila kepala lututnya digigit mulutnya milah yang disangkakan xxxx tadi. Milah juga terkejut...apabila disangkanya kepala xxxx si Mamat sebesar lutut. Kerana terkejut dan takut...mamat terus terjun daripada tingkap rumah dan balik ke rumah bapanya...dan milah pula terus menjerit...

Di rumah Si Mamat... mamat terus bercerita kepada bapanya yang Si Milah isterinya memiliki xxxx bergigi yang disangkanya. Bapa Si Mamat tergamam dan agak terkejut.

"Mamat...esok pagi bapak nak tengok betul ker Si Milah xxxxnya ada gigi."
"Kita pergi rumah dia...kita tengok live" Mamat pun bersetuju.

Semasa Mamat dan bapanya ke rumah Si Milah, Milah sedang mandi bogel di bilik air rumahnya. (Bilik air berperigi diluar rumah yang ditutupi zink..rumah kampung)

Mamat pun memanggil Milah...bersama bapanya di sisi.

"Milah...milah...abang nak jumpa engko. Apabila ketahuan Milah sedang mandi.. Mamat pun menendang pintu bilik air tersebut.
Milah yang berbogel semasa itu merasa malu kerana bapa mertuanya dapat melihatnya tubuh bogelnya... mencari2 benda utk menutup tubuhnya. Tapi malang, tiada apa yang ada melainkan serumpun kangkung yang tumbuh di tepi perigi.
Di ambilnya kangkung itu lalu ditutupkan ke bahagian xxxxnya... iaitu bahagian yang kecil yang mampu ditutupi.

Mamat terkejut bukan kepalang...lalu berkata.

MILAHhhhhhh......... abang ingat xxxx ko ada gigi.. rupanya siap boleh makan kangkung yer Milah..???"

Kisah Tujuh

Tersebutlah kisah satu pasangan yg baru berkahwin. Sehari sebelum upacara akad nikah…. Emak pengantin lelaki menasihati anaknya….
“Nak apabila menghampiri isteri mu pada malam pertama….maka kamu harus kata … Kapal terbang ingin mendarat”.
Emak pengantin perempuan pula menasihati naknya…. “Nak….bila suami mu berkata kapal terbang ingin mendarat… maka jawabnya… Lapangan terbang sudah sedia “.
Hari yg ditunggu-tunggu pun tiba… Si suami tak sabar-sabar dan apabila malam tiba…. hatinya berdebar-debar….. Dia mendekati si isteri lalu mengatakan “Kapal terbang ingin mendarat” Si isteri seperti tidak faham dan berkata “Saya penat bang … mari kita tidur.” Si suami hampa…. namun dalam hatinya berkata…”Tak apa mungkin isteri aku malu…. beri dia peluang kedua”
Tiba malam kedua “Si suami mendekati si isteri dan bertanya lagi “Kapal terbang ingin mendarat.” Malangnya si isteri masih tidak faham …. kerana suaminya ketika itu memegang surat khabar… dalam hatinya berkata… “Berita apa pula ini…. Ah pedulilah kapal terbang mana nak mendarat pun… tak ada kena mengena dengan saya.”
Kemudian dia berkata kepada si suami “Sudah lah tu bang …. janganlah baca surat khabar lagi…. mari kita tidur ” Si suami hampa lagi…. tetapi dalam hatinya berkata “Tak apalah esok masih ada.”
Tiba malam ketiga …. Si suami sekali lagi dengan penuh harapan dan begitu pasti malam ini pasti aku dapat… lalu mendekati si isteri dan bertanya lagi “Kapal terbang ingin mendarat.” Si isteri menjenguk ke arah luar jendela dan menggelengkan kepala sambil dalam hati berkata “Mana ada kapal terbang !!”
Melihatkan si isteri menggelengkan kepala …. si suami hampa dan berkata dalam hati “Kejamnya isteriku…. membiarkan aku menunggu selama 3 hari tapi masih enggan memberikannya kepada ku.” Si suami dengan muka yg masam terus tidur tanpa mengajak si isteri.
Keesokan harinya si isteri bertanya kepada ibunya “Ibu kenapa suami saya setiap malam berkata … kapal terbang ingin mendarat?? Si ibu pun berkata “Apa yg kamu jawab nak ? Si anak berkata “Saya tidak jawab apa-apa… Si ibu berkata lagi….”Apa anak sudah lupa apa yg ibu nasihatkan tentang malam pertama…. sepatutnya anak menjawab Lapangan Terbang sudah sedia…. sebagai tanda bersetuju ” Oh saya lupa lah ibu…. tak apa malam ini saya pasti akan menjawab dengan betul”
Maka tiba malam keempat ….. si suami seperti tidak menunjukkan apa-apa tanda dia akan bertanya soalan yg sama. Malam kian larut …. si isteri tertanya-tanya…. bilakah gerangan si suami akan bertanya…. Si isteri akhirnya berkata dalam hati “Mengapa harus aku tunggu lagi…. apa salahnya aku sendiri meng`offer’ kan diri.
Lalu si isteri pun mendekati si suami dan terus berkata “Lapangan terbang sudah sedia”, Si suami kerana terlalu geram dengan si isteri…. dengan muka yg masam menjawab “KAPAL TERBANG ROSAK”.

Kisah Satu

Rahmat baru sahaja berkahwin dengan Era..
Pada malam pertama selepas majlis pernikahan, mereka berehat di dalam bilik kerana keletihan membantu mengemas dapur, membersihkan periuk, kuali dan segala macam benda lagi..
Sambil berehat di dalam bilik, mereka makan burger yang dipesan dari sebuah restoran makanan segera..
Emak Rahmat yang sememangnye suke menjaga tepi kain orang termasuk anak2nye sendiri memasang telinga dari pintu bilik untuk mendengar perbualan antara anak dan menantu barunye…

Era : bang, dah dipicit2 ni…tp xkeluar2 pon…
Rahmat : lambat sket la tuh nk kuar..lubangnye kecik sgt..sbrlah syg..
Era : ala…lambatnye..xsbr lah bang..saye potong jek lah hujungnye..bg bsar sket lubang ni…boley ke bang..
secara tiba2…mak Rahmat meluru masuk ke bilik anaknye dan terus berteriak..
Mak : jangan!!!!!!! jangan gunting anu anak aku!!!!!!!!!!!!
Rahmat & Era : @#$%%^&**.. nape ni mak.. nk potong sos cili paket ni xboley ke??


Kisah Dua

Suasana masih riuh di luar.
Sanak saudara semuanya berkampung disini.
Gelak ketawa, gurau senda jelas kedengaran.
Aku memimpin isteriku ke dalam bilik pengantin. Suara-suara sumbang terlalu banyak yang menegurku.”Hai, malam masih muda, dah nak masuk tidur?” sapa Pak Ucu.”Orang muda bang Aji, biarlah.
Air dah penuh kat kepala tu.” sahut Pak Tam disambut hilai ketawa sanak saudara yang lain.

Meriah sungguh keadaan diluar walau jam sudah menunjukkan pukul 11.00 malam.Hadiah yang masih belum dibuka ku susun ke tepi. Lampu ku tutup. Merebah diri ke katil pengantin, aku menoleh ke arah isteriku.”Kita tidur dulu lah yer. Ramai sangat orang kat luar tu.” Isteriku Hanya mengangguk tanda setuju.

Entah pukul berapa sekarang, aku pun tidak tahu.
Keadaan di luar gelap gelita dan senyap sunyi.
Tanda sanak saudaraku telah pulang dan keluargaku telah tidur.Jari jemariku lembut membelai rambutnya.
Ku selak rambut ikal yang Menutupi telinganya lalu membisikkan “Assalammualaikum!” ke telinganya untuk Menguji isteriku.”Wa alaikummussalam.” Rupanya isteriku masih belum tidur.
Ku kucup pipi halusnya. Ku kucup dahinya yang mulus.
Semerbak harumnya menusuk deria bauku.
Akanku tunaikan tanggungjawabku sebagai suami malam ini. Jari-jemari ini terus membelai tubuhnya.
Perasaanku tidak dapat dikawal lagi, namun…

“Kringggggg….”
“Tik..tik..tik..tik…”
“Kring.. kring..kring..”
Bunyi-bunyi jam loceng entah dari mana memenuhi ruang bilikku. Terkejut dengan segala macam bunyi yang ada, aku membuka lampu. Serentak itu, terang benderang seluruh rumahku.
Bunyi-bunyi ini telah berjaya membangunkan semua orang di rumahku.
Aku mencari-cari punca bunyi-bunyi itu.
Mataku terarah ke sekotak hadiah yang masih terbalut rapi.
Aku buka dengan pantas dan di dalamnya terdapat 5 buah jam loceng.
Juga sekeping kad berbunyi…
Selamat Pengantin Baru,Jangan gopoh-gopoh. Baru Pukul 2 pagi. Jangan maree.. kami potong stim.
Dalam hatiku.. cilaka punya kengkawan. Potong stim betullah!!!TAMATLesson learn nye kat sini …… buka leerRRRR hadiah tuu duluu>>> hihihee


Kisah Tiga

Mak Minah dan Pak Mat ada 4 org anak perempuan yang sangat disayangi iaitu Siti, Seri, Murni dan Suri.
Satu hari mereka berpakat utk kahwinkan anak2 ni serentak. Selepas selamat diijabkabulkan, ke-empat2 anak tu pun bercadang untuk pegi honeymoon. Siti pegi honeymoon ke Pulau Langkawi, Seri ke Pulau Tioman,Murni ke Pulau Kapas dan Suri ke Pulau Pangkor.

Sebelum pegi Mak Minah dan Pak Mat berpesan, “nanti jgn lupa hantar berita pada mak dan ayah.
Ceritakan macam mana honeymoon korang.
Tak payah tulis panjang2, pakai kod iklan aja dah cukup.
Ringkas, padat dan cepat.” panjang lebar Mak Minah memberi arahan pada anak2nya.

Seminggu lepas tu depa terimalah surat dari Siti yang bertulis ‘Standard Chartered’ . Tercari2lah kedua suami isteri ni iklan Standard Chartered dan bila jumpa tersenyum le kedua2nya membaca iklan yang bertulis “Besar, teguh dan peramah”..
Bahagialah Si Siti rupanya..

Esoknya terima pula surat Seri yang bertulis ‘Nescafe’. Carilah iklan Nescafe dan tersenyum lagi keduanya membaca iklan yang bertulis “Nikmatnyahingga ke titisan yang terakhir”
Bahagialah Si Seri rupanya…

Selang beberapa hari kemudian, tiba pula surat Murni bertulis KFC’. Carilah iklan KFC dan tersenyum keduanya membaca iklan yang bertulis ‘Hingga Menjilat Jari’…
Bahagialah Si Murni rupanya…

Seminggu berlalu, tiada surat dari Suri, Mak Minah dan Pak Mat dah risau. Dua Minggu… tak ada jugak.. masuk minggu ke tiga baru sampai surat dari Suri dengan isi kandungannya “AIR ASIA “.

Bergegas le Mak Minah cari iklan penerbangan tu sbb tak sabar nak tau apa yg jadi kat anak bongsunya.Bila dibaca. Mak Minah dan Pak Mat terkulat2 tak tau nak senyum atau menangis.. Apa motto iklan itu…??
“7 KALI SEMINGGU..3 JAM SEKALI.. NON- STOP!!”


Kisah Empat - astrok

Sepasang pengantin baru sedang bersiap menikmati malam pertama mereka.
Pengantin perempuan berkata, “Bang, saya masih anak dara dan tidak tahu apa-apa tentang seks.
Boleh abang menerangkannya lebih dulu sebelum kita melakukannya?”
“Seks itu senang je., kita ni macam penjara, yang engkau punya tu selnya dan yang abang punya penjahatnya.
Di penjara, penjahat harus dimasukkan ke dalam sel,” terang pengantin lelaki.
Lalu mereka pun mulai bercumbu mengarungi lautan asmara .
Ketika sudah selesai dan si pengantin lelaki sedang berbaring akan memejamkan mata, si pengantin perempuan berkata, “Bang, penjahatnya terlepas.”

Pengantin lelaki pun mulai lagi memasukkan ‘penjahatnya’.
Rupanya si pengantin perempuan syok sangat dengan hubungan asmara yang baru pertama ini ia rasakan.
Setiap kali selesai, ia selalu mengatakan bahwa penjahatnya lepas atau melarikan diri, keluar dari selnya.
Setelah banyak kali macam tu, si pengantin lelaki dengan nafas termengah-mengah berkata, “Yang, penjahat yang ini bukannya kena hukuman penjara seumur hidup.”


Kisah Lima

Sang suami yang baru menikah merasa hairan melihat tingkah laku isterinya, yang pada malam pertama membuka jendela dan menatap ke langit melihat bintang-bintang.

Dengan jengkel suaminya berkata...
"Ada apa gerangan kau menatap langit di malam pertama kita ini?" Jawab sang isteri,
"Menurut ibu saya, malam ini akan menjadi malam terindah selama hidup saya. Jadi saya tak akan melewatkan sedetik pun keindahan malam ini, aku akan menatapnya sampai pagi."


Kisah Enam

Ada sepasang pengantin baru berada di kamar pengantin, di malam pertama.
Pada tengah malam itu, tiba-tiba isterinya mengerang, "Adoi.. Sakitnya bang...! Macam mana ni bang..?"

Suaminya lantas menenangkan isterinya, "Jangan nangis sayang.. Nanti emak
ayah dengar..
Mereka mungkin belum tidur lagi tu.."
Kebetulan bilik mertua
hanya bersebelahan kamar tidur pengantin.
Tapi kerana tidak dapat menahan sakit, isterinya tambah kuat mengerang.
Mahu tidak mahu, si suami pun berkata, kali ini kuat sedikit suaranya:

"Sabar Sayang! Tahan saja.. Esok baru cabut."
Sejak dari tadi si mertua lelaki masih belum tidur.
Dia memang terdengar
anak perempuannya mengerang, tadi dia tidak peduli,
biasalah malam
pengantin, fikirnya.
Tapi kali ini dia sudah hilang sabar.
Dia bangun,
pergi ke bilik sebelah lantas menendang pintu kamar pengantin.

Dengan rasa geram bapa mertua berteriak: "Ni apa kena ni?
Tak faham ke?
anak aku boleh mati kalau besok baru kau nak cabut! CABUT SEKARANG JUGA!"

Terkejut besarlah kedua pengantin tu.
Sambil tersipu-sipu pengantin
perempuan pun berkata kepada ayahnya: "Abah, klinik gigi esok baru bukak.."


Kisah Tujuh

Seorang lelaki bernama Amat yang baru saja menjalani malam pertama
bersama isteri barunya, menceritakan tentang kemusykilannya kepada seorang
sahabatnya, Mohd. Jamil.

"Wah, gila juga! Ternyata memang benar," ujar Amat. "Kebiasaan yang
sering kita lakukan ketika masih bujang, boleh berulang pada malam pengantin."

"Maksud kau? Sebenarnya apa yang berlaku semalam?" si Mohd. Jamil ingin
tahu.

"Begini. Kau kan tau kalau sewaktu bujang aku suka melanggan
perempuan?."

"Ha'ah. Tapi bukan ke kau kata dah insaf dah, nak taubat selepas
berkahwin?"

"Memang la. Tapi aku tersilap buat something semalam."

"Ye ke? Apa yang kau dah buat?"

"Kau tau, masa malam pengantin semalam, setelah selesai melakukan
hubungan, dalam keadaan mamai, tanpa sengaja aku memberikan wang RM100 pada isteri aku."

"Wah, gila kau??!" Mohd. Jamil terperanjat.

"Bukan aku sengaja! Dah benda nak terjadi, nak buat macamana.." jawab

Amat dengan muka mencuka.

"Habis, bagaimana? Isteri kau marah ke?"

"Itulah masalahnya," Amat menjawab. "Dalam keadaan separuh sedar dia
menjawab, 'Terima Kasih Bang, datang lagi ya'...!"

Last edited by erroneous; 12-03-2013 at 05:08 PM..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 12-11-2009, 12:54 PM
qreemall qreemall is offline
Legendary Member

qreemall's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2008
Location: The Socialist Republic of Seri Kembangan
Posts: 19,288
Poster Rank: #95
Thanked 50 Times
Active Level
My Mood:
Default

yg kisah lima je yg xastrok.
yg len sume da arse-stroke da.
__________________
|huh|
Reply With Quote
  #3  
Old 12-11-2009, 01:36 PM
GrandTurismo GrandTurismo is offline
Active Member

GrandTurismo's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,598
Poster Rank: #2401
Thanked 2 Times
Active Level
Default

dah ada...layan2...hilang ngantuk aku...
Reply With Quote
  #4  
Old 12-11-2009, 02:24 PM
BlackPepper BlackPepper is offline
Super Active Member

BlackPepper's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Oct 2009
Location: someWHERE?????
Posts: 4,912
Poster Rank: #745
Thanked 50 Times
Active Level
My Mood:
Default

kisah6:yg mak dia sebok2 tu buatpe.. kalo btul pn benda tu.. xkan mati nya kalo cabut esok pn.. pastu main terjah je.. nk kena tindakan tata tertib mak dia ni..

Last edited by BlackPepper; 12-11-2009 at 02:48 PM..
Reply With Quote
  #5  
Old 12-11-2009, 03:00 PM
erroneous erroneous is offline
Active Member

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,400
Poster Rank: #2697
Thanked 99 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by idaida View Post
kisah6:yg mak dia sebok2 tu buatpe.. kalo btul pn benda tu.. xkan mati nya kalo cabut esok pn.. pastu main terjah je.. nk kena tindakan tata tertib mak dia ni..
fuiii... marahhhh... mcm ada pengalaman jek... kui..kui...
Reply With Quote
  #6  
Old 12-11-2009, 03:04 PM
BlackPepper BlackPepper is offline
Super Active Member

BlackPepper's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Oct 2009
Location: someWHERE?????
Posts: 4,912
Poster Rank: #745
Thanked 50 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by erroneous View Post
fuiii... marahhhh... mcm ada pengalaman jek... kui..kui...
xdela... saje je mengemosikan diri.. hehe.. anak dia pn satu sapa soh xkunci pintu.. kalo btul tgh tuuutt td xke mak dia nk tumpang sekaki plak kang..
Reply With Quote
  #7  
Old 12-11-2009, 03:08 PM
vedder9 vedder9 is offline
Legendary Member

vedder9's Avatar

 
Trader Rating: (64)
Join Date: Sep 2006
Location: Singa Utara
Posts: 14,021
Poster Rank: #159
Thanked 70 Times
Active Level
My Mood:
Default

Oklah itu...ulangkaji astrok
Reply With Quote
  #8  
Old 16-11-2012, 04:29 PM
erroneous erroneous is offline
Active Member

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,400
Poster Rank: #2697
Thanked 99 Times
Active Level
My Mood:
Default

layan kasi tak ngantokkkk

Last edited by erroneous; 16-11-2012 at 04:49 PM..
Reply With Quote
  #9  
Old 17-11-2012, 01:09 AM
ipp ipp is offline
Super Active Member

ipp's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jan 2010
Location: JB
Posts: 4,832
Poster Rank: #770
Thanked 41 Times
Active Level
Default

layan makin mengantuk pulak...
Reply With Quote
  #10  
Old 23-11-2012, 11:13 AM
erroneous erroneous is offline
Active Member

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,400
Poster Rank: #2697
Thanked 99 Times
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by ipp View Post
layan makin mengantuk pulak...
haha... aku layan tak mengantuk punnnn.....
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 02:23 PM.


Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Disclaimer : All posts made by either members or mods even admins on CariGold.com are just only individual opinions, not necessarily or specifically those of CariGold.com or it's owner. CariGold does neither support, endorse nor vouch any programs and/or opportunities discussed here. We also does not give/offer investment advice and we does not research the opportunities discussed here. We simply provide a place for discussion. YOU'RE ON YOUR OWN RESPONSIBILITY IF YOU LOSE SUM OF MONEY IN ANY PROGRAMS DISCUSSED HERE