Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Gossip, Celebrities

Gossip, Celebrities Right place for paparazzi :) . Share your info with our celebrities and gossip fans.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #261  
Old 13-01-2018, 02:57 PM
prince_smile prince_smile is online now
Active Plus

prince_smile's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,582
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 14
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by pecot85 View Post
maksud dia balance rasa sayang la tu
# selain dari sayang, apa yg masih balance lg? Ha ha ha
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #262  
Old 13-01-2018, 03:04 PM
DDos DDos is offline
Legendary Member

 
Trader Rating: (17)
Join Date: Nov 2007
Posts: 13,057
Thanks (Received): 300
Likes (Received): 113
Blog Entries: 4
Active Level
My Mood:
Default

mcm2 dah pecah lubang, ada lagi rupanya mangsa tampar.
so noted
skrg beli datuk, lps tu blh suka2 hati tampar org
Reply With Quote
  #263  
Old 13-01-2018, 03:22 PM
kopirait kopirait is online now
CG Top Poster Club

kopirait's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Apr 2010
Location: -- .- ...
Posts: 24,631
Thanks (Received): 37
Likes (Received): 189
Blog Entries: 2
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by TT View Post
DDD tulis 'Balance' di IG, jadi tanda tanya



KIRA-kira 30 minit lalu, pelakon Datin Diana Danielle yang merupakan isteri kepada Datuk Farid Kamil telah memuat naik status di Instagramnya.

Tulisnya ringkas iaitu ‘Balance’ tanpa apa-apa kapsyen lain.

Adakah merujuk kepada kes yang berlaku terhadap suaminya atau tiada kaitan langsung, tidak diketahui.

Pun begitu, meski tidak faham apakah yang dimaksudkan oleh Diana tersebut namun pengikut-pengikut Diana memberikan kata-kata semangat buatnya dan suami.

Atikahhalimm - Pedulikan apa kata orang cakap

Fattshah95 - I tahu you kuat

Arizaahmad71 - Ujian hebat 2018. Harap you ok.

Semalam Farid Kamil telah dikenakan tahanan reman selama empat hari bagi membantu siasatan berhubung kes mengamuk dan menyerang seorang anggota polis serta dua orang awam di Balai Polis Trafik Kota Damansara semalam.

Majistret Zakir Asyraf Zubir membenarkan permohonan itu.


http://www.sinarharian.com.my/hibura...tanya-1.782817
ini artwork designer bernama Ryan Crouchman.
dahlah tak letak kredit, main rembat je.

malaysian.
__________________

E-Book Panduan FB Ads Untuk Buta IT [RM20] | PM SEKARANG!
SERVIS REKA GRAFIK DI SINI!

Reply With Quote
Likes cek mek molek liked this post
  #264  
Old 13-01-2018, 04:11 PM
cek mek molek cek mek molek is online now
CG Top Poster Club

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2013
Posts: 25,473
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1184
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by kopirait View Post
ini artwork designer bernama Ryan Crouchman.
dahlah tak letak kredit, main rembat je.

malaysian.
nice info tuan

tu la, saya ingatkan DDD yg buat. fikir kira power jugak DDD buat A gitu. rupanya dia ceduk org punya hasil seni dan kreativiti org lain, lahai..
__________________
Reply With Quote
  #265  
Old 13-01-2018, 04:35 PM
sangbogol sangbogol is offline
CG Top Poster Club

sangbogol's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2007
Location: Bulan-Bintang-Matahari
Posts: 24,764
Thanks (Received): 11
Likes (Received): 25
Active Level
My Mood:
Default

poyo ja mamat ni,macam ni punya manusia sultan bagi datuk....cehhh
__________________
"Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah"
Reply With Quote
  #266  
Old 13-01-2018, 04:41 PM
GamezStar GamezStar is offline
CG Top Poster Club

GamezStar's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jul 2008
Posts: 24,739
Thanks (Received): 196
Likes (Received): 98
Active Level
My Mood:
Default

maksudnya diana pon penah kene tampo la tu
Reply With Quote
  #267  
Old 13-01-2018, 04:44 PM
dausbiz dausbiz is offline
CG Top Poster Club

dausbiz's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Apr 2015
Location: www.rahsiafirdaus.com
Posts: 36,196
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 580
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by sangbogol View Post
poyo ja mamat ni,macam ni punya manusia sultan bagi datuk....cehhh
Nie ujian hebat bagi seorang manusia

Doa yang baik baik agar hidup dipermudahkan
__________________


INFO PERCUMA RAHSIA Kenikmatan SEKS SUAMI ISTERI di www.rahsiafirdaus.com

Call/whatsapp/telegram 016-4650338
Reply With Quote
  #268  
Old 13-01-2018, 06:46 PM
TT TT is online now
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 119,479
Thanks (Received): 194
Likes (Received): 10530
Active Level
My Mood:
Default

Rakan artis beri sokongan buat Farid dan Diana


ANTARA rakan artis yang memberi sokongan buat Farid dan Diana melalui Instagram mereka. - UTUSAN

KUALA LUMPUR 13 Jan. - Selepas beberapa hari mendiamkan diri di laman sosial, pelakon Datin Diana Danielle kini mula berkongsi rasa hati di laman Instagram miliknya.

Bagaimanapun tidak tahu makna sebenar perkongsian itu memandangkan tiada kapsyen yang ditulis.

“Balance” dan “Growth” adalah dua gambar yang dimuat naik Diana sejak 13 jam lalu.

Sebelum itu Diana terus diburu media selepas suaminya Datuk Farid Kamil ditahan reman pada Jumaat bagi membantu siasatan berhubung kes mengamuk dan menyerang seorang anggota polis serta dua orang awam di Balai Polis Trafik Kota Damansara pada Khamis lalu.

Menerusi kenyataan Fadzil Zahari yang juga adik Farid, dia memberitahu, kemungkinan abangnya itu berada dalam keadaan tertekan kerana tidak dapat berjumpa dengan dua orang anaknya.

Diana bagaimanapun menyangkal kenyataan tersebut dan memberitahu kenyataan adik iparnya itu sama sekali tidak benar.

Sementara itu ketika netizen terus ‘membelasah’ Farid nampaknya rakan artis lain memberi sokongan buat pasangan tersebut.

Menerusi beberapa status yang dimuat naik di laman Instagram selebriti seperti Fizo Omar, Rozita Che Wan, Lisa Surihani, Zul Ariffin dan Izara Aishah, selain memuat naik gambar Farid dan Diana, mereka juga turut meminta peminat agar mendoakan semoga keluarga ini kuat dalam mengharungi dugaan yang sedang dihadapi.


http://www.utusan.com.my/hiburan/rak...#ixzz543o7HkAO
Reply With Quote
  #269  
Old 13-01-2018, 06:49 PM
TT TT is online now
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 119,479
Thanks (Received): 194
Likes (Received): 10530
Active Level
My Mood:
Default


..
Reply With Quote
  #270  
Old 13-01-2018, 07:01 PM
cek mek molek cek mek molek is online now
CG Top Poster Club

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2013
Posts: 25,473
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1184
Active Level
My Mood:
Default

growth tu hasil karya seni sapa la yg DDD ambik tu
__________________
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump