Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #341  
Old 13-09-2017, 09:08 PM
vios10 vios10 is online now
Regular

vios10's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2010
Posts: 696
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 8
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by ekptd View Post
Dah dapat cuti, tak pyh la merungut
suka hati le nk merungut pun..mulut dieorang...ekau boleh buek apo yoo...setakat korek thread bleh laa..haha
Reply With Quote
Paid Advertisement
  #342  
Old 13-09-2017, 09:58 PM
ekptd ekptd is offline
Permanently Banned - Multiple ID

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jul 2016
Posts: 2,537
Thanks (Received): 1
Likes (Received): 199
Active Level
Default

Reply With Quote
  #343  
Old 13-09-2017, 10:01 PM
cek mek molek cek mek molek is online now
CG Top Poster Club

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2013
Posts: 22,641
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 672
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by ekptd View Post
tuan, boleh bagi isi kandungan penuh berita ni beserta tarikh sekali

yg kes pertama, cikgu 1 tu kena keluar duit sendiri beli alat mengajar dalam kelas

ada berapa kes ni, melibatkan keadaan mcmana
__________________
Reply With Quote
  #344  
Old 13-09-2017, 10:14 PM
adie80 adie80 is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2012
Posts: 809
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 21
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by cek mek molek View Post
tuan, boleh bagi isi kandungan penuh berita ni beserta tarikh sekali

yg kes pertama, cikgu 1 tu kena keluar duit sendiri beli alat mengajar dalam kelas

ada berapa kes ni, melibatkan keadaan mcmana
Ala Mek ni..dia nak suruh fokus kat tajuk cikgu dah x seronok mengajar tu..baru boleh nanti ada org kata "kalau x seronok mengajar berhenti ke..ramai lagi nak kerja cikgu"..kalo Mek fokus pada cikgu kena keluar duit sendiri tu nanti semua back up cikgu pulak sbb sanggup keluarkan duit sendiri demi didik anak bangsa
Reply With Quote
  #345  
Old 13-09-2017, 10:28 PM
cek mek molek cek mek molek is online now
CG Top Poster Club

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2013
Posts: 22,641
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 672
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by adie80 View Post
Ala Mek ni..dia nak suruh fokus kat tajuk cikgu dah x seronok mengajar tu..baru boleh nanti ada org kata "kalau x seronok mengajar berhenti ke..ramai lagi nak kerja cikgu"..

kalo Mek fokus pada cikgu kena keluar duit sendiri tu nanti semua back up cikgu pulak sbb sanggup keluarkan duit sendiri demi didik anak bangsa
a'ah, betul tu tuan. terima kasih sbb memahami maksud saya .
tu sebab saya nak tn ekptd furnish seluruh isi kandungan berita tu, nak tau kenapa cikgu kata tak seronok mengajar; rasanya ada beberapa keadaan tu

jadi barulah adil nak buat perbandingan ke, nak buat rumusan ke atau kesimpulan


kalau letak tajuk berita 'cikgu mengeluh dibebani pebagai tugas: ramai sudah tak seronok mengajar'
pastu komen atas tajuk berita je, mmg seronoklah mengomen. laju tangan menaip dari akal berfikir...
berkobar kobar je hati emosi dan perasaan yg berkecamuk tu nak bagi idea dan luahan..
pakat jump into conclusion je...
pakat buat kesimpulan yg tak adil..
pakat buat generalization dan stereotyping kepada semua guru, guru yg tak terlibat pun kena tempias...
__________________
Reply With Quote
  #346  
Old 13-09-2017, 10:32 PM
adie80 adie80 is offline
Regular

 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2012
Posts: 809
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 21
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by cek mek molek View Post
a'ah, betul tu tuan. terima kasih sbb memahami maksud saya .
tu sebab saya nak tn ekptd furnish seluruh isi kandungan berita tu, nak tau kenapa cikgu kata tak seronok mengajar; rasanya ada beberapa keadaan tu

jadi barulah adil nak buat perbandingan ke, nak buat rumusan ke atau kesimpulan


kalau letak tajuk berita 'cikgu mengeluh dibebani pebagai tugas: ramai sudah tak seronok mengajar'
pastu komen atas tajuk berita je, mmg seronoklah mengomen. laju tangan menaip dari akal berfikir...
berkobar kobar je hati emosi dan perasaan yg berkecamuk tu nak bagi idea dan luahan..
pakat jump into conclusion je...
pakat buat kesimpulan yg tak adil..
pakat buat generalization dan stereotyping kepada semua guru, guru yg tak terlibat pun kena tempias...
Terbaik Mek..pasni nak tunggu dia quote x Mek punya statement ni dan komen "ada betulnya tu"
Reply With Quote
  #347  
Old 13-09-2017, 11:21 PM
a2zextra a2zextra is offline
Legendary Member

a2zextra's Avatar
 
Trader Rating: (3)
Join Date: Sep 2013
Posts: 14,193
Thanks (Received): 78
Likes (Received): 77
Active Level
Default

Nak kerja seronok, sering kali naik jet melancong ke luar negara, jadilah perdana menteri. Kekeke...
__________________
Doa - Usaha - Istiqamah - Tawakkal
BIMB 080590 2004 8153 MBB 55818 100 2814 :MAAHAD TAHFIZ QIAM
MBB 55829 360 6057 :KOMPLEKS AT-TAALIM
Reply With Quote
Likes mr reyes liked this post
  #348  
Old 14-09-2017, 01:44 AM
ipp ipp is offline
Active Plus

ipp's Avatar
 
Trader Rating: (2)
Join Date: Jan 2010
Location: JB
Posts: 4,818
Thanks (Received): 44
Likes (Received): 1
Active Level
Default

Quote:
Originally Posted by cek mek molek View Post
a'ah, betul tu tuan. terima kasih sbb memahami maksud saya .
tu sebab saya nak tn ekptd furnish seluruh isi kandungan berita tu, nak tau kenapa cikgu kata tak seronok mengajar; rasanya ada beberapa keadaan tu

jadi barulah adil nak buat perbandingan ke, nak buat rumusan ke atau kesimpulan


kalau letak tajuk berita 'cikgu mengeluh dibebani pebagai tugas: ramai sudah tak seronok mengajar'
pastu komen atas tajuk berita je, mmg seronoklah mengomen. laju tangan menaip dari akal berfikir...
berkobar kobar je hati emosi dan perasaan yg berkecamuk tu nak bagi idea dan luahan..
pakat jump into conclusion je...
pakat buat kesimpulan yg tak adil..
pakat buat generalization dan stereotyping kepada semua guru, guru yg tak terlibat pun kena tempias...
Duit sendiri apanya.. Yg cikgu keluarkan tu kan ke duit gaji yg tak berapa berkat.
Baca la tajuk je.
Reply With Quote
  #349  
Old 14-09-2017, 06:14 AM
s7+ s7+ is offline
Newbie

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Sep 2017
Posts: 21
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 0
Active Level
Default

semua thread dikoreknya
asal ada perkataan cikgu ....habis la
Reply With Quote
  #350  
Old 14-09-2017, 07:21 AM
vios10 vios10 is online now
Regular

vios10's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Oct 2010
Posts: 696
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 8
Active Level
Default

Dptlah disimpulkan disini manusia mrnggunakan id exptd merupakan batu api dan paling hasad dengki.. Segala isu yg dikorek berbaur dengki dan menyalahkan guru sahaja..
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply Share This Thread

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump

CariGold