Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #251  
Old 18-04-2017, 02:38 PM
asamboy asamboy is offline
Active Member

asamboy's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2013
Posts: 1,218
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 74
Active Level
My Mood:
Default

amik contoh ketum la..org2 tua dlu rebus buat minum lps letih g bkebun
skrg nie dok hari2 cakeroi pa keje pun haram xjadi..
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #252  
Old 18-04-2017, 02:38 PM
Alba Meira Alba Meira is offline
Permanently Banned

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jan 2008
Location: Planet Cybertron
Posts: 344
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 61
Active Level
Default

Aku sokong ganja dihalalkan...Ganja ialah sejenis tumbuhan herba.

Yang haram tu benda memabukkan..Arak tu lebih banyak buat orang jadi hilang pertimbangan.
__________________
Orang-orang sesat boleh jadi akan pulang ke jalan yang benar.

Orang orang yang merasa dirinya benar sahaja sudah sesat.
Reply With Quote
  #253  
Old 18-04-2017, 02:48 PM
percumaforex percumaforex is offline
Super Active

percumaforex's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2012
Posts: 7,066
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 7
Active Level
My Mood:
Default

errr..apa apa la
Reply With Quote
  #254  
Old 21-04-2017, 11:39 PM
aeolian aeolian is offline
Active Plus

aeolian's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2010
Posts: 2,790
Thanks (Received): 13
Likes (Received): 5
Active Level
Default

tak payah la halalkan ganja kat malaysia ni nanti budak2 raver bertukar arah nak jadi budak2 rasta jamaica pulak pastu hisap ganja ramai2 kat taman klcc.

daripada jadi macamtu baik aku doakan tanah melayu kena jajah dengan portugis balik.

at least portugis ada ronaldo malaysia apa je ada najib kepit je ada.

melainkan kalo halalkan ganja untuk tujuan perubatan saja yg tu je aku setuju.

kalo nak halalkan ganja untuk rekreasi baik tak payah la.

mentaliti org malaysia ni nak sama2 jaga kebersihan tandas awam pun belum mampu lagi ada hati nak halalkan ganja.
Reply With Quote
  #255  
Old 21-04-2017, 11:47 PM
imatheonlyone imatheonlyone is online now
Legendary Member

 
Trader Rating: (20)
Join Date: Mar 2009
Posts: 10,352
Thanks (Received): 29
Likes (Received): 49
Active Level
Default

Believe it or not, ganja high lg cepat Dari arak...kene lak klu yg jenis kene all green atau cam 90% bal 10% rokok
Reply With Quote
  #256  
Old 21-04-2017, 11:50 PM
lambda123 lambda123 is offline
Super Active

 
Trader Rating: (3)
Join Date: Aug 2008
Posts: 6,145
Thanks (Received): 158
Likes (Received): 107
Active Level
My Mood:
Default

Kesan ganja tinggal dalam tubuh seminggu. Lagi banyak hisap lagi lama.
Reply With Quote
  #257  
Old 22-04-2017, 12:05 AM
terompah terompah is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2009
Posts: 840
Thanks (Received): 29
Likes (Received): 17
Active Level
Default

Kkdg x phm dgn org umno nih..setakat mana sgt stress tu boleh hilang dgn cara nih.bila dh abis kesan ganja, stress balik..cm xde solution smpai bila..bnda berulang.baik dorang pikir cara kurangkan kos sara hidup rakyat..lg bnyk membantu..
Reply With Quote
  #258  
Old 22-04-2017, 12:12 AM
TT TT is online now
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 117,477
Thanks (Received): 194
Likes (Received): 9760
Active Level
My Mood:
Default

lupa plak 20 april hari ganja sedunia

Reply With Quote
  #259  
Old 22-04-2017, 02:31 AM
safuans safuans is online now
Regular

safuans's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Mar 2009
Posts: 675
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 23
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by aeolian View Post
tak payah la halalkan ganja kat malaysia ni nanti budak2 raver bertukar arah nak jadi budak2 rasta jamaica pulak pastu hisap ganja ramai2 kat taman klcc.

daripada jadi macamtu baik aku doakan tanah melayu kena jajah dengan portugis balik.

at least portugis ada ronaldo malaysia apa je ada najib kepit je ada.

melainkan kalo halalkan ganja untuk tujuan perubatan saja yg tu je aku setuju.

kalo nak halalkan ganja untuk rekreasi baik tak payah la.

mentaliti org malaysia ni nak sama2 jaga kebersihan tandas awam pun belum mampu lagi ada hati nak halalkan ganja.
Haah, jangan buat pasal.. makin stress ada la bukan hilang stress. dahla harga barang makin mahal, pastu konon nak hilang stress ambik banyak2 sampai gian. Kes rogol pun makin meningkat. gejala sosial pun makin teruk kot, pastu dengan keganasan lagi anak mintak duit kat mak bapak sbb nak beli ganja. pastu bile dah takde duit abis kat ganja, merompak pulak. kes bunuh pun meningkat..bile otak dah tak betul isap banyak2.. dah putus urat, tak mustahil semua tu terjadi.

Pengkhianat yang halalkan ganja lebih baik berambus dari negara ni.
Reply With Quote
  #260  
Old 22-04-2017, 03:56 AM
Jedi Jedi is online now
CG Top Poster Club

Jedi's Avatar
 
Trader Rating: (19)
Join Date: Feb 2009
Posts: 35,463
Thanks (Received): 135
Likes (Received): 566
Active Level
My Mood:
Default

Mana boleh.

Rugi la Kementerian Kesihatan.

Sebab ganja ni senang jer nak tanam.



Amerika pun pandai letak ganja sebagai dadah terkawal.



Kapitalis jilake.
__________________
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump