Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #61  
Old 19-05-2017, 05:11 PM
CyberMachine CyberMachine is offline
Legendary Member

CyberMachine's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Oct 2009
Posts: 19,622
Thanks (Received): 18
Likes (Received): 16
Active Level
My Mood:
Default

apsal la salahkan pusat zakat

nak tolong..tolong je la.

entah entah pusat zakat pun x tau kes ni...
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #62  
Old 19-05-2017, 05:26 PM
simplest_box simplest_box is offline
Active Plus

simplest_box's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2012
Posts: 4,376
Thanks (Received): 9
Likes (Received): 9
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by johor1976 View Post
Bukan politik. Etika kerja.
Tak penuhkan SKT atau KPI.
Ada yg tercicir.
Aku hormat pandangan kau.
Maksud aku ialah tanggungjawap kita semua utk membantu, termasuk la wakil rakyat.
Sejuk hati aku bila ada forumer dalam cg ni terus tanya no akaun utk bagi bantuan
Reply With Quote
  #63  
Old 19-05-2017, 05:45 PM
no trade no trade is offline
Super Active

no trade's Avatar
 
Trader Rating: (12)
Join Date: May 2008
Posts: 6,415
Thanks (Received): 11
Likes (Received): 26
Active Level
My Mood:
Default

Dalam ni setakat pandai ckp je, yg mana duk area KL tu blh la melawat family ni, lps tu mintak no acc. kita viral kan, mmber2 yg duduk jauh mcm den dlm cg ni blh bantu.
__________________
"Kita bangsa dan umat yang punya satu Tuhan, satu Nabi, satu Kitab, satu Qiblat; mengapa kita tidak boleh jadi satu bersatu dan berpadu menjadi Satu Umat."

Tempahan Maruku Idamanku Telah Dibuka
NyuMmmm
Reply With Quote
  #64  
Old 19-05-2017, 10:58 PM
johor1976 johor1976 is offline
Super Active

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2016
Posts: 5,980
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 185
Active Level
Default

Terbaik la rafizi
Reply With Quote
  #65  
Old 19-05-2017, 11:28 PM
kasmarol kasmarol is offline
Super Active

kasmarol's Avatar
 
Trader Rating: (11)
Join Date: Dec 2008
Location: terengganu
Posts: 9,875
Thanks (Received): 53
Likes (Received): 0
Active Level
Default

melayu x semestinya islam itu sj yg aku pegang..
Reply With Quote
  #66  
Old 19-05-2017, 11:30 PM
kopirait kopirait is offline
CG Top Poster Club

kopirait's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Apr 2010
Location: -- .- ...
Posts: 23,449
Thanks (Received): 37
Likes (Received): 82
Blog Entries: 2
Active Level
My Mood:
Default

dah 7 page.
takde ke geng CG yang dok KL jenguk?

gua nak no akaun.
__________________
Reply With Quote
  #67  
Old 19-05-2017, 11:42 PM
dausbiz dausbiz is offline
CG Top Poster Club

dausbiz's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Apr 2015
Location: www.rahsiafirdaus.com
Posts: 31,628
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 435
Blog Entries: 1
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by kopirait View Post
dah 7 page.
takde ke geng CG yang dok KL jenguk?

gua nak no akaun.
Rasa kalau boleh turun tengok sembang tanya apa masalah sebenarnya

Kadang sokongan moral lagi berharga pada wang ringgit

Kenal pasti masalah dari mulut dia sendiri
__________________


Komisyen Lebih RM1,000 untuk yang rekemen pelanggan pada saya di www.rahsiafirdaus.com

Call/whatsapp/telegram 016-4650338
Reply With Quote
  #68  
Old 20-05-2017, 12:07 AM
antarakasih antarakasih is offline
Super Active

antarakasih's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2014
Posts: 6,148
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 41
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by stillFX View Post
Malu wei... Orang Islam dibantu oleh orang bukan Islam. Apa benda semua ni.

Wahai pemegang amanah orang Islam... menjawablah kamu di sana nanti. Demmmmmmm
BEZA PEMIMPIN SEKARANG
DAN PEMIMPIN DULU (KHALIFAH ISLAM)

kalau zaman khalifah tn,,khalifahnya x senang tidur,,
dia pening fikir ,,apakah rakyat dia semua
cukup keperluannya,,dia takut jika dipertanggunjwb di kubur,,
sangat takut,,xsenang tidur,,smpai dia sanggup menyamar
jadi rakyat biasa untuk melihat keadaan rakyat,,,
semua dipastikan cukup,,

tapi zaman kita,,duit berjuta dalam pusat zakat..
time nk mintak banyak betul songeh nak bagi,,nauzubillah,,

zaman pemerintahan skrng hasil dari jajahan barat..
tunggu la zaman khalifah kelak,,
__________________
KONSISTEN PIP VIP.SIGNAL FOREX 50-300%.REFERRAL PROMO CODE : KASIH.PROMO45%
http://konsistenpipvip.blogspot.com/

testis signal thorbaik
Reply With Quote
  #69  
Old 20-05-2017, 01:24 AM
on9shoppers on9shoppers is offline
Active Plus

 
Trader Rating: (2)
Join Date: Aug 2009
Posts: 2,673
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 5
Active Level
Default

ada perkembangan ka
Reply With Quote
  #70  
Old 20-05-2017, 01:30 AM
asx23 asx23 is offline
Active Member

asx23's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2016
Posts: 1,719
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 73
Active Level
Default

erm........
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply Share This Thread

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold