Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Gossip, Celebrities

Gossip, Celebrities Right place for paparazzi :) . Share your info with our celebrities and gossip fans.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #11  
Old 26-09-2017, 10:40 PM
Niyang Niyang is offline
CG Top Poster Club

Niyang's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2009
Posts: 35,088
Thanks (Received): 72
Likes (Received): 152
Active Level
My Mood:
Default

datoooo alalaala latukk
__________________
"Jika inginkan tempat di sisi Matahari, bersedialah utk terbakar"

"Kita memerlukan kegelapan untuk melihat Bintang"
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #12  
Old 26-09-2017, 10:43 PM
asx23 asx23 is offline
Active Member

asx23's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2016
Posts: 2,023
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 105
Active Level
Default

Berniaga 'Dato' lebih senang daripada berniaga nasi lemak tepi jalan
Reply With Quote
  #13  
Old 26-09-2017, 10:46 PM
graynicolls graynicolls is offline
Active Plus

graynicolls's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jan 2009
Posts: 3,743
Thanks (Received): 29
Likes (Received): 4
Active Level
Default

pahang ke? hahaha
senang istana buat duit.
baik bukak gerai tepi jalan je jual gelaran
__________________
Quote:
Rasulullah shallallahu ‘alaihi wa sallam bersabda,
“Islam datang dalam keadaan asing. Dan ia akan kembali menjadi asing sebagaimana kedatangannya.
Maka beruntunglah orang-orang yang asing itu.”

(HR. Muslim [145] dalam Kitab al-Iman.Syarh Muslim, 1/234).
Reply With Quote
  #14  
Old 26-09-2017, 11:07 PM
C_Kenek C_Kenek is offline
Active Plus

C_Kenek's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Feb 2008
Posts: 4,690
Thanks (Received): 8
Likes (Received): 7
Active Level
My Mood:
Default

patutla afdlin marah sangat aritu sapa makan cili dia rasa pedas
Reply With Quote
  #15  
Old 27-09-2017, 06:48 AM
GPK1 GPK1 is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2007
Posts: 3,758
Thanks (Received): 23
Likes (Received): 2
Active Level
My Mood:
Default

hahahahha hampeh
Reply With Quote
  #16  
Old 27-09-2017, 06:58 AM
m_radd m_radd is offline
Active Member

m_radd's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2013
Posts: 2,339
Thanks (Received): 13
Likes (Received): 29
Active Level
Default

Ok la ni siap official bagai...pahang pun negeri juga...tu dato dr boy iman negeri mana bagi ye
Reply With Quote
  #17  
Old 27-09-2017, 07:10 AM
TT TT is online now
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 114,320
Thanks (Received): 194
Likes (Received): 8143
Active Level
My Mood:
Default

Anugerah yang tak disangka-sangka, katanya


Aliff Syukri Kamarzaman (kanan) dan Afdlin Shauki masing-masing menerima darjah Sri Sultan Ahmad Shah Pahang dan Darjah Indera Mahkota Pahang.

PEKAN 26 Sept. – Pengarah, pelakon dan pelawak terkenal tanah air, Afdlin Shauki menyifatkan penganugerahan Darjah Indera Mahkota Pahang (DIMP) diterimanya yang membawa gelaran Datuk sebagai penghargaan tertinggi buatnya sepanjang 26 tahun terlibat dalam industri seni.

Afdlin atau nama sebenarnya, Afdlin Shauki Aksan, 46, berkata, penganugerahan itu membakar semangatnya untuk lebih aktif melakukan kerja-kerja amal bagi membantu lebih ramai golongan memerlukan bantuan.

“Alhamdulillah, kena pada masanya kerana saya baru sahaja menubuhkan Yayasan Afdlin Shauki supaya kerja amal yang dilakukan lebih teratur dan tertib.

“Penghargaan ini tidak boleh dilihat dari sudut anak seni semata-mata memandangkan ada bidang lain juga diberi perhatian kerana saya sentiasa melibatkan diri dalam kerja amal,” katanya kepada pembe*rita di Istana Abu Bakar di sini hari ini.

Beliau adalah antara 155 individu penerima darjah kebesaran dan pingat Pahang sempena memuliakan ulang tahun Hari Keputeraan Sultan Pahang, Sultan Ahmad Shah yang disempurnakan oleh Pemangku Raja Pahang, Tengku Abdullah Sultan Ahmad Shah.

Afdlin melihat penganugerahan berkenaan diiringi dengan tanggungjawab yang cukup besar supaya kemuliaan gelaran tersebut terpelihara.

Sementara itu, mengulas kenyataan sesetengah pihak yang memperkecilkan peng*anugerahan gelaran itu kepada anak seni, beliau menyifatkan ia adalah pendapat dan pendirian masing-masing.

“Saya rasa mereka yang memilih mempunyai sebab tertentu dalam pemilihan siapa yang hendak dianugerahkan darjah atau pingat.

“Saya lihat gelaran ini sebagai pendorong untuk mening*katkan kerja amal, saya pun hanya dimaklumkan ming*gu lalu,” katanya.

Sementara itu, pengasas dan pemilik D'Herbs Holding Sdn. Bhd., Datuk Aliff Syukri Kamarzaman berkata, anugerah Darjah Sri Sultan Ahmad Shah (SSAP) yang dikurniakan de*ngan membawa gelaran Datuk Seri kepadanya adalah penca*paian yang tidak disangka-sangka.

“Ia menjadi kenangan manis buat saya dan isteri. Dalam usia 30 tahun, saya berharap anugerah ini menjadikan saya sekeluarga lebih murah rezeki dan dikurniakan kebahagiaan,” katanya.


http://www.utusan.com.my/hiburan/sel...#ixzz4tpTbNA86
Reply With Quote
  #18  
Old 27-09-2017, 07:15 AM
izaf505 izaf505 is offline
Active Member

izaf505's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Oct 2011
Location: Ipoh & Alor Gajah
Posts: 1,286
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 2
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Xboleh lawan dato iman bergambo luor pagar..haha
Reply With Quote
  #19  
Old 27-09-2017, 07:19 AM
Archangel17 Archangel17 is offline
Active Member

Archangel17's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2016
Posts: 1,021
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 88
Active Level
Default

xkisahlah yang sesape cakap diorang beli datok ke ape (ni kita xtahu, Allah n diorang je tahu- kalau salah nak merangkak padang mahsyar cari diorang balik ke).. tp both them memang banyak wat keje2 amal2.. May Allah bless them
Reply With Quote
  #20  
Old 27-09-2017, 07:41 AM
keraskhejong keraskhejong is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2015
Posts: 361
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 9
Active Level
My Mood:
Default

klau aku brkuasa aku hapuskan segala pngkat bagai ni...
sapa2 guna pngkat tembak...
kalau la
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold