Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #191  
Old 03-11-2009, 02:07 AM
ringgitdinar ringgitdinar is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2009
Posts: 940
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by sconsult View Post
aku ngajor al-quran & as-sunnah kat U pun nak kena tengok DVD tu juga ke?
why not? kalau anda rasa ilmu anda dah cukup, tak payah lah belajar. Kalau rasa nak tambah ilmu, belajarlah. hak anda pun.
__________________
saya bagi yang haq je kat korang, saya amik yang haq jugak dari korang. yang batil takde.
a'au zubillah an akunaminal jahilin (2.67)
untuk keterangan lanjut/bantuan/tunjukajar ismail 013-3809376. http://ilmuhaq-danish.blogspot.com/
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #192  
Old 03-11-2009, 02:09 AM
jiji89 jiji89 is offline
Regular

jiji89's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jun 2009
Posts: 516
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 0
Active Level
Default

nie ak ad crite sal bunuh setan ni..

seorang lelaki berusia lima puluhan baru sahaja kematian isteri akibat
penyakit kronik.
Jiran sekampung menawarkan beberapa
perempuan untuk dijadikan isteri dan teman hidup
barunya. Alasan mereka beliau perlu berkahwin semula
memandangkan anak-anaknya sudah besar malah tinggal
jauh di bandar dan tiada orang yang akan menjaga
makan, minum, sakit, pening si duda itu.

Setelah meminta tempoh dan berfikir sedalam-dalamnya
dia pun bersetuju untuk berkahwin.

Selepas memilih dari beberapa orang calon isteri yang
ditawarkan oleh orang kampong maka dia pun berkahwin
dengan seorang perempuan yang agak muda

berusia dalam lingkungan dua puluh lima tahun. Selepas
majlis pernikahan mereka pun hidup bersama seperti
pengantin baru yang lain....

Isteri barunya sering ke surau pada setiap petang
Khamis mengikuti kuliah agama yang sering diadakan
secara mingguan dengan pesyarah jemputan yang diundang
khas mengajar agama di kampong tersebut. Suatu petang
selepas pulang dari kuliah agama di surau dia
menceritakan apa yang didengarnya dalam kuliah
tersebut.

"Abang, abang nak tau tak, ustaz kata bila suami dan
isteri itu bersatu/bersetubuh kannn... abang kann...
dengan cara yang betul dan menjaga syarat yang betul
maka pasangan tersebut akan mendapat pahala sama
seperti membunuh 10 ekor syaitan".

Kata si suami "ye kerr... tak apa malam ni malam
Jumaat, masa yang sesuai untuk bunuh syaitan kann,
betul tak sayanggg..." sambil ketawa.

Si isteri hanya tersenyum panjang.

Selang dua hari kemudian, si isteri berkata, "Banggg,
jom kita bunuh syaitan bang...". Si suami tersenyum
panjang.

Selang dua hari kemudian, si isteri berkata lagi,
"Banggg, jom kita bunuh syaitan bang...".

"Tak pe... tunggula malam nanti".

Esoknya si isteri berkata lagi, "Banggg, jom kita
bunuh syaitan banggg...". Si suami diam sambil
mengangguk lemah.

Esoknya si isteri berkata lagi, "Banggg, jom kita
bunuh syaitan banggg... ".

Si suami tiba-tiba marah dan berteriak .... "Ayang nie
nak bunuh syaitan ke nak bunuh abang...!!!"

~peace no war~
~no hurt feeling k~
Reply With Quote
  #193  
Old 03-11-2009, 02:09 AM
sconsult sconsult is offline
CG Top Poster Club

 
Trader Rating: (100)
Join Date: Dec 2007
Posts: 22,700
Thanks (Received): 653
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

......................

Last edited by sconsult; 13-07-2010 at 11:02 AM..
Reply With Quote
  #194  
Old 03-11-2009, 02:09 AM
endingman86 endingman86 is offline
Legendary Member

endingman86's Avatar
 
Trader Rating: (20)
Join Date: Jun 2008
Location: anywhere
Posts: 11,494
Thanks (Received): 60
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

sapa nak bunuh nyamuk...aku ade formulanye...hehehehe
__________________
- Signature Rejected Code WAK LU!!! -
Reply With Quote
  #195  
Old 03-11-2009, 02:11 AM
endingman86 endingman86 is offline
Legendary Member

endingman86's Avatar
 
Trader Rating: (20)
Join Date: Jun 2008
Location: anywhere
Posts: 11,494
Thanks (Received): 60
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by jiji89 View Post
nie ak ad crite sal bunuh setan ni..

seorang lelaki berusia lima puluhan baru sahaja kematian isteri akibat
penyakit kronik.
Jiran sekampung menawarkan beberapa
perempuan untuk dijadikan isteri dan teman hidup
barunya. Alasan mereka beliau perlu berkahwin semula
memandangkan anak-anaknya sudah besar malah tinggal
jauh di bandar dan tiada orang yang akan menjaga
makan, minum, sakit, pening si duda itu.

Setelah meminta tempoh dan berfikir sedalam-dalamnya
dia pun bersetuju untuk berkahwin.

Selepas memilih dari beberapa orang calon isteri yang
ditawarkan oleh orang kampong maka dia pun berkahwin
dengan seorang perempuan yang agak muda

berusia dalam lingkungan dua puluh lima tahun. Selepas
majlis pernikahan mereka pun hidup bersama seperti
pengantin baru yang lain....

Isteri barunya sering ke surau pada setiap petang
Khamis mengikuti kuliah agama yang sering diadakan
secara mingguan dengan pesyarah jemputan yang diundang
khas mengajar agama di kampong tersebut. Suatu petang
selepas pulang dari kuliah agama di surau dia
menceritakan apa yang didengarnya dalam kuliah
tersebut.

"Abang, abang nak tau tak, ustaz kata bila suami dan
isteri itu bersatu/bersetubuh kannn... abang kann...
dengan cara yang betul dan menjaga syarat yang betul
maka pasangan tersebut akan mendapat pahala sama
seperti membunuh 10 ekor syaitan".

Kata si suami "ye kerr... tak apa malam ni malam
Jumaat, masa yang sesuai untuk bunuh syaitan kann,
betul tak sayanggg..." sambil ketawa.

Si isteri hanya tersenyum panjang.

Selang dua hari kemudian, si isteri berkata, "Banggg,
jom kita bunuh syaitan bang...". Si suami tersenyum
panjang.

Selang dua hari kemudian, si isteri berkata lagi,
"Banggg, jom kita bunuh syaitan bang...".

"Tak pe... tunggula malam nanti".

Esoknya si isteri berkata lagi, "Banggg, jom kita
bunuh syaitan banggg...". Si suami diam sambil
mengangguk lemah.

Esoknya si isteri berkata lagi, "Banggg, jom kita
bunuh syaitan banggg... ".

Si suami tiba-tiba marah dan berteriak .... "Ayang nie
nak bunuh syaitan ke nak bunuh abang...!!!"

~peace no war~
~no hurt feeling k~
la...kan muda...mesti la energetic..heheheeh
__________________
- Signature Rejected Code WAK LU!!! -
Reply With Quote
  #196  
Old 03-11-2009, 02:11 AM
gambate gambate is offline
Permanently Banned - Multiple ID

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Nov 2007
Posts: 6,761
Thanks (Received): 101
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

aku jantan laah ..nampak jin ni selalunya ada beberapa sebab ajer..pertama..ilmu tak betul..kedua..bersahabat dengan jin..ketiga..mmg sakit kene buatan oleh jin.. kategori mana agak agak dia ni sconsult?
__________________
[B][COLOR="Red"][URL="http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?p=4841482&posted=1#post4841482"][CENTER]PUSAT RAWATAN ISLAM UNTUK RAWATAN SPIRITUAL ANDA[/CENTER] [/URL][/COLOR][/B]
[CENTER][B][URL="http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?p=4958583#post4958583"]SOAL JAWAB TENTANG MAKHLUK HALUS BERSAMA DATO' DR. HARON DIN[/URL][/B][/CENTER]
[CENTER][B][URL="http://kasturisyifa4u.blogspot.com/"]KASTURI AS-SYIFA[/URL][/B][/CENTER]
Reply With Quote
  #197  
Old 03-11-2009, 02:12 AM
sconsult sconsult is offline
CG Top Poster Club

 
Trader Rating: (100)
Join Date: Dec 2007
Posts: 22,700
Thanks (Received): 653
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

......................

Last edited by sconsult; 13-07-2010 at 11:01 AM..
Reply With Quote
  #198  
Old 03-11-2009, 02:12 AM
ringgitdinar ringgitdinar is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2009
Posts: 940
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by sconsult View Post
dengan mata kasar ....kau nak kelentong aku ke?
tidak...apalah aku dapat kalo kelentong ko pun. aku ikhlas kerana Allah.
__________________
saya bagi yang haq je kat korang, saya amik yang haq jugak dari korang. yang batil takde.
a'au zubillah an akunaminal jahilin (2.67)
untuk keterangan lanjut/bantuan/tunjukajar ismail 013-3809376. http://ilmuhaq-danish.blogspot.com/
Reply With Quote
  #199  
Old 03-11-2009, 02:13 AM
gambate gambate is offline
Permanently Banned - Multiple ID

 
Trader Rating: (1)
Join Date: Nov 2007
Posts: 6,761
Thanks (Received): 101
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by mj12 View Post
so tuan dah faham Al-Quran dan Sunnah ker?...

alhamdulillah.....

meh kongsi2 pasal ilmu hulk tuan.....ooopsss silap....ilmu haq nie....

panggil sekali guru tuan tuh sekali....mail kacip....opsss silap mail kicap.....meh ajar kami semua nie....
erk..bleh la..tadi ada nampak..pastu ilang..
__________________
[B][COLOR="Red"][URL="http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?p=4841482&posted=1#post4841482"][CENTER]PUSAT RAWATAN ISLAM UNTUK RAWATAN SPIRITUAL ANDA[/CENTER] [/URL][/COLOR][/B]
[CENTER][B][URL="http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?p=4958583#post4958583"]SOAL JAWAB TENTANG MAKHLUK HALUS BERSAMA DATO' DR. HARON DIN[/URL][/B][/CENTER]
[CENTER][B][URL="http://kasturisyifa4u.blogspot.com/"]KASTURI AS-SYIFA[/URL][/B][/CENTER]
Reply With Quote
  #200  
Old 03-11-2009, 02:14 AM
sconsult sconsult is offline
CG Top Poster Club

 
Trader Rating: (100)
Join Date: Dec 2007
Posts: 22,700
Thanks (Received): 653
Likes (Received): 1
Active Level
My Mood:
Default

......................

Last edited by sconsult; 13-07-2010 at 11:01 AM..
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply Share This Thread

Tags
lawak seram

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold