Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Gossip, Celebrities

Gossip, Celebrities Right place for paparazzi :) . Share your info with our celebrities and gossip fans.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 23-09-2017, 05:15 PM
top5complete top5complete is offline
Junior

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2017
Posts: 69
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 9
Active Level
Default “Terima Kasih Kerana Rosakkan Hidup Saya”

Bukan mudah untuk memperbaiki reputasi diri yang tercalar namun itulah yang terpaksa dihadapi oleh pelakon baru, Natasha Elyzza gara-gara videonya di Bigo Live tersebar di laman sosial. Baru-baru ini pelakon tersebut turut bersiaran di laman sosial tersebut namun kali ini semuanya berbeza.

Dalam rakaman tersebut, Natasha menyindir dengan menyatakan rasa terima kasih kepada individu yang telah merakam perbuatan mereka menari ghairah di laman sosial tersebut sehingga menjadi perhatian umum.

Namun dalam masa yang sama, Natasha tetap menafikan bahawa wanita yang muncul di dalam video tersebut adalah Fathia Latiff. Pelakon baru ini juga turu dilihat menangis di atas perkara yang terjadi.

Lebih menarik, terdapat suara lelaki yang mempertahankan tindakan Natasha selain menyatakan apa yang terjadi bakal menutup periuk nasi wanita berkenaan dalam mengharungi kehidupan sebagai selebriti di Malaysia.


Jika mahukan kehidupan yang bebas kontroversi, janganlah semua perkara nak jadikan video. Mahu jaga periuk nasi dalam industri seni tanah air dibuktikan dengan bakat dan bukan dengan menayangkan tubuh badan. Logik mudah dan semua orang pun ada peluang untuk berubah. Bangun semula dan berhenti tuding jari kepada orang lain.









Reply With Quote
Paid Advertisement
  #2  
Old 23-09-2017, 05:22 PM
top5complete top5complete is offline
Junior

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2017
Posts: 69
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 9
Active Level
Default Fathia menari berahi di bigo live cetus kemarahan netizen

TULAR sejak kelmarin video memaparkan tarian berahi yang didakwa dilakukan oleh pelakon terkenal, Fathia Latiff sehingga menarik perhatian ramai netizen.



Video berkenaan mula tersebar luas apabila pelakon siri drama Duri Di Hati, Natasha Elyzza membuat live menerusi aplikasi Bigo.

Menerusi video berkenaan memaparkan Fathia sedang asyik menarik bersama beberapa orang rakannya dalam sebuah bilik hotel yang dipercayai di sekitar Johor.

Pada awalnya, video itu hanya menunjukkan Natasha sedang menari dengan hanya memakai singlet berwarna hitam.

Kemudiannya, individu yang dipercayai sebagai Fathia dilihat bersama-sama menari sehingga menampakkan sebahagian daripada buah dadanya.

Dakwaan orang ramai mengatakan itu adalah Fathia telah dibidas oleh Natasha dengan mengatakan individu berkenaan adalah rakan yang kebetulan mempunyai rupa paras mirip pelakon tersebut.



Reply With Quote
  #3  
Old 23-09-2017, 05:26 PM
asx23 asx23 is offline
Active Member

asx23's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2016
Posts: 2,023
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 105
Active Level
Default

dia ingat bigo ni tak da org yg rakam kot....

sendiri yg cari nahas...
Reply With Quote
  #4  
Old 23-09-2017, 05:34 PM
Emy_Ezra Emy_Ezra is offline
Active Plus

Emy_Ezra's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2012
Posts: 4,216
Thanks (Received): 67
Likes (Received): 21
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Biasalah perempuan. Akal jauh mana sangat.
Reply With Quote
Likes myroadtax.com liked this post
  #5  
Old 23-09-2017, 05:35 PM
pecot85 pecot85 is online now
CG Top Poster Club

pecot85's Avatar
 
Trader Rating: (4)
Join Date: Jan 2009
Location: kuching
Posts: 27,093
Thanks (Received): 240
Likes (Received): 256
Active Level
Default

tunjuk cek pit terus la
__________________
Time after time
Reply With Quote
  #6  
Old 23-09-2017, 07:05 PM
mr reyes mr reyes is offline
Active Plus

mr reyes's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Nov 2007
Location: Somewhere I belong
Posts: 3,012
Thanks (Received): 6
Likes (Received): 11
Active Level
My Mood:
Default

hang sendiri bagi tonton free.... padan muka...
Reply With Quote
  #7  
Old 23-09-2017, 07:07 PM
dausbiz dausbiz is offline
CG Top Poster Club

dausbiz's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Apr 2015
Location: www.rahsiafirdaus.com
Posts: 32,654
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 479
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by mr reyes View Post
hang sendiri bagi tonton free.... padan muka...
insaf la tak jadi artis ada banyak keje lain leh cari makan
__________________


Komisyen Lebih RM1,000 untuk Projek Bina Rumah Atas Tanah Sendiri di www.rahsiafirdaus.com

Call/whatsapp/telegram 016-4650338
Reply With Quote
  #8  
Old 23-09-2017, 07:12 PM
rezeki2020 rezeki2020 is offline
Newbie

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Aug 2017
Posts: 16
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by pecot85 View Post
tunjuk cek pit terus la
cekpit tu gapo bohh
boleh bg gambar contoh taK hahahah
Reply With Quote
  #9  
Old 23-09-2017, 07:22 PM
cre8tive cre8tive is online now
Legendary Member

cre8tive's Avatar
 
Trader Rating: (21)
Join Date: Oct 2008
Posts: 14,326
Thanks (Received): 24
Likes (Received): 94
Active Level
My Mood:
Default

Dia igt mcm b'lakon kot. Mana yg tak elok bole cut atau buang jd tak kluar kat tenet.ekekeke
__________________
LOGO | BUSINESS CARD | FLYERS | FB TIMELINE | STICKADZ
Reply With Quote
  #10  
Old 23-09-2017, 07:46 PM
HelangPutih HelangPutih is offline
Active Member

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2015
Posts: 1,819
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 74
Active Level
My Mood:
Default

bodddddddd.
sendiri mau igt la.
__________________
Aku ikut arah aliran.
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold