Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Santai, Others

Santai, Others Santai, perngkongsian info, minta pertolongan ahli lain dan semua perbincangan yang tidak bersangkutan dengan forum lain. NO OFFTOPIC.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #11  
Old 03-07-2016, 05:07 PM
sansorrow sansorrow is offline
Super Active

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Apr 2011
Posts: 5,298
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 29
Active Level
My Mood:
Default

sede sbb dah tak dpt duit raye kene bg lg duit raye ada hahah
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #12  
Old 03-07-2016, 05:07 PM
Ibn Raffar Ibn Raffar is offline
Super Active

Ibn Raffar's Avatar
 
Trader Rating: (28)
Join Date: May 2011
Posts: 6,651
Thanks (Received): 320
Likes (Received): 9
Active Level
My Mood:
Default

Yang perlu sedih sebab ramadan dah tak lama nak tinggalkan kita. Raya masa untuk bergembira.
Reply With Quote
  #13  
Old 03-07-2016, 05:13 PM
jiwangkarat jiwangkarat is offline
Regular

jiwangkarat's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: Aug 2012
Posts: 767
Thanks (Received): 61
Likes (Received): 3
Active Level
Default

tahun ni kurang sikit duit poket. tinggal 300 je belanje nak ke cukup bulan. bukan nak sampai raya.duit raya pun tak dapat nak bagi
__________________
Tersentap lalu ku sedar diperhatikan
Sedangnya diri terasa kemana renungan aku nak alih ?
Reply With Quote
  #14  
Old 03-07-2016, 05:47 PM
babyblacky babyblacky is offline
Legendary Member

babyblacky's Avatar
 
Trader Rating: (15)
Join Date: Feb 2011
Location: |AbStracK HinGga ke|.......................★
Posts: 18,412
Thanks (Received): 106
Likes (Received): 30
Active Level
My Mood:
Default

Sebab time raya kenangan kecik2 mengimbau yang mana sume adik beradik berkumpul.. Bile dah bosar ade yang balik ade yang x balik tu yang sedih di hari raya...
__________________
사랑하는 내 여자
yesterday i love u less than today
tomorrow i love u more than today
and forever my love will never be less
★『꽃미남 남자』★
Reply With Quote
  #15  
Old 03-07-2016, 05:57 PM
Kronologi015 Kronologi015 is offline
Active Member

Kronologi015's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jul 2008
Posts: 1,586
Thanks (Received): 10
Likes (Received): 3
Active Level
My Mood:
Default

Sebab duit banyak abis... sedih.. hahaha

Malam paling sedih, bila malam raya... sebab tiada lagi Ramadhan.. malam yang buat aku sebak.. sedihnya dah nak abis ramadhan
__________________
Saya menang moto!
Reply With Quote
  #16  
Old 03-07-2016, 06:01 PM
Jedi Jedi is online now
CG Top Poster Club

Jedi's Avatar
 
Trader Rating: (19)
Join Date: Feb 2009
Posts: 34,094
Thanks (Received): 125
Likes (Received): 455
Active Level
My Mood:
Default

Aku biasa jer.

Mungkin sebab mak bapak ada lagi.

Atau dah ada family sendiri.





Yang patut difikir dan dirasai, bila lah kita nak rasa sedih meninggalkan Ramadhan.

Tak pernah saksikan imam solat terawih menangis ketika baca ayat Al-Quran?

Atau menangis baca khutbah Hari Raya?


Juga, raya 1 Syawal sahaja.

2 Syawal dan seterusnya dah jadi hari biasa.

Tu pasal 1 Syawal HARAM berpuasa; 2 Syawal baru boleh berpuasa (ganti/puasa enam).

Melayu jer yang perasan dek kerana puasa sebulan, raya pun nak sebulan

Idop!!!
__________________
Mereka itulah orang² yg membeli kesesatan dgn hidayah. [Al-Baqarah;86]

▂▃▅▇█▓▒░۩۩ Buka Akaun UMOFX Anda Sekarang ۩۩░▒▓█▇▅▃▂


Last edited by Jedi; 03-07-2016 at 06:03 PM..
Reply With Quote
  #17  
Old 03-07-2016, 06:07 PM
say-p say-p is offline
Active Plus

say-p's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Sep 2009
Posts: 3,008
Thanks (Received): 6
Likes (Received): 2
Active Level
My Mood:
Default

Sedih ramadhan bakal tinggalkan kita...mudahan Allah bgi peluang utk bertemu ramadhan akan dtg.raya sederhana, meraikan tamu y dtg:-)
Reply With Quote
  #18  
Old 03-07-2016, 06:14 PM
kemolok kemolok is offline
Super Active

kemolok's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2007
Location: N9
Posts: 6,123
Thanks (Received): 12
Likes (Received): 13
Active Level
My Mood:
Default

Takde le sedih sgt kot, sebab tgk kat tv banyak je artis2 cari makan dengan rancangan nyanyi joget2 terkinja2 macam beruk dan mentibang, tak tutup aurat, campur laki perempuan, ...happy je..
Reply With Quote
  #19  
Old 03-07-2016, 06:41 PM
cre8tive cre8tive is offline
Legendary Member

cre8tive's Avatar
 
Trader Rating: (21)
Join Date: Oct 2008
Posts: 14,308
Thanks (Received): 24
Likes (Received): 93
Active Level
My Mood:
Default

sedih sgt ler kununnnn..raya pertama jelah sedih pastu sebln buat open haus/pegi open haus. ketawa t'bahak2, mkn smpai sendawa "burppppp" sedih ka?? gini ler melayu sambut aidilfitri.hahaha
__________________
LOGO | BUSINESS CARD | FLYERS | FB TIMELINE | STICKADZ
Reply With Quote
  #20  
Old 03-07-2016, 08:08 PM
shah_ae shah_ae is offline
Legendary Member

shah_ae's Avatar
 
Trader Rating: (102)
Join Date: Oct 2008
Location: K.L dan kwsn yg sewaktu dgnnye
Posts: 12,460
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 60
Active Level
My Mood:
Default

Manusia kot bkn robot...
Ade hati,ade mcm2 rase...
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold