Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Santai, Others

Santai, Others Santai, perngkongsian info, minta pertolongan ahli lain dan semua perbincangan yang tidak bersangkutan dengan forum lain. NO OFFTOPIC.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #81  
Old 12-07-2016, 12:02 PM
ceklifxsniper ceklifxsniper is offline
Legendary Member

ceklifxsniper's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Feb 2010
Posts: 11,488
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 8
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by a2zextra View Post
Sedih di pagi raya adat orang Melayu. Dalam Islam pagi raya perlu dirayakan dengan penuh semangat setelah menewaskan tentera al-Ahzab jika dituruti makna kalimah takbir raya tersebut.


...aku rasa itu bukan adat .


...Ia lahir dari hati yg tulus ikhlas mendengar dan mengucap takbir aidilfitri.

...bukan mcm adat cina mati .
__________________

Quote:
Originally Posted by G.Spicy View Post
kalau ISIS mula attack israel bagus la dan aku akan telan balik ludah2 aku kpd isis,tetapi selagi belum attack israel, pendirian aku akan tetap ISIS dalah sesat dan HARAM.noktah
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #82  
Old 12-07-2016, 12:37 PM
Saiful PruBSNTakaful Saiful PruBSNTakaful is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2015
Posts: 327
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by whateverhafiz View Post
Tahun ni sy tk beli apa2 pn untk diri sendiri.. Pakai mana yg ada je. Tk perlu rasa sedih tgk org lain shopping sakan. Yg penting dpt berkumpul 1 keluarga pn dh ckup
same la saya,..yg penting dapat jumpa family,..
__________________
" Simpanlah 10% dari pendapatan anda dengan Takaful Untuk menyelamatkan lagi 90 % "

Quotation & Penerangan Percuma boleh hubungi:
0134143741 | SAIFUL | Wealth Planner
Reply With Quote
  #83  
Old 12-07-2016, 12:42 PM
forex22 forex22 is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Nov 2011
Posts: 334
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 1
Active Level
Default

sy panggil tipikal melayu

Quote:
Originally Posted by Penbiru View Post
Salam...saja buka topik..lagi 3 hari nak raya..

saja nak tanya..Kenapa Bila Hari Raya je kita perlu sedih padahal Hari Raya hari merayakan kemenangan kita selama sebulan...ibarat berjihad dan menang dgn nafsu..

Ditambah lagi..

1- Takbir mendayu dayu
2- Lagu raya banyak juga yg sedih
3- Tak dapat beli barang yg nak seperti langsir ke..perabot ke..tv baru ke...pastu sedih...

Meh kongsi pendapat...
__________________
PEACE NO WAR!
Reply With Quote
  #84  
Old 21-03-2017, 12:54 PM
FAUZEY_FX FAUZEY_FX is offline
Legendary Member

FAUZEY_FX's Avatar
 
Trader Rating: (17)
Join Date: Nov 2010
Location: Sekadar Di Pinggiran Ukay..
Posts: 18,207
Thanks (Received): 431
Likes (Received): 83
Active Level
My Mood:
Default

ramadhan tidak lama lagi akan menjelang.....waaa
Reply With Quote
  #85  
Old 21-03-2017, 12:57 PM
lpsoldier007 lpsoldier007 is online now
CG Top Poster Club

lpsoldier007's Avatar
 
Trader Rating: (9)
Join Date: Dec 2010
Posts: 21,339
Thanks (Received): 18
Likes (Received): 201
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by FAUZEY_FX View Post
ramadhan tidak lama lagi akan menjelang.....waaa
Cpt betol korek thread.

Tunggu la bulan 4 ke.
Reply With Quote
  #86  
Old 21-03-2017, 12:58 PM
FAUZEY_FX FAUZEY_FX is offline
Legendary Member

FAUZEY_FX's Avatar
 
Trader Rating: (17)
Join Date: Nov 2010
Location: Sekadar Di Pinggiran Ukay..
Posts: 18,207
Thanks (Received): 431
Likes (Received): 83
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by lpsoldier007 View Post
Cpt betol korek thread.

Tunggu la bulan 4 ke.
x sabar nk ramadhan... hehe
Reply With Quote
  #87  
Old 30-04-2017, 12:13 PM
Sein420 Sein420 is offline
Newbie

Sein420's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2015
Posts: 27
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 2
Active Level
Default

hari raye memang ada dua sisi, gembira dengan sedih. mereka yang gembira dengan keluarga, harta dan semua benda dan mereka yang sedih kerana tiada keluarga, harta atau apa benda pun. ada yang diuji dengan kegembiraan, nak tengok mereka bersyukur atau tak. ada yang diuji dengan kesusahan, nak tengok mereka pun bersyukur atau tidak. hari kemenangan juga adalah ujian untuk semua. ujian mata, ujian nafsu yang telah dipalu gila2 selama 30 hari, macam2 ujian. aku tak condemn mereka yang bergembira atau bersedih kerana lambat laun kita akan lalui dua fasa itu pada hari raya. apa2pun, bersyukurlah dengan apa yang ada.
__________________
Quote:
"Overcome the devil with a thing called love." BOB MARLEY
Reply With Quote
Likes myroadtax.com liked this post
Sponsored Links
Reply Share This Thread

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold