Forex Gratis! Modal - hadiah dari broker. Dapatkan bonus $50!


     
All banners are advertisements only. CG does not endorse or vouch for any advertisers. Read Disclaimer HERE


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Seram, Misteri, Hantu, Ngeri, Pelik

Recommended Brokers

CG Sponsors



CG Updates
0 Reverting back old theme
Last Post: CariGold
Posted On: 06-05-2017
Replies: 0
Views: 5,464
0 CariGold new theme version - and more features are coming!
Last Post: niagafx
Posted On: 06-05-2017
Replies: 538
Views: 16,230
0 Video embed in post
Last Post: CariGold
Posted On: 15-12-2016
Replies: 0
Views: 21,928
More...
Reply
 
Thread Tools
  #11  
Old 07-12-2009, 07:20 PM
LIpas_penIn LIpas_penIn is offline
Regular

LIpas_penIn's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2006
Posts: 312
Thanks (Received): 9
Likes (Received): 0
Dislikes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default Edisi Cik Langsuyor

Salam all...

Tempat = Belakang Masjid Ubudiah,Bukit Chandan, Kuala Kangsar
Masa = 9-12 Malam
Ahli = 7-9 orang
Suspek = Cik Langsuyor


Kembali dangan cerita pemancing edisi seram. hehe...

Kisah di berlaku di sekitar tahun 1996-97. Lama dah, tapi masih segar di ingatan, aku bersama rerakan bercadang nak memancing lampam di Sungai Perak. Sebenarnya sgt banyak port utk memancing lampam di sekitar bukit chandan, tapi kami semua bersetuju nak memancing di belakang masjid Ubudiah pasal sana sesuai untuk aktiviti memancing beramai-ramai. Walaupun dengar2 cerita tempat yg nak dituju agak keras. Tapi disebabkan ramai, dan musim lampam tgk rancak, hantu setan tolak tepi dulu... hehehe


Nak di jadikan cerita, dalam ramai2 tu, ada seorang yang last minit kensel, pasal ada hal peribadi. kami pun ramai2 mengutuk budak yg tak jadi pergi tu kononnya dia tu penakut la, anak emak la, memacam la kene kutuk budak yg tak jadi pergi tu.. hehehe...


Malam tu, dalam jam 9 kami bertolak kesana, semuanya bawak motor pasal kereta mmg tak muat. mana muat 8 orang naik kereta beb... hehehe...


Sampai je ke destinasi, kami semua kene turun melalui lereng bukit yang agak curam sebelum sampai ke tebing sungai yg berdataran. Lokasi sesuai untuk memancing. turun je di tepi tebing, tanpa banyak cerita, semua pasang jorang dah letak umpan. Umpan pulak pakai perut ayam yg dah peram 2-3 hari, dia punya bau... wow, hehehe... tapi apa nak buat, itu makanan peberet lampam. hehehe...kami semua duduk berbaris di tepi tebing sungai,

Masa terus berlalu, ikan lampam dah banyak naik kedarat. tapi aktiviti memancing diteruskan, ikan tgh main, takkan mau berenti kot..

tiba tiba.. jeng jeng jeng.....


plop ..!!! plopp...!!!

Bunyi air dilempar batu2 kecil. Mula2 kami semua tak endahkan bunyi air tu, sebab ingatkan bunyi air sungai berkocak, tapi lepas diperhatikan betul2, kami dapati bunyi itu terhasil dari batu yang dibaling kedalam sungai...

Pada mulanya, semua orang pakat2 buat tak tahu je dengan kejadian tersebut, tapi makin dibiarkan makin menjadi-jadi... yang herannya, kami semua duduk sebaris dan kami semua duduk dekat dgn tebing sungai, kalau nak diikutkan logik akal, takkan sorang pun yang tak kena baling dgn batu. power betul orang yang baling tu.

dan kami mulanya ingatkan orang yg baling batu itu adalah kawan kami yg tak jadi pergi, tak puas hati kene kutuk punya pasal, saja je datang senyap2 dan nak takutkan kami semua. jadi, semua orang pun bangun dan berjalan kearah lereng bukit untuk melihat samada ada tak orang menyorok kat situ. cari punya cari tak ada.
Ada la dua-tiga orang yang mulutnya mak babak dia tak ambil insuran dulu dah start maki hamun orang yg baling batu tu. hehehe... Hati memasing mula rasa tak sedap. kita orang pun patah balik ke tepi tebing dan duduk.Baru je letak punggung kat atas tanah,


Bedebab..!!!!


seketul batu sungai bersaiz lebih kurang bateri kereta jatuh betul2 dekat tempat kami berkumpul, besar bateri kereta beb, kalau kena kepala tak tau la.. terus semua bangun dah tengok ke tepi lereng, masa itulah kami nampak bebola api, sedang berpusing ligat betul2 di tepi tebing. aku pulak time tu dah tgk kira kanan, kalau sorang start lari.. aku pun lari jugak.. takkan nak tunggu kot.. tapi nak lari kemana, sungai? mana nak lari... tu yg terpacak je semua tu.. hahaha....

Nasib baik ada sorang yang agak brave, dia azan... elok jer dia melaungkan azan, bebola api tu terus berputar ligat dan..terus terbang melangkaui kepala kami semua menuju ke seberang sungai.... masa dia terbang atas kepala tu, semua otomatik meniarap atas tanah takut kene sambar, angin mmg kuat time tu dan kami memang nampak dia terbang menyeberang sungai perak menuju ke seberang...


Terus semua bangun packing barang pancing terus balik, yg kelakarnya, masa packing semua berlagak cool, masa nak naik lereng bukit, sekor2 kelam kabut nak naik dulu... hahahaha... dan yg paling tak bestnya, bila dah sampai ke motor, baru perasan yg ikan lampam tertinggal... hahaha... sorang pun tak berani nak patah balik amek...



P/s jgn takbur walaupun kita ramai... pasal benda tu, dia sekor pun dah cukup... hehehehe
__________________
walaupun bull berkaki empat
ditampor bear jatuh terlipat
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
Paid Advertisement
  #12  
Old 07-12-2009, 09:37 PM
ochette ochette is offline
Newbie

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Dec 2008
Posts: 43
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Dislikes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

bravo,bravo...gempak laaa citer2 kalian ... ada lg x??
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #13  
Old 07-12-2009, 10:00 PM
BlackPepper BlackPepper is offline
Active Plus

BlackPepper's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Oct 2009
Location: someWHERE?????
Posts: 4,911
Thanks (Received): 50
Likes (Received): 0
Dislikes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

mancing je ke.. den ada gak tp bukan mancing le.. den camping lam utan..cite kang lari tajuk plak.

Last edited by BlackPepper; 08-12-2009 at 01:01 PM..
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #14  
Old 07-12-2009, 11:59 PM
bahtiar bahtiar is offline
Active Member

bahtiar's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,876
Thanks (Received): 180
Likes (Received): 0
Dislikes (Received): 0
Active Level
Default

salam

meh aku citer pulak pengalaman adik aku yg gila meroyan sesgt mancing sampai tak kira sesudah subuh baru nak balik

lokasi : empangan Klang Gate
masa : 8 malam
ahli : ahli 2 org aje (kwn dia sorang tu OKU..rabun tahap kritikal pon gila mancing gak..adik aku kena pimpin)
suspek: hantu tadak kepala

Kisah ni baru aje jadi...dalam bulan 6 mcm tu,..adik aku ni ada ajak aku sekali pegi..aku tak boleh pegi la..sebab nak pegi amik org rumah kat tempat keje..so dia takde geng..kebetulan..member dia yg OKU ni dtg rumah..(walaupon rabun tapi bwk motor hebat gak hahaha) dia mmg kaki mancing..sebab rabun..terkena gam gajah masa nak picit benda alah tu...iskhh iskhh

so dia ajak la sekali kwn dia tu...sampai kat sana terus la campak mata kail kat anak sungai bwh empangan tu...dorang tak masuk pon kat empangan tu sebab ada polis jaga...kat bwh sungai tu mmg best gak time dorang bukak air...air tgh besar..(aku pon penah dpt ikan Toman kat situ..hahaha) dah tiba waktu senja...kwn dia yg rabun tu dok meraba-raba cari umpan...hahaha (aku dah kasitau ngan adik aku..jgn bwk dia..susah nanti..hehe) so adik aku la terpaksa sarungkan umpan cacing kat dia..wakakaka!!!....time tu dah nak masuk maghrib dalam pukul 7.30 mcm tu la...kat situ dah gelap..sebab keliling hutan..

waktu tu baru dpt 3-4 ekor ikan Talapia besar tapak tangan (jadiklah)...so kwn dia dah ajak balik sebab dah tak nampak...adik aku ckp rileks la aku pimpin ko karang...hehehe

Tengah leka memancing..ada dengar suara org dtg...so dorang ingat ada org dtg nak mancing ke hapa..(kat situ port org beromen pon ada) huhuuu....so dorang buat tak reti jela...

tiba-tiba suara jejak org tu makin dekat la pulak...dorang buat tak tahu lagi la..sebab dok khusyuk mancing...alih2 org tu pon tegur...weii dah malam tak ingat nak balik ke?? adik aku pon toleh la belakang...PERGHHH!!!! punya la terkejut nampak org tu tgh bwk kepala dia sendiri...lintang pukang adik aku lari...hehehe...

so korang pon mesti fikir pulak..apa jadi dengan kwn dia yg dah tak npk mlm2 tu kan? ...sebelum tu...biar aku habis kan dulu hal adik aku ni...dia dah lari sampai kat kereta dia...baru dia teringat kat kwn dia

lepas tu dia cuak jugak nak masuk balik kat situ....mujurlah kat situ ada kampung setinggan...so adik aku ajak la 3 org kampung yg ada kat situ pegi tgk kawan dia tu... ....

sambil2 jalan menuju ketempat tu..org kampung tu pon bg la nasihat..jangan mancing kat sini time2 malam...kang nyosal..org ramai dah jumpa hehehe....adik aku time tu diam aje...sbb takut tak habis lagi...

sampai aje kat tempat tu...dia tgk elok aje kwn dia tu dok mancing lagi... ...pastu dia kata la..wehh..jom balik...kwn dia kata la..laa...tadi elok aje dah nak balik pulak..hehehe...

so adik aku bwk lah dia balik...tapi tak cerita apa2 pon..sebab masih takut lagi....kwn dia dok heran...apa kena ko ni...adik aku diam aje....hahaha

sampai kat rumah baru dia start cerita...tadi aku npk hantu tgh bwk kepala....sorry aku tinggalkan kau..kwn dia tu tersengih2...bila masa la pulak ko npk hantu? bila masa pulak kau tinggalkan aku? ...elok aje ko dok sembang ngan aku tadi..HAHHH SUDAHH!!....

lagi menggigil adik aku dgr cerita kwn dia tu....so sampai skrg kwn dia tak percaya adik aku tinggalkan dia...

jadi siapa pulak yg dok lepak ngan kawan dia yg OKU tu??
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #15  
Old 08-12-2009, 12:13 AM
asyraf77 asyraf77 is offline
Active Member

asyraf77's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,123
Thanks (Received): 8
Likes (Received): 0
Dislikes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Send a message via Yahoo to asyraf77 Send a message via Skype™ to asyraf77
Default

Quote:
Originally Posted by bahtiar View Post
salam

meh aku citer pulak pengalaman adik aku yg gila meroyan sesgt mancing sampai tak kira sesudah subuh baru nak balik

lokasi : empangan Klang Gate
masa : 8 malam
ahli : ahli 2 org aje (kwn dia sorang tu OKU..rabun tahap kritikal pon gila mancing gak..adik aku kena pimpin)
suspek: hantu tadak kepala

Kisah ni baru aje jadi...dalam bulan 6 mcm tu,..adik aku ni ada ajak aku sekali pegi..aku tak boleh pegi la..sebab nak pegi amik org rumah kat tempat keje..so dia takde geng..kebetulan..member dia yg OKU ni dtg rumah..(walaupon rabun tapi bwk motor hebat gak hahaha) dia mmg kaki mancing..sebab rabun..terkena gam gajah masa nak picit benda alah tu...iskhh iskhh

so dia ajak la sekali kwn dia tu...sampai kat sana terus la campak mata kail kat anak sungai bwh empangan tu...dorang tak masuk pon kat empangan tu sebab ada polis jaga...kat bwh sungai tu mmg best gak time dorang bukak air...air tgh besar..(aku pon penah dpt ikan Toman kat situ..hahaha) dah tiba waktu senja...kwn dia yg rabun tu dok meraba-raba cari umpan...hahaha (aku dah kasitau ngan adik aku..jgn bwk dia..susah nanti..hehe) so adik aku la terpaksa sarungkan umpan cacing kat dia..wakakaka!!!....time tu dah nak masuk maghrib dalam pukul 7.30 mcm tu la...kat situ dah gelap..sebab keliling hutan..

waktu tu baru dpt 3-4 ekor ikan Talapia besar tapak tangan (jadiklah)...so kwn dia dah ajak balik sebab dah tak nampak...adik aku ckp rileks la aku pimpin ko karang...hehehe

Tengah leka memancing..ada dengar suara org dtg...so dorang ingat ada org dtg nak mancing ke hapa..(kat situ port org beromen pon ada) huhuuu....so dorang buat tak reti jela...

tiba-tiba suara jejak org tu makin dekat la pulak...dorang buat tak tahu lagi la..sebab dok khusyuk mancing...alih2 org tu pon tegur...weii dah malam tak ingat nak balik ke?? adik aku pon toleh la belakang...PERGHHH!!!! punya la terkejut nampak org tu tgh bwk kepala dia sendiri...lintang pukang adik aku lari...hehehe...

so korang pon mesti fikir pulak..apa jadi dengan kwn dia yg dah tak npk mlm2 tu kan? ...sebelum tu...biar aku habis kan dulu hal adik aku ni...dia dah lari sampai kat kereta dia...baru dia teringat kat kwn dia

lepas tu dia cuak jugak nak masuk balik kat situ....mujurlah kat situ ada kampung setinggan...so adik aku ajak la 3 org kampung yg ada kat situ pegi tgk kawan dia tu... ....

sambil2 jalan menuju ketempat tu..org kampung tu pon bg la nasihat..jangan mancing kat sini time2 malam...kang nyosal..org ramai dah jumpa hehehe....adik aku time tu diam aje...sbb takut tak habis lagi...

sampai aje kat tempat tu...dia tgk elok aje kwn dia tu dok mancing lagi... ...pastu dia kata la..wehh..jom balik...kwn dia kata la..laa...tadi elok aje dah nak balik pulak..hehehe...

so adik aku bwk lah dia balik...tapi tak cerita apa2 pon..sebab masih takut lagi....kwn dia dok heran...apa kena ko ni...adik aku diam aje....hahaha

sampai kat rumah baru dia start cerita...tadi aku npk hantu tgh bwk kepala....sorry aku tinggalkan kau..kwn dia tu tersengih2...bila masa la pulak ko npk hantu? bila masa pulak kau tinggalkan aku? ...elok aje ko dok sembang ngan aku tadi..HAHHH SUDAHH!!....

lagi menggigil adik aku dgr cerita kwn dia tu....so sampai skrg kwn dia tak percaya adik aku tinggalkan dia...

jadi siapa pulak yg dok lepak ngan kawan dia yg OKU tu??
hantu tu smbg pe ngan kwan oku tu..nk tau gak..
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #16  
Old 08-12-2009, 12:25 AM
JatJat JatJat is offline
Regular

JatJat's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Feb 2009
Posts: 729
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Dislikes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by 12daily_pro View Post
akupun pernah kena usik masa menjala udang kat mengabang bakong , batu rakit terengganu ... org terengganu tau la... hehehe ... dengar mengilai 3 kali ... panjang siot ..... sayup2 je dengar, makin lama makin dekat ... akupun balik camtu jerk ... so far alhamdulillah xde ape2...

p/s - x reti nk cerita kasi seram ...
Huh..Kawasan2 pandai atau lubuk2 kt Trg ni jaga2 sikit...Aku kurang minat memancing, selaku pompuan, aku kurang sabar bab-bab menunggu ni..hahahha..Tapi aku suka cerita2 seram...hehehe, Kat Chendering heboh tahun lepas ngan citer ponti. Pantai Tok Jembal, jaga2 tongah2 malam weh, member2 aku balik dari bandar KT ke Tok JEmbal naik 2 keta, dari bandar confirm ikut belakang keta kt depan, bila masuk kawasan tok jembal, pantai epot, gelap2 sikit, bila diorg smpi kat tempat terang yg kt depan kuar ke jalan besar, keluar ikut 2 jalan berlainan...Sorry lari sikit dari tajuk, tapi tempat aku sebut kat atas tadik kawasan feveret pemancing, org Trg tau laa...
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #17  
Old 08-12-2009, 12:26 AM
the_ultimatez_najman the_ultimatez_najman is offline
Active Plus

the_ultimatez_najman's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Oct 2008
Location: bellaLUNA
Posts: 2,852
Thanks (Received): 33
Likes (Received): 0
Dislikes (Received): 0
Active Level
Send a message via Yahoo to the_ultimatez_najman
Default

kisah bapak aku dan birasnya


Tempat = Bukit merah..kat tasik hotel kitorang
Masa = tghmalam 12a.m-3a.m
Ahli = 5 orang
Suspek = Hantu apetah..galah kot

Kisah nyer.bpak aku dan genge2 mancing kat tasik tu..tgh best2 mancing,pakcik aku nmpak mcm lembanga kat tengah tasik tu..pakcik aku ni pon diam je la..mule2 nmpak sorang..tetiba ramai pulak..huhuh..then pakcik aku bgitau kat geng2 yg lain..diorang pon perasan bende yg sama..rumpe2 nyer..geng2 bpak aku ni duduk betol2 atas kangkang hantu ni..bpak aku kate hantu tu besar,tinggi gile..huuh..linktang pukang lari naik kate..mancing,tika sume tinggal kat situ....hahaha
__________________
Makan Nasi | Lauk Pauk | Gi Skola | Main PC | Hari2
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #18  
Old 08-12-2009, 12:33 AM
JatJat JatJat is offline
Regular

JatJat's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Feb 2009
Posts: 729
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Dislikes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by bahtiar View Post
salam

meh aku citer pulak pengalaman adik aku yg gila meroyan sesgt mancing sampai tak kira sesudah subuh baru nak balik

lokasi : empangan Klang Gate
masa : 8 malam
ahli : ahli 2 org aje (kwn dia sorang tu OKU..rabun tahap kritikal pon gila mancing gak..adik aku kena pimpin)
suspek: hantu tadak kepala

Kisah ni baru aje jadi...dalam bulan 6 mcm tu,..adik aku ni ada ajak aku sekali pegi..aku tak boleh pegi la..sebab nak pegi amik org rumah kat tempat keje..so dia takde geng..kebetulan..member dia yg OKU ni dtg rumah..(walaupon rabun tapi bwk motor hebat gak hahaha) dia mmg kaki mancing..sebab rabun..terkena gam gajah masa nak picit benda alah tu...iskhh iskhh

so dia ajak la sekali kwn dia tu...sampai kat sana terus la campak mata kail kat anak sungai bwh empangan tu...dorang tak masuk pon kat empangan tu sebab ada polis jaga...kat bwh sungai tu mmg best gak time dorang bukak air...air tgh besar..(aku pon penah dpt ikan Toman kat situ..hahaha) dah tiba waktu senja...kwn dia yg rabun tu dok meraba-raba cari umpan...hahaha (aku dah kasitau ngan adik aku..jgn bwk dia..susah nanti..hehe) so adik aku la terpaksa sarungkan umpan cacing kat dia..wakakaka!!!....time tu dah nak masuk maghrib dalam pukul 7.30 mcm tu la...kat situ dah gelap..sebab keliling hutan..

waktu tu baru dpt 3-4 ekor ikan Talapia besar tapak tangan (jadiklah)...so kwn dia dah ajak balik sebab dah tak nampak...adik aku ckp rileks la aku pimpin ko karang...hehehe

Tengah leka memancing..ada dengar suara org dtg...so dorang ingat ada org dtg nak mancing ke hapa..(kat situ port org beromen pon ada) huhuuu....so dorang buat tak reti jela...

tiba-tiba suara jejak org tu makin dekat la pulak...dorang buat tak tahu lagi la..sebab dok khusyuk mancing...alih2 org tu pon tegur...weii dah malam tak ingat nak balik ke?? adik aku pon toleh la belakang...PERGHHH!!!! punya la terkejut nampak org tu tgh bwk kepala dia sendiri...lintang pukang adik aku lari...hehehe...

so korang pon mesti fikir pulak..apa jadi dengan kwn dia yg dah tak npk mlm2 tu kan? ...sebelum tu...biar aku habis kan dulu hal adik aku ni...dia dah lari sampai kat kereta dia...baru dia teringat kat kwn dia

lepas tu dia cuak jugak nak masuk balik kat situ....mujurlah kat situ ada kampung setinggan...so adik aku ajak la 3 org kampung yg ada kat situ pegi tgk kawan dia tu... ....

sambil2 jalan menuju ketempat tu..org kampung tu pon bg la nasihat..jangan mancing kat sini time2 malam...kang nyosal..org ramai dah jumpa hehehe....adik aku time tu diam aje...sbb takut tak habis lagi...

sampai aje kat tempat tu...dia tgk elok aje kwn dia tu dok mancing lagi... ...pastu dia kata la..wehh..jom balik...kwn dia kata la..laa...tadi elok aje dah nak balik pulak..hehehe...

so adik aku bwk lah dia balik...tapi tak cerita apa2 pon..sebab masih takut lagi....kwn dia dok heran...apa kena ko ni...adik aku diam aje....hahaha

sampai kat rumah baru dia start cerita...tadi aku npk hantu tgh bwk kepala....sorry aku tinggalkan kau..kwn dia tu tersengih2...bila masa la pulak ko npk hantu? bila masa pulak kau tinggalkan aku? ...elok aje ko dok sembang ngan aku tadi..HAHHH SUDAHH!!....

lagi menggigil adik aku dgr cerita kwn dia tu....so sampai skrg kwn dia tak percaya adik aku tinggalkan dia...

jadi siapa pulak yg dok lepak ngan kawan dia yg OKU tu??

wahahhahahahha....Mesti hantu tadak kepala tu la tu...Mesti dia rasa tercabar gak bakper lah org ni tak takut kat aku...
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #19  
Old 08-12-2009, 12:34 AM
Musicaldeath_00 Musicaldeath_00 is offline
Active Member

Musicaldeath_00's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2008
Location: Somewhere Over The Rainbow,Far Beyond The Sun...
Posts: 1,935
Thanks (Received): 87
Likes (Received): 0
Dislikes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by JatJat View Post
Huh..Kawasan2 pandai atau lubuk2 kt Trg ni jaga2 sikit...Aku kurang minat memancing, selaku pompuan, aku kurang sabar bab-bab menunggu ni..hahahha..Tapi aku suka cerita2 seram...hehehe, Kat Chendering heboh tahun lepas ngan citer ponti. Pantai Tok Jembal, jaga2 tongah2 malam weh, member2 aku balik dari bandar KT ke Tok JEmbal naik 2 keta, dari bandar confirm ikut belakang keta kt depan, bila masuk kawasan tok jembal, pantai epot, gelap2 sikit, bila diorg smpi kat tempat terang yg kt depan kuar ke jalan besar, keluar ikut 2 jalan berlainan...Sorry lari sikit dari tajuk, tapi tempat aku sebut kat atas tadik kawasan feveret pemancing, org Trg tau laa...
laa..org ganu ke???hehe...area airport kat stadium baru pun memang agak keras...dulu sblm naik stadium tmpt org buang bnda2...hehe..
__________________
I Rather Die On My Feet....Than Live On My Knee......

I Am Whispering Wind...Whisper In The Red Sky....
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
  #20  
Old 08-12-2009, 12:34 AM
FaRid^sp FaRid^sp is offline
Super Active

FaRid^sp's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2009
Location: Sg Petani - Kedah
Posts: 5,750
Thanks (Received): 13
Likes (Received): 0
Dislikes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Send a message via Yahoo to FaRid^sp
Default

awat hangpa tak mintak nombor ??
Reply With Quote
Likes 0 Dislikes 0
 
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +8. The time now is 08:38 PM.


Copyright ©2000 - 2017, CariGold.com.
All posts published herein are merely based on individual views, and they do not expressly or by implications represent those of CariGold.com or its owner. It is hereby made clear that CariGold.com does not endorse, support, adopt or vouch any views, programs and/or business opportunities posted herein. CariGold.com also does not give and/or offer any investment advice to any members and/or readers. All members and readers are advised to independently consult their own consultants, lawyers and/or families before making any investment and/or business decisions. This forum is merely a place for general discussions. It is hereby agreed by all members and/or readers that CariGold. com is in no way responsible and/or liable for any damages and/or losses suffered by anyone of you