Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > Investor, Business, Entrepreneur > Properties Discussions

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #11  
Old 09-11-2017, 11:19 AM
RekaSeni RekaSeni is offline
Active Member

RekaSeni's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jan 2014
Posts: 1,598
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 26
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by myrayyan View Post
nak kena tau gak..rumah dh abis bayar ke?
umah abis bayar dah.
no financing.

tinggal nak tuka nama je.

ingat dalam hujung bulan 12 ni nak abis kan cuti...
so ada la masa nakke pejabat tanah ke lhdn ke ape ke benda semua proses2 yg nak kene tunggu n beratur ni.

so sebelum aku kene menempuh ke proses itu..
nak juga kumpul sebanyak info yg boleh.. senang keje nanti

harap ada sape2 bule bantu
__________________
RekaSeni - contemporary | Philosophy www.rekaseni.com ..... لا إلهَ إلا أنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنْتُ مِنَ الظّالِمِيْنَ
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #12  
Old 09-11-2017, 11:26 AM
Quecha Quecha is offline
Newbie

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2017
Posts: 7
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by RekaSeni View Post
Salam semua.

Ana ada soalan nak tanya dari kawan2 cg yg ada ilmu & pengalaman berkenaan proses tuka nama.

Dari ibu kepada anak.

Apa proses yang perlu dilakukan.
Dan apakah cas cas yg bakal dikenakan nanti?

Makasih
Kalau nak buat elok segera sebab dengarnya tak lama lagi akan ada heritage tax.
Reply With Quote
  #13  
Old 09-11-2017, 11:33 AM
RekaSeni RekaSeni is offline
Active Member

RekaSeni's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jan 2014
Posts: 1,598
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 26
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by Quecha View Post
Kalau nak buat elok segera sebab dengarnya tak lama lagi akan ada heritage tax.
ape bule buat bro,
dalam keadaan ekonomi yg semakin baik dan mampan ini.
dalam parlimen pun diumumkan tahap peratusan KDNK pun naik dgn cemerlangnya

makanya harus wajib lah dicukaikan apa saje yg patut dari rakyat.
aku relaaa nyahh.. haa besok mak nak beranak pun kene bayar cukai nokk.. haha
__________________
RekaSeni - contemporary | Philosophy www.rekaseni.com ..... لا إلهَ إلا أنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنْتُ مِنَ الظّالِمِيْنَ
Reply With Quote
  #14  
Old 09-11-2017, 12:57 PM
Abg Wan Abg Wan is offline
Regular

 
Trader Rating: (2)
Join Date: May 2011
Posts: 317
Thanks (Received): 43
Likes (Received): 2
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by RekaSeni View Post
umah abis bayar dah.
no financing.

tinggal nak tuka nama je.

ingat dalam hujung bulan 12 ni nak abis kan cuti...
so ada la masa nakke pejabat tanah ke lhdn ke ape ke benda semua proses2 yg nak kene tunggu n beratur ni.

so sebelum aku kene menempuh ke proses itu..
nak juga kumpul sebanyak info yg boleh.. senang keje nanti

harap ada sape2 bule bantu
Boleh baca dan rujuk kat:

http://www.majalahniaga.com/bolehkah...ada-waris.html

Semoga info kt situ membantu tuan.
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump