Ganjaran Bonus Forex Yang Terbesar Tidak Pernah Ditawarkan Sebelum ini ... BONUS TANPA SEBARANG DEPOSIT SEBANYAK $1500 DARI INSTAFOREX !!


Go Back   CariGold Forum > GENERAL DISCUSSION > General Chat > Official News, Current Issues

Official News, Current Issues Discuss daily updated official news from tv to newspapers, current issues from locals to all around the world.

Recommended Brokers

Forex Chart
Crypto Chart
CG Sponsors



Reply
 
Thread Tools
  #1  
Old 13-09-2017, 09:31 PM
TT TT is offline
CG Super Hardcore

TT's Avatar
 
Trader Rating: (7)
Join Date: Jan 2009
Location: cybertorium, level 3
Posts: 116,303
Thanks (Received): 194
Likes (Received): 9243
Active Level
My Mood:
Default Panik nampak polis trafik, lelaki pecut Proton sebelum terbalik

Quote:


LAHAD DATU - Akibat panik dan takut kerana tidak memiliki dokumen pengenalan diri yang sah, seorang lelaki bertindak memecut laju keretanya bagi mengelak daripada pemeriksaan polis trafik sebelum kereta itu hilang kawalan lalu terbalik di jalan Kilometer 2 Lahad Datu-Tawau di sini, pagi tadi.

Ketua Polis Daerah Lahad Datu Asisten Komisioner Hamzah Ahmad berkata dalam kejadian 9 pagi itu anggota penguat kuasa trafik sedang menjalankan pemeriksaan kereta di hadapan Pasar Rakyat sebelum kereta jenis Proton Saga dipandu lelaki berusia 40-an itu memecut laju dan hampir melanggar anggota bertugas.

"Anggota trafik kemudiannya bertindak mengejar kenderaan itu dan apabila sampai di hadapan kem askar, pemandu telah hilang kawalan terhadap kereta," katanya dalam kenyataan di sini, hari ini.

Menurutnya, lelaki itu telah ditahan selepas turut didapati tidak memiliki lesen kereta.

Hamzah berkata, kes itu disiasat mengikut Seksyen 42 Akta Pengangkutan Jalan 1987 kerana memandu secara melulu dan berbahaya. - Bernama


http://kosmo.com.my/kosmo/content.as...#ixzz4sYouEF1G
Reply With Quote
Likes cek mek molek liked this post
Paid Advertisement
  #2  
Old 13-09-2017, 09:33 PM
akundaktau akundaktau is offline
Super Active

akundaktau's Avatar
 
Trader Rating: (4)
Join Date: Mar 2013
Posts: 9,540
Thanks (Received): 2
Likes (Received): 60
Blog Entries: 1
Active Level
Default

Charge memandu secara bahaya ja,? X ic? X charge?
__________________
Reply With Quote
  #3  
Old 13-09-2017, 09:41 PM
oldtbone oldtbone is offline
Super Active

oldtbone's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: May 2012
Location: Lubuk Belida
Posts: 7,559
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 437
Active Level
My Mood:
Default

yup mmg ada jenis mcm ni. mcm ni sbb xde lesen tapi kadang tu x buat salah apa pun..
tgk polis trafik sembang tepi jalan tp dia lak yg menggelupur x tentu arah bwk kereta
Reply With Quote
  #4  
Old 13-09-2017, 09:48 PM
cek mek molek cek mek molek is offline
CG Top Poster Club

 
Trader Rating: (0)
Join Date: Jun 2013
Posts: 24,483
Thanks (Received): 0
Likes (Received): 959
Active Level
My Mood:
Default

takut sampai mcm tu sekali..
__________________
<a href=http://bit.ly/hadiah-percuma-pmc/ target=_blank>bit.ly/hadiah-percuma-pmc/
</a>
Reply With Quote
  #5  
Old 13-09-2017, 10:04 PM
cre8tive cre8tive is offline
Legendary Member

cre8tive's Avatar
 
Trader Rating: (21)
Join Date: Oct 2008
Posts: 14,447
Thanks (Received): 24
Likes (Received): 109
Active Level
My Mood:
Default

Ileklah jgn panik. Takkan tak tau ada budaya 'hulur' kat mesia.ekekeke
__________________
LOGO | BUSINESS CARD | FLYERS | FB TIMELINE | STICKADZ
Reply With Quote
  #6  
Old 13-09-2017, 10:21 PM
Poziabb Poziabb is offline
Active Plus

Poziabb's Avatar
 
Trader Rating: (4)
Join Date: Aug 2009
Location: __________
Posts: 4,501
Thanks (Received): 5
Likes (Received): 15
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by cre8tive View Post

Ileklah jgn panik. Takkan tak tau ada budaya 'hulur' kat mesia.ekekeke

ini adalah tuduhan yg sangat berat dan melampau

mohon tarik balik kenyataan ini
Reply With Quote
  #7  
Old 13-09-2017, 10:32 PM
sexy-angel sexy-angel is offline
Active Plus

sexy-angel's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: Feb 2008
Posts: 4,788
Thanks (Received): 4
Likes (Received): 25
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by oldtbone View Post
yup mmg ada jenis mcm ni. mcm ni sbb xde lesen tapi kadang tu x buat salah apa pun..
tgk polis trafik sembang tepi jalan tp dia lak yg menggelupur x tentu arah bwk kereta
lepas ko ckp teringat aku penah bawak keta bini ada sebelah..
polis tahan keta depan, bini aku suruh berenti sama..
ntah apa2 la org perangai gabra nie...ada hati nak against the law..
Reply With Quote
  #8  
Old 13-09-2017, 10:47 PM
Niyang Niyang is offline
CG Top Poster Club

Niyang's Avatar
 
Trader Rating: (0)
Join Date: May 2009
Posts: 35,364
Thanks (Received): 72
Likes (Received): 182
Active Level
My Mood:
Default

ade yg tersembunyi agaknye dlm kete dier... umur dah 40an xkan cuak g pasal x ada lesen
__________________
"Jika inginkan tempat di sisi Matahari, bersedialah utk terbakar"

"Kita memerlukan kegelapan untuk melihat Bintang"
Reply With Quote
  #9  
Old 14-09-2017, 12:14 AM
oldtbone oldtbone is offline
Super Active

oldtbone's Avatar
 
Trader Rating: (1)
Join Date: May 2012
Location: Lubuk Belida
Posts: 7,559
Thanks (Received): 3
Likes (Received): 437
Active Level
My Mood:
Default

Quote:
Originally Posted by sexy-angel View Post
lepas ko ckp teringat aku penah bawak keta bini ada sebelah..
polis tahan keta depan, bini aku suruh berenti sama..
ntah apa2 la org perangai gabra nie...ada hati nak against the law..
btl tu bos..bkn menidakkan ompompuan.. tapi kadang cara drg blh buat kita terkejut dan mungkin eksiden akhirnya..
"tu bang..tu bang.." dan kalo mmg bila btl kn saman time tu .."dah cakap..degil.."

tapi kes ni sbb xde lesen..dan mungkin pemandu ada pengalaman pahit jumpa polis..
Reply With Quote
  #10  
Old 14-09-2017, 12:17 AM
kopirait kopirait is offline
CG Top Poster Club

kopirait's Avatar
 
Trader Rating: (6)
Join Date: Apr 2010
Location: -- .- ...
Posts: 24,070
Thanks (Received): 37
Likes (Received): 134
Blog Entries: 2
Active Level
My Mood:
Default

rasanya bukan nak lari roadblock ni.
mungkin selalunya dah biasa buat2 tenang masa roadblock kali ni pulak nak terkincit.

habis bocor segala rahsia.
__________________

E-Book Panduan FB Ads Untuk Buta IT [RM20] | PM SEKARANG!
SERVIS REKA GRAFIK DI SINI!

Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

AMP
Forum Jump